Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko249
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr

monyprintergobrrrr

Dołączył 4 lata temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2338
  • Znaleziska 126
  • Mikroblog 2212
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 8
  • Dodane (79)
  • Komentowane (1272)
  • Plusowane (861)
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 30.01.2022, 19:03:21
  • 3
Koncze przygodę z grą na ropie wywalajac jutro z portfela ostatnie niedobitki czyli Gazprom i Exxona. Cena ropy dochodzi do 90$, konflikt ruskich z ukrainą to kapiszon ale atak walutowy na rubla to już realny scenariusz. Tak samo jak uruchomienie NS2 ktore znormalizuje sytuacje i ceny. Tej stabilizacji potrzebują też politycy („PACZTA JAK SKUTECZNIE WALCZYMY Z INFLACJO”) w europie i USA. Do pelni szczescia brakuje jeszcze euforii wsrod daytraderow ale nie zamierzam
  • 4
  • Odpowiedz
Mysciak
Mysciak
Mysciak
31.01.2022, 08:26:06
  • 1
@monyprintergobrrrr:
Właśnie też się zastanawiam co zrobić ze spółkami związanymi z ropą.
Mam sporo Gazpromu, malutko Orlenu i jeszcze Shella trochę.
Z jednej strony właśnie spółki te powinno tak się rozgrywać, że kupuje się kiedy ropa jest tanio i sprzedaje kiedy ropa jest droga ( teraz). Więc zaraz ta ropa może spaść.
Ale z drugiej strony inflacja obecna, niskie stopy procentowe, powinny tą ropę trzymać i surowce powinno sobie radzić. Z
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
Autor
31.01.2022, 17:26:13
  • 0
@DexterFromLab: W krótkim terminie są nieprzewidywalne ale w długim mają bardzo czytelne trendy wynikające z geopolityki i fundamentów. Jak coś jest na ATH to bedzie spadać bo firmy zainwestują w wydobycie, jak coś szoruje po ziemi to będzie rosnąć bo firmy zmniejszą wydobycie/pozyskanie. Ogarniasz kilka podstawowych pojęć jak contango, nie dotykasz lewaru ani CFD, czytasz newsy i inwestujesz w tanie surowce z perspektywą kilku lat.
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 08.01.2022, 12:45:58
  • 0
Mirki, polecicie jakiegos dobrego (niekoniecznie taniego) doradce podatkowego ktory wyliczy podatek z zestawien od kilku brokerow (w tym zagranicznych) z niuansami pokroju unikanie podwojnego opodatkowania od dywidendy? Nie chce mi sie tego na piechote liczyc a nie bardzo ufam wynikom i „opiniom” z Google przy takich uslugach.

#gielda
  • 24
  • Odpowiedz
Sabarolus
Sabarolus
Sabarolus
08.01.2022, 12:57:40
  • 3
@monyprintergobrrrr: co masz na myśli poprzez podwójne opodatkowanie zagranicznych dywidend? Podatek pobrał już broker i go nie odda. Jak były to dywidendy z USA to jeżeli nie było złożonego druku w8ben to pobrał 15%x2 a ty i tak musisz dopłacić jeszcze 4%.
Podatek od zysków kapitałowych jest dość prosty i tutaj jedyne w czym pomoże tak naprawdę bardziej księgowy niż doradca to pomoc przy tym, jakie kursy walutowe brać do rozliczeń.
  • Odpowiedz
Filipterka25
Filipterka25
Filipterka25
08.01.2022, 13:19:10
  • 2
Moze tez pomoc z przeprocesowaniem dziesiatek transakcji czasem z roznych lat na roznych subkontach na podstawie kilku plikow CSV kiedy ja musialbym sie bawic z Excelem kilka godzin aby złożyć klocki do kupy.


@monyprintergobrrrr: To dalej bardziej robota dla księgowego niż doradcy podatkowego.

Serio, szukaj dobrego księgowego do złożenia tego do kupy. Kapitałowy to nie rocket science, Memcemnawet da mu radę.

i pewnie dlatego zatrudnia kilkadziesiąt pracowników i otwiera biuro w
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 17.12.2021, 10:28:04
  • 0
Temat ogólnoświatowego pieniądza. To że CBDC to przyszłość to raczej pewniak. Ale firmowany logiem MFW/ONZ/BIS?

