Czy przypadkiem nie jest tak że aplikację zabiło to dzięki czemu w tak krótkim czasie zrobiło się o niej głośno, czyli ten ich system piramidy poleceń? Zdaje się że właśnie tego elementu nie uzgodnili z Orlenem bo firma nie ma żadnego interesu z grupy ludzi opowiadającej jak to tankują sporo taniej niż inni to samo paliwo...W końcowym kliencie mogło to wzbudzić przekonanie o niewyobrażalnych marżach i postawić firmę paliwową w złym świetle.
Mały offtopic, choć mający zwiazek z tematem (bo o ile produkcja jest duza to z jakością samych firm i obsługi jesteśmy jeszcze w lesie przez co część ludzi długo wybierze co innego). Kupiłem kilka mebli w Agata Meble od polskich producentów. Jeden z nich był błędnie wykonany co potwierdził sam pracownik przyjmując reklamacje. Reklamowałem a nie zwracałem, bo chciałem żeby po prostu przeszyli a ja chciałem mieć fotel po dwóch miesiącach czekania.
@Sanczessco: Co sie niby zmieni dla klienta w kwestii ceny za połączenie? Dla mnie zmiana pozytywna bo tylko skróci wyłudzenia vatu ( np na allegro od lat są takie doładowania z rajów podatkowych gdzie wczesnej te doładowania zostały „wyeksportowane”.
„Zachód” potrafi liczyć i już dawno zauważył jak dużo traci na wypadkach (nawet bez ofiar śmiertelnych ...np Niemcy wyliczyli stratę na 1h z powodu zatoru na drodze na ~100k euro. W przypadku śmiertelnych koszt społeczeństwa jest ogromny w stosunku do jakichkolwiek mandatów. W Polsce co roku na marne idzie wychowanie jednego miasteczka ~2k osób) i próbuje przeciwdziałać dla dobra ogółu dotkliwymi karami, które i tak są ułamkiem wspomnianych strat. U nas jeszcze
Przeciez to zapewnie tylko propozycja któregoś z użytkowników map (można zgłosić że miejsce zamknięte i właściciel wizytówki ma min 30 dni na odwołanie)...
Może i faktycznie niektóre rozwiązania rowerowe sprawdzają się w płaskiej Kopenhadze... ale zdaje się ten pan nie zauważył że różnica wysokości w samym Gdańsku jest większa niż najwyższy szczyt całej Danii:-) Niestety wjazd na nasze wzgórza morenowe to nie to samo co dojazd do pracy po płaskiej Kopenhadze w gajerku..
Przecież już jest monopol.... bo jak inaczej to nazwać gdy właściciel obu ma większość rynku pod dwoma markami. Powiedzmy sobie szczerze. Nikt z sejmiku też się o żaden monopol nie martwi a jedynie o kasę z podatków i stołki... Gdyby tak bardzo im i a nawet samemu Lotosowi zależało na braku monopolu to by zachowywali się inaczej motywując do lokalnego patriotyzmu. Tymczasem w Gdansku na stacjach lotosu często drożej niż w innych
Jakby ktoś rozważał to całe autotesto to warto wziąć pod uwagę: "Co w przypadku, gdy finalnie nie dojdzie do sprawdzenia samochodu? Naturalnym następstwem takiej sytuacji jest zwrot wpłaconej przez Ciebie kwoty pomniejszony o koszty związane z wykonaniem usługi sprawdzenia samochodu używanego przez nas zgodnie z regulaminem."
i dalej jakby ktoś był ciekawy ile faktycznie mogą sobie potrącić gdy auta nie przetestują to:
2. Dostęp do pełnego Cennika Usług Użytkownik uzyskuje na życzenie