Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko167
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
hydrant123

hydrant123

Dołączył 5 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 368
  • Znaleziska 29
  • Mikroblog 339
  • Obserwujący 14
  • Obserwowane 3
HuopskiRozum
HuopskiRozum
HuopskiRozum
09.06.2026, 16:21:01
  • 5
Nieźle. Lokalny portal informacyjny wrzucił "przecieki" z raportu o stanie #demografia lokalnego społeczeństwa.
Zaskoczenia nie było, nie ma i nie będzie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ten okręt nie tonie, tylko z--------a na dno jak wścieknięty...
Obecnie:
~25% mieszkańców gminy, to seniorzy (mniemam osoby w wieku emerytalnym)
~50% to osoby w wieku produkcyjnym
~25% to
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123 09.06.2026, 16:27:10 via Wykop
  • 2
@HuopskiRozum: Ale to dobrze. Ja np. Jestem obecnie w DE w delegacji. Na ulicach pełno obywateli pochodzenia tureckiego, oraz gorzko czekoladowych. Jest naprawdę spokój i zero zmartwień. Co zabraknie Polaków to się zateguje takimi albo pajeetami. Szkoda życia na mnożenie i bycie przegrywem rodzicem.
  • Odpowiedz
tereska-kaczmek
tereska-kaczmek
09.06.2026, 13:38:42
  • 3
D------a do pieca #demografia #przegryw
tereska-kaczmek - D------a do pieca #demografia #przegryw

źródło: 1000004380

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123 09.06.2026, 14:07:38 via Wykop
  • 8
Chyba nie do końca chodzi jej o żal w kwestii dziecka, a to, że były ułożył sobie życie i jest szczęśliwy a ona nie. Teraz by się zgodziła nie dlatego, że zechciała dziecka a po prostu chciałaby wrócić do tamtej relacji. Zdanie „dała mu dziecko” dobitnie pokazuj, że zwyczajnie zrobiłaby to dla niego a nie dla siebie.
  • Odpowiedz
Vexation
Vexation
09.06.2026, 08:50:12
  • 2
Dużo tu na #perfumy ostatnio o allure szanelkach. Wobec tego pytanie, który zapach z poniższych lubicie najbardziej? Mile widziane krótkie uzasadnienia, a także porównania między tymi, które mieliście okazję testować.

Najlepszy allure to

  • Allure Homme Sport 15.4% (10)
  • Allure Homme Sport Cologne 12.3% (8)
  • Allure Homme Sport Eau Extreme 26.2% (17)
  • Allure Homme Sport Superleggera 16.9% (11)
  • Allure Homme Sport Edition Blanche EDP 29.2% (19)

Oddanych głosów: 65

  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123 09.06.2026, 10:43:37 via Wykop
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 04.06.2026, 16:38:22
  • 12
#polska #demografia #lewackalogika #neuropa #bekazlewactwa #imigranci

Tak się kończy wasz brak potomstwa kochani. Zdjęcie sprzed kilku minut, warszawskie osiedle - pan Glovo zaparkował seicento na poboczu i rozłożył dywanik na trawniku. Szykujcie się na takie obrazy na każdym rogu przez wasz egoizm. Europa umiera na naszych oczach. Pan Jankowski miał rację RUCHAJCIE SIEEEEE
hydrant123 - #polska #demografia #lewackalogika #neuropa #bekazlewactwa #imigranci 

...

źródło: att.Uncfhc3ztKbEF8FddRwJyIR8s4Ouj-1DxFFx2J_YpLM

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123
Autor
04.06.2026, 16:43:35 via Wykop
  • 1
@darek-jg: Modli się. Wstaje klęka i n--------a czołem w dywan
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
04.06.2026, 20:41:53 via Wykop
  • 0
@KRogala2512: zero, ale to nieważne
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
09.06.2026, 06:36:39 via Wykop
  • 0
@NieMamZdaniaAle: a mi tam nie przeszkadza. Polacy nie chcą się mnożyć to niech oni przyjeżdżają
  • Odpowiedz
PanieAreczku
PanieAreczku
08.06.2026, 15:45:51
  • 10
#demografia #nieruchomosci

Wiecie co jest najlepsze w posiadaniu potomstwa? Że będzie kto miał odziedziczyć cały ten majątek, który zbuduje przez życie. Kolejne pokolenie #wygryw będzie mogło żyć sobie z ciężkiej pracy i patrzeć z góry na #przegryw . To jest piękne, ten cykl życia.
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123 08.06.2026, 15:51:51 via Wykop
  • 0
@PanieAreczku: A co Ci z majątku w wymarłym kraju? Na starość najlepiej wszystko spieniężyć i w kasynie postawić na czerwone. Chociaż sam planuję oddać sporą część majątku za fajny dom spokojnej starości albo dzieciom kuzynostwa jeżeli jakieś będzie mnie wspierać w potrzebie.
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 08.06.2026, 06:32:14
  • 4
#perfumy

Jestem na lotnisku na Chopinie i czekając na Boarding trochę powąchałem.

