Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko173
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

przyprawca

przyprawca

Dołączył 10 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2928
  • Znaleziska 1365
  • Mikroblog 1563
  • Obserwujący 29
  • Obserwowane 30

548

Część ludzi traktuje psa jak człowieka, a dokładniej – jak dziecko. To błąd

Część ludzi traktuje psa jak człowieka, a dokładniej – jak dziecko. To błąd

Jednym z największych błędów jest traktowanie psa jak człowieka, a dokładniej – jak dziecko. Pies od początku powinien poznać hierarchię panującą w domu i wiedzieć, że pierwszeństwo mają ludzie. Klasyczne błędy to pozwalanie psu na spanie w jednym łóżku z właścicielem czy karmienie pupila ze stołu.

poradnik_zdrowie
z
poradnikzdrowie.pl
dodany: 18.07.2019, 06:48:26
  • 189
  • #
    polska
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    zwierzaczki
  • #
    psy
  • #
    zainteresowania
przyprawca
przyprawca 19.07.2019, 13:16:57
  • 1
Z tym spaniem w łóżku, to zdania są podzielone. Jest pogląd, że dla psów jest to czynność atawistyczna, wynikająca ze stadnej natury i w żadnym razie spanie z człowiekiem nie zakłóca psu hierarchii - oczywiście w sytuacji, w której jest ona dla zwierzęcia czytelna i egzekwowana. Przychylam się do tego poglądu i dlatego moje kolejne psy mogą spać w łóżku. Zresztą to zazwyczaj nie jest tak, że pies uwali się w twoim
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

519

Rafał Gaweł rozpoczął działalność gospodarczą na terenie Norwegii

Rafał Gaweł rozpoczął działalność gospodarczą na terenie Norwegii

Hello, I Love You Social Media Agency

klikus
z
ddb24.pl
dodany: 24.04.2019, 09:43:03
  • 42
  • #
    polska
  • #
    polityka
przyprawca
przyprawca 24.04.2019, 18:13:59
  • 6
Tutaj niestety wyszła (po raz kolejny - jak przy Falencie) lekkomyślność sądu. Zamiast uznać jego obecność na rozprawie odwoławczej za obowiązkową, zarządzić jego przymusowe doprowadzenie w razie niestawiennictwa, ogłosić wyrok od razu po zamknięciu przewodu i głosach stron i aresztować go na sali, bo ogłaszany wyrok był prawomocny i kara podlegała wykonaniu, a przesłanki aresztowe były, to sąd te kwestie olał. I tym sposobem Gaweł mógł sobie śmignąć do pięknej Norwegii i
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

679

W Szczecinku maturzyści proszą, błagają, aby móc napisać egzamin maturalny

W Szczecinku maturzyści proszą, błagają, aby móc napisać egzamin maturalny

“Niewyobrażalne. W Szczecinku maturzyści proszą, błagają, aby móć napisać egzamin maturalny. "Strajk dla Maturzystów!" to akcja, którą zorganizowali maturzyści, którzy, z uwagi na trwający #ProtestNauczycieli, nie wiedzą co będzie z ich najważniejszym egzaminem. Za: iszczecinek,pl...

Birter
z
twitter.com
dodany: 15.04.2019, 13:05:53
  • 205
  • #
    polska
  • #
    nauka
  • #
    strajknauczycieli
  • #
    strajk
  • #
    szkola
  • #
    matura
przyprawca
przyprawca 15.04.2019, 13:26:05
  • 124
Typowa przykład polskiego "nauczyciela z misją". Siedzi rozwalona za stołem, nie zaproponuje nawet, żeby ludzie, którzy do niej przychodzą, usiedli, japa odęta, kultura wypowiedzi i ogólnie kultura osobista na poziomie dna. Dorosłych ludzi "tyka", ale oczywiście oczekiwanie jest takie, żeby do nauczycieli w szkołach średnich (w 99% magistrów) zwracać się per "pani profesor/panie profesorze", co bawiło mnie już na etapie liceum, bo stanowi doskonały przykład zakompleksienia tych ludzi, którzy żadnych stopni ani
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