SIEMA BIDON, W SUMIE TO JUŻ NIE LUBIMY PAKISTANU, WEŹ TAM KLIKNIJ I IM ZABLOKUJ ROZLICZENIA MIĘDZYNARODOWE XD

Mniej więcej taki scenariusz jest grany teraz w Turcji.

I teraz pytanie - co niby miałoby skłonić taką Rosję, Chiny, Iran czy nawet UK aby dobrowolnie zgodzić się na jeden międzynarodowy (czytaj - kontrolowany przez amerykanów ze wsparciem ich
  • 3
  • Odpowiedz
goferoo
goferoo
goferoo
17.12.2021, 11:22:57
  • 1
@monyprintergobrrrr: przecież obecnie masz dokładnie to o czym piszesz - międzynarodowy system płatności kontrolowany przez amerykanów i ich wielkie korporacje, nic nowego
  • Odpowiedz
wuwuzela1
wuwuzela1
wuwuzela1
18.12.2021, 01:05:49
  • 1
I teraz pytanie - co niby miałoby skłonić taką Rosję, Chiny, Iran czy nawet UK aby dobrowolnie zgodzić się na jeden międzynarodowy (czytaj - kontrolowany przez amerykanów ze wsparciem ich długonosych kolegów) system rozliczeniowy? Przecież to idealny moment na uniezależnienie się od petrodolara.


@monyprintergobrrrr: dlatego mówi sie o powrocie do koncertu i podziale na bloki
anglosaski,
europejski
chiński
gdzie tu rosja i czy skoptuje sie w BRICS >?
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 16.12.2021, 20:31:57
  • 0
Jak myślicie, krótka pozycja na TRYUSD to „pewniaczek inwestycyjny”? Mamy idiote u władzy ktory już jeden zamach stanu rozjechał, z drugiej strony… No właśnie, co zlego moze sie stać w krotkim/srednim terminie?

#gielda #turcja
  • 2
  • Odpowiedz
bywaj
bywaj
bywaj
16.12.2021, 21:01:33
  • 3
no trochę spóźniony ten pomysł inwestycyjny, ale znając erdogana to coś jeszcze #!$%@?
  • Odpowiedz
Olbor
Olbor
Olbor
17.12.2021, 09:15:14
  • 1
@bywaj: @monyprintergobrrrr: ja myślę, że teraz jakiś czas będzie tracić, Turcja miała takie epizody
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 14.12.2021, 11:48:58
  • 2
Pytanie do inwestorów z banana. Dlaczego zamiast liczyć straty, śmieszkować wrzucając smutne memy i biadolić na tagu po prostu nie pozamykacie swoich pozycji na jakiś czas?

#gielda
  • 8
  • Odpowiedz
picasssss1
picasssss1
picasssss1
14.12.2021, 11:52:21
  • 16
@monyprintergobrrrr: usuń #!$%@? konto i znikaj ze swoimi złotymi myślami
  • Odpowiedz
maniek74
maniek74
maniek74
14.12.2021, 12:25:42 via iOS
  • 6
@monyprintergobrrrr: jaja sobie robie, płaczą na tagu zazwyczaj ci, ktorzy na bananie inwestują od miesiaca, starzy wyjadacze ładują wlasnie do wora Borute po 0,43zl z uśmiechem na ustach
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 04.12.2021, 10:27:34
  • 4
Status shorta na Facebooczku z tego wpisu

- Obecnie około 7% na plusie wykorzystując instrument FBS
- Sentyment do marki zgodnie z oczekiwaniami jest coraz gorszy - dziś na głównej Business Insidera dwa artykuły szkalujące, jeden o formalnym wejściu w besse (spadek ponad 20% od szczytu, automaty tradujące lubią to), drugi znacznie ciekawszy, jakaś marka modowa wywaliła swoje profile na FB i Insta z okazji czarnego piątku. Ciekawszy dlatego że pojawiły
monyprintergobrrrr - Status shorta na Facebooczku z tego wpisu

- Obecnie około 7% ...

źródło: comment_1638613147QctFiph1Chz1rnH5DIU6Gh.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
KochanekAdmina
KochanekAdmina
KochanekAdmina
05.12.2021, 08:35:01
  • 1
@monyprintergobrrrr: Ten sentyment odnośnie FB jest skrajnie #!$%@? xD Chyba najbardziej przyszłościowa spółka na NASDAQ i dostarcza wyniki co kwartal. Ale w sumie pamiętam co się działo kiedy Zuckenberga ciągano po senatach xD Rekordowe zyski spółki i spadek kursu o 40% xD
  • Odpowiedz
KochanekAdmina
KochanekAdmina
KochanekAdmina
05.12.2021, 11:59:46
  • 1
Bo przynosi zyski?