Kourous - jezu, jak chemia do mycia kibla z Action XD. Dopiero rozumiem tego mema.

Jest
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123
Autor
08.06.2026, 07:01:16 via Wykop
  • 0
@Czypsy: kurczę to może dlatego takie skojarzenie z kiblem. Publiczny walący moczem XD
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
08.06.2026, 07:11:26 via Wykop
  • 3
@dcichon: A jak podchodzi niemilioner to mogę założyć, że jest on fanem złotego deszczu na dzień dobry?
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
08.06.2026, 12:14:34 via Wykop
  • 0
Mały update od nadgarstków z Laytonem i Greenley. No świetnie to pachnie, na spotkaniach czasem mi zaleci zapach że aż mam ochotę wąchać sobie rękę XD. Naprawdę solidne pozycje. Mam też blotter z Sedleyem i świetnie to pachnie. Boże czemu to musi tyle kosztować a mógłbym kupić jakiegoś Afnana…
  • Odpowiedz
rewasek1374
rewasek1374
rewasek1374
08.06.2026, 08:37:35
  • 3
#demografia
W weekend wybrałem się połazić po różnych ścieżkach przyrodniczych w lubelskim. M.in ścieżka Czahary. Jechałem z Lublina przez taką miejscowość jak Wereszczyn. Tyle drewnianych domów to chyba nigdy nie widziałem. Wieś ładna, było trochę ludzi, samochodów na podwórkach, ale większość na obcych blachach. Czyli rodzina przyjechała na długi weekend do domku po babci lub rodzicach żeby odpocząć. Na tygodniu wieś pewnie nie istnieje. 0 dzieci, młodzieży. Za 20 lat
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123 08.06.2026, 09:02:50 via Wykop
  • 4
@rewasek1374: W większości te wioski są martwe, albo zostali emeryci albo starsi którzy mają pracę w okolicy. Młodych nie ma. Sam często jeżdżę do Poleskiego - polecam ścieżkę Perehod. Wszystko co za Łęczną to umieralnie.
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 08.06.2026, 09:13:05 via Wykop
  • 3
@Pasterz30: a czym się mogą zajmować tam młodzi? Ile macie do najbliższego dużego miasta z jakimiś zakładami pracy?
  • Odpowiedz
Lifelike
Lifelike
07.06.2026, 11:03:12
  • 6
#graphsandmaps #demografia #malzenstwo #polska #ciekawostki #mapy #kartografiaekstremalna
Lifelike - #graphsandmaps #demografia #malzenstwo #polska #ciekawostki #mapy #kartogr...

źródło: malzwyzn

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123 07.06.2026, 11:05:55 via Wykop
  • 4
W końcu jakieś pozytywne zmiany w narodzie. Brawo, Rodacy.
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 07.06.2026, 11:26:50 via Wykop
  • 10
@EmJakMarian: No tak bo wszystkie te kościelne małzeństwa o stażu 50+ lat to świętość. Zycie obok siebie, albo przeciwko sobie, ale bez rozwodu. BO ROZWÓD TO GRZECH I WSTYD PRZED SĄSIADAMI. Rozwody to coś do czego my jako społeczeństwo na szczęście dorośliśmy bo starsze pokolenie wolało zgnić w nieszczęśliwej relacji byle ten staż leciał. Spadek moralności? A kiedyś to nie było dupczenia na boku? Człowieku obudź się xD to, że
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 07.06.2026, 12:46:45 via Wykop
  • 4
@EmJakMarian:

Ale jakiś szacunek, role, prawa i obowiązki religia ustala


no czyli to co napisałem, życie w obłudzie i strachu bo nie można się wyłamać i być szczęśliwym. Jak się już w------ś to dożywotnio i masz cierpieć. Świetny obraz życia masz jeżeli widzisz tylko taką niewolę umysłową albo skrajny hedonizm. Religia to syf i służyły w ciemnych czasach do kontroli nad swołoczą przez inteligencję. Nic więcej.
  • Odpowiedz
michalkichal123
michalkichal123
06.06.2026, 12:43:12
  • 6
#perfumy
chwalcie się co na skórce w ten upal k*rewski

u mnie picrel
michalkichal123 - #perfumy 
chwalcie się co na skórce w ten upal k*rewski

u mnie pic...

