Wpis z mikrobloga

@patryyk9: k, jakie eksperymenty masz na mysli? Takie wywolujace leaki pamieci? :P Ale GUI implementowałem - wlasnie w edytorze (w samej grze tez trochę tego jest). Korzystalem z libki utworzonej na podstawie SFML - TGUI.

Blender do modeli? Niee, tutaj wszystko jest 2D
@spietyprod: to może warto zrobić to razem? Powiedzmy na początek coś prostego. Ale dać ludziom język skryptowy i niech generują gotową grę.
A frontend zrobi się w pythonie, ruby, lua czy zig

uzywałeś może AGG? kiedys chciałem przysiąść nad wektorówką
@spietyprod: pisz na te2r2a3zx8or@w8p.pl (oczywiście bez cyferek) ja tu mało zaglądam. Znam dobrze ruby i proponuje po prostu przenieść jakis prosty silnik. Powiedzmy lochy i potwory. jest prostokąt tła i kilka duszków. Albo poin and click. tło coś tam klikasz i prosta animacja. Dasz mi kod w c to przerobie to na wbudowane ruby. Wystarczy napisać wtedy skrypt a grafiki wrzucić do zasobów razem ze skryptem i ludzie będą dłubac coś