Aktywne Wpisy
Tyrande +296
Miałam wczoraj dać koleżance dildosa w kształcie papieża, wzięłam na uczelnie i okazało się, że nie przyszła, bo leży na L4.
Musiałam kitrać, żeby z plecaka nie wypadło, bo byłby pszypał xD
Nie pytajcie skąd mam takie rzeczy, dla zainteresowanych dam kontakt do osoby, która ma takie durne pomysły i drukarke 3d.
#gownowpis #2137 #logikarozowychpaskow
Musiałam kitrać, żeby z plecaka nie wypadło, bo byłby pszypał xD
Nie pytajcie skąd mam takie rzeczy, dla zainteresowanych dam kontakt do osoby, która ma takie durne pomysły i drukarke 3d.
#gownowpis #2137 #logikarozowychpaskow
Plp_ +512
Ale jaja mirasy. Wchodzę sobie do wagoniku intercity, 1sza klasa, mój przedział jako jedyny w całym wagonie pusty, ustawiam sobie klimę i siadam jak panisko. Po pewnej chwili widzę że po korytarzu łażą dwie stare baby i dosłownie przystawiają mordy do szyb jak glonojady. Gdy doszły do mojego przedziału to jedna krzyknęła do drugiej
"Ho tutej Beatka, tutej jest miejsce!". Myśle sobie "no to się nacieszyłem tym pustym przedziałem". Nagle, jak nie
"Ho tutej Beatka, tutej jest miejsce!". Myśle sobie "no to się nacieszyłem tym pustym przedziałem". Nagle, jak nie
Rok temu odbyła się premiera mojej trzeciej gry: Formula Clicker - Idle Manager!
Dla świata być może nie było to najważniejsze wydarzenie grudnia 2016, ale dla mnie była to przełomowa chwila :)
Dla przypomnienia:
WERSJA ANDROID
WERSJA IOS
W przeciągu roku Formula Clicker została ściągnięta ponad 675 000 z czego 475 000 w sklepach App Store i Google Play.
W tym czasie utrzymuję się całkowicie z #gamedev, gra zarabia bardzo fajne pieniądze, dzięki czemu mogę zająć się w spokoju kolejnymi projektami.
Plan na najbliższy czas:
1. Aktualizacja rocznicowa Formula Clicker - niestety nie zdążyłem na urodziny, ale mam nadzieję w przeciągu 1-2 tygodni udostępnię większą aktualizację. Przebudowany będzie całkowicie tutorial, dodam nowy budynek do gry itp. Mam nadzieję, że nie będzie zbyt dużego poślizgu :D
2. W pierwszym kwartale przyszłego roku planuję premierę mojej kolejnej gry - na razie zdradzę tylko tyle, że też będzie to clicker :) Work in Progress.
3. W marcu planuję 2018 Update do Formuły Clicker - nowe samochody, nowa część, nowy rok.
4. Mam w głowie co najmniej 3 gry, które chciałbym stworzyć, niestety nie da się wszystkiego. Ale na pewno rozpocznę pracę nad kolejną zanim skończę grę z punktu 2 ;)
OK, powracając do Formuły:
Gra ma średnią ocen 4.6 w obydwu sklepach, co mnie bardzo cieszy. Wymagało to trochę pracy, bo niestety na początku wyszło kilka bugów i niedoróbek (niestety samemu się nie da wszystkiego sprawdzić. Betatesterzy spisali się świetnie, ale niestety też nie są w stanie wyłapać każdego jednego problemu).
I na koniec najważniejsze - dziękuję bardzo wszystkim, dzięki którym ta gra osiągnęła taki sukces. Nie będę tutaj wymieniał po kolei, bo pewnie o kimś mi się zapomni i głupio wyjdzie. W każdym razie dziękuję betatesterom, osobom z naszego slacka, którzy są nieocenioną pomocą, tym którzy radzili i komentowali, plusowali i zachęcali do dalszej pracy :) DZIĘKI WAM!
________________________________________________________________________
Zachęcam do obserwowania ----> #gamedevprophet <----
Możecie mnie też obserwować na TWITTERZE
#gamedev #android #ios #indiegamedev #voxele #rozrywka #f1 #ferrari #motoryzacja
@Prophet1111: Możesz zdefiniować rząd wielkości tych fajnych pieniędzy? Zostaje jakaś wielokrotność średniej krajowej na rękę?
W ogóle jak wygląda rozliczanie VAT-u z tego, każdą transakcję fakturujesz, czy się to jakoś zbiorczo ładuje, np dziennie?
VATem przy tym praktycznie nie operuję, bo wszystkie faktury są bez VATu (za granicę są wystawiane).
@Prophet1111: To inaczej to sformułuję. Każdy kupujący na terenie EU płaci VAT zgodny ze swoim krajem, Polacy polski, Niemcy niemiecki, etc. Czy ty rozliczasz te transakcje pojedynczo, czy dostajesz zbiorczą listę od Google/Apple i dostajesz przelew na swoją część netto (więc wystawiasz im fakturę na 0% vat).
Obserwuj tag, będziesz wiedział o premierze (albo beta testach) następnej ;)
Wydaje mi się, że w przypadku tych feature'ów duże znaczenie ma fakt, że gra trafiła w niszę.
Komentarz usunięty przez autora
@NietoIerancyjny Hehe:) Do usług:D Uwielbiam takie opinie;)
@pendeho Sam. Grafiki kupuję lub zlecam dalej.
Moja gra w większości zarabia na reklamach. Nie liczyłem tego ostatnio, ale ogólnie u mnie wygląda to 2/3 reklamy, 1/3 zakupy w aplikacji. Próbowałem to zbalansować kilkukrotnie, ale niestety nie udało się. Widocznie moja gra nie zachęca aż tak do kupowania rzeczy. Następną lepiej projektuję, tak żeby gracz nie musiał absolutnie niczego kupować, ale z drugiej strony zakup mógł mu przyśpieszyć postęp w sposób satysfakcjonujący.