źródło: images-16

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123 06.06.2026, 12:45:48 via Wykop
  • 1
Wypsikalem końcówkę szkiełka z Torino21 na grilla rodzinnego. Siedzi wzorowo. Poluję na tester albo flakon w dobrej cenie.
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 06.06.2026, 14:10:32 via Wykop
  • 1
@michalkichal123: całkiem co innego. Sedley znam. PDM zawsze wącham na Chopinie jak latam
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 06.06.2026, 14:18:02 via Wykop
  • 1
@michalkichal123: właśnie Sedley albo Greenley. Ale też Layton. Któryś z tych 3 na pewno kupię.
  • Odpowiedz
ewataewa
ewataewa
05.06.2026, 21:50:35
  • 3
#perfumy na amazonie -40zł przez apkę (od 100zł/sprzedaż amazon), może coś upolujecie;
ewataewa - #perfumy na amazonie -40zł przez apkę (od 100zł/sprzedaż amazon), może coś...

źródło: Zrzut ekranu 2026-06-05 211253

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123 06.06.2026, 00:26:43 via Wykop
  • 1
@ewataewa: O co cho z tym amazonem? Pół roku czekania na flakon?XDD
hydrant123 - @ewataewa: O co cho z tym amazonem? Pół roku czekania na flakon?XDD

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 06.06.2026, 01:04:24 via Wykop
  • 0
@ewataewa: tzn? Jakie 10%?
  • Odpowiedz
PtactwaWiele
PtactwaWiele
05.06.2026, 08:52:59
  • 48
Niepopularna opinia: żaden dostęp do mieszkań, żłobków itp. Nie poprawi dzietności. Społeczeństwo się po prostu zmieniło.

Pora zacząć urządzać się w nowej rzeczywistości i tyle. Żadne programy, akcje, dofinansowania to nie jest droga do poprawy jaka jest potrzebna do utrzymania obecnego systemu. A skoro nie ma możliwości utrzymania aktualnego systemu - pora zacząć zmieniać system.

#niepopularnaopinia #demografia #polska
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123 05.06.2026, 09:18:36 via Wykop
  • 38
@PtactwaWiele: no i to jest prawda. Dzieci po prostu są przedsięwzięciem wymagającym poświęcenia i niekoniecznie „zwraca” się. Żyjemy w najlepszych czasach do posiadania rodziny ale także w najlepszych czasach do bycia hedonistą. No i git.
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 04.06.2026, 21:22:49
  • 0
#perfumy

Byłby ktoś zainteresowany kupnem perfum Pro8l3mu? Ubytek jak widać.
hydrant123 - #perfumy

Byłby ktoś zainteresowany kupnem perfum Pro8l3mu? Ubytek jak w...

źródło: IMG_0099

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123
Autor
04.06.2026, 21:37:05 via Wykop
  • 2
@vizori: Zielony zapach, ale taki mroczniejszy i bardziej wytrawny niż np Eau De Cedre. Na początku wjeżdża imbir i pieprz, po czasie przechodzi w zapach lasu iglastego. Generalnie spoko zapach, mnie jakoś ten początek zniechęca. Na pewno nie jest to delikatny letniak.
  • Odpowiedz
fiddle
fiddle
fiddle
03.06.2026, 16:18:46
  • 8
Niniejszym ekstremalnie polecam Mirasa @hydrant123 . Paczka w 100.0% zgodna z opisem i fotami, ceny sportowo-tagowe, a paka wysłana w 20 minut :D Jakby ktoś na przyszłość się zastanawiał to wpłacać i się nie zastanawiać :)))
#perfumy
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123 03.06.2026, 16:20:31 via Wykop
  • 1
Dzięki wielkie. Udanego noszenia i polecam się.( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 03.06.2026, 16:22:15 via Wykop
  • 2
@pomelobezkaca2: nie mam listy. Czasem zapodam jakieś flakony ubytkowe. Nie prowadzę działalności regularnej. Możliwe, że niedługo coś się pojawi
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 02.06.2026, 16:20:09
  • 9
#demografia #polska #dzieci #zwiazki #ekonomia #spoleczenstwo #ciekawostki #dzietnosc

W 2025 roku współczynnik dzietności w Polsce spadł do około 1,07 dziecka na kobietę, podczas gdy do prostej zastępowalności pokoleń potrzebny jest poziom około 2,1 (co jest często powtarzane). Współczynnik spada z roku na rok od dobrych wielu latach - rozsądnym jest założenie, że trend się utrzyma i współczynnik
hydrant123 - #demografia #polska #dzieci #zwiazki #ekonomia #spoleczenstwo #ciekawost...