@monyprintergobrrrr: Tak

Nasdaq to inkarnacja spolek growth. Przestajesz rosnąć to przestajesz istnieć.


Tylko że szczytem Nasdaqa są spółki technologiczne o OLBRZYMIEJ marży, niskich koształ stałych, drukarki pieniędzy.

Prime Time Facebooka przeminal, teraz są na górce jezeli chodzi o zyski ale ich glowny biznes (zarabianie na monetyzacji prywatnosci) wlasnie zaczyna zdychac.


@monyprintergobrrrr: Nic takiego póki co nie ma miejsca i nie widać "zdychania" tego facebooka. Bez problemu sobie
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 01.11.2021, 10:37:24
  • 3
Hej mirek jak juz shortujesz cośtam to czemu nie Tesle, przecież ma dużo większe pole do spadku


TL,DR ryzyko na tą chwile jest nadal niewspółmierne do potencjalnych zysków.

Owszem, Tesla ma pole do spadku i wycena jest chora, ale tak samo miała jeszcze przed splitem. Nie przeszkadzało jej to urosnąć kilkunastokrotnie. Generalnie są trzy scenariusze, jak przy każdej bańce:

1. Nagła recesja. Wtedy leci wszystko, najmodniejsze spółki najszybciej.
2. Spółka przestaje być
  • 1
  • Odpowiedz
Technolust
Technolust
Technolust
01.11.2021, 11:37:14
  • 2
@monyprintergobrrrr: Nie radzę shortować ( ͡° ͜ʖ ͡°). Oczywiście, że wycena Tesli wybiega przed siebie o kilka lat - ale tak jak piszesz, to nie znaczy, że nadejdzie jakakolwiek znaczna korekta. Może przyjść, ale fundamentalnie nawet po niej, spółka powinna odbić do roku - max 2. I dlatego właśnie shortowanie ma o wiele więcej "downside" niż wejście w long na tego typu spółkach.
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 31.10.2021, 11:36:53
  • 21
Wjeżdża short na FB. Horyzont czasowy do 3 lat, oczekiwany spadek 50-80% w przeciągu tego czasu. TL, DR najsłabsze ogniwo przehajpowanego FAANG opierający się na najwątlejszych podstawach. Przy większej korekcie dostanie w dupę najmocniej.

- Negatywny sentyment. Nikt nie lubi tej firmy, stąd zmiana nazwy. Mimo to pomimo cotygodniowych afer dalej jest „na szczycie”. Moim zdaniem trzyma się tam głównie siłą rozpędu - jak Smith kupuje modny ETF typu QQQ to kupuje
  • 14
  • Odpowiedz
Boroova
Boroova
Boroova
31.10.2021, 18:36:45
  • 3
@monyprintergobrrrr: odwaznie. Grac przeciwko rynkowi i to jeszcze na takiej spolce jak FB,ktora sra pieniedzmi na lewo i prawo z rocznym dochodem netto o jakim wiele innych spolek mogloby tylko pomarzyc... Z ciekawosci - ile kasy ladujesz w tego shorta?
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
Autor
31.10.2021, 19:02:30
  • 2
@Ferdynand_Lipski: Pojawi się od czasu do czasu. Nie za często. Zawołam.

@DubKidz @enyo Dobre pytanie, jak sprawdziłem stawki u swojego brokera na shorty to się tylko uśmiechnąłem. :) Albo założę konto w Degiro (i tak miałem dywersyfikować brokerów) albo wjedzie to co @gos4k zaproponował - nie słyszałem wcześniej o tym, drogo - pewnie zeżre sporo zysku - ale wygodnie i z ograniczonymi stratami.

