Minęły prawie 2 miesiące odkąd zgłosiłem na policję kierowcę, który omal nie zmiótł mojego syna na przejściu dla pieszych. W 2 dni sam zdobyłem i dostarczyłem im nagrania z prywatnego monitoringu, bo ten miejski jak zwykle zawiódł. I co? I wielkie, kurła, nic. Bo samochód w leasingu a jak już dokopią się do leasingobiorcy, to ten może nie pamiętać komu udostępnił auto - więc "tylko" 1500 zł mandatu. Wrzucam tutaj ku przestrodze.
@ImNewHere: Ukraina nie ma grama powodu, aby stawiac się UE i USA, które swoją kroplowka podtrzymuja ich przy zyciu. Ja tam się z Tobą miras zgadzam, najwygodniej zrzucic winę na broniącego się, któremu nie zadziałał odpowiednio SOWIECKI system. Dodaj do tego wszystkiego : 1) nagłą ucieczkę Łagrowa ze szczytu G20 2) słowa otuchy w stosunku do Ukrainy z Niemiec/Włoch ( "to wylaczna wina Rosji" ).
@ArtBrut: Skoro tylu zginęło, z tylu krajów to można się tylko domyślać ilu ochotników tam faktycznie jest. Ale widać że ruscy mają na pieńku z Gruzją i częścią Białorusi.
@ArtBrut: Zdaję sobie sprawę, że pewnie sporo osób by nie rozpoznało barw biało-czerwono-białych, ale tak średnio mi się podoba dawanie Białorusinom łukaszenkowej flagi, która jest wzorowana na fladze BSRR i symbolizuje białoruską część reżimu, w walce z którym zginęli.
Maszyny, które osobiście uważam za ciekawe, a które mogą niektórym nie być znane; odc. 24/???
Sikorsky S-72
Opracowany i zbudowany dla NASA i US Army na początku lat 70 XX wieku, S-72 był eksperymentalnym wiropłatem zespolonym (ang. compound helicopter) - oprócz głównego wirnika posiadał dodatkowe źródło ciągu w postaci silników odrzutowych oraz skrzydła dla zapewnienia dodatkowej siły nośnej. Podstawą konstrukcji był główny wirnik z modelu S-61 oraz silnie zmodyfikowany płatowiec S-67. Głównym celem RSRA
Maszyny, które osobiście uważam za ciekawe, a które mogą niektórym nie być znane; odc. 23/???
Piper PA-42 Cheyenne
W późnych latach 70 XX wieku Piper Aircraft chciało uniknąć projektowania odrzutowca biznesowego, który konkurowałby z modelem Citation od Cessny. Postanowiono zrewidować istniejący model PA-31T Cheyenne (sam w sobie był on turbośmigłową wersją rozwojową PA-31 Navajo), który już jako PA-42 był o prawie 3m dłuższy, posiadał rozpiętość skrzydeł ponad 1m większą i był o ponad 0.5m
źródło: comment_1668668058di8bVMx3iQmM8OgXueGZKr.jpg
Pobierz