przyprawca
przyprawca 15.04.2019, 13:44:55
  • 34
@Equalizer: Gdybyś znał Pawłowicz z etapu kariery akademickiej, to zniuansował byś tą ocenę. Ja akurat miałem tę przyjemność. Wbrew pozorom jest osobą z ogromną wiedzą w obszarze swoich zainteresowań naukowych, z bardzo żywą inteligencją i co najważniejsze - wyjątkowo życzliwą ludziom. W polityce, przy jej obecnej temperaturze, ludzie nakładają różne maski. To tylko teatr dla motłochu...
przyprawca
przyprawca 15.04.2019, 14:06:44
  • 19
@Equalizer: Poddajesz się niestety zarządzaniu zbiorowymi emocjami, które jest istotą dzisiejszej polityki. W tobie takie emocje budzą Kurski (zakładam że chodzi o Jacka a nie Jarosława) i Pawłowicz - o czym świadczy posługiwanie się takimi zwrotami jak "szmata" - a u innych takie indywidua jak Brejza, czy inni harcownicy z PO/N. I dokładnie o to chodzi, żeby grzać te odczucia po obu stronach. Uświadomienie sobie tego mechanizmu i podjęcie decyzji
przyprawca
przyprawca 16.04.2019, 12:59:43
  • 0
@Lorenzo_von_Matterhorn: No nie wiem - jeśli dla ciebie liceum będące pierwszą tzw. tysiąclatką znajduje się na wsi, to pewnie zależy od tego jak postrzega się warszawę. Faktycznie, z uwagi na strukturę społeczną związaną z dopływem "nowych warszawiaków", można powiedzieć, że to wieś ;) Zresztą nie tylko w Modrzewskim obowiązywał ten idiotyczny zwyczaj. Batory, Poniatówka, Czacki - to samo, zgodnie z tym co relacjonowali moi znajomi pobierający nauki w tych szacownych

316

Szok! Nauczyciele zamiast o matury, martwią się o... wakacje

Szok! Nauczyciele zamiast o matury, martwią się o... wakacje

"Stresujemy się nie tylko maturami, ale tym, co będzie z nami przez całe życie. Jeśli nie przystąpimy do matur, to mamy rok w plecy".

jaryba13
z
wpolityce.pl
dodany: 15.04.2019, 12:05:30
  • 135
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    4konserwy
  • #
    strajknauczycieli
  • #
    bekazpodludzi
przyprawca
przyprawca 15.04.2019, 13:26:46
  • 70
Typowa przykład polskiego "nauczyciela z misją". Siedzi rozwalona za stołem, nie zaproponuje nawet, żeby ludzie, którzy do niej przychodzą, usiedli, japa odęta, kultura wypowiedzi i ogólnie kultura osobista na poziomie dna. Dorosłych ludzi "tyka", ale oczywiście oczekiwanie jest takie, żeby do nauczycieli w szkołach średnich (w 99% magistrów) zwracać się per "pani profesor/panie profesorze", co bawiło mnie już na etapie liceum, bo stanowi doskonały przykład zakompleksienia tych ludzi, którzy żadnych stopni ani
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

przyprawca
przyprawca 15.04.2019, 13:40:45
  • 37
@oteksamptis: No i co z tego, że jest "zwyczajowy"? W jaki sposób falsyfikuje to moją tezę, że oczekiwanie, by stosować się do takiego zwyczaju wynika ze zbiorowych kompleksów nauczycieli, z których prawie żaden nie ma stopnia naukowego, nie mówiąc o tytule? A wiesz skąd się bierze ten zwyczaj? Ano stąd, że w XIX w. i jeszcze w okresie przedwojennym, profesorowie tytularni, nauczali w gimnazjach. Był to standardowy element kariery naukowej.

134

Maturzyści pytają co z maturami. Zimna nauczycielka "co z moimi wakacjami?"

Maturzyści pytają co z maturami. Zimna nauczycielka "co z moimi wakacjami?"

Konfrontacja maturzystów ze strajkującymi nauczycielami w „ekonomiku”.

szymek627
z
facebook.com
dodany: 15.04.2019, 12:49:42
  • 47
  • #
    polska
  • #
    strajknauczycieli
  • #
    nauczyciele
  • #
    polityka
przyprawca
przyprawca 15.04.2019, 13:24:29
  • 28
Typowa przykład polskiego "nauczyciela z misją". Siedzi rozwalona za stołem, nie zaproponuje nawet, żeby ludzie, którzy do niej przychodzą, usiedli, japa odęta, kultura wypowiedzi i ogólnie kultura osobista na poziomie dna. Dorosłych ludzi "tyka", ale oczywiście oczekiwanie jest takie, żeby do nauczycieli w szkołach średnich (w 99% magistrów) zwracać się per "pani profesor/panie profesorze", co bawiło mnie już na etapie liceum, bo stanowi doskonały przykład zakompleksienia tych ludzi, którzy żadnych stopni ani
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1102

Strajk nauczycieli, ale nie w prywatnych szkołach.

Strajk nauczycieli, ale nie w prywatnych szkołach.

Nauczyciele prywatni nie strajkują. Nie strajkuje nawet szkoła prowadzona przez ZNP. Dlaczego? Po pierwsze, płacą więcej nauczycielom. A po drugie, strajk zatrzymałby wpłatę czesnego przez rodziców. Rodzice w szkołach publicznych nie mają komfortu takiego wpływania na szkołę.

Tumurochir
z
money.pl
dodany: 14.04.2019, 11:57:35
  • 453
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    strajknauczycieli
  • #
    wolnyrynek
  • #
    edukacja
przyprawca
przyprawca 14.04.2019, 14:05:29
  • 5
Szkolnictwo publiczne jest niedoinwestowane nawet w krajach dużo zamożniejszych od Polski. Oczywiście można tutaj odwoływać się do przykładu państw skandynawskich, ale nie jest on miarodajny, bo z uwagi na zasoby naturalne i funkcjonujące od wielu lat wysokie opodatkowanie, sektor usług publicznych wygląda tam zupełnie inaczej. Niestety co do zasady w gospodarce rynkowej państw średnio rozwiniętych/rozwijających się ten sektor nie oferuje wysokiej jakości. Publiczna służba zdrowia nie będzie oferowała takich możliwości jak prywatna,
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

przyprawca
przyprawca 14.04.2019, 16:01:09
  • 2
@hehenuanek: No fajnego argumentu używasz, takiego niezbyt merytorycznego i niezbyt na temat, w dodatku okraszonego niepotrzebnym wulgaryzmem. Czyli typowy przykład beneficjenta polskiego systemu edukacji ;)
przyprawca
przyprawca 14.04.2019, 17:53:15
  • 0
@hehenuanek: Tylko, że ja w ogóle nie pisałem w swoim komentarzu o bonach. Postawiłem jedynie trzy tezy. Pierwszą z nich jest, że w państwach rozwijających się/średnio rozwiniętych, w których funkcjonuje gospodarka rynkowa, usługi publiczne zazwyczaj są na niewygórowanym poziomie a obywatele chcący korzystać z ich przedmiotu w lepszej jakości, muszą finansować samodzielnie ich komercyjny odpowiednik. Dlatego naturalną tendencją jest rozrost szkolnictwa prywatnego o poziomie wyższym niż oferowany przez publiczny system

662

Agresywny rowerzysta, uszkodzenie mienia, próba ucieczki i postawa Policji

Agresywny rowerzysta, uszkodzenie mienia, próba ucieczki i postawa Policji

Warszawa ul Niepodległości 12.04.2019 Rowerzysta na jezdni a obok ścieżka rowerowa... Niecenzuralne gesty, uszkodzenie samochodu i próba ucieczki. Do tego lekceważąca postawa Policji

stopchamteam
z
youtube.com
dodany: 13.04.2019, 14:24:55
  • 304
  • #
    warszawa
  • #
    stopcham
  • #
    polskiedrogi
  • #
    rower
  • #
    kierowcy
  • #
    motoryzacja
przyprawca
przyprawca 14.04.2019, 10:34:18
  • 5
Na filmiku pokazujesz (0:29), że w Al. Niepodległości po stronie zachodniej na odcinku od Armii Ludowej do mniej więcej budynku Biblioteki Narodowej jest ścieżka rowerowa. To akurat nie jest prawda. Ścieżka zaczyna się dopiero na wysokości końca tego budynku.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

347

Skrajnie lewicowy „aktywista” chce uciszyć ekonomistę CAS

Skrajnie lewicowy „aktywista” chce uciszyć ekonomistę CAS

Robert Buciak chce ocenzurować prywatny blog eksperta Centrum im. Adama Smitha i znanego wolnościowego ekonomisty, Pawła Budrewicza.

konto usunięte
z
salon24.pl
dodany: 28.02.2019, 12:24:57
  • 60
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    warszawa
przyprawca
przyprawca 28.02.2019, 23:30:41
  • -8
No nieźle odjechał - częsty objaw u wyznawców różnych lewicowych ortodoksji :) Ale po drugiej stronie spektrum dyskusji znaleźć możemy nie gorsze dzbany. To wyznawcy czegoś co można nazwać samochodzizmem i co opiera się na ignorowaniu procesów urbanizacyjnych w metropoliach. A te procesy zawsze prowadzą do konieczności ograniczenia ruchu samochodowego w centrach. Niestety drogi nie są z gumy, możliwość poszerzenia istniejących jest ograniczona, nowe miejsca parkingowe mogą powstawać tylko w ramach nowych
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

przyprawca
przyprawca 28.02.2019, 00:15:16
  • 4
Ponieważ mirko wie wszystko, to chciałem poradzić się mirków spod tagów #epapierosy #epapieros #epalenie Szukam jakiejś nowej opcji, bo mój Eleaf iStick Pico dożywa po 2 latach swoich dni, przy czym pewnie nie bez znaczenia były wielokrotne upadki z wysokości. Poza tym ciężko o grzałki do atomizera eleafa, który był w zestawie, a możliwości używania innych są ograniczone z powodu konstrukcji boxa (wystająca pokrywka akumulatora). A
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

przyprawca
przyprawca
Autor
28.02.2019, 13:24:44
  • 1
@marek-wozniak-750: Dzięki, a z boxów, co byś polecił?
  • Odpowiedz
vascurie
vascurie
vascurie
28.02.2019, 16:20:23 via Android
  • 1
@przyprawca Znajomy kupił ostatnio Teslę XT-mini 220W na dwa akumulatory. Sprawia wrażenie solidnego sprzętu. A znajomy jest bardzo zadowolony. Gdybym już nie kupiła wcześniej Draga to bym się pewnie sama na nią skusiła. Zobacz sobie ;]
  • Odpowiedz

1097

Taśmy Kaczyńskiego. Tak prezes PiS prowadzi wielki biznes za zamkniętymi...

Taśmy Kaczyńskiego. Tak prezes PiS prowadzi wielki biznes za zamkniętymi...

- Jeśli nie wygramy wyborów, to nie zbudujemy wieżowca w Warszawie - mówi Jarosław Kaczyński. Ujawniamy nagranie, na którym prezes PiS opowiada za zamkniętymi drzwiami o wartej 1,3 mld zł inwestycji spółki Srebrna.

sanglier
z
wyborcza.pl
dodany: 29.01.2019, 05:06:39
  • 375
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazprawakow
  • #
    neuropa
  • #
    polityka
przyprawca
przyprawca 29.01.2019, 12:51:17
  • 22
Nie będę tego zakopywał, chociaż w sumie średnio się nadaje, jak większość "afer", które "ujawnia" ostatnio GW do spółki z Giertychem. To, że Srebrna i fundacja stanowią bazę majątkową PiS nie jest żadną nowością. Jest to wałkowane od 25 lat. A co tutaj tak naprawdę zaszło? Oddzielmy histeryczne i edukacyjne leady GW ("WYJAŚNIAMY") od rzeczywistości. Była planowana inwestycja deweloperska. Powołano spółkę celową, czy tam dwie, jedną zoo, a drugą komandytówkę. Gość, który
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

przyprawca
przyprawca 29.01.2019, 14:04:35
  • 12
@Luki_78: Sorry, ale ni ch... nie rozumiem sensu Twojej wypowiedzi. Za co chcesz wsadzać Jarka do więzienia? Wychodzi Ci z tych nagrań, że coś ukradł lub zdefraudował?
przyprawca
przyprawca 29.01.2019, 14:28:22
  • 9
@Luki_78: Stary, myślę, że ludzie z drugiej strony robili dużo gorsze rzeczy :D Że tylko przypomnę liczbę mieszkań św. Pawła z Gdańska, czy sposób w jaki środowisko Agory przejęło "Gazetę Wyborczą". Jeśli chodzi o nacjonalizację banku, to rozumiem, że chodzi Ci o przejęcie PKO S.A. przez PZU. Określanie tego "nacjonalizacją za pieniądze podatnika" jest bardzo infantylnym i emocjonalnym a tym samym niezgodnym z prawdą ujęciem problemu. Ani PKO S.A. nie
przyprawca
przyprawca 29.01.2019, 14:44:26
  • 5
@Bloodaxis1: Myślę, że mylisz tu 2 rzeczy. Te 9 mln to miał być jego zysk z inwestycji, gdyby doszła ona do skutku. Tymczasem nie doszła a on poniósł koszty i żąda ich refundacji od spółki Srebrna. Spółka Srebrna niczego mu nie zlecała ani nie zamawiała, ponieważ do realizacji inwestycji zostały powołane spółki celowe, ale nie uzyskały one finansowania, ponieważ nie doszedł do skutku kredyt, była odmowa ustalenia w/z i po

6

Reprywatyzacja w Warszawie - w zabytkowej kamienicy lokatorzy palą węglem

Reprywatyzacja w Warszawie - w zabytkowej kamienicy lokatorzy palą węglem

Materiał stworzony przez lokatorów kamienicy przy ul. Polnej 46 w Warszawie. Jest pierwszą zreprywatyzowaną przez słynną spółkę. Obecnie zabytkowy budynek jest w ruinie; brak ciepłej wody i ogrzewania. Ostatnio z funduszu remontowego wyparowało ponad 800 tys. zł. W tle brat znanego polityka.

przyprawca
z
youtube.com
dodany: 28.01.2019, 11:54:24
  • 0
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    reprywatyzacja
  • #
    warszawa

603

Likwidacja szkody. Ta zmiana to skok na pieniądze ubezpieczonych?

Likwidacja szkody. Ta zmiana to skok na pieniądze ubezpieczonych?

Pomimo protestów w ostatnich dniach został skierowany do pierwszego czytania kontrowersyjny projekt ustawy o świadczeniu usług w zakresie dochodzenia roszczeń odszkodowawczych wynikających z czynu niedozwolonego.

motofaktyPL
z
motofakty.pl
dodany: 18.01.2019, 07:45:46
  • 145
  • #
    zainteresowania
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    prawo
  • #
    kierowcy
przyprawca
przyprawca 19.01.2019, 00:57:36
  • 1
Mógłbym się rozpisać, ale w sumie pewnie i tak zaraz spadnie z głównej, więc tylko kilka uwag. Po pierwsze branża "kancelarii odszkodowawczych" to jedna z największych patologii polskiego życia gospodarczego. Brak jakiegokolwiek nadzoru, brak wymogów kapitałowych, nieuczciwe praktyki rynkowe, wynagrodzenia dochodzące jeszcze kilka lat temu do 75% uzyskanego odszkodowania, wprowadzające w błąd reklamy, nieetyczne pozyskiwanie klientów etc. Lista grzechów jest długa. Lump po podstawówce może sobie zarejestrować działalność gospodarczą pod nazwą "kancelaria
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

przyprawca
przyprawca 19.01.2019, 13:21:42
  • 1
@milo1000:

Czyli zwiększmy próg wejścia, żeby wyeliminować tańszą konkurencję. To na pewno będzie dobre dla klientów.


