Cześć wszystkim! 3 lata temu zacząłem pracować nad swoją pierwszą grą i dziś nadszedł moment na upublicznienie grywalnego dema. Jeśli lubisz dynamiczne strzelanki w klimacie retro - sprawdzaj teaser i pozostałe dane w opisie filmu!
https://www.youtube.com/watch?v=OUkuwZWQWeQ&list=LLpsbpIRHMa4n13OphIOuxqg
#gamedev #programowanie #retrogaming #chwalesie
https://www.youtube.com/watch?v=OUkuwZWQWeQ&list=LLpsbpIRHMa4n13OphIOuxqg
#gamedev #programowanie #retrogaming #chwalesie
data/config/graphics.j3x
na 0 (lub po prostu mniej):float camera_rotation_recoil = 0.0
float camera_position_recoil = 0.0
Można je zmniejszyć własnoręcznie już teraz, a niedługo powinienem dodać wersję z możliwością konfiguracji z poziomu gry. No i druga sprawa, jeżeli za trudne (nie miało być łatwe :D) - polecam zmniejszyć poziom trudności w ustawieniach ;)
W samym demo nie udało mi się jeszcze umieścić całej fabuły. Postapo, to nie zawsze wielkie ruiny i zniszczone miasta, ale zwyczajnie jeszcze tego nie zdradzam.
Jeśli szukasz cechy wyróżniającej - zagraj, sprawdź mechanikę manipulacji czasem w trakcie dynamicznej bitwy. A Twój pomysł,
Nowa wersja ze zmniejszonym screen-shakiem (i możliwością dostosowania wg uznania w 'Settings' -> 'General') jest już dostępna:
https://jul3x.itch.io/rag3/devlog/469411/rag3-post-demo-fixes-are-now-out
Dodatkowo doszły poprawki dla mniejszych rozdzielczości, poprawiona responsywność, małe szlify wizualne (głównie te powiązane z przezroczystością).