@Boroova Wchodzę za nie więcej niż 2% kapitału.
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 16.06.2020, 17:04:21
  • 5
Oj, komuś chyba nie pyknie prestiżowa inwestycja xD

Zarwał się balkon z nowego bloku. Ranny robotnik, nadzór budowlany sprawdzi inwestycję

#nieruchomosci
  • 11
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
Autor
16.06.2020, 17:33:40
  • 3
@augusto-mises: Tak. Rzadki przypadek, kiedy developer na własnej skórze odczuje skutki fuszerki którą chce wciskać klientom.
  • Odpowiedz
Boczka
Boczka
Boczka
17.06.2020, 00:25:27
  • 1
@becvvv: tak, wzięli kredyty, przelali wszystkie transze, czekali ze dwa lata, a zrezygnują na 2 miesiące przed planowanym zakończeniem inwestycji, bo był na niej wypadek. Ten budynek nie ma odbioru PINB. Ale na pewno ludzie rezygnują. Kupienie mieszkania to jest przecież tak spontaniczna akcja jak pisanie dennych odrealnionych fantazji w Internecie. Sami spece od nieruchomości i inwestycji. Kapitaliści bez kapitału.
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 14.06.2020, 14:21:11
  • 1
Czy gdzieś w pozafoliarskich xD mediach można posłuchać sensownych analiz dotyczących REITów? Część osób się nimi tu interesowało z tego co pamiętam.

#gielda
  • 8
  • Odpowiedz
Sabarolus
Sabarolus
Sabarolus
14.06.2020, 19:32:53
  • 2
@monyprintergobrrrr: słuchałem jego filmu o Reitach. Było i o korzyściach i o zagrożeniach. Póki nie epieprza tam altmedowych bzdur, czipowania lewaków szczepionkami na covid itp jest znośny i po przesianiu info da się uzyskać przydatne informacje.
Ostatnio tylko irytuje mnie już z tym złotem i srebrem. Ciekaw jestem jakby się odniósł do opinii na temat metali przedstawionej kiedyś przez Buffeta. Można być jednak pewnym, że nikt nigdy o to nie zapyta,
  • Odpowiedz
Sabarolus
Sabarolus
Sabarolus
14.06.2020, 19:50:13
  • 1
@KrysztalKubania: tak, to kojarzę,
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 08.06.2020, 07:41:54
  • 0
Wow co się na JSW zadziało :D Ten papier traktowany jest chyba głównie jednak spekulacyjnie.

#gielda
  • 8
  • Odpowiedz
Antiax
Antiax
Antiax
08.06.2020, 07:53:02
  • 5
@SpokojnaWodaWsciekleFale: Ale sytuacja i tak jest patologiczna - spółka nie podaje takiego komunikatu w czasie sesji tylko ogłasza to minister. Ciekawe czy w JSW ktoś w ogóle wiedział.
  • Odpowiedz
fortySeven
fortySeven
fortySeven
08.06.2020, 08:21:41
  • 8
@monyprintergobrrrr: czy jeśli kopalnia przynosi straty, to podczas przestoju straty rosną, czy maleją, oto jest pytanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 06.06.2020, 18:36:00
  • 21
Co tu się dzieje. Jak @KochanekAdmina siedzi na banicji to nie ma komu studzić emocji i cały ten tag przejmują ludzie-chorągiewki.

Już nawet nie chodzi o te pociągi. POTĘŻNY WIG wzrósł o 13% w dwa tygodnie, a tu już śmieszki z Buffeta jakim to nie jest dzbanem siedząc w gotówce - bo wykopek jeden z drugim zarobił kilkadziesiąt procent w tydzień na akcjach bankrutów, obowiązkowe screeny z procentami (oczywiście tylko trafionych "betów"
monyprintergobrrrr - Co tu się dzieje. Jak @KochanekAdmina siedzi na banicji to nie m...

źródło: comment_1591468304UfYopJ7TmPuCGrZuFIpDme.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
spinor
spinor
spinor
06.06.2020, 18:57:38
  • 3
@monyprintergobrrrr: zgadzam się, ulica w euforii, wszyscy kupują akcje, a że większość już droga to się zabrali za bankrutów. Siedzimy na beczce prochu, wystarczy jakaś iskra i giełdy polecą.
  • Odpowiedz
KochanekAdmina
KochanekAdmina
KochanekAdmina
06.06.2020, 19:48:57 via Android
  • 24
@monyprintergobrrrr halo ja już wróciłem dzisiaj xD

Co do Buffeta w 2001 też kręcono z niego bekę że siedzi na gotówce zamiast inwestować w dotcomy xD parę miesięcy później wszyscy ci CEO funduszy inwestycyjnych którzy kręcili bekę byli bankrutami.

Przecież ten tag to śmietnik od kiedy zalała go ulica z GPW. Jakoś mieli zamknięte mordy kiedy WIG przez ostatni miesiąc dychał ciężko jak grubas po wejściu na 4 piętro xD większość ludzi
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 26.05.2020, 11:15:50
  • 3
Ma ktoś może listę ekspertów od polskiej giełdy z gatunku bankierowych, to znaczy tych od POCIĄG ROBI CIUCH CIUCH POZDRAWIAMY KOLEGÓW NA PERONIE z tagów #gielda i #gpw do czarnolistowania?
  • 3
  • Odpowiedz
Markowsky95
Markowsky95
Markowsky95
26.05.2020, 11:17:53
  • 5
@monyprintergobrrrr: ja tam nie czarnolistuje :D fajnie widzieć jak odjeżdżają a po 2-5 dniach wracają na peron i #!$%@?ą w drugą stronę xD
  • Odpowiedz
Boros
Boros
Boros
26.05.2020, 11:25:03
  • 2
haha wig robi pffffrrrt
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 26.05.2020, 06:42:45
  • 3
A tymczasem #ropa sobie powoli, po cichu od kilku tygodni rośnie w siłę. Cena miała się skonsolidować w okolicach 20$ na "wiele miesięcy" a jakoś sobie rośnie. Contango na kontraktach miało przypominać comiesięczny 30% podatek a jakoś tak jest w granicach tolerancji. Jak ktoś nie wbił się na lewarach to pomimo chwilowo ujemnych cen zaczyna już powoli co cierpliwszej "ulicy" przynosić pierwsze zyski.

#gielda
  • 4
  • Odpowiedz
johnmorra
johnmorra
johnmorra
26.05.2020, 07:00:24
  • 1
@monyprintergobrrrr: pjerwsze zyski? Panie od dolka juz 2x wzroslo to jest bardzo dobry wulynik jak na tak krótki okres
  • Odpowiedz
M.....s
M.....s
konto usunięte 26.05.2020, 07:30:21 via Android
  • 3
@monyprintergobrrrr z ta ropa to jest w wuj ciekawa sytuacja. Jeszcze 2 miesiace temu contango bylo 7 usd, a teraz praktycznie go nie widac. Gdyby nie to to bym sie na ropie nie przejechal.

Druga sprawa, kto kupi ta rope po +30$ jak wszedzie nawalone magazyny tej po 20, o ludziach co porobili prywatne zapasy nie wspomne. Imo to jakies sztuczne komputerowe podbicie jakichs cwaniakow co robia na tym kursie lody.
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 25.05.2020, 07:27:30
  • 3
Wjechałem w węgiel i m.in. JSW i to jeszcze przed ogłoszeniem ostatniej straty.

Reakcja rynku po ogłoszeniu ostatnich wyników i na wcześniejszego koronowirusa w kopalniach jest na tyle niemrawa, że mało co już rusza wycenę w dół. Cena węgla szoruje po historycznym dnie (thx Greta), wskaźniki korzystne, długoterminowe perspektywy dla rynków rozwijających się też. NIKT nie chce słuchać teraz o inwestowaniu w takie spółki i w ogóle w "przestarzałą" i "brudną" -
  • 9
  • Odpowiedz
artur_syn_tadka
artur_syn_tadka
artur_syn_tadka
26.05.2020, 05:22:22
  • 1
@monyprintergobrrrr: jsw to głównie wegiel koksowy do wyrobu stali, nie energrtyka. Trzeba czekać na ruch z rynku automotive żeby huty ruszyły pełną gębą, jestem przekonany że spółka jest w dołku i poszybuje znowu w górę jednak trzeba będzie chwilę na to poczekać.
  • Odpowiedz
m.....n
m.....n
konto usunięte 26.05.2020, 06:08:24
  • 1
@monyprintergobrrrr: JSW na minimach jest zawsze dobrą inwestycją w długim terminie( ͡° ͜ʖ ͡°) Ulubiona spółka politycznej spekuły. Weź też pod uwagę, że JSW to węgiel koksujący, którego używa się do produkcji stali a nie palenia w kopciuchach. JSW+KGHM to zajebisty duet na długi termin. Mam JSW po 12 i KGHM po 58 kupione. Czekam z rok dwa i sprzedaje.
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 19.05.2020, 12:14:50
  • 54
Skończyłem książkę #trader21 i mogę dorzucić swoją recenzję. Będzie długo, więc TL;DR 7/10, wiedza warta ceny ale może irytować.

Zacznę od tego co najbardziej rzuca się w oczy i w moich oczach odejmuje dobre 1,5 punktu z ogólnej oceny - szurowate teorie spiskowe. Gdyby ta książka była filmem miałaby żółte napisy. Wszyscy są źli, zgadani ze sobą i chcą Was wydymać - takie podejście w kontekście rynków jak najbardziej akceptuję, w biznesie
  • 8
  • Odpowiedz
vvit0
vvit0
vvit0
19.05.2020, 12:51:36
  • 8
@monyprintergobrrrr: jestem po lekturze pierwszgo i po 50% drugiego i trzeciego tomu (czytam te dwa na przemian) i zgadzam się ze spostrzeżeniami (choć mnie mnie te żółtonapisiarskie wstawki irytują chyba nawet nieco mocniej).
Nie zapomnij dodać swojej recencji i oceny na lubimyczytać, dobrze uzasadniasz ocenę, warto dorzucić swoje dwa grosze.
  • Odpowiedz
matiJ
matiJ
matiJ
19.05.2020, 16:32:35
  • 4
@monyprintergobrrrr: traktowanie porad tego gościa jako jakiś wyznacznik inwestycyjny to totalna porażka. On ma mniejszą trafność niż rzut monetą :D
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 17.05.2020, 19:05:46
  • 0
Mirki, ETFy z oferty mBanku przestały mi wystarczać i szukam brokera z możliwie pełną ekspozycją na rynek USA. Jako bonus przydałyby się kontrakty CFD. Tarder21 poleca DIFa ale opłaty tam są nieakceptowalne na dłuższy termin.

Krótka piłka - Degiro czy warto szukać czegoś innego?

#gielda
  • 7
  • Odpowiedz
Popularny_mis
Popularny_mis
Popularny_mis
17.05.2020, 21:13:33 via Android
  • 1
@monyprintergobrrrr no i dobrze, jak się robi gorąco jak ostatnio w kwietniu na ropie to wywala z apki tak żeby broker nie stracił, z braku innych opcji ich używam z czasem założę konto na degiro.
  • Odpowiedz
kyudo
kyudo
kyudo
17.05.2020, 21:18:49 via Android
  • 1
@monyprintergobrrrr exante
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 20.04.2020, 18:45:50
  • 2
Ej, ktoś z Was to shortował na CFD? Przecież możemy mieć na tagu milionerów
#gielda
  • 5
  • Odpowiedz
M.....s
M.....s
konto usunięte 20.04.2020, 18:50:17
  • 2
@monyprintergobrrrr: ja na demo xtb zysk netto 76% z 10k pln wirtualnych xD
  • Odpowiedz
KrysztalKubania
KrysztalKubania
KrysztalKubania
20.04.2020, 19:02:04
  • 1
@Micros: Ja na real 100% na cfd, 2% na etf (bez dzwigni)
  • Odpowiedz
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr
monyprintergobrrrr 18.04.2020, 18:36:25
  • 3
Krótka piłka, co myślicie o książce Tradera21? Dobry tytuł do uzupełnienia luk w wiedzy? Wiem że kilku bywalców tagu posiada i już się zapoznało, sam się zastanawiam.

Z jednej strony gość w wywiadach gada sensownie o rynkach i inwestowaniu w oparciu o wartość, z drugiej przemyca w wywiadach jakieś gównoteorie o medycynie Chińskiej że aż się słuchać odechciewa. Z trzeciej "niejasności" co do opinii i ocen jego książki w necie są lekko
  • 7
  • Odpowiedz
KrysztalKubania
KrysztalKubania
KrysztalKubania
18.04.2020, 18:56:17
  • 4
@monyprintergobrrrr: Nie mam jak dla mnie cena za wsyoka. Wole tansze aktywa jak ksaizka grahama
  • Odpowiedz
roonie
roonie
roonie
18.04.2020, 19:46:13
  • 2
@monyprintergobrrrr: też przeczytałem książkę. Zgadzam się z recenzją @Gippo86. Dla osób śledzących blog od dłuższego czasu to książka to zebranie wiedzy która się tam pojawiała na przestrzeni lat - świetnie się ją czyta.
Ale w pewnym sensie też mnie zawiodła. Otóż liczyłem że będzie bardziej ponadczasowa. Trochę za dużo jest odniesień do sytuacji obecnej, a właściwie zeszłorocznej, która już się trochę zdezaktualizowała.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 4 z 4
  • >
  • https://brrr.money

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 02.10.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 21.04.2020

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 03.11.2022

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl