Wpis z mikrobloga

Mirki!


Rok temu odbyła się premiera mojej trzeciej gry: Formula Clicker - Idle Manager!
Dla świata być może nie było to najważniejsze wydarzenie grudnia 2016, ale dla mnie była to przełomowa chwila :)

Dla przypomnienia:
WERSJA ANDROID
WERSJA IOS

W przeciągu roku Formula Clicker została ściągnięta ponad 675 000 z czego 475 000 w sklepach App Store i Google Play.

W tym czasie utrzymuję się całkowicie z #gamedev, gra zarabia bardzo fajne pieniądze, dzięki czemu mogę zająć się w spokoju kolejnymi projektami.

Plan na najbliższy czas:
1. Aktualizacja rocznicowa Formula Clicker - niestety nie zdążyłem na urodziny, ale mam nadzieję w przeciągu 1-2 tygodni udostępnię większą aktualizację. Przebudowany będzie całkowicie tutorial, dodam nowy budynek do gry itp. Mam nadzieję, że nie będzie zbyt dużego poślizgu :D
2. W pierwszym kwartale przyszłego roku planuję premierę mojej kolejnej gry - na razie zdradzę tylko tyle, że też będzie to clicker :) Work in Progress.
3. W marcu planuję 2018 Update do Formuły Clicker - nowe samochody, nowa część, nowy rok.
4. Mam w głowie co najmniej 3 gry, które chciałbym stworzyć, niestety nie da się wszystkiego. Ale na pewno rozpocznę pracę nad kolejną zanim skończę grę z punktu 2 ;)

OK, powracając do Formuły:

Gra ma średnią ocen 4.6 w obydwu sklepach, co mnie bardzo cieszy. Wymagało to trochę pracy, bo niestety na początku wyszło kilka bugów i niedoróbek (niestety samemu się nie da wszystkiego sprawdzić. Betatesterzy spisali się świetnie, ale niestety też nie są w stanie wyłapać każdego jednego problemu).

I na koniec najważniejsze - dziękuję bardzo wszystkim, dzięki którym ta gra osiągnęła taki sukces. Nie będę tutaj wymieniał po kolei, bo pewnie o kimś mi się zapomni i głupio wyjdzie. W każdym razie dziękuję betatesterom, osobom z naszego slacka, którzy są nieocenioną pomocą, tym którzy radzili i komentowali, plusowali i zachęcali do dalszej pracy :) DZIĘKI WAM!


________________________________________________________________________
Zachęcam do obserwowania ----> #gamedevprophet <----

Możecie mnie też obserwować na TWITTERZE

#gamedev #android #ios #indiegamedev #voxele #rozrywka #f1 #ferrari #motoryzacja
Pobierz Prophet1111 - Mirki!

SPOILER

Rok temu odbyła się premiera mojej trzeciej gry: F...
źródło: comment_pZN14NSqVnsrsDsdieqrcWQVdCjw0EHp.jpg
  • 25
W tym czasie utrzymuję się całkowicie z #gamedev, gra zarabia bardzo fajne pieniądze


@Prophet1111: Możesz zdefiniować rząd wielkości tych fajnych pieniędzy? Zostaje jakaś wielokrotność średniej krajowej na rękę?

W ogóle jak wygląda rozliczanie VAT-u z tego, każdą transakcję fakturujesz, czy się to jakoś zbiorczo ładuje, np dziennie?
@TwigTechnology: Co do zarobków to nie chciałbym tutaj zdradzać niczego konkretnego, ale wydaję ile chcę, a oszczędności rosną ;)

VATem przy tym praktycznie nie operuję, bo wszystkie faktury są bez VATu (za granicę są wystawiane).
VATem przy tym praktycznie nie operuję, bo wszystkie faktury są bez VATu (za granicę są wystawiane).


@Prophet1111: To inaczej to sformułuję. Każdy kupujący na terenie EU płaci VAT zgodny ze swoim krajem, Polacy polski, Niemcy niemiecki, etc. Czy ty rozliczasz te transakcje pojedynczo, czy dostajesz zbiorczą listę od Google/Apple i dostajesz przelew na swoją część netto (więc wystawiasz im fakturę na 0% vat).
@Prophet1111: Gratuluję. Podzielisz się z czego najwięcej się dzisiaj zarabia na tego typu grach? Nie pytam o konkretne kwoty ile zarobiłeś, bo to oczywiście Twoja prywatna sprawa. Chodzi mi o to czy zarabia się najwięcej na reklamach, mikropłatnościach, ...?
@rubesom: Dzięki ;)
Moja gra w większości zarabia na reklamach. Nie liczyłem tego ostatnio, ale ogólnie u mnie wygląda to 2/3 reklamy, 1/3 zakupy w aplikacji. Próbowałem to zbalansować kilkukrotnie, ale niestety nie udało się. Widocznie moja gra nie zachęca aż tak do kupowania rzeczy. Następną lepiej projektuję, tak żeby gracz nie musiał absolutnie niczego kupować, ale z drugiej strony zakup mógł mu przyśpieszyć postęp w sposób satysfakcjonujący.