Nie zwiększamy próg wejścia, tylko chronimy wierzycieli tych podmiotów. Tak jak banki, czy zakłady ubezpieczeń mają swoje wymogi kapitałowe, bo nikt nie uwierzy im na słowo, że jak przyjdzie co do czego to wypłacą świadczenia swoim klientom, tak i tutaj była potrzeba zapewnienia, że jeśli np. taki januszex dopuści się błędu przy prowadzeniu sprawy
przyprawca
przyprawca 15.01.2019, 00:29:55
  • 418
Wszystkim, którzy ubolewają nad "agresją" w polskim życiu publicznym w kontekście zabójstwa P. Adamowicza, chcę zwrócić uwagę, że u podstaw tego wszystkie leży logika "nowoczesnej demokracji". Starsze mirki pewnie pamiętają jak to wyglądało w latach 90-tych, czy nawet na początku nowego millenium. W telewizji jakieś nudne gadające głowy, programy informacyjne to dziennik albo fakty przez pół h dziennie, eksperci kulturalnie dyskutują, nie przerywając sobie wypowiedzi, temperatura sporu politycznego letniawa, ot - my
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Maljevic
Maljevic
15.01.2019, 00:34:58 via Android
  • 73
@przyprawca wpis jest tak merytoryczny, że szkoda go na nocną. Nie ze wszystkim się zgadzam, ale masz sporo racji. Aż bym kiedyś tak normalnie podyskutował, szczególnie że wzięła mnie nostalgia za tymi czasami Millera.
  • Odpowiedz
MartinoBlankuleto
MartinoBlankuleto
15.01.2019, 01:21:54
  • 45
@przyprawca: Zgadzam się co do ogólnych wniosków. Myślę, że wiele osób albo nie wie (młodsi) albo gdzieś to wyparło, że te dwie partie były w latach 2001-05 właściwie w symbioze. Razem szli do samorządu w 2002, wybór między nimi w 2005 do parlamentu i wyborach prezydenckich własciwie był kosmetyczny i wybierało się bardziej człowieka, niż partię. Inna sprawa, że były to dwie prounijne centrowe partie, z których jedna udaje dziś
  • Odpowiedz

614

Wywiad USA: od 45 roku rządzi komuna żydowska, która mordowała Polaków! -...

Wywiad USA: od 45 roku rządzi komuna żydowska, która mordowała Polaków! -...

Amerykanie twierdzą, że po drugiej wojnie światowej żydzi przejęli władzę w Polsce. Aż 70% funkcjonariuszy w PZPR było pochodzenia żydowskiego! Umiejscowili się w każdej strukturze państwa polskiego. Najważniejsze funkcje w bezpiece obejmują towarzysze żydowscy 50% funkcjonariuszy...

konto usunięte
z
wiadomosci.robertbrzoza.pl
dodany: 23.12.2018, 23:46:20
  • 105
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    europa
  • #
    zydzi
  • #
    polityka
  • #
    historia
przyprawca
przyprawca 25.12.2018, 00:15:33
  • 4
Drogie Wykopki, jeśli chcecie dowiedzieć się trochę o kwestii żydowskiej w okresie zaborów i II RP, to zamiast foliarzy w stylu "rzydy rzondzom światem" i ich liberalnego odpowiednika sprowadzającego wszystko do pewnej wariacji prawa godwina ("antysemitys! przeproście za jedwabne szmalcowniki! pewnie byście chcieli uruchomić piece ałszfica!"), zapoznajcie się z kilkoma IMO wiarygodnymi źródłami:
1) Jan Słomka - "Pamiętniki włościanina od pańszczyzny do dni dzisiejszych" - zwłaszcza Rozdział V - kwestia relacji polsko-żydowskich
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

615

Jak księża bronią pedofila w sutannie

Jak księża bronią pedofila w sutannie

Kruk krukowi oka nje wykole czyli solidarność koloratek.

blabusna666
z
m.facebook.com
dodany: 10.12.2018, 08:08:01
  • 88
  • #
    polska
  • #
    kosciol
  • #
    pedofilia
  • #
    sekielski
  • #
    bekazkatoli
  • #
    pedofilewiary
przyprawca
przyprawca 11.12.2018, 03:33:18
  • -13
Brawo dla tego kapelana. Zgasił Sekielskiego jak peta. Zgrany, wypalony zawodowo mierny dziennikarz, który stracił posadę w telewizji i żebrze o donejty na patronite, lansując się na najtańszej sensacji, jaką jest p-------a wśród księży. Pojeździłby za kolesiami, którzy zrobili majątki na podatku VAT, za lobbystami (a tu się bardzo dużo ciekawych rzeczy dzieje), przeprowadził dziennikarskie śledztwo odnośnie SKOKu Wołomin (gdzie też ani narracja PISu ani opozycji nawet nie stała obok rzeczywistości). Ale
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

przyprawca
przyprawca 11.12.2018, 13:49:35
  • -3
@diablo_z_kopydlowa: Nie bój d--y. KK przetrwał przez 2000 lat gorsze rzeczy. A póki co twoje "podatki" (o ile płacisz jakiekolwiek) idą na utrzymanie mojego kościoła i jedyne co możesz z tym zrobić, to napisać w tej kwestii wysryw na wykopie :D
przyprawca
przyprawca 11.12.2018, 17:07:38
  • 0
@diablo_z_kopydlowa:

Dzięki mnie już wielu odeszło od tego gówna


To ty, jak widzę, jesteś jakimś misjonarzem gimboateizmu :D Statystyki mnie g---o obchodzą. A tym bardziej "polska młodzież". Lepszy jest kościół z mniejszą liczbą wiernych, ale zaangażowanych niż obejmujący matich i sebów, którzy bywają jedynie na pasterce i I komunii sebusia. Dam w najbliższym czasie na mszę w intencji obdarzenia cię łaską rozumu, żebyś nie miał poczucia, że twoje podatki w

466

Lekarz, z którym sądzi się Ziobro, wśród najczęściej cytowanych naukowców świata

Lekarz, z którym sądzi się Ziobro, wśród najczęściej cytowanych naukowców świata

Nazwisko prof. Dariusza Dudka zostało umieszczone w rankingu Clarivate Analytics. Portal pulsmedycyny.pl, który jako pierwszy podał tę informację, ranking ten nazywa "prestiżową listą" najczęściej cytowanych naukowców świata. Obok prof. Dudka znalazło się jeszcze pięciu Polaków.

tylkowielkanocny
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 03.12.2018, 12:11:25
  • 89
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    polityka
  • #
    medycyna
  • #
    ciekawostki
  • #
    nauka
przyprawca
przyprawca 03.12.2018, 23:26:15
  • -6
Strasznie słabe wnioskowanie. To, że jest cytowany =/= że nie popełnił błędu medycznego. Bycie rewelacyjnym naukowcem =/= bycie rewelacyjnym zabiegowcem. On ma swoje argumenty, rodzina swoje. Nawet rodzinie Ziobry nie można zabronić dochodzenia sprawiedliwości, jeśli mają przekonanie, że facet zmarł na skutek wadliwie przeprowadzonej procedury medycznej.
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

810

„Ślepnąc od świateł” to najlepszy polski serial od czasu „Gliny” i „Pitbulla”

„Ślepnąc od świateł” to najlepszy polski serial od czasu „Gliny” i „Pitbulla”

Serial „Ślepnąc od świateł” nie naśladuje zagranicznych trendów, jest mocno osadzony w lokalności, pokazuje Warszawę jak do tej pory nikt nie pokazał. Kamil Nożyński pasuje do głównej postaci choć w niektórych momentach widać, że jest nowicjuszem - eksperci oceniają nowość serialową HBO.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 10.11.2018, 12:03:32
  • 239
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
przyprawca
przyprawca 11.11.2018, 01:27:32
  • 2
Czasem jest tak, że na podstawie kiepskiej książki robi się dobry film albo serial, ale to nie dotyczy "Ślepnąć od świateł". Serial jest równie sztuczny jak powieść, razi słabym researchem, ewidentnymi zrzynkami z innych produkcji a przedstawiony obraz Warszawy mógł powstać tylko w głowie kogoś kto - tak jak Żulczyk - mieszkał w tym mieście bardzo krótko. Nożyński gra tak jak rapuje w Dixon37, czyli jak kompletne drewno. Rozumiem, że to miał
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

704

Dziecko ma wejść na drzewo, bo idzie amstaff.

Dziecko ma wejść na drzewo, bo idzie amstaff.

