Wpis z mikrobloga

W przyszłym tygodniu nagrywamy podcast z @sortris o #blockyfarm. Porozmawiamy sobie trochę o pracy nad takim projektem. (Playlista ostatnich odcinków podcastu Retrospektywa.com - podcastu, w którym rozmawiamy o projektach).
Jeśli macie jakieś pytania, które chcielibyście bym zadał, to walcie śmiało na PW albo w komentarzu pod wpisem.

Gra wyszła jakieś 2 tygodnie temu, a ma już prawie 200 000 (!) pobrań w Appstore!

Na załączonym obrazku screen z mojej farmy w grze. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#javadevmatt #podcast #gamedev
JavaDevMatt - W przyszłym tygodniu nagrywamy podcast z @sortris o #blockyfarm. Porozm...

źródło: comment_QPBev7QzVJrRcNAznEGjo1KWI42Di9Yf.jpg

Pobierz
  • 14
@TadeuszSynZygmunta: No pewnie, ale blocky farm to nie smalldev gowno runnera w 2mc. Przeciez ta gra mialaby szanse wskoczyc w jakies tam umiarkowanie srednie topgrossing...

@JavaDevMatt: Wynik Build a bridge zaskoczyl nas samych, zrobilismy tez Dancing Line - +50mln pobran i 2-3mln DAU... Wiesz, tu nie chodzi o to zeby teraz #!$%@? sie porownywac. Chodzi o to, ze przez selfpublishing gra stracila potencjal pieniezny. Moglabybyc kilka/nascie razy fajniejsza, co by
@sprajtowy: lubimy trudne pytania! I na takie też czekamy! Wbrew pozorom te, które wymieniłeś, nie są trudne. Przy ocenie self publishingu pomija się takie kwestie jak chęć stworzenia czegoś więcej niż tylko gry, która zostanie zapomniana po tygodniu. Często ważnym czynnikiem jest chęć stworzenia firmy - całej marki kojarzącej się z jakością itp. To chyba marzenie wielu osób zajmujących się gamedevem :) Ponadto przy ocenie naszych wyników zapomina się też o