konto usunięte via Android
#hbogo #pysznepl
Chciałam dostać kod więc założyłam konto i złożyłam zamówienie.
W międzyczasie jeden mirek zaproponował, że odda mi swój kod.
Po dokładnie 5 minutach od złożenia zamówienia zadzwoniłam do pizzerii żeby anulować zamówienie. Powiedzieli, że anulują.
W aplikacji nic się nie zmieniało, więc zadzwoniłam jeszcze raz. Powiedzieli, że jest anulowane, że niczego mi nie gotują i że zmieni się w aplikacji.
Dostałam kod.
Więc tak jak chciałam - jestem bez zamówienia.
Chciałam dostać kod więc założyłam konto i złożyłam zamówienie.
W międzyczasie jeden mirek zaproponował, że odda mi swój kod.
Po dokładnie 5 minutach od złożenia zamówienia zadzwoniłam do pizzerii żeby anulować zamówienie. Powiedzieli, że anulują.
W aplikacji nic się nie zmieniało, więc zadzwoniłam jeszcze raz. Powiedzieli, że jest anulowane, że niczego mi nie gotują i że zmieni się w aplikacji.
Dostałam kod.
Więc tak jak chciałam - jestem bez zamówienia.
Nie mam karty.
A nawet jakbym miała kartę to nie mam jak podać danych, bo w miejscu, w którym przypuszczam, że się je podaje mam od kilkunastu minut jakąś ładującą się recaptche. Jedyny przycisk to "anuluj".
No i przy rejestracji było info, że żeby dokończyć rejestrację muszę podać dane karty. Mimo to konto jest zarejestrowane, ale żadnego maila o