Budowa mostu kolejowego o najdłuższym przęśle łukowym na świecie.
Nazwa mostu: Qinglong Railway Bridge Lokalizacja: Qinglong County, Guizhou, Chiny Długość przęsła łukowego: 445 m Długość całkowita: 721 m Wysokość mostu: 225 m
![SunnO](https://wykop.pl/cdn/c3397992/SunnO_roINctmF8R,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 76
Nazwa mostu: Qinglong Railway Bridge Lokalizacja: Qinglong County, Guizhou, Chiny Długość przęsła łukowego: 445 m Długość całkowita: 721 m Wysokość mostu: 225 m
Komentarze (76)
najlepsze
Przy konstrukcjach masywnych, typowych belkach lub łukach gdzie mamy "sztywne" podparcie jest dużo większe tłumienie, przez co nie ma rezonansu.
Efekty rezonansowe mają wpływ na wytrzymałość zmęczeniowa zarówno stalowych jak i żelbetowych konstrukcji.
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/rynek/1522623,1,a2---autostrada-w-wiecznej-budowie.read
To są konstrukcję na miarę egipskich piramid!
źródło: comment_STX2PXArqmrHuU000CjYYSgkgq5yJ1zE.jpg
Pobierzhttps://www.google.pl/maps/place/Guangzhao,+Qinglong,+Qianxinan,+Kuejczou,+Chiny/@25.9542931,105.2474156,2348m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x36c697b881ef0f3f:0x5895fcce1553049b!8m2!3d25.955847!4d105.251362
rozgladajac sie na boki mozna zauwazyc ze cala trasa na tym obszarze to w zasadzie ciagiem albo most albo tunel, same tunele wjazdowe na ten most maja po ok 8-10km