"Dzień dobry. Chcę opisać sytuację, jaka w dniu dzisiejszym spotkała mnie na Woli, przy Parku Moczydło."

konto usunięte
z
warszawawpigulce.pl
dodany: 07.10.2018, 19:42:08
  • 308
  • #
    polska
  • #
    warszawa
  • #
    amstaff
  • #
    psy
  • #
    pokazpsa
  • #
    zwierzeta
przyprawca
przyprawca 08.10.2018, 14:39:54
  • 23
Mam psy całe życie. W domu rodzinnym kolejno chart polski, PON, potem westie. Teraz jest w nim kolejny pies - szkot. W moim domu od 9 lat foksterier. Nie wyobrażam sobie życia bez psa, traktuję go jak członka rodziny (oczywiście z uwzględnieniem potrzeby psa, żeby człowiek był przewodnikiem stada). Jednak zachodzę w głowę na jaki ch.j ludzie trzymają w domach, czy mieszkaniach, psy ras obronnych, takich jak pitbule, czy amstaffy. Jaką frajdę
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

przyprawca
przyprawca 08.10.2018, 20:03:52 via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@kozaqwawa: Ok. Debate me. Brzydkie - rzecz gustu, ale no jednak nazwijmy rzecz po imieniu. Te psy to kupa mięśni pod skórą i wielka często zaśliniona morda. Coś jeszcze? Ruszają się bez żadnej gracji, bujając się na boki (gdzie przez szczyt psiej gracji w ruchu rozumiem bieg charta, czy nawet przyjemny dla oka inochód owczarka czy teriera). Nie mów mi też, że te psy są w czołówce "ilorazu psiej inteligencji"
przyprawca
przyprawca 08.10.2018, 21:49:00
  • 3
@Duzy_Kotlet: No cóź, jako osoba, która widziała takie sytuacje i w nich kilka razy uczestniczyła (niestety) powiem tak: jeśli jest to etap, że bydlę jeszcze nie chwyciło, to gaz działa (przynajmniej w "moich" sytuacjach). Jeśli dodatkowo połączysz to z kopnięciem z całej pary w podbrzusze, to pies odpuści. Na takiego kopniaka nie ma mocnych, nawet wilki się składają (są filmiki na YT). No ale na to trzeba jednak mieć dużo

319

Opublikowano mapę księży pedofilów i ich ofiar. Setki przypadków

Opublikowano mapę księży pedofilów i ich ofiar. Setki przypadków

Na mapie znajduje się ponad 300 punktów, na których zaznaczono księży molestujących dzieci oraz ich ofiar. Również w niedzielę odbyły się demonstracje przeciwko pedofilii w Kościele.

Wanzey
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 07.10.2018, 11:57:36
  • 95
  • #
    polska
  • #
    pedofilia
  • #
    bekazkatoli
  • #
    kosciol
  • #
    katolicyzm
  • #
    afera
przyprawca
przyprawca 08.10.2018, 08:07:27
  • 5
Fajna mapa XD Ok. 80% przypadków to "zgłoszenia pokrzywdzonych" i "sprawy opisane w mediach". Tylko 20% to skazani prawomocnymi wyrokami, czyli 57 przypadków. Na ponad 30 tys. księży. I pewnie na ponad 20 lat, w których mogły mieć miejsce te przestępstwa. Mapa równie wiarygodna jak fundacja, która ją opracowała. Równie dobrze można by opublikować "Mapę lądowań UFO w Polsce" i oprzeć się na kilkuset "zgłoszeniach świadków" i "sprawach opisanych w mediach" Zakop
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

29

Przerobione na feminizm "Mein Kampf" i inne bzdury-co się publikuje jako naukę

Przerobione na feminizm "Mein Kampf" i inne bzdury-co się publikuje jako naukę

Trójka naukowców chciała sprawdzić jakie bzdury przejdą jako politycznie poprawna publikacja naukowa i  przez rok pisała kompletnie absurdalne, ale nasycone lewicową dogmatyką artykuły,  które następnie przesyłała je do publikacji w prestiżowych amerykańskich czasopismach z zakresu zdominowanej...

przyprawca
z
wykop.pl
dodany: 03.10.2018, 22:29:54
  • 13
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    nauka
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13
  • Strona 7 z 13
  • >
  • Wuwua

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 23.03.2018

    Komentator
  • Rocznica
    od 24.08.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 02.09.2014

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl