GEARS 5, skuszony klimatem gry i (wstepnie) fabułą dokonalem zakupu razem z nowym Jedi.
Oczywiscie jestem graczem offline nastawionym na kampanie.
Co do Gears, jestem zawiedziony, hucznie zapowiadany tytul z niby bogata fabula... konczy sie szybko i niespodziewanie. Tak naprawde wszystko nakrecaja wizje glownej bohaterki. ich koniec sprawia, ze pozostaje nam bezmyslne #!$%@? potworow w roznych wariantach. Gra przestaje byc ciekawa, magia prysła...
JEDI na razie wydaje sie spoko, chociaz juz na
Oczywiscie jestem graczem offline nastawionym na kampanie.
Co do Gears, jestem zawiedziony, hucznie zapowiadany tytul z niby bogata fabula... konczy sie szybko i niespodziewanie. Tak naprawde wszystko nakrecaja wizje glownej bohaterki. ich koniec sprawia, ze pozostaje nam bezmyslne #!$%@? potworow w roznych wariantach. Gra przestaje byc ciekawa, magia prysła...
JEDI na razie wydaje sie spoko, chociaz juz na
macie jakiś ciekawy sposób jak badać powód porzucenia koszyka w sklepie internetowym?
Na wszystkie koszyki mam około 35% zamówień. Nie zależy mi jakoś na zwiększeniu samej statystyki, ale bardziej zwiększeniu sprzedaży. A to się może udać tylko wtedy kiedy poznam powód.
Myślałem nad popupem podczas zamykania karty, z możliwością wyboru powodu dla którego ludzie uciekają z koszyka, ale boję się że to może wkurzyć osoby, które mają odpalone kilka kart.
#
W Twoim przypadku procent zamówień bez finalizacji może również wynikać bezpośrednio z produktów, które sprzedajesz i pewnej