Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko243
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

timechain
timechain

timechain

Dołączył 1 rok i 10 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 3127
  • Znaleziska 1236
  • Mikroblog 1891
  • Obserwujący 13
  • Obserwowane 19
Viado
Viado
Viado
10.08.2023, 15:52:55
  • 22
Geolog, profesor Ian Plimer:
W geologii mamy 250-letnią historię sporów o klimat. Teraz wymyślono termin "nauka o klimacie" i słyszymy o "klimatologach"… Cóż, to grupa ludzi, którzy używają modeli, inna grupa ludzi używa dowodów - i te dwie grupy nie mogą być w zgodzie. Patrząc w przeszłość, widzimy, że mieliśmy 6 wielkich epok lodowcowych, z okresami, w których lód się rozszerzał (zlodowacenie) i okresami, w których lód się kurczył (interglacjały).
Obecnie znajdujemy się w okresie międzylodowcowym. W ostatnim okresie międzylodowcowym poziom mórz był o 7 metrów wyższy, temperatura była o około 5 stopni wyższa, więc jeśli ktoś mówi, że dziś jest „”najgorętszy dzień w historii, należy zapytać - od kiedy?
W szczytowym czasie okresu międzylodowcowego, około 4000 lat temu, było o około 5 stopni cieplej, więc teraz jest chłodniej niż najwyższa odnotowana temperatura w historii. Jeśli przejdziemy do czasów Jezusa, kiedy było ciepło, to teraz jest o 4 stopnie chłodniej. Jeśli przejdziemy do epoki wikingów - od tego czasu się ociepliło. Jeśli przejdziemy do średniowiecznego ocieplenia - od tego czasu ochłodziliśmy się. A kiedy przejdziemy do Małej Epoki Lodowej - od tego czasu się ociepliło. Więc od kiedy?
Właśnie wychodzimy z Małej Epoki Lodowej - więc czy temperatury wzrosną czy spadną? Rosną od 300 lat. Nie jest niespodzianką, że jeśli analizuje się wycięte osie czasu dla temperatury, poziomu morza czy czegokolwiek innego, można nimi manipulować w dowolny sposób.
Sześć wielkich epok lodowcowych rozpoczęło się, gdy w atmosferze było więcej dwutlenku węgla niż obecnie. Obecnie mamy 0,04% tego gazu w atmosferze. Zawartość dwutlenku węgla w atmosferze zmieniła się z ponad 20% do obecnego poziomu, który jest naprawdę niski w czasie geologicznym. Gdybyśmy zmniejszyli go o połowę, wymarłyby wszystkie rośliny i zwierzęta.
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

timechain
timechain
timechain 10.08.2023, 16:06:14 via Wykop
  • 9
@Viado: @Lipathor @CzeskaSauna
timechain - @Viado: @Lipathor @CzeskaSauna

źródło: F3LKSrpaIAI8ldi

Pobierz
timechain - @Viado: @Lipathor @CzeskaSauna
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 10.08.2023, 16:22:29 via Wykop
  • 9
@Viado: tak, oczywiście foliarzu...
Masz na to jakiś rowód? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale wiesz, że to nieistotne, bo mówi prawdę i każdy może to sprawdzić?
Nie trzeba mu wierzyć na ślepo.
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 10.08.2023, 21:58:03 via Wykop
  • 1
gdybyśmy zmniejszyli obecny poziom CO2 o połowę czyli z 420 do 210 to wrócilibyśmy do poziomu z XVIII wieku. Czy rośliny wtedy wymarły?


@KubaGrom: oczywiście że nie. Przecież @Viado wszystko co tam napisał wymyślił sobie z d--y. Tam nic ni3 jest prawdą, ani jedno zdanie...

I wy nawet nie ogarniacie że zoetanie on zmniejszony i to nawet bardziej. Przecież celem jest zejście z emisją do zera, ale to będzie w okolicach 2050-60 do tego czasu jeszcze sporo go wyemitujemy do atmosfery. Następnie będziemy przecież to CO2 z atmosfery pobierać aby dojść do zrównoważonego poziomu, dużo niższego
timechain - >gdybyśmy zmniejszyli obecny poziom CO2 o połowę czyli z 420 do 210 to wr...

źródło: 1024px-Mauna_Loa_CO2_monthly_mean_concentration.svg

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 10.08.2023, 21:17:39
  • 3
Maksymalnie odchudzona Tesla Plaid 1,4s do 100

#tesla #motoryzacja
timechain - Maksymalnie odchudzona Tesla Plaid 1,4s do 100

#tesla #motoryzacja
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

timechain
timechain
timechain
Autor
10.08.2023, 21:27:24 via Wykop
  • 0
Nowy Roadster jest piękny. W standardzie 1,9s a z pakietem SpaceX ma robić 1,1s.
timechain - Nowy Roadster jest piękny. W standardzie 1,9s a z pakietem SpaceX ma robi...

źródło: tesla-roadster-spacex

Pobierz
timechain - Nowy Roadster jest piękny. W standardzie 1,9s a z pakietem SpaceX ma robi...
  • Odpowiedz

49

Restauratorzy skatowali bezbronnego inżyniera

Restauratorzy skatowali bezbronnego inżyniera

a po wszystkim policja tradycyjnie zaczęła go dusić.

timechain
z
streamable.com
dodany: 10.08.2023, 19:10:04
  • 7
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    blm
  • #
    usa
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
  • #
    ciekawostki
timechain
timechain
timechain 10.08.2023, 15:51:42
  • 3
R-------i mnie (ʘ‿ʘ)

To g---o miało 7 największe IPO na NASDAQ w historii...

#bitcoin #kryptowaluty #ethereum #thebestofkrypto #gielda #heheszki
timechain - R-------i mnie (ʘ‿ʘ)

To g---o miało 7 największe IPO na NASDAQ w histori...

źródło: image-83328

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

timechain
timechain
timechain
Autor
10.08.2023, 15:59:23 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: 1686562012319

Pobierz
  • Odpowiedz
qeti
qeti
qeti
20.04.2023, 18:10:39
  • 17
#janusz #spacex #astronomia

macie janusza z wódą - on umie w rakiety i daje wam rady, nie to co nałkowcy debile kurła
qeti - #janusz #spacex #astronomia 

macie janusza z wódą - on umie w rakiety i daje ...

źródło: wwe

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

timechain
timechain
timechain 20.04.2023, 22:33:41 via Wykop
  • 0
@brigante: ale wymyślasz lub powtarzasz farmazony chłopie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 20.04.2023, 23:41:34 via Wykop
  • 1
@brigante:A NASA miała w planach Dwa Dragon i wiele innych konceptów...

Chodzi o to co napisałeś., Jak to ująłeś

Saturn V był projektowany do lotów na
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 20.04.2023, 23:51:19 via Wykop
  • 0
@brigante: Dobrze że wywalili do kosza. Co by osiągnęli podróżą na marsa? I wątpię czy udałoby się to osiągnąć za pomocą Saturna. Nie wiem jak. Ludzi raczej by tam nie wysłali z lądownikiem, całymi trzema segmentami. Z resztą na Marsie jest rzadka atmosfera, ale jest i odrobinę z prędkości orbitalnej trzeba wyhamować. Lądownik z Apollo kompletnie do tego nie nadawał się.

O ludziach na Marsie możemy zapomniećtaka koncepcja, ale nawet
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 00:24:47 via Wykop
  • 0
@brigante: jakim cudem chcieliby ta sama rakietą wysłać załogę na marsa, wylądować a o starcie z marsa lądownikiem nie wspominając?

Nie wiem czy zdajesz sobie w ogóle sprawę jak wiele więcej paliwa potrzeba żeby zamiast na księżyc, wysłać te same moduły na marsa. To jest pręcie jakiś Farmona po prostu. Saturn V nie był tak ogromny na zaas z d--y. Aby rozpędzić cokolwiek z parkingowej okołoziemskiej orbity aż na marsjańska potrzeba naprawdę ogromnej dodatkowej energii. Niby skąd ją wziąć?

W ogóle tego nie bierzesz pod uwagę, dla ciebie tu nie ma różnicy, czy wysyłamy coś na orbitę 300k km, czy na kilkadziesiąt mln km
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 02:39:46 via Wykop
  • 0
@kyle_broflovsky: o czym ty w ogóle bredzisz? Jakimi 10 daturnami?

Gościu wyraźnie napisał że zmodyfikowanym Saturnem by wysłał na marsa załogę, oraz z nią powrócił. ZA TAKIE SAME KOSZTA JAK NA KSIEZYC :)

Poza tym jak 10 saturnami? Porobiliby 10 dziuli po 1 m3 czy ki c--j? ( ͡°
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 02:54:45 via Wykop
  • 0
@kyle_broflovsky: trollujesz, tak lepiej stwierdzić licząc że publiczna nie przeczyta i ci zaufać.

Ładnie niedowartościowany jesteś, że aż taki ból dupska powstał, że tyle tu nasrales żeby zmanipulować jakichś przypadkowych randomów żeby myśleli że nie wypisałem glupot...

Kura, atomowe napędy (ʘ‿ʘ)
Bon Braun mógł jednym prostym trickiem za niewielkie hajs dawno kolonizować mmarsa. Tylko tępa NASA wybrała zamiast wycieczki (która nie jest możliwa) to byłaby mało
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 19:20:23 via Wykop
  • 0
@brigante: typie, ty twierdziłeś w cały czas że tym Saturnem mogliby normalnie też na marsa polecieć. Twoje multi p--------i farmazony o jądrowych rakietach, więc nie wciskaj że to ja to wymyśliłem.

Weź skończ bo jesteś doszczętnie skompromitowany. Kolejny Janusz spec który będzie sobie wypruwal żyły żeby udowodnić rację w temacie o którym g---o wie, a przypadł bo był głośny start spacex...

Głupie NASAz tępe wahadłowce, ISS, 30 lat rozwoju, nauki
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 20:46:57 via Wykop
  • 0
@brigante: Wróć do początku dyskusji i tego co próbowałeś wcisnac, bo zmieniasz narrację prostaku. ja cię już nie czytam . To nie ma sensu. Nie marnuje czasu na debaty z ciemnogrodem
timechain - @brigante: Wróć do początku dyskusji i tego co próbowałeś wcisnac, bo zmi...
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 22.04.2023, 00:52:39 via Wykop
  • 0
@brigante: gościu, olales wszystko o czym pisałem. Nawet jakby zrobili gigantyczna wyprawę i zbudowali 20 Saturnie, a następnie wysłali tam załogę (nadal nie wyjasniasz jak kilka osób w budce campingowe miałoby przez pół roku siedzieć zamkniętych. Skąd wziąć żywność dla nich i masa innych roblemow)....

Później powrót tak samo drugie pół roku. kosztowało bybto od c---a w ogóle nie wiadomo czy by było możliwe (tu dla twojej jasności my nawet dziś nieposiadamy wszystkich rozwiązań, przygotowanych, przetestowanych potrzebnych do przetrwania takiej podróży. Cały czas pracujemy nad tym. I NaaSAbi spacex i inni. Tak przy okazji to większośćlscbdziwiejszej wiedzy i technologii do podróży na marsa mamy dzięki trzem dekadom eksploatacji wahadlowcami orbity. 20 lat ciągłego przebywania astronautów na ISS bez przerwy robiących testy i eksperymenty. Tego nie było wcześniej.).

Dobra, nawet gdy u jakimś cudem wykonali te niewykonalna misje której nie mieli opracowanej to po
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 22.04.2023, 01:20:53 via Wykop
  • 0
@brigante: Nie masz absolutnie pojęcia nawet o ułamku problemów jakie są żeby przeżyć w stanie nieważkości.
Praktycznie KAZDA czynność jaka wykonujesz to w stanie nieważkości musi się odbywać zupełnie inaczej.

Problem jest praktycznie z każdym przedmiotem jakiego dotykasz. Kiedy masz cokolwiek w ręce jakiś przedmiot, to nie możesz go odpozyc po prostu nawet na chwilę. Krew. Bo każdy przedmiot zacznie latać, zagrażać wszystkiemu. Cokolwiek weźmiesz w łapę i chcesz wypuścić, musisz umieścić w torbie do tego celu, lub schowku. I to w odpowiednim, bo inaczej byście nie mogli nic znaleźć. Musisz wiedzieć co gdzie jest.

Gościu, tam niema żadnych szczelin. Cyrkulacja powietrza oraz jego filtracja jest ciągła i bardzo dużą. Tam musi być w całości wieczna wymiana powietrza. Cały czas wentylacja głośno pracuje. W nocy
timechain - @brigante: Nie masz absolutnie pojęcia nawet o ułamku problemów jakie są ...

źródło: 1681659640288338059152035904281

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 22.04.2023, 02:06:56 via Wykop
  • 0
@brigante: , nieudacznik żałosny....

  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 23:07:15
  • 6
#nfsw #bitcoin #rannecycki #gielda #plodnajulka #mikrokoksy #testoviron #przegryw
timechain - #nfsw #bitcoin #rannecycki #gielda #plodnajulka #mikrokoksy #testoviron #...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 23:20:54 via Wykop
  • 0
@telesiak @mysliciel-z-internetu @noipmezc więcej tylko na pw

https://streamable.com/t4y3e0
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 05:27:23
  • 45
Reakcje ludzi... Ale to musiało robić wrażenie na żywo ( ͡º ͜ʖ͡º)

#spacex #elonmusk #kosmos
timechain - Reakcje ludzi... Ale to musiało robić wrażenie na żywo ( ͡º ͜ʖ͡º)

#space...
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 05:27:58 via Wykop
  • 2
timechain
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 05:32:34 via Wykop
  • 3
timechain
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 05:33:28 via Wykop
  • 2
timechain
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 06:49:24 via Wykop
  • 1
@SebastianDosiadlgo: ale p--------z i się czepiasz na siłę prostaku. To nie ludzie zainteresowani kosmosem. To zwykli ludzie którzy przyszli zobaczyć wielkie widowisko. Które na wszystkich robi ogromne wrażenie.

Weź sobie k---a odpal Everyday Astronaut i sprawdź jak on piszczał przy starcie rakiety. Powiem ci że dozo mocniej niż ci ludzie powyżej. Podobnie rakietomania a w zasadzie też inni ludzie. Wystarczy zobaczyć pracowników spacex. Same mega nerdy a jak się wydzierali
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 07:30:04 via Wykop
  • 1
@thymotka: no ja właśnie dochodzę do wniosku że muszę za muszę zobaczyć taki start na żywo...dziś koszt, już nie jest jakaś wielka przeszkodą, tylko nie wiem jak to z rodziną ogarnąć. Samemu głupio i do d--y jechać. Prac ich że sobą bo ja chcę to głupio, drogo i bezsensownie.... muszę jakoś zorganizować wyjazd na kilka dni...

Popatrz na reakcję tego co wyżej podrzuciłem. On już jest wybrany w nagrodę jako
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 08:18:00 via Wykop
  • 0
@Mukdaar: nie nazwałeś dosłownie, ale zgadzałem się z osobą która tak ich nazwała, więc pośrednie to zrobiłeś jełopku... Poza tym o vp niby innego się do nich stałeś?

Jesteś za ciemny i za prymitywnym robaczkiem żebym tracił czas na tłumaczenie co braku logiki bełkotu który tu produkujesz ...
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 08:47:33 via Wykop
  • 0
@Mukdaar: faktycznie, źle zawołałem. Sorry ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 10:13:08 via Wykop
  • 0
@kopawdupeswiniom: to nie jest byle powód. Radość że udał się zapłon a nie kolejny abort, oraz radość że to kolejny krok ogromnego postępu jaki wszyscy obserwują od lat. Niedawno było zapowiadane, później testy coraz większych modeli, aż w końcu próba orbitalna. Dlaczego się nie cieszyć że udało się to odpalić, na dodatek oglądasz to monstrum jak startuje na własne oczy?

Gdybyście tam byli cieszylibyscir się ze wszystkimi. Sama rakieta ma
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 10:49:59 via Wykop
  • 0
@kopawdupeswiniom: ludzie z różnych powodów krzyczą. Zwłaszcza jak coś dopingują, cieszą się że się dzieje. Tutaj wiwatują. Jak widać ludzkość nie odbiera tego jako idiotycxnego darcia p---y. Jesteś skrajną mniejszością.
No i nie wmowisz mi że całe życie nigdy nie wydawała takich okrzyków,. A jak zaprzeczysz to każdy i tak będzie wiedział że p--------z ... ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 14:06:15 via Wykop
  • 2
@Ivan_Sekal: ale ty ciemny jesteś, to w po prostu abstrakcja....

Nawet nie zaczynam tłumaczyć... Może odeśle cię do linka gdzie opisywałem 4 faule z wejściem na orbitę w branży w ciągu ostatniego miesiąca. I TO ZWYKLYMI MALYMI JEDNORAZOWYMI RAKIETAMI, CO TY POROWNUJESZ JELOPIE? STARSHIP TO POTEZNA KOBYLA KTORA MA BYC CALA ODZYSKIWALNA!

Proszę. Tu dzień przed startem tłumaczyłem jak to trudne i że wybuch starshipa jest raczej pewny i żeby się go spodziewać. Oraz przytoczyłem 4 katastrfy zwykłych małych rakiet w ostatnim
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 14:07:04 via Wykop
  • 0
@SebastianDosiadlgo: j---e mnie co myślą jakieś buraki. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 14:32:36 via Wykop
  • 0
@SebastianDosiadlgo: nie, mam dość ograniczonych wypopków, boty jesteś jeden, ale takich samych jak ty bez przerwy mnie tu atakuje kilku. Nie mam zamiaru przełączać się pomiędzy wątkami i ciągnąć rozmowy z ból dupiacymi przegrywami
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 14:33:52 via Wykop
  • 0
@SebastianDosiadlgo: jakiej stracie sondy? Ty tego nawet nie przeczytałeś. No i kolejna ameba s ten wyżej sie dziwi że nie chce z wami dyskutować...
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 20:45:03 via Wykop
  • 0
@SebastianDosiadlgo: ja cię nawet nie czytam foliarzu z bólem dupska . Nie będę tracił czasu na kogoś tak ciemnego
timechain - @SebastianDosiadlgo: ja cię nawet nie czytam foliarzu z bólem dupska . Ni...
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 21:30:02 via Wykop
  • 0
@SebastianDosiadlgo:
timechain - @SebastianDosiadlgo:
  • Odpowiedz
Yakotak
Yakotak
Yakotak
21.04.2023, 20:22:21
  • 0
Ja mam płacić za to żeby Elon poznał mój numer telefonu!? Nigdy!!
#twitter #elonmusk
Yakotak - Ja mam płacić za to żeby Elon poznał mój numer telefonu!? Nigdy!!
#twitter ...

źródło: Zrzut ekranu 2023-04-21 221814

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 21:28:22 via Wykop
  • 4
@Yakotak: nie rozumiesz s czego wynika płatność i weryfikacja numerem. Tu chodzi tylko i wyłącznie o boty. Obecnie całą captha leży i niż żadnej odpornej na siebie stworzymy. Musk twierdzi że jeżeli stworzenie tysięcy kont kosztuje centa to robią je masowo a zwłaszcza teraz zaczną zalewać tonami spamu wszystko. Nie przetrwają w ten sposób darmowe, otwarte social media.

Przecież Twitter ma koszta miliardów dolarów rocznie. Dochody z Twitter Blue to są śmieszne grosze i on nie stworzył opłaty dla tego małego dochodu. Twierdzi że kiedy stworzenie jednego bota będzie kosztowało kilka $ to już będzie mało opłacalne.

I ma rację, bo spamu botów jest ciągle coraz więcej
Nie ma skutecznej metody. Obecnie dzięki modelom llm, te będą dużo lepsze , skuteczniejsze to ich ilość czalene wszystko do stanu że będą nieusuwalne. Juz nie będzie farm trolli ani farm botów z ludźmi. Za kilka $ si ci naprodikije więcej postów niż farma ludzi
  • Odpowiedz

0

Rakieta Elona Muska poważnie uszkodziła samochody i domy - Geekweek w INTERIA.PL

Rakieta Elona Muska poważnie uszkodziła samochody i domy - Geekweek w INTERIA.PL

Niezłe jaja, Elon Muuuuzg zajęty restrukturyzacja Ćwierkacza nie ma czasu dopilnować żeby jego rakiety się nie rozj3bywaly xD ale i tak fanboje Elona będą zadowoleni, ze hur dur chociaż dobrze chcieli i super pomysł xD no ale nie wyszło xd

Sebalke
z
geekweek.interia.pl
dodany: 21.04.2023, 20:27:11
  • 4
  • #
    elonmusk
  • #
    spacex
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    neuropa
  • #
    polityka
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 21:04:50 via Wykop
  • 3
@Sebalke: i ten g---o fake oczywiście został już masowo przez wszystkich skopiowany. C--j że nie ma nic wspólnego z prawdą. Musk to najlepszy clickbajt... Już tłumaczyłem jakie to jest k---a głupie.

Musk wykupił wszystkie domy w pobliżu. Nikt nie mieszka w pobliżu starbase. Samochody to mogła uszkodzić ludzi którzy zbyt blisko zaparkowali a przyszli właśnie na start. Domy to samej własności spacex.

Oczywiście to była taka moc, że nawet, daleko
timechain - @Sebalke: i ten g---o fake oczywiście został już masowo przez wszystkich ...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

interpenetrate
interpenetrate
interpenetrate
20.04.2023, 06:44:27
  • 0
#elonmusk no bo wiecie, żaden z nas tutaj nie założył firmy wycenianej nawet na 100 milionów zł, a co dopiero zacząć firmę z 100 milionami dolarów ok.30rż. i zrobić takie dwie

Są może jakieś artykuły/materiały w internecie, wyjaśniające jak Musk w kontekście zarządzania, struktury firmy zrobił to że to wszystko działa? Przecież, jak takie coś w ogóle się ogarnia? Jak się wie, co w jaki sposób robić, dodatkowo jak on
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

timechain
timechain
timechain 20.04.2023, 20:02:53 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: 16815175856911467354113083312249

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 20.04.2023, 20:03:50 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: 16815181581376370446305837933310

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 20.04.2023, 20:04:35 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: 16815182057214047857045123739917

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 20.04.2023, 20:08:37 via Wykop
  • 1
Jest do zgarnięcia ponad mln dogecoinow ( ͡º ͜ʖ͡º)

Ale to nieistotne. Nikogo to nie obchodz z prostej przyczyny. Ludzie chcą tej kopalni... Ludzie potrzebują tej kopani (ʘ‿ʘ)

@kwanty: @texas-holdem @PiotrFr @FLAC @zibizz1 @Jamniki2
timechain - Jest do zgarnięcia ponad mln dogecoinow ( ͡º ͜ʖ͡º)

Ale to nieistotne. Ni...

źródło: 16815183078261367378721851818210

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 20.04.2023, 23:05:44 via Wykop
  • 1
@texas-holdem: Wiem, wiem. Ale ludziom się wydaje że kopalnia jakichś szlachetnych kamieni, to klepiesz młotkiem i wpadaja co miliony...

Kiedy tworzyli ZIP2 to mieli jeden komputer, który w dzień był serwerem hostujacym stronę a w nocy, wyłączali go i pracowali nad stroną...

Nie to że był jakimś biedakiem. młody student bez dochodów z klasy średniej i
timechain - @texas-holdem: Wiem, wiem. Ale ludziom się wydaje że kopalnia jakichś szl...

źródło: maxresdefault

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 20.04.2023, 23:34:54 via Wykop
  • 0
@texas-holdem: tak przy okazji to co myślisz o powrotach starshipa na ziemię? Mnie się wydaje że mogą z tym się długo męczyć i wiele starshipow się rozpadnie przy tym.

Najbardziej kłopotliwe wyglądają te górne "stateczniki"... no bardziej skrzydełka... Tam są ostre krawędziektore najmocniej będą się nagrzewały. Najgorsze że one są ruchome przecież, więc tu może być problem z uszczelnieniem i pełna izolacją.

Choć w zasadzie odzysk boostera i shipa pewnie
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 05:54:56 via Wykop
  • 0
@kwanty: to nieistotne, bo skrzydełka będą poziomo, i będą stawiać opór powietrzu, na nich będzie też delikatnie szybował w przód. Wiadomo że kombinują żeby pozycja była optymalną, ale im są bardziej ostre krawędzie, tym są bardziej nagrzewają. Obrzeża tych skrzydełek to będzie najpotężniejszą temperatura.

Najbardziej jednak boje się styków mocowania skrzydełek i starshipa że względu na to że one są ruchome, więc jakieś szczeliny tam mogą zostać a szczelina prowadzi do katastrofy.

Jansoe nqogladalem dokumentów o katastrofie Colombii i challengera. Przy collumbii uszkodzona płytka (poprzez uderzenie odpadajacej izolacji przy starcie) uszkodziła ja i w tym jednym miejscu po chwili przepalilo skrzydełko, dostało się w środek aż całe się rozkecialo. Tam mają plazmę. Temperatura bliska powierzchni słońca. Kiedy dojdzie bezpośrednio do metalu to jest wręcz jak wypłukiwanie go... Nawet niewielki styk po chwili się powiększy i momentalnie uszkadza
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 06:41:18 via Wykop
  • 0
@kwanty: @texas-holdem flim po czesku, ale wszystko można zrozumieć a są przynajmniej wizualizacje, w przeciwieństwie do polskich dokumentów. Rzućcie okiem tylko jak to wyglądało.

Pianka uszkodziła duży kawałek izolacji, ale nie zerwała go do gołego metalu.... Dwie minuty, coraz bardziej się przedzierało ciepło i koniec.

Tylko zwróćcie uwagę na fakt że starship praktycznie nie ma skrzydeł, które umożliwia mu szybowanie jak w przypadku promu. Ten wchodzi pod dużo bardziej poziomym kontem. Łagodniejszym i dłużej, a ja amuje cymi dużymi skrzydłami. Starship nie ma aż takiej powierzchni. Będzie agresywniej wchodził w atmosferę, ale te małe boczne skrzydełka będą najbardziej narażone. Obła część walca prawie nie. Prom miał płaski brzuch, skrzydła rozkładające równomiernie dużej powierzchni opór.... Starship to niekontrolowany
timechain - @kwanty: @texas-holdem  flim po czesku, ale wszystko można zrozumieć a są...
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 13:42:00 via Wykop
  • 0
@texas-holdem: Jezu, aj głupi jestem. Faktycznie, kompletnie wyleciało minz głowy anto przecież zasadnicza różnica. Zwłaszcza jeżeli chodzi o temperaturę, to stał wytrzymuje znacznie wyższa...

Człowiek ma w ghopie że starship ze stali, że tani oto a przy takiej kwestii nie bierze tego pod uwagę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jedynie różnica taka pomiędzy projektem promu a starshipa, że promu nie można było testować. Musieli mieć pewność że
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 20:12:58 via Wykop
  • 0
@kwanty: no właśnie to nie jest tak proste jak z promem. Ten był prawie że bagażem pasywny. Lekki ciąg wytwarzał, ale go STS wynosił na orbitę. Całość mogła być konstruowana głównie pod kątem bezpiecznego wyhamowania. Cały kształt, skrzydła i wszystko. Włącznie z wyważeniem go jak wspominasz i cała resztą.

Zupełnie czym innym jest bezpieczne zejście na ziemię, rakieta która głównie jest projektowana do pełnienia funkcji rakiety (ʘ‿ʘ)

Dorzucili w sumie skrzydełka małe. Dlatego to mnie niepokoi...
No i zwróć uwagę że to nadal ogromne bydle. 50 metrowa rura. Ta rura ma z prędkości 28k km\h wejść w desrniejaca atmosferę... no i z takiej prędkości do wyhamowania do zera używa
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 20:41:44 via Wykop
  • 0
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Space_Shuttle_thermal_protection_system

@kwanty: tu dokładny opis jak zabezpieczano wahadłowiec, jakie materiały stosowano itd. zwróć uwagę jak drastycznie mocno nagrzewają się ostre krawędzie skrzydeł. Głównie tam jest do 1280st C, ale najwyższe temperatury dochodzą nawet do 1600st C.

Głównie się wysyła rzeczy w kosmos q nie sprowadza. Dlatego nad tym za wiele się nie dyskutuje, ale to bardzo trudny proces.
timechain - https://en.m.wikipedia.org/wiki/SpaceShuttlethermalprotectionsystem

@kwa...

źródło: 800px-STS-3_infrared_on_reentry

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 19:47:57
  • 1
( ಠ_ಠ)

#pis #po #wybory #bekazlewactwa #4konserwy
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

14

Najlepiej sprzedający się samochód w Europie 2023 Q1

Najlepiej sprzedający się samochód w Europie 2023 Q1

Tesla Y daleko przed Sandero i 208.

PiotrFr
z
carscoops.com
dodany: 21.04.2023, 18:36:31
  • 6
  • #
    tesla
  • #
    samochody
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochodyelektryczne
  • #
    europa
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 18:56:19 via Wykop
  • 2
timechain

źródło: Gh4mf9P

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

divinorum
divinorum
divinorum
21.04.2023, 18:15:48
  • 8
Już nieco wiadomo co się wydarzyło na tych prawie 40km, kiedy starship częściowo przyczepiony do superhevy wykrzywił całą konstrukcję, która zaczęła rotować. Prawdopodobnie uchwyty spajające pojazdy nie wypuściły całkowicie starshipa. Stąd też tak późna detonacja, walczyli, aby go uwolnić przed skończeniem się tlenu w super hevy.
Tu pełniejsza aczkolwiek krótka i zwięzła relacja kroki po faktach: https://www.youtube.com/watch?v=9CkMG35KfzQ
#spacex #starship #elonmusk
divinorum - Już nieco wiadomo co się wydarzyło na tych prawie 40km, kiedy starship cz...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 18:49:37 via Wykop
  • 17
@Madridista98: co cię interesuje na co wydają ludzie prywatne pieniądze,?

50mld na infrastrukturę tik-toka, albo developerkę gierek to już dobrze wydane pieniądze?
  • Odpowiedz
k.....k
k.....k
konto usunięte 21.04.2023, 15:09:28
  • 13
No to chyba OLM do rozbiórki. Konkretnie rozpie.rdo.liło.
#spacex #elonmusk
k.....k - No to chyba OLM do rozbiórki. Konkretnie rozpie.rdo.liło. 
#spacex #elonmus...

źródło: FuPvv2mXgAIJgui

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 16:54:05 via Wykop
  • 4
@positive_mental_attitude: pewnie nie zrobił bo było spore ryzyko uszkodzenia całości wraz z wierzą podczas próby startu.

To niezbyt logiczne inwestować w coś, co za chwilę może zostać zniszczone.

Naprawdę jesteś błyskotliwy że pisałeś że powinni to zrobić. Bo pewnie niekt ze spacex wraz z włóknem o tym nie wiedzieli, mimo że po byle teście była uszkadzana. Melon idiota cię nie posłuchał. Ty wiedziałeś i mówiłeś.. masz na to proof (
  • Odpowiedz

9

WATCH: SpaceXs Starship rocket explodes after failing to reach orbit

WATCH: SpaceXs Starship rocket explodes after failing to reach orbit

UWIELBIANY na wykopie Geniusz robi rakiety a one wybuchają ;O ;O ;O ;O

Sebalke
z
youtube.com
dodany: 21.04.2023, 15:38:53
  • 7
  • #
    nauka
  • #
    spacex
  • #
    tesla
  • #
    elonmusk
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekazpodludzi
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 15:47:29 via Wykop
  • 6
@sabalke: dwa dni temu przewidziałem że będzie masa takich idiotyzmiwnjat wltwoje, dlatego wyjaśniłem wypopkom jak trudne jest to co oni robią, oraz że wybuch rakiety jest praktycznie pewny,. Mówiłem że ameby stwierdza że to porażka, bo nie ogarniają tego czym ten start był i jak trudny.

https://wykop.pl/wpis/71081137/spacex-kosmos-technologia#251629719

Sprawdź sobie pajacu. Dokładnie wiedzieliśmy że będą takie ameby jak
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 16:39:51 via Wykop
  • 2
@Sebalke: mocna argumentacja.... Klasycznie,tylko tak prosta ameba może mieć tak potężny ból dupska że lata po wykopach i krzyczy że Musk jest glupi

412

Tomasz Czajka informatyczny geniusz w SpaceX(Video)

Tomasz Czajka informatyczny geniusz w SpaceX(Video)

Informatyczny geniusz ze Stalowej Woli, pracownik SpaceX amerykańskiego przedsiębiorstwa przemysłu kosmicznego a wcześniej firmy Google Tomasz Czajka, to kolejny bohater cyklu Znani i nieznani stalowowolanie.

Geno
z
stalowka.eu
dodany: 18.04.2023, 11:41:26
  • 99
  • #
    spacex
  • #
    informatyka
  • #
    stalowawola
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 16:21:32 via Wykop
  • -2
@Sebalke: ładnym musisz być przegrywek. Taki ból dupska że lata po Mirko i atakuje wszystko co związane ze spacex, nawet ich słynnych pracowników z osiągnięciami ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale wiesz przegrywku, że każdy widzi po tobie że taki idiotyczny nieuzasadniony atak jest spowodowany zazdrością, więc każdy wie że gadasz głupoty a myślisz dokładnie odwrotnie. Widać to jak na dłoni tytanie intelektu ( ͡°(
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 16:38:22 via Wykop
  • -1
@Sebalke: tekst o fekaliach na starcie. Klasyk dla dzieciaka ograniczonego intelektualnie...

Tak bardzo cię barwi że po zobaczeniu tego wykopaliska wbiegles tu i w panice napisałeś do 4 osób że ten gościu dla ciebie nic nie znaczy.

Typie, jesteś po prostu śmiesznym i żałosnym przegrywkiem zazdrosnym ( ͡º ͜ʖ͡º)

Wincyjjjj XD żeby było widać że masz luz i kisniesz (╭☞σ ͜ʖ
timechain - @Sebalke: tekst o fekaliach na starcie. Klasyk dla dzieciaka ograniczoneg...

źródło: comment_1610694103jUhLIhBd1hwKYsnL1SXKCZ

Pobierz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 15:20:41
  • 2
#spacex #kosmos #nasa #technologia
timechain - #spacex #kosmos #nasa #technologia
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 15:38:50 via Wykop
  • 0
@RobinSchudl: ale co? Źle ustawienia renifera w blenderze i widać?
  • Odpowiedz
PiotrFr
PiotrFr
PiotrFr
21.04.2023, 10:13:22
  • 16
Dlaczego Janusze są przeciwko elektrykom? Bo jeszcze nie odkryli V2H. Jak się dowiedzą, że będą mogli za darmo ładować pod Lidlem czy innym Kauflandem, a później w domu podłączyć i wyprać za darmo znoszone gacie, będą się bić w salonach ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#samochody #samochodyelektryczne #tesla
PiotrFr - Dlaczego Janusze są przeciwko elektrykom? Bo jeszcze nie odkryli V2H. Jak s...

źródło: IMG_20230421_120948

Pobierz
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 11:29:52 via Wykop
  • 2
@PiotrFr: no wypopek chce wodoru, ponieważ w jego umyśle to po prostu zamiana jednego płynu )benzyny, ropy) na inny płyn. W zasadzie gaz pod ciśnieniem z masą wad, ale on tego nie łapie. Mało tego, 95% wypopków nie wie że wodór to tylko forma przechowywania energii elektrycznej i ten samochód też jest elektrykiem ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Kiedy to podsumujemy to jest cała masa wadnwodoru względem baterii... No ale tu wracamy do ograniczenia ich zakresu intelektu. WYPOPEK MA ZABETONOWANY MOZG ZE KAZDY SAMOCHOD SIE ZADILA NA STACJACH LADOWANIA!!!

Nie jesteś w stanie zmusić go do wyobrażenia że można inaczej, bo energia elektryczna jest w zasadzie wszędzie, w całej infrastrukturze wokół... WYPOPEK ma wbite do łba że elektryk na baterie tak samo się ładuje w dzień jadąc na stację. I że będzie tam siedział godzinę czekając... Dlatego
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 11:32:14 via Wykop
  • 2
@cwlmod: a ty widzę nadal foliarz w krucjacie przeciw rozumowi...

Tak, zła eu chce cię zniewolić.
I c---a zrobisz ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)
timechain - @cwlmod: a ty widzę nadal foliarz w krucjacie przeciw rozumowi...

Tak, z...

źródło: fetchimage

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 11:39:44 via Wykop
  • 1
@PiotrFr: a w ogóle dostałeś przelew od Clausa i producentów rowerów w tym miesiącu, czy tylko ze mną się spóźnia??? (ꖘ‸ꖘ)
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 11:54:22 via Wykop
  • 0
@cwlmod: już niedługo Gejc w końcu ci zintegruje w dupsku chipa, będziemy tobą sterować i skończy się szczekanie cwaniaki.
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 13:55:19 via Wykop
  • 1
@Semigod: tylko dwie różnice.

1. Nie kończyły nam się złoża siana dla koni

2. Konie pierdzące mialybeuzo mniejszy wpływ na klimat niż
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain 21.04.2023, 03:16:16
  • 59
Mała nitka kilku fotek. Tego można znaleźć setki.

#spacex #kosmos #fotografia
timechain - Mała nitka kilku fotek. Tego można znaleźć setki.

#spacex  #kosmos #foto...

źródło: IMG_20230421_015652

Pobierz
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 03:16:52 via Wykop
  • 10
timechain

źródło: IMG_20230421_015400

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 03:17:50 via Wykop
  • 5
timechain

źródło: IMG_20230421_015718

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 03:19:24 via Wykop
  • 6
timechain

źródło: IMG_20230421_015900

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 03:20:47 via Wykop
  • 25
timechain

źródło: IMG_20230421_015342

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 03:21:16 via Wykop
  • 4
timechain

źródło: IMG_20230416_212514

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 03:22:03 via Wykop
  • 22
timechain

źródło: IMG_20230421_015435

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 03:22:29 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: IMG_20230421_015926

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 03:23:03 via Wykop
  • 5
timechain

źródło: IMG_20230421_015615

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 03:23:47 via Wykop
  • 2
timechain

źródło: IMG_20230421_015729

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 03:26:04 via Wykop
  • 7
timechain

źródło: IMG_20230421_015747

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 03:47:05 via Wykop
  • 4
timechain

źródło: 800x0

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 03:50:44 via Wykop
  • 3
timechain

źródło: 07259942-af10-5777-81d6-bea03a574085-image-jpeg

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 04:01:41 via Wykop
  • 6
Jest wiele, tylko najgorsze że ludzie spamują w kółko tymi samymi i się powtarzają.na Twitterze pełno.

Podejrzewam że jutro, pojutrze pojawi się wysyp obrobionych porządnych z lustrzanek od zawodowców. Pewnie pomieszają na jakichś blogach swoich.
timechain - Jest wiele, tylko najgorsze że ludzie spamują w kółko tymi samymi i się p...

źródło: 800x0

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 04:02:45 via Wykop
  • 5
timechain

źródło: 800x0

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 04:09:26 via Wykop
  • 2
timechain

źródło: 9ba50db1-77ad-46b8-852c-54209bbed1d2

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 04:11:57 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: UJ7K6CMD35K5JO7VVQXIKKAKXU

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 04:15:45 via Wykop
  • 3
timechain

źródło: EHPW7SCP7NIL7AX7LVTGSHQD6E

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 04:51:04 via Wykop
  • 2
timechain

źródło: Starship_%26_Moonset

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 04:51:19 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: FmF0WBxaUAAUPNA

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 04:51:59 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: FLN1pFfX0AQ6cyV

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 04:55:32 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: SpaceX-Starship-test-1152x1536

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 04:56:59 via Wykop
  • 3
timechain

źródło: AA1a6Y0u

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 05:00:06 via Wykop
  • 4
timechain

źródło: FuKYBk2WAAAiq3z

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 05:02:06 via Wykop
  • 3
Tak niszczyć dobre foto...
timechain - Tak niszczyć dobre foto...

źródło: FuM6jiXWcAAKy0v

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 05:02:45 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: FuK6N7yXgAA-j8t

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 05:03:21 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: D5F83240-CDC5-4E34-AFC6-CD4F0DE17D9D-1122x748

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 05:04:54 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: FuNCoeHWIAAg5wW

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 05:07:21 via Wykop
  • 2
timechain

źródło: Fojf0NyXgAIUlhx-1170x780-1

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 05:13:37 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: FuKDWmHaIAA4WBs

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 05:14:23 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: FuLUHOcWAAkDAqX

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 05:20:03 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: FuMqHYjWYAM3VlN

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 05:20:46 via Wykop
  • 1
timechain

źródło: FuMeguTWAAIZaBb

Pobierz
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 09:08:31 via Wykop
  • 7
@sledziona_macana: LOX czyli ciekły tlen. Utleniacz do mieszania z paliwem. W silnikach potrzeba takiej mocy że samo paliwo (w tym przypadku metan) spalałoy się zbyt wolno jedynie bazując na powietrzu z atmosfery. Miesza się paliwo z ciekłym tlenem i taka mieszanka jest niesamowicie szybko spalana, dając tak ogromny ciąg ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ma temperaturę bliską -200, więc tak go widać kiedy paruje w ciepłe atmosferycznym.
  • Odpowiedz
timechain
timechain
timechain
Autor
21.04.2023, 09:11:37 via Wykop
  • 3
@sledziona_macana ktoś zrobił fajny render aby uświadomić ludziom jak ogromne ilości paliwa i jak szybko są spalane podczas zapłonu rakiety. Tu masz na przykładzie rakiety Saturn v, tej od misji księżycowych. Wylatujące słonie odpowiadają wadze spalanego paliwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
timechain - @sledziona_macana ktoś zrobił fajny render aby uświadomić ludziom jak ogr...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14
  • Strona 3 z 14
  • >

...

  • ...
  • Zdecwntralizowany
  • https://x.com
  • x@x.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 07.03.2023

    Komentator
  • Mikroblogger
    od 07.03.2023

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl