Mikroblog
gorące
- 7
@sowa_: Proszę wyjść z konferencji bo nie odpowiem na żadne pytanie
@JednaRenkaJedenKaleka: powiedz tamtemu Opowi powyżej, że nie skomentuję jego wpisu, dopóki się nie wyloguje.
- 3
- 9
- 6
@Kontado: youtube.com/shorts/8QayL92xVwQ

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
@centerario:
[...]Stamtąd poszedł do Norwoodu. A gdy szedł drogą, normictwo wyszło z miasta i naśmiewało się z niego, mówiąc doń: Chodź no, łysolu, chodź no, zakolaku! Obróciwszy się więc i spojrzawszy na nich, przeklął ich w imię Natury. Wtedy wyszły z lasu dwa niedźwiedzie i rozszarpały z nich czterdzieści dwoje dzieci.” 2 Księga Królewska 2:23-24
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
źródło: HEVbWYuakAAxJ-6
Pobierz
źródło: 1000015492
Pobierz@Gilgamesz69: Sprytnie przemycone. Pewnie nie zauważy, a w podświadomości juz ziarno zasiane ( ͡° ͜ʖ ͡°)
U mnie w kołchozie druga fala zwolnień, głównie lecą osoby na uop, dają aneks ze zmianą nazwy stanowiska bo aktualne/poprzednie już nie będzie istnieć i nara XDD
#programista15k #pracait
#programista15k #pracait
@Nighthuntero: przymyśl następnym razem jak coś wymyślisz, bo to nie ma sensu
@alek-alek-hej: robisz aneks zmieniający stanowisko bo np obecne idzie do likwidacji, nowe tak się przygotowuje aby to pracownik odmówił zmiany, wtedy idzie zwolnienie bez wypowiedzenia/dodatkowej kasy. Ogólnie klasyka, jak dobrze przygotowane to w sądzie niepodważalne zazwyczaj.
Ciekawe czy jest tu osoba która nigdy nie była w Żabce.
#przegryw
#przegryw
@Dinkozaur30: jest tu osoba która nigdy nie jadła żarcia z żabki typu hot dog hamburger
@Dinkozaur30: ale to nie ja tylko camillo
#jadesexd co uwas

@Hissis: znuw ani kropli wudki w domu a ta k---a dzieciom chleb kupiła??
#blackpill #przegryw Jestem chyba bardzo dziwny... XD większość osób słucha (mówię o rówieśnikach Polskich) muzykę w języku polskim, angielskim, hiszpańskim, francuskim, włoskim etc. A jak ktoś się pyta co słucham? Mówię Namiq Qasimov piosenkarz, który śpiewa w języku azerskim... podoba mi się, więc słucham.
Sobie myślę nie przegrałem tylko wzrostem, lecz jeszcze bycia dziwną osobą :/
Sobie myślę nie przegrałem tylko wzrostem, lecz jeszcze bycia dziwną osobą :/
@karolak2122: jak ci sie podoba to słuchaj no co
@karolak2122: Jak nie słuchacz pi0senkarek śpiewających o swojej tęsknocie za chadem lub piosenek facet to świnia, to nie jesteś dziwny, jest jak najbardziej okej.
#f1 Co sie stało z kasztanem?
@JuzefCynamon: co?! Bez sensu. Gorsze rzeczy latały bez bana. Trzymaj się tam @johnkashtanᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ. Wiadomo do kiedy?
@MaJeM0: 8 kwietnia chyba
- 4
@HardWax: Tak bo szczyl zupełnym przypadkiem Używa drugiego imienia a nie jak cały cywilizowany świat pierwszego. W ogóle nie chciał być kojarzony z sympatycznym finem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tak samo jak Mick całkowicie przypadkiem miał skrót MSC przy tablicy a nie SCH jak wszyscy
@JuzefCynamon: Może to jakaś cygańska tradycja faktycznie
źródło: 11836038_26792
Pobierz@biszkoptowy_pies_obronny: Co? To już czwartek?
@wielkidorado: tak. Smacznej kawusi!
- 5
#programista15k #lekarz #chatgpt zrobiłem ostatnio eksperyment, miałem robioną tomografię, mniejsza o to w jakim celu. Przed konsultacją z lekarzem, kilka zrzutów z TK wrzuciłem w chatGPT i poprosiłem o interpretację w kontekście problemów z jakimi się zmagam. No i zgadnijcie jak mu poszło? Dokładnie do takich samych wniosków doszedł co lekarz, poprawnie zdiagnozował problem i rozpisał leczenie. Nawet szerzej opisał potencjalne przyczyny i dalsze postępowanie, jak
@makolem i jak do tego dojdzie, to będziesz płacił tyle samo albo więcej co lekarzowi, tylko za korzystanie z tego AI.
@makolem: no właśnie problem polega na tym że cię nie odeśle, bo takiego bezpiecznika nie ma i mieć nie będzie ¯\(ツ)/¯
LLMy nie mają wiedzy o swojej niewiedzy i mieć nie będą - bo tak to po zostało stworzone.
Do takich rzeczy są inne modele, inaczej trenowane. A takiego w swoje łapy nie dostaniesz jeszcze długo bo trenowanie tego jest duuzo bardziej skomplikowane niż llm. Finalnie te modele mają bardzo
LLMy nie mają wiedzy o swojej niewiedzy i mieć nie będą - bo tak to po zostało stworzone.
Do takich rzeczy są inne modele, inaczej trenowane. A takiego w swoje łapy nie dostaniesz jeszcze długo bo trenowanie tego jest duuzo bardziej skomplikowane niż llm. Finalnie te modele mają bardzo
#f1 MIALEM SEN ZE OBA MERCEDESY SIE R-------Y NA PIERWSZYM ZAKRECIE
Dodam ze zawsze (historycznie) kiedy sedesy zmieniaja malowanie, albo maja specjalne stroje, to nie zdobywaja punktow albo maja strasznie trudne GP.
TAK WIEC OGŁASZAM
Jak ten wpis dostanie 1000 plusow to stawiam kafla na to ze jeden albo oba sedesy nie skoncza wyscigu. (beda bez punktow)
Dodam ze zawsze (historycznie) kiedy sedesy zmieniaja malowanie, albo maja specjalne stroje, to nie zdobywaja punktow albo maja strasznie trudne GP.
TAK WIEC OGŁASZAM
Jak ten wpis dostanie 1000 plusow to stawiam kafla na to ze jeden albo oba sedesy nie skoncza wyscigu. (beda bez punktow)
@JanTadeusz: Panie Tadeuszu dostać teraz 1000 plusów na wykopie to do tego trzeba mieć albo poteżną aferę albo armie botów albo musiałaby na Polsacie polecieć reklama wykopu żeby użytkownicy wrucili
@SpongeBobertKanciastoRenki: DOBRZE PANIE BOBRZE
MOZE BYC 500
MOZE BYC 500
#hotelparadise w ogóle co takie babska, które nie chcą z nikim tworzyć relacji czyli Oliwia robią w tym programie. Tamten nie pasuje, ten w oczy patrzy, ten całuje, tamten dotknke, źle.
Tylko po kase przylazła i tyle. Takich ludzi nie powinni brać z castingu.
Może ona woli dziewczyny?
Tylko po kase przylazła i tyle. Takich ludzi nie powinni brać z castingu.
Może ona woli dziewczyny?
@crazy-for-fun: to też mnie zastanawia, bo może poszła też po lajki i rozpoznawalność, ale z tym pitoleniem jak potłuczona to popularności nie zdobędzie, strasznie nerwowa z niej histeryczka jest
@crazy-for-fun: raczej ma kogoś poza programem. Zwróc uwagę, że zachowuje sie spoko tylko w parze, gdzie typek trzyma się na dystans. Jeśli którys chce z nią cos więcej, natychmiast jest płacz i histeria ;)
- 7

@mroz3: to na pewno wina cukrzycy
@IrracjonalnaProweniencja: przynajmniej Łada jest i kartoszki są
@IrracjonalnaProweniencja: *piekło
- 8
źródło: krulszturuw
Pobierz@zarroc: królem szczurów jest szczur jak królem wód jest woda
- 4
emilian piszczy za ścianą, a ty siedzisz na tym komputerze @leszek-tapieciarz
odrobiłbyś z nim szlaczki zanim pójdzie do podstawówki i zadania będą dla ciebie za trudne
#kononowicz
odrobiłbyś z nim szlaczki zanim pójdzie do podstawówki i zadania będą dla ciebie za trudne
#kononowicz
@gr0m1t: oby emilianka zabrali do bidula bo przy takich rodzicach to nic dobrego nie wyrośnie
@wilkolak-strzegomianski: jak trafi, to będę miesięcznie przelewał jakiegoś donejta, oby tylko nie do przytułku razem z Irkiem
Najnowsze Znaleziska
Aktywne Wpisy
NadwornyPanicz +19
Może niektórzy dostaną piany przez ten wpis, no ale trudno. Żeby zrozumieć, dlaczego kawka w Polsce kosztuje 20 złotych, wystarczy wyjść w zwykły dzień roboczy - w ciągu dnia - na miasto/dzielnicę/osiedle i pochodzić po różnych lokalach gastro, kawiarniach, ciastkarnio-kawiarniach itd. Jeżeli znajdziecie kogoś w środku, to będzie sukces. W takiej kawiarence/ciastkarni obok mnie dopiero po południu robi się ruch. W ciągu dnia ktoś tam wpadnie i kupi raz na pół godziny.
źródło: image
Pobierz
sztywny_misza +24
źródło: IMG_8271 (1)
Pobierz





















































Mój folder z memami i zdjęciami z wakacji pękał w szwach, a kopie kopii kopii sprawiły, że na dysku miałem większy b----l niż w polskim systemie podatkowym.
Więc w dwa wieczory usiadłem i
źródło: dedupy
Pobierzhttps://mas.to/@aspectflow/116210366412919919
podziękuje, obecnie wole stare rozwiązania, kmiń dalej