I wiecie co? Chcielibyśmy z największą radością poinformować, że BLOCKY FARM została w ostatni czwartek wyróżniona w najbardziej prestiżowej kategorii NOWE I ZAKTUALIZOWANE GRY w GOOGLE PLAY! Możecie sami sprawdzić na swoich telefonach! Tym samym zebraliśmy chyba komplet wyróżnień w obu sklepach:
➡️ New Games We Love w App Store ➡️ New Best Updates w App Store ➡️ Down on the Farm w App Store ➡️ Game of th
#rozdajo Jedna z moich ulubionych gier czyli L.A Noire + DLC, zakupiłem sobie ostatniego bundla,a ta pozycja jest już w mojej bibliotece, więc poleci dalej. Losowanie w sobotę przez mirkorandom!
@mam_tu_niezly_ubaw_ nie no bez kitu, rozdajo spoko gry a tylko dwa komentarze, ponad 1k plusów... Dej mi grę bo mam chory wolny czas, nikt się nawet nie skapnie, oni tego nie sprawdzają.
@Refusek: @Migfirefox: jeśli zapiszecie się na www.blockyfarm.com to na pewno nic Was nie ominie, ale też na pewno zrobimy oddzielny formularz do zapisów o czym na mirko na pewno niebawem poinformujemy.
Czy jest tu ktoś zainteresowany Blocky Farm na Androida? ( ͡º͜ʖ͡º)
Jeśli tak, to spieszymy z informacjami z piwnicy badawczo-rozwojowej Jet Toast, że prace idą pełną parą (picrel). Testy beta rozpoczniemy za około 2-3 tygodnie, a o zapisach poinformujemy!
Dla #ios mamy informację, że w ciągu najbliższych dni pojawi się aktualizacja z ważnymi poprawkami dla gazetki, ogłoszeń oraz z 5 nowymi dekoracjami :)
Jeśli interesuje was wydanie strategicznej gry niezależnej na Steam, to zapraszam do nowego odcinka podcastu. Odcinek dla osób, które myślą o wydaniu swojej niezależnej produkcji. Rozmowa z Jakubem Machowskim o projektach The Mims Beginning (głównie o tym rozmawiamy) oraz o nowym projekcie The End Of The Sun.
Z podcastu dowiecie się o technologiach i narzędziach wykorzystywanych w projekcie, o marketingu takiej produkcji, błędach (co by dzisiaj zrobili inaczej), niszach, które
Hej Mirki, w przyszłym tygodniu nagrywam podcast z twórcą "The Mims Beginning". Przygotowałem listę rzeczy, o które chciałbym zapytać. Może macie dodatkowe propozycje?
Aktualnie chcę zapytać: - o finansowanie projektu. M. in. o akcje crowdfungingowe na wspieram.to, indiegogo i inne formy finansowania projektu, - o technologie i narzędzia wykorzystane w projekcie, - największy błędy w projekcie (techniczne i biznesowe), - pytanie o to "co by zrobili inaczej, gdyby teraz robili to od
Dzisiaj to pewnie plusów nie obejrzę bo każdy stoi w kolejce po wódkę, ale muszę czymś zamknąć ten rok :D Wybór map praktycznie skończony, na każdą jest inny bohater + 2 różnych przeciwników. Szlag mnie trafia z tą grą, Boże daj mi siłę w 2018 żeby ją skończyć xD #programowanie #gamedev #grafika
Krótko o Jet Toast, które postanowiło zrobić "kolejną" grę farmową:
Dziś kolejny wielki dzień dla nas, bo Blocky Farm została wyróżniona w Wielkiej Brytanii i kilku innych krajach jako GAME OF THE DAY! Oznacza to, że zdobyliśmy chyba komplet możliwych wyróżnień od Apple:
✔️ featuring w New Games We Love w ponad 40 krajach w tym w USA na miejscu 3. ✔️ featuring w Great on iPhoneX w kilkudziesięciu krajach w
Rok temu odbyła się premiera mojej trzeciej gry: Formula Clicker - Idle Manager! Dla świata być może nie było to najważniejsze wydarzenie grudnia 2016, ale dla mnie była to przełomowa chwila :)
Jeszcze pochwalę się tym, że w zeszłym tygodniu moja gra była feature'owana w zakładce "dziś" na iOS razem z takimi hitami jak CSR2, F1 2016 czy Motorsport Manager!
@Odcien_Trawiastego: Trochę poświęciłem czasu. Robiłem sobie listę, próbowałem zmieniać. Ale po premierze niezależnie od zmian jakie wprowadziłem wzrostu/spadku pobrań z tego tytułu nie widziałem jakoś szczególnie.
@Doman_60: Czesto jest też tak, że ktoś oceni na 5, a komentarz "beznadziejne, nie polecam". To jeszcze ujdzie... Gorzej jak jest ocena 1 i "swietna gra! Od dziś moja ulubiona". :D
Wczorajsze testowanie prototypu karcianki "IT Startup" w bibliotece Arteteka (Kraków).
Bardzo dziękuję wszystkim za testy!
Gra została bardzo ciepło przyjęta. Naprawdę serce rośnie, gdy widać, że faktycznie ludziom się to podoba. ʕ•ᴥ•ʔ Dostałem nawet 2 wizytówki wydawnictw zainteresowanych współpracą. Podobno "widać napracowanie." ( ͡°͜ʖ͡°)
Projekt najprawdopodobniej wystartuje jako akcja crowdfundingowa w lutym 2018. Sam druk finalnego produktu planowany jest na drugi kwartał
Blocky Farm od teraz w pełni obsługuje bezramkowy iPhone X, dzięki czemu została wczoraj wyróżniona w kategorii Great on iPhone X na terenie całego USA! (⌐͡■͜ʖ͡■)
Cieszymy się bardzo! Niemal 200 000 pobrań i średnia 4.7 z 6000 ocen w 2 tygodnie od premiery, a tu jeszcze takie wyróżnienie!
Dziękujemy @Rabusek za pomoc przy testach gry na iPhoneX. Bardzo polecamy innym
W przyszłym tygodniu nagrywamy podcast z @sortris o #blockyfarm. Porozmawiamy sobie trochę o pracy nad takim projektem. (Playlista ostatnich odcinków podcastu Retrospektywa.com - podcastu, w którym rozmawiamy o projektach). Jeśli macie jakieś pytania, które chcielibyście bym zadał, to walcie śmiało na PW albo w komentarzu pod wpisem.
Gra wyszła jakieś 2 tygodnie temu, a ma już prawie 200 000 (!) pobrań w Appstore!
@sprajtowy: lubimy trudne pytania! I na takie też czekamy! Wbrew pozorom te, które wymieniłeś, nie są trudne. Przy ocenie self publishingu pomija się takie kwestie jak chęć stworzenia czegoś więcej niż tylko gry, która zostanie zapomniana po tygodniu. Często ważnym czynnikiem jest chęć stworzenia firmy - całej marki kojarzącej się z jakością itp. To chyba marzenie wielu osób zajmujących się gamedevem :) Ponadto przy ocenie naszych wyników zapomina się też o