źródło: image

Pobierz
  • 142
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 16:33:45 via Wykop
  • 4
@Stallion45 przywołujesz XIV wiek, gdzie prawie połow dzieci umierała przez co średnia długość życia człowieka to było 40 lat, a o antykoncepcji to nawet nie słyszano. Obecnie są dobre realia do życia, a nasza gospodarka nie może sobie pozwolić na takie wyludnienie. To nie są czasy roli i pracy u pana króla.

@moll Nikt nie mówi, że rozwiąże problem demograficzny, a bardziej problem gospodarki. Zakładam, że Polacy dobrze usytuowani, których
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 17:16:21 via Wykop
  • 1
@moll: dopowiadasz sobie. Nic nikomu nie obrzydzam. To, że się nie rozmnażam to prawda, ale podziwiam ludzi co się na to decydują tak czy inaczej. Duże wyzwanie dla nich i ich dzieci :). Dla mnie nawet lepiej bo przecież ktoś musi popracować na moją niemałą emeryturę i pracować w pensjonatach dla starszych. Keep going
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 17:24:01 via Wykop
  • 3
@Stallion45: Ach no tak. Bo Ci Ukraińcy to tylko biorą 800+ i nic nie robią. To nie tak, że w podatkach do budżetu wrzucili dużo więcej, ale siej onucowa propagandę. Czysto rasowa Polska. Tylko Polscy bezrobotni!
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 17:28:20 via Wykop
  • 1
@moll: Przecież to Ty w którymś poście pierwsza nazwałaś bezdzietnych egoistami: bo nie dokładają się do kontynuacji, bo Twoje dzieci będą miały ciężej i blabla. Poza tym faktem jest, że egoistycznie to Ty powołałaś dzieci na świat jak każdy inny. Nie wiem po co wypierać ten fakt. Zrobiłaś i ok, ale na pewno Tobie bliżej do egoizmu niż mi XD.

A dzietności nie trzeba obrzydzać. Statystyki pokazują czysto co myślą
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 17:41:48 via Wykop
  • 2
@moll: to Ty sprowadzasz dziecko do zasobu w machinie państwa i jako swego rodzaju zabezpieczenie emerytalne. Co do mnie to się nie martw. Plus ja obecnie dokładam się do systemu w którym Twoje dzieci będą korzystać. Niech mi trochę odpracują.( ͡~ ͜ʖ ͡°)

Co do komentarza drugiego to co piszesz to Utopia, jak wspomniano wyżej politycy na to nie pozwolą. To nie czasy królestwa gdzie można
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 17:44:56 via Wykop
  • 1
@Stallion45: Ale Ty potrafisz tylko w ekstremach operować? Albo porównywać do średniowiecza? Ekonomiści bazują na aktualnie najlepszych danych i realnych prognozach. Ciężko się z tym kłócić. Jak Ty myślisz, że Polska mogłaby funkcjonować tak jak teraz przy wyparowaniu 25mln ludzi to mocny cope masz.
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 17:51:37 via Wykop
  • 2
@moll: Ale jesteś bezczelna. Bo tak - Ty i inni dzietni niezależnie ile zarabiacie nie macie niż od bezdzietnych bo PLACICIE PODATKI. Ale Ci bezdzietni to zawsze szkodliwi i nieopłacalni bo nie mają dzieci mimo, że płacą podatki XD. Nie zaglądam Ci do portfela, może z mężem macie więcej niż ja. Good for you. Natomiast według danych ja zarabiam więcej niż 95% narodu na etacie w dość młodym wieku także
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 18:01:49 via Wykop
  • 1
@moll: Ty piszesz o modelu gdzie wszyscy zarabiamy i płacimy tyle sami. Jeżeli płacę składki jak 3-4 osoby na minimalnej to się opłacam systemowi. Siądź z excelem, policz i skończ pluć populizmy.
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 18:13:20 via Wykop
  • 1
@moll: dalej powtarzam, siądź i policz. Bo jeżeli uważasz się za ostry ołówek w piórniku to zrozumiesz, że ludzie w lepszej sytuacji mają zaopiekowana emeryturę nie tylko z ZUS. Do około 60 z samego 3 filaru i innych działalności będzie mi starczało na życie, ale z ZUSu też wezmę bo płacę więcej niż inni to why not. Twoją niesprawiedliwość miałaby słuszność gdybyśmy wszyscy płacili równo np. 2000zl miesięcznie niezależnie od
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 18:14:31 via Wykop
  • 1
@zmarnowany_czas: kolejny ekonomista od przyjęcia, że każdy zarabia średnią krajową XD
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 18:37:29 via Wykop
  • 4
@moll: „nacjonalizacja 3 filaru” i już widzę, że gadam z foliarą XD od razu nacjonalizacja Twoich słoików z piwnicy by było na papki dla mnie na emeryturze. Co do tego komu zapłacę. Jak nie w Polsce to będzie mnie stać na emeryturę w innym kraju. I w tym cały szkopuł, że nie uzależniam życia od emerytury tutaj ;). Pytanie w drugą stronę. Jak Twoje dzieci wyjadą za granicę po edukacji
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 18:44:51 via Wykop
  • 5
@moll: Jeżeli piszesz taki komentarz to juz wiadomo, że sama nie wiesz co zrobiono z OFE. Poczytaj co innego niż pisowskie materiały foliarzy.

No widzisz, nie wiem co wtedy. Tak samo jak Ty nie wiesz co zrobią Twoje dzieci bo skutecznie nie odpowiedziałaś na ten punkt. Jest taka sama szansa na to, że Twoje dzieci zechcą wyjechać jak i na to, że zostaną. Jako wzorowa Polka niepasozyt zatrzymasz je siłą?
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 19:08:16 via Wykop
  • 5
@moll: No to jak już tak czytasz porównaj czym się różni 3 filar od 2 filaru tak czysto prawnie. Weźmy choćby IKE, mieliby sprywatyzować, równie dobrze mogą ukraść pieniądze z Twojego rachunku bieżącego. Ogarnij się:)

Ale nikt nie mówi, że muszą wyjeżdżać. Mogą chcieć i zakładam, że jako dobra matka a mimo niezgody między nami wierzę, że taka jesteś to będziesz je wspierać w decyzji i będziesz im kibicować jak
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 19:21:12 via Wykop
  • 3
@moll: blablabla. Narracja padła bo się okazuje, że wystarczy delikatne odstępstwo od Twojej szlachetnej postawy i cały Twój światopogląd gowno wart. Trzymam kciuki byś miała ambitne dzieci i chciały studiować za granicą. A w rodzinach dobrze sytuowanych jest na to większa szansa niż u biednych.;) Twój wysiłek to zaspokojenie potrzeby rozrodu i wydalenie MOŻE podatnika. A może i pasożyta co skorzysta z zasobów Polski i sobie ucieknie. Ot cała filozofia.
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 19:23:50 via Wykop
  • 3
@moll: a tak dopowiadając trochę poważniej - to co mówię to nie jest po to by poczuć się lepiej w pokazać, że Twoje poczucie wyższości jest gowno warte bo to co robisz może prysnąć za jedną niewielką decyzją i nagle we własnych oczach staniesz się śmieciem. Od bohatera do zera nie jest tak daleko
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 19:34:16 via Wykop
  • 3
@moll: też podejmuje wysiłek, dlatego w wieku 30 lat mam perspektywę zabezpieczenia się. Ty inwestujesz w inne osoby które albo zechcą kontynuować Twoją ideologię albo nie. Liczę, że wtedy konsekwentnie użyjesz wobec nich zwrotów jak wobec mnie albo i gorszych. ;)
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 19:57:14 via Wykop
  • 3
@moll: liczy się efekt, a nie staranie w perspektywie narodu i państwa. Jeżeli spełni się mój scenariusz to idąc Twoim tokiem wartości będziesz zwykłym przegrywem i pasożytem na tkance narodu uczciwych rodaków
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 20:02:45 via Wykop
  • 3
@moll: Ale ja się zgodzę tylko spytam o konsekwentnosc. Nazwiesz dzieci śmieciami i pasożytami jak wyjadą? Krótka piłka.
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 20:14:55 via Wykop
  • 1
@moll: zieew. No tak, czyli swoi to świętość i mogą co robić a oceniani innych. Klasyka wybiórczości ludzi zawistnych. Gdybyś była przekonana co do swoich poglądów i tego co piszesz to byś napisała, że tak - a zaczynasz fikołki.
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 20:19:37 via Wykop
  • 2
@moll: czyli od dziecka wpajasz im bycie podatkowcem i że mają mieć dzieci inaczej w Twoim systemie wartości są pasożytami? Jednak chyba Cię przeceniłem z określeniem dobrej matki. Piękny ordnung
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 20:27:50 via Wykop
  • 2
@moll: Ale niekoniecznie w Polsce, a wtedy będą bezwartościowi dla naszego państwa i o tym mówię ;)
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 20:38:29 via Wykop
  • 0
@moll: dopisuje składki Twoich dzieci i czekam na podwyższenie składki emerytalnej. Niech tyrają na mnie z potężną składka zusowska.( ͡° ͜ʖ ͡°) a spora emeryturę muszą wypracować więc niech się dobrze uczą
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 21:05:05 via Wykop
  • 1
@moll: jak się powołujesz na ładne słowo egoizm to poczytaj definicję i jak jesteś w stanie ocenić kto jest bardziej egoistyczny Ci dzielni czy bezdzietni to brawo. Bordo mamuśka z wykopu rozwiązała problem socjologów z całego świata
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
02.06.2026, 21:31:28 via Wykop
  • 0
@moll: nie mam bordo droga pani. Swój egoizm i zapatrzenie w siebie pożytkuje w inny sposób. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 08:19:51 via Wykop
  • 2
@moll: Sama wskazujesz luki w systemie i patologie państwa - poza tą nacjonalizacją 3 filaru sporo się z Tobą zgadzam.

Po czym jako rozwiązanie walisz „nie oszczędzać tylko robić dzieci”. To jest egoistyczne i krótkowzroczne bo interesuje Cię to, żeby na Twoją emeryturę starczyło a młodsze pokolenia będą w jeszcze większym syfie XD. Rozwiązaniem jest reforma systemu, a nie w----------e w niego kolejnych ludzi by ratowali syf. Czyli faktycznie ktoś
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 08:33:05 via Wykop
  • 0
@moll: tak przekazujesz te wartości rodzinne pośród jadu bo masz ból d--y, że świadomie ściągnęłaś dzieci do narodu w którym nastąpi duży kryzys i wylewasz żal za swoją decyzję na innych. Dorośnij.( ͡° ͜ʖ ͡°) mój brak egoizmu wziął się właśnie z tego, że pomimo dobrej sytuacji życiowej i materialnej nie stworzyłem kolejnej porcji mięsa do nieefektywnej maszynki jaką jest nasze państwo.

Poza tym rozliczasz bezdzietnych
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 08:51:56 via Wykop
  • 0
@Klimbert: adopcja? A jak to rozwiązuje problem demografii? Chyba wcale bo te dzieci nawet z domów dziecka wejdą na rynek. Bezsensowne przytoczenie.

@moll sama od kilkunastu wiadomości wjeżdżasz na mnie a jak sama zauważyłaś jesteśmy oboje randomami z neta ;)) co do dzieci i opieki mam spokój. Moje bliskie kuzynostwo ma kilkoro dzieci, a ja będę mieć do oddania dwa mieszkania po śmierci co najmniej w default city. Dogadamy
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 08:53:21 via Wykop
  • 0
@moll: i wracając - bo olałaś temat komfortowej sytuacji finansowej. Nie różnisz się niczym od Bosaka czy innych redaktorów Jankowskich którzy są zamożni i dla nich dziecko to łatwiejsze przedsięwzięcie niż mocne zaniżanie standardu życia. Ale co może o tym wiedzieć ktoś przekonany, że jej pogląd jest jedyny słuszny XD
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 08:58:25 via Wykop
  • 0
@Klimbert: czyli w oczach pani Moll jesteś pasożytem bo nie spełniłeś wskaźnika zastępowalności i pogłębiasz problem. Jesteś pasożytem i jedno dziecko to za mało by spełnić wymogi Pani matki.( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 09:05:46 via Wykop
  • 0
@Klimbert: Zgadzasz się i co w związku z tym? Liczy się efekt, a nie intencja. Chyba, że ja mogę napisać, że popieram rodzenie 4+ dzieci ale sam nie chce. Ale zgadzam się i popieram
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 09:16:16 via Wykop
  • 0
@moll: kurczę czyli swoją analiza odwołałaś powodów parunastu jak nie parudziesięciu % społeczeństwa, które nie chce mieć dzieci. Na wszystko kasa jest. Zapomniałaś tylko biedaczysko wspomnieć o mieszkaniu czy domu na własność, ale czego ja się spodziewam po snobistycznej egoistce.( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale wiadomo - Ty masz racje bo Cię stać. A kilkana-kilkanascie milionów się myli bo oni na pewno źle liczą, a dzieci są
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 09:18:39 via Wykop
  • 1
@moll: zaraz zaraz. To sama masz 2 dzieci czyli liczbę, która w długim okresie też doprowadzi do obniżenia liczby ludności bo para powinna mieć przynajmniej 3 by zaspokoić współczynnik powyżej 2 zachować. Wstydu nie masz zatem. Jestes problemem jak ja, tylko Twoja egoistyczna decyzja będzie rozłożona w czasie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 09:29:35 via Wykop
  • 0
@moll: no tak, mieszkaliśmy w 50 w jeziorze. Jedliśmy tynk ze ścian. Tak, ludzie chcą wygody i komfortowego życia i poczucia bezpieczeństwa. To normalne. Wynajem jest niepewny, w chwilę tracisz dach i jest krucho. 2 to żaden wkład w rozwój tylko zasypywanie problemu tymczasowo, ale krótkoterminowe patrzenie widocznie Ci pasuje. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 09:44:28 via Wykop
  • 0
@moll: mieszasz punkty. Ja wiadomość wyżej pisałem, że mnie stać na dziecko. O mieszkaniach w kontekście większości bezdzietnych, ktorzy po prostu boją się problemów finansowych, a życie na wynajmie jest ryzykowne. A co do dzieci to tak, policzone jest (pewnie w excelu), że najcięższa jest decyzja o pierwszym dziecku, kolejne są tanie biorą pod uwagę przekazywanie rzeczy o których mówiłaś. Zatem jak zaczęłaś produkcję to mogłaś już lecieć dalej. Co
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 09:47:50 via Wykop
  • 0
@moll: Ale jeszcze cieszy mnie, że tak popierasz wynajem. Jak dzieci z rodziny nie będą zainteresowane chętnie będę wynajmować moje mieszkanka w Warszawie Twoim i podobnym Twoim dzieciom za chore pieniądze - będzie na dom starców (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) obecnie już jest po 4,5k za wynajem w tej lokalizacji. A dobra lokalizacja w Wawie będzie w cenie choćby miało być 5mln Polaków.
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 10:05:05 via Wykop
  • 0
@moll: no właśnie sama widzisz, że słowo godne się odmienia ale sama wrzucasz „ja wychowałam na wynajmie to inni też mogą”. Masz nieruchomość na własność i dwójkę dzieci - żyjesz w sytuacji nieosiągalnej dla 90% narodu ale powielasz egoistyczny i snobistyczny bełkot’o tym jak to tanio mieć dzieci.
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 10:20:31 via Wykop
  • 0
@moll: no tak, Ty ciężko pracowałaś. A każdy na minimalnej i średniej krajowej to obibok. świetne podejście.( ͡° ͜ʖ ͡°) Odroczona gratyfikacja to śmieszne podejście. Nie wiesz ile życia Ci zostało, a zakładasz że kiedyś coś tam zrobisz. Równie dobrze jedno z nas może dziś się rozwalić w wypadku drogowym i tyle było tych planów. Życie trzeba brać garściami jakie jest, a jak w młodym wieku
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 11:16:17 via Wykop
  • 0
@moll: o czym Ty piszesz? Jakie szczęście? Wszystko co mam zapracowałem sam zaczynając karierę wcześnie na studiach. Myślisz, że te mieszkania to bezdomny mi przepisał z Torunia XD? Zwrot „na szczęście” było w znaczeniu, że ciężka praca mi sie opłaciła.

I dalej piszesz głupoty, że ktoś kto ma średnią czy minimalną - inne priorytety albo niezaradny XD. Zatem nauczyciele i opiekunowie Twoich dzieci w przedszkolu są tacy według Ciebie. Powtórzę
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 11:39:14 via Wykop
  • 0
@moll: wtf, nigdzie nie piszę, że nie zapracowałaś. Co Ty dopowiadasz? Napisałem tylko, że zarobki jak minimalna czy średnia krajowa to nie jest zawsze efekt braku starań i brak ciężkiej pracy. XDD śmieszy mnie, że po zdaniu „nic o mnie nie wiesz” gdzie sam to powtarzałem piszesz jakieś opisu mojego życia wyssane z d--y bez żadnego potwierdzenia. Jesteś po prostu zgorzkniałym boomerem który miał c-----o w życiu i chce by
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 12:16:50 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
03.06.2026, 12:43:04 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 01.06.2026, 15:38:14
  • 0
#perfumy

Lewa odlewka to 2ml Lv Ombre Nomade bez psika a po prawo 2ml Interlude Amouage bez dwóch psikow. Do tego mogę dorzucić około pół Asada oraz Boss Bottled Night- flakon który ma soku jeszcze do literki U w Hugo.

Za cały jarmark jakieś 100zl +KW. Jak nie pójdzie oddam bezdomnym na patelni w Warszawie.
hydrant123 - #perfumy 

Lewa odlewka to 2ml Lv Ombre Nomade bez psika a po prawo 2ml ...

źródło: IMG_0085

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123
Autor
01.06.2026, 15:42:41 via Wykop
  • 1
@ucho_igielne: jak ktoś w tramwaju w stolicy poczuje od menela Ombre Nomade to moja sprawka
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123
Autor
01.06.2026, 18:04:50 via Wykop
  • 0
SOLD. A nieskromnie dodam, że już paczka została wysłana w 20min od otrzymania blika. ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
npwjsn
npwjsn
01.06.2026, 11:16:52
  • 22
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123 01.06.2026, 11:46:49 via Wykop
  • 9
@npwjsn: po same pomidory
  • Odpowiedz
SilesianPill
SilesianPill
01.06.2026, 08:53:14
  • 61
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123 01.06.2026, 09:03:29 via Wykop
  • 14
O nie, złe kobiety mają standardy. In minus to bylo kiedyś bo baby były uczone by brać jak leci, a potem stagnacja w nieszczęśliwej relacji. Całe szczęście ludzie nauczyli się, że ich szczęście jako jednostki jest ważne i mogą żyć tak jak chcą i lepsze bycie singlem niż w związku na siłę. Ofc sytuacja dotyczy obu stron.
  • Odpowiedz
tereska-kaczmek
tereska-kaczmek
30.05.2026, 13:51:46
  • 8
Proces zmian zachodzi z każdym dniem ( ͡° ͜ʖ ͡°) #demografia
tereska-kaczmek - Proces zmian zachodzi z każdym dniem ( ͡° ͜ʖ ͡°) #demografia

źródło: 1000003947

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hydrant123
hydrant123 30.05.2026, 14:31:22 via Wykop
  • 13
Co to za badziew AI xD. Ale co do samej demografii mnie bawi to oburzenie ludzi. DO obecnie żyjących ludzi - co was obchodzi kto będzie żyć w Polsce za te 60-100 lat? Większość z nas będzie już gryźć piach albo w hospicjach leżeć. A to czy kiedyś w Polsce najpopularniejszym imieniem będzie Jan czy Mohammed to nie ma znaczenia.
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 30.05.2026, 22:17:05 via Wykop
  • 0
@Bredko: a co ma dobrze przeżyte życie do tego co napisałem? XD
@tereska-kaczmek A Ty co zrobiłaś?
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 31.05.2026, 14:46:12 via Wykop
  • 1
@Bredko: Ależ ja się zgadzam. Odpowiem tylko jak ja to widzę. To co mówisz tj.

Dlatego myślę, że część z nas pomyśli "lubię ten świat, fajnie, żeby trwał, albo chociaż żeby nie okazało się, że sam go sabotowałem"

To może brzmieć jak abstrakcja, ale po głębszym przejrzeniu się nie uważam, że nią jest. Mamy tutaj do wyboru dwa podejścia, egoizm i "nie obchodzi mnie co będzie za 100 lat" i
  • Odpowiedz
hydrant123
hydrant123 29.05.2026, 18:32:11
  • 1
#perfumy

Zamawialiście z tej stronki? Widnieje na perfumehub niby, ale ta strona wygląda tak brzydko jak jakiś indyjski scam XDDD a tester torino w fajnej cenie wrzucili
hydrant123 - #perfumy 

Zamawialiście z tej stronki? Widnieje na perfumehub niby, ale...

źródło: IMG_0069

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

czasem_ruda
czasem_ruda
29.05.2026, 18:38:01 via Android
  • 6
@hydrant123: zamawiałam, legit. Mają stacjonarny we Wrocławiu.
  • Odpowiedz
markaron
markaron
29.05.2026, 19:43:03 via Wykop
  • 5
@hydrant123: tak, bierz śmiało
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 2 z 6
  • >

Masny Hydri

  • Masno gang

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 13.07.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking