Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko192
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
gunnut

gunnut

Dołączył 10 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1084
  • Znaleziska 1050
  • Mikroblog 34
  • Obserwujący 39
  • Obserwowane 1

87

Rasizm w mediach: biali mężczyźni i prawicowy ekstremizm w USA

Pokaż treści 18+

Rasizm w mediach: biali mężczyźni i prawicowy ekstremizm w USA

Szansa, że przeciętny muzułmanin zaplanuje udany zamach terrorystyczny w granicach USA albo zamorduje niewinną osobę jest od kilkunastu do kilkudziesięciu razy większa niż że zrobi to jakiś biały zwolennik Donalda Trumpa w czapeczce MAGA, bojówkach i kamizelce taktycznej.

gunnut
z
hoplofobia.info
dodany: 24.01.2021, 14:43:33
  • 18
  • #
    terroryzm
  • #
    islam
  • #
    rasizm
  • #
    muzulmanie
  • #
    skrajnaprawica
  • #
    bialasupremacja
gunnut
gunnut
Autor
24.01.2021, 14:44:42
  • 11
Uprzedzam, że nie dodałem hasztagu "polityka".

Wrzuciłem też tweeta z linkiem i angielskim komentarzem: https://twitter.com/EverygunSafety/status/1353290674595127296
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gunnut
gunnut
Autor
24.01.2021, 16:20:34
  • 19
@Plutonium:

D--y bolą, bo kokon informacyjny pęka.
gunnut
gunnut
Autor
24.01.2021, 16:28:29
  • 19
@koku:

No szkoda whuj, że musisz się cofać aż 80 lat wstecz. W muzułmańskich zwyczajach ludobójstwo jest do dzisiaj w menu.

Btw, ludobójstwa popełniają zazwyczaj wysoko rozwinięte cywilizacje. Wiadomo, że M----n mieszkający w chacie z gówna nie popełni ludobójstwa na skalę przemysłową. No chyba że mu Chińczycy dostarczą odpowiednią liczbę maczet, wtedy hulaj dusza.
gunnut
gunnut 24.01.2021, 14:45:31
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

593

T. Hicks zwolniony z aresztu po 19 latach kary za zbrodnię, której nie popełnił

Pokaż treści 18+

T. Hicks zwolniony z aresztu po 19 latach kary za zbrodnię, której nie popełnił

Termine Hicks znalazł się w niewłaściwym miejscu, w niewłaściwym czasie i został niesłusznie skazany za gwałt, który miał miejsce na początku lat 2000 w Filadelfii.

Anywherepl
z
anywhere.pl
dodany: 05.01.2021, 11:19:41
  • 90
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    policja
  • #
    prawo
  • #
    kryminalne
  • #
    ciekawostki
gunnut
gunnut 05.01.2021, 15:46:12
  • -7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gunnut
gunnut 05.01.2021, 15:52:42
  • -5
@Trias:

Mają za mało więźniów. Nawet nie wiesz, ilu Murzynów lata sobie po wolności, a na koncie ma strzelaniny i masowe strzelaniny z wieloma ofiarami. Tylko w Bostonie ponad 95% Murzynów, którzy kogoś postrzelili, nigdy nie zostaje nawet aresztowanych.

542

Kolejny atak nacjonalistów na kobiety, tym razem w Rzeszowie.

Pokaż treści 18+

Kolejny atak nacjonalistów na kobiety, tym razem w Rzeszowie.

Za to, że była na demonstracji w obronie praw kobiet i miała na ramionach tęczową flagę została zaatakowana przez rzeszowskich nacjonalistów. Mowa o Katarzynie Szyngierze, reżyserce teatralnej.

LukasRR
z
rzeszow-news.pl
dodany: 29.10.2020, 22:20:08
  • 214
  • #
    polska
  • #
    protest
  • #
    rzeszow
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazprawakow
gunnut
gunnut 29.10.2020, 23:01:02
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gunnut
gunnut 24.09.2020, 18:29:09
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

841

Dzień jak codzień w pracy policjanta w USA

Pokaż treści 18+

Dzień jak codzień w pracy policjanta w USA

Pasadena, Kalifornia. Kierowca samochodu bez ważnego prawa jazdy. Pasażer wyskakuje z gnatem na policjantów. Rozwiązanie szczęśliwe dla wszystkich z wykorzystaniem urządzeń balistycznych. Okoliczna ludność wyraża niezadowolenie.

tenex
z
youtube.com
dodany: 22.08.2020, 01:11:59
  • 193
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    policja
  • #
    ciekawostki
  • #
    rasizm
  • #
    blacklivesmatter
gunnut
gunnut 22.08.2020, 17:27:38
  • 0
@megawonsz9:

No jest, bogate i odpowiedzialne społeczeństwo bez szczególnego rozwarstwienia czy waśni


Krótko mówiąc, białe i homogeniczne rasowo. W Ameryce wskaźniki zabójstw wykrzywiają w kosmos Murzyni. Taka Minnesota ma średnią morderstw ok. 10 trupów na 100k/mieszkańców. Po usunięciu murzyńskich sprawców ze statystyk średnia spada do... 0.7 na
gunnut
gunnut 22.08.2020, 17:33:08
  • 0
@megawonsz9:

Poza tym, jeśli nie ma barier między stanami, to z pewnością można traktować dostęp do broni jako ogólny problem, a nie problem pojedynczych stanów, bo nawet jeśli w jednym stanie nie można czegoś, to wystarczy pojechać do drugiego i "sprawa załatwiona"


Słaby i kulawy argument, aczkolwiek notorycznie nadużywany przez ludzi, którzy nie do końca rozumieją, co on implikuje.

611

Zatrzymanie sprawców strzelaniny w Rosji...

Pokaż treści 18+

Zatrzymanie sprawców strzelaniny w Rosji...

Zatrzymanie sprawców wczorajszej strzelaniny. Tarantino by tego lepiej nie wyreżyserował. A Flip i Flap lepiej nie zagrali....

yosemitesam
z
youtube.com
dodany: 25.05.2020, 08:12:55
  • 51
  • #
    rosja
  • #
    terroryzm
  • #
    heheszki
gunnut
gunnut 25.05.2020, 18:56:07
  • 2
@MegaKox:

Ten kartogram (kiedyś go analizowałem) opiera się na wizualnej manipulacji percepcją odbiorcy. Na zamiar manipulowania wskazują a) radykalny przeskok kolorystyczny między wartościami 2.49-2.50, b) brak rozbicia Ukrainy i Białorusi na mniejsze jednostki administracyjne oraz c) kuriozalna rozpiętość wskaźników z przedziału 2.50-6.99 (rozrzut jest tu aż czterokrotnie większy niż dla skali poniżej). Poza tym w oryginalnym źródle kolory są jaśniejsze i nie ma źródeł dla poszczególnych regionów w Rosji.

3055

Strzelanina w kościele w Teksasie

Pokaż treści 18+

Strzelanina w kościele w Teksasie

Napastnik został zastrzelony przez innych uczestników nabożeństwa.

kaspil
z
streamable.com
dodany: 29.12.2019, 20:45:07
  • 709
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    zamach
gunnut
gunnut 29.12.2019, 22:19:05
  • 38
@tomosano:

Sami Murzyni popełniają w USA w zależności od roku 55%-65% zabójstw. Co ty w ogóle porównujesz? Missouri bez Murzynów ma wskaźniki zabójstw jak Austria czy Czechy - 0.7-1.0 na 100k i nie ma tam praktycznie żadnych ograniczeń w dostępie do broni dla białych i Azjatów. Albo dyskutujesz poważnie, albo wklejasz idiotyczne mapki i manipulujesz - wybieraj.
gunnut
gunnut 29.12.2019, 22:38:24
  • 3
@976497:

Największe skupisko Murzynów jest w UK i w zależności od roku popełniają tam od 10-13% zabójstw. We Francji czy Szwecji masz głównie przybyszów z Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej - obie te grupy w USA wliczane są do kategorii Non-Hispanic Whites (podobnie jak połowa Latynosów w statystykach FBI).
gunnut
gunnut 29.12.2019, 23:56:34
  • -1
@agnieszka-baum:

Nie interesuje mnie, skąd je wyciągają. Mogą z drzew je zrywać albo kupować w KFC razem z zestawem kurczaków. Nie porównuje się homogenicznych rasowo krajów do tygla rasowego, gdzie działa dodatkowo 33 tysiące gangów. Jak odsiejesz Murzynów (czytaj: skorygujesz statystyki o demografię/rasę sprawców morderstw), to większość stanów Ameryki ma wskaźniki zbliżone albo niekiedy wręcz mniejsze od krajów europejskich czy Kanady. To są fakty tak nieubłagane, że d--a piecze wszystkich
gunnut
gunnut 30.12.2019, 00:04:52
  • 0
@976497:

Po pierwsze, w Nowym Jorku Murzynów jest ponad 25% populacji (w Londynie 13%). Do tego pełno Latynosów z Haiti, Hondurasu, Gwatemali czy innych podupadłych republik środkowoamerykańskich.

Druga sprawa: to, co wyżej napisałem, nie jest nawet najważniejsze. Najważniejsze jest to, że Londyn ZAWSZE (odkąd tylko zaczęto gromadzić dane na ten temat) miał ZNACZNIE niższe wskaźniki zabójstw niż Nowy Jork - nawet w czasach gdy w Londynie b--ń palną kupowało się
gunnut
gunnut 30.12.2019, 00:14:24
  • 0
@agnieszka-baum

Wyslesz tych murzynow do nas to co najwyzej kogos zanozuja bez mozliwosci multikilla bo nie beda mieli gnatow w gaciach pochowanych i i tak statystyki beda o wiele lepsze niz tam, wlasnie przez brak wolnego dostepu do broni.


Powiedz to Szwedom, którzy notują rekordowe liczby ataków z użyciem granatów i materiałów wybuchowych. I mają też przy okazji historycznie rekordowy problem ze strzelaninami. Szwedzi muszą wzywać emerytowanych operatorów SWAT z murzyńskich
gunnut
gunnut 30.12.2019, 01:23:11
  • 0
@976497

Odniosę się tylko do tego:

Ktoś jeszcze ostatnio wrzucał takie statystyki: Teksas vs Polska
gunnut
gunnut 30.12.2019, 11:57:07
  • 0
@s1720nk:

Kolejny nieuk, który nie rozumie podstaw statystyki. Jak robisz porównania między krajami, to korygujesz statystyki tak, żeby były najbardziej podobne do siebie, czyli robisz korektę o strukturę rasową populacji i o wiek ludzi zamieszkujących dany teren. To jest elementarz.
gunnut
gunnut 30.12.2019, 11:57:53
  • 0
@976497:

Liczy się rzeczywisty wskaźnik przestępczości, a nie skorygowany


Chyba tylko w wykopkowych flejmach z udziałem dyletantów, bo na pewno nie w poważnych dyskusjach czy analizach.

440

Kolumbia u progu wojny domowej.

Kolumbia u progu wojny domowej.

Nie tylko Wenezuela ale i w Kolumbii ponownie robi się gorąco. Komuniści z FARC zawiesili pokojowe prozumienie z rządem, zabili 7 polityków partii rządzącej przed niedzielnymi wyborami i wszystko wskazuje na to, że szukują się do ponownej wojny domowej w Kolumbii.

Dobryszpieg
z
goodspy.home.blog
dodany: 25.10.2019, 18:47:39
  • 72
  • #
    wenezuela
  • #
    4konserwy
  • #
    ciekawostki
  • #
    ciekawostkihistoryczne
  • #
    ekonomia
  • #
    swiat
gunnut
gunnut 26.10.2019, 20:28:10
  • 6
@Abaddon_Profanator:

Argentyna wpada w dziesięcioletni kryzys mniej więcej co dekadę.

609

Kartele przejmują rządy w Meksyku

Pokaż treści 18+

Kartele przejmują rządy w Meksyku

Nowe oblicze wojny narkotykowej.

tvp_info
z
tvp.info
dodany: 26.10.2019, 07:06:14
  • 143
  • #
    swiat
  • #
    prawo
  • #
    policja
  • #
    meksyk
  • #
    kryminalne
  • #
    przestepczosc
gunnut
gunnut 26.10.2019, 20:21:50
  • 1
@El_Duderino:

Tego jest naprawdę tysiące opracowań.


Czy wspominają w tych opracowaniach, że wskaźniki przestępczości wśród czarnych - w tym zwłaszcza wskaźniki zabójstw - były masakrycznie wysokie jeszcze zanim ktokolwiek pomyślał o prowadzeniu wojny z

38

Statystyki morderstw z 2018 roku z rozbiciem na rasy EN UK

Statystyki morderstw z 2018 roku z rozbiciem na rasy EN UK

Powołując się na ogólnodostępne stytstyki policyje TV sky potwierdza, że Prawie połowa ofiar morderstw - podobnie jak podejrzanych - była czarnych, mimo że grupa etniczna stanowi zaledwie 13% populacji Londynu.

kendziu666
z
news.sky.com
dodany: 06.10.2019, 13:22:17
  • 9
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    polityka
  • #
    uk
  • #
    dindunuffin
gunnut
gunnut 06.10.2019, 13:53:41
  • 3
@kendziu666:

Jak napisano na grafice - to dotyczy tylko Londynu. W skali całego kraju (Anglia+Walia) czarni stanowią 3% populacji i w zależności od roku popełniają 10-13% zabójstw. UK ma największą zbieraninę Murzynów w Europie (85% z nich zamieszkuje Londyn).

1314

FBI: statystyki morderstw z 2018 roku z rozbiciem na rasy i grupy etniczne

Pokaż treści 18+

FBI: statystyki morderstw z 2018 roku z rozbiciem na rasy i grupy etniczne

"Usuń ze statystyk czarnych przestępców i raptem amerykańskie wskaźniki zabójstw zrównają się z europejskimi." - Peter Baldwin, historyk, ekspert od analizy historycznych trendów w przestępczości z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles

gunnut
z
hoplofobia.info
dodany: 05.10.2019, 10:44:33
  • 348
  • #
    usa
  • #
    przestepczosc
  • #
    dindunuffin
  • #
    murzyni
  • #
    mordercy
gunnut
gunnut
Autor
05.10.2019, 10:50:20
  • 145
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gunnut
gunnut
Autor
05.10.2019, 13:49:22
  • 7
@Armo11:

Mówisz, masz: https://www.hoplofobia.info/strzelaniny-w-usa-profil-rasowy-sprawcow/
gunnut
gunnut
Autor
05.10.2019, 13:56:07
  • 2
@jerzy-nowina:

"JEST JEDEN PROBLEM, W EUROPIE TEŻ SĄ RASY"

Za mało, żeby zakrzywiać statystyki. Najwięcej czarnych jest w UK - ok 3-4 proc. populacji. I w zależności od roku popełniają 10-13 proc. zabójstw.
gunnut
gunnut
Autor
05.10.2019, 15:10:29
  • 2
@jerzy-nowina:

Ale ja nie robiłem żadnej "statystyki porównawczej". Jak będę robił, to odejmę. Zluzuj wora. Mam już dane dla stanów północnych i tych przy granicy z Kanadą po odjęciu Murzynów - wskaźniki zabójstw spadają do 0.7-1.5 we wszystkich jak leci.
gunnut
gunnut
Autor
05.10.2019, 15:35:57
  • 2
@ShadyTalezz:

prywatne więziennictwo nie mają wpływu na przestępczość wśród czarnych


Nie ma. Po pierwsze, bo przestępczość ta była niesamowicie wysoka jeszcze zanim powstały prywatne więzienia, a po drugie - w placówkach kontraktowych przebywa symboliczne +8 proc. populacji więziennej, z czego ponad połowa kumuluje się w zaledwie pięciu stanach.
gunnut
gunnut
Autor
05.10.2019, 15:43:11
  • 2
@sweet_dream99:

Również życzę miłego dnia


A ja ci życzę opanowania umiejętności krytycznej analizy debilnych nagłówków na
gunnut
gunnut 05.10.2019, 10:46:35
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

605

Ujawniono wyniki badania uczciwości wg kraju (jest Polska)

Ujawniono wyniki badania uczciwości wg kraju (jest Polska)

Badacze przeprowadzili rzetelny test zgubionego portfela. Polska zajęła 6 miejsce. Co więcej, czym więcej kasy tym większe szanse na odzyskanie. Brawo my!

tomaszs
z
science.sciencemag.org
dodany: 21.06.2019, 07:08:43
  • 150
  • #
    czujedobrzeczlowiek
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    europa
  • #
    nauka
  • #
    gruparatowaniapoziomu
gunnut
gunnut 21.06.2019, 20:18:44
  • 1
@pozytrum: Dobrze napisałeś. Tutaj więcej dowodów.
gunnut
gunnut 21.06.2019, 20:26:22
  • 12
@Bioenergetyk:

niektore z nich w badaniu zostaly ujete (jak np obecnosc innych osob, czy obecnosc kamer w budynku), tak nie mogly badania ujac wszystkich.


Nie ma na świecie badania, które ujmowałoby wszystkie czynniki kontrolne czy zakłócające. W dobrze zaprojektowanym badaniu ujmuje się te, co do których wiadomo, że mają istotny związek ze zmienną objaśnianą (tutaj "poziom" uczciwości) oraz skojarzone są z predyktorem (tutaj skłonność do oddania portfela z

83

Strzelanina w budynku urzędu w Virginia Beach. Wiele osób rannych

Strzelanina w budynku urzędu w Virginia Beach. Wiele osób rannych

Wiele osób zostało rannych w ataku strzelca w miejscowości Virginia Beach w stanie Wirginia. Jedna osoba została zatrzymana.

Michwsek
z
rmf24.pl
dodany: 31.05.2019, 22:31:55
  • 36
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    strzelanina
  • #
    zamach
  • #
    wydarzenia
gunnut
gunnut 01.06.2019, 13:14:11
  • -6
@adam2a:

Kiedy mówi się o strzelaninach w strefach wolnych od broni, ma się na myśli publiczne masowe mordy, a nie napady rabunkowe czy wojny gangów. Przestań więc manipulować i linkować do randomowych anegdot czy newsów.

Fakty są takie, że licząc od wczesnych lat pięćdziesiątych XX wieku, poza dosłownie paroma wyjątkami, do wszystkich publicznych masakr niepowiązanych z działalnością stricte przestępczą (wojny narkotykowe o rynki zbytu, uliczne rozboje, akcje odwetowe rywalizujących ze
gunnut
gunnut 01.06.2019, 15:11:43
  • -6
@adam2a:

ze nawet oni są zabijani podczas napadów


W USA jest ~60 tysięcy sklepów z bronią na federalnej licencji. Do tego tysiące gun shows, marketów i stacji benzynowych, gdzie sprzedaje się b--ń. Jest rzeczą oczywistą dla każdego, kto ma choć blade pojęcie o statystyce, że przy takiej rozpiętości ktoś gdzieś po prostu musi paść ofiarą napadu rabunkowego i zginąć albo odnieść obrażenia. Są to jednak zupełnie marginalne, anegdotyczne przypadki, bez
gunnut
gunnut 01.06.2019, 15:26:50
  • -4
@gunnut:

niż uzasadnionych zabójstw napastnika w samoobronie.


Jeszcze odnośnie powyższego: statystyki zabójstw w samoobronie pochodzą od FBI. FBI nie rejestruje pełnego wachlarza śmiertelnych przypadków (S)DGU, ba, nie rejestruje nawet większości z nich. Sprawa nie jest nowa, kryminolodzy są świadomi istnienia gigantycznej dziury ziejącej w federalnych indeksach co najmniej od lat 80. XX
gunnut
gunnut 01.06.2019, 15:57:43
  • -7
@alex-fortune:

Nie rozumiem. Szanse zostania trupem w jakich konkretnie okolicznościach? Szkolnej strzelaniny - masz 100% racji. Napadu rabunkowego - nie masz racji.

Poza tym nawet jeśli zgodziłbym się z tym, co napisałeś, to i tak nie rozumiem, co ta obserwacja miałaby wnieść do
gunnut
gunnut 01.06.2019, 16:24:08
  • -4
@alex-fortune:

Szanse zostania trupem generalnie - homicide rate per capita


Ale taka statystyka nic mi nie mówi. To uśrednienie bez praktycznego
gunnut
gunnut 01.06.2019, 16:43:32
  • -5
@alex-fortune:

Tak, miałyby miejsce. Tak samo jak mają miejsce zabójstwa w amerykańskich więzieniach, których to morderstw per capita jest 5x więcej niż w więzieniach europejskich, pomimo braku dostępu do broni. Przy czym moje rozumowanie nie opiera się tylko na gdybologii.

Jak spojrzysz na dane długookresowe/historyczne, zaobserwujesz jedną prawidłowość na przestrzeni wielu dekad: w Ameryce ZAWSZE było więcej zabijania per capita niż w Europie - nawet przy takiej samej łatwości w
gunnut
gunnut 01.06.2019, 16:54:58
  • -2
@alex-fortune:

Tak, mniej więcej to usiłuję powiedzieć. W Ameryce zawsze było więcej zabójstw per capita niż w Europie - to jest po prostu historyczny fakt. Co więcej, jeśli za pomocą magicznej różdżki usunąłbyś nagle wszystkie zabójstwa z broni palnej z amerykańskich statystyk, to w dalszym ciągu Amerykanie mieliby wyższe wskaźniki morderstw niż Europejczycy (nawet przy nierealistycznym założeniu, że na skutek braku broni sprawcy morderstw w USA powstrzymaliby się od zabijania

1332

Postrzeliłem go, bo bałem się o życie. Prokuratura: chciał zabić. Coś tu nie gra

Pokaż treści 18+

Postrzeliłem go, bo bałem się o życie. Prokuratura: chciał zabić. Coś tu nie gra

"Drugi raz bym tego nie zrobił. Nie stanąłbym w niczyjej obronie"... Smutna historia Jacka Widyka, który postanowił użyć pistoletu, broniąc siebie i koleżanek przed agresywnym kibicem płockiego klubu. Prokuratura pozostaje ślepa na dowody, ignoruje nagrania i zeznania części świadków. Oto Polska.

konto usunięte
z
wyborcza.pl
dodany: 29.05.2019, 12:08:19
  • 149
  • #
    polska
  • #
    plock
  • #
    bron
  • #
    policja
  • #
    kryminalne
  • #
    prawo
gunnut
gunnut 29.05.2019, 21:53:00
  • 4
@krzemas:

tak wygląda to w praktyce


Nie, w praktyce wygląda to tak, że b--ń palna jest najskuteczniejszym narzędziem obronnym, szczególnie przydatnym w najgorszych sytuacjach. Posiadanie broni MAKSYMALIZUJE szansę, że człowiek wyjdzie cało z opresji - co do tego panuje w kryminologii konsensus i jest to jedno z najbardziej ugruntowanych twierdzeń w
gunnut
gunnut 29.05.2019, 22:27:42
  • 6
@krzemas:

Ale te problemy z prawem to lokalna kwestia - patologia prokuratory w 3RP. W Stanach wzięliby go na przesłuchanie i po godzinie puścili do domu.

26

Sprawca ataku w szkole w Brześciu chciał zabić wiele osób. Grozi mu dożywocie

Pokaż treści 18+

Sprawca ataku w szkole w Brześciu chciał zabić wiele osób. Grozi mu dożywocie

18-letni sprawca wczorajszego ataku w szkole w Brześciu Kujawskim przyznał się do usiłowania zabójstwa wielu osób. Taki też usłyszał zarzut. Mężczyźnie grozi dożywocie.

Szewczenko
z
rmf24.pl
dodany: 28.05.2019, 10:17:52
  • 21
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    prawo
  • #
    ciekawostki
gunnut
gunnut 29.05.2019, 09:14:43
  • 4
Dla mnie to jest najdziwniejsza próba masakry w historii. Znam wiele przypadków z całego świata, gdzie chorzy psychicznie atakowali miejsca publiczne (w tym szkoły). Ale czegoś takiego nie kojarzę.

Przypominam: napastnik w kamizelce taktycznej, uzbrojony w:

- maczetę;
- pałkę teleskopową;
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gunnut
gunnut 29.05.2019, 09:16:36
  • -1
@JustynM:

Niekoniecznie. Jak masz przygotowane załadowane bębenki, to wymienisz je w kilka sekund.
gunnut
gunnut 29.05.2019, 09:18:58
  • 0
@comrade:

Ale zapoznaj się możne z przebiegiem zdarzenia, co? Dwie ranne osoby to nie wynik "mniej groźnej broni cp", ale faktu, że napastnik potulnie się poddał. Cytuję słowa woźnego, który skonfrontował się z podejrzanym:

"Usłyszałem wybuchy i poszedłem sprawdzić, co się stało. Zauważyłem młodego zamaskowanego mężczyznę, kazałem mu się uspokoić, położyć na ziemię. (...) Nie stawiał oporu, posłuchał mnie."
gunnut
gunnut 29.05.2019, 12:01:46
  • 0
@JustynM:

Jak to "jednak nie"? Strzelałeś kiedyś z cp? Kupujesz osobne bębenki, ładujesz i po opróżnieniu komór jednego wymieniasz na drugi, trzeci i tak dalej. Sama wymiana bębna na nowy zabiera kilka sekund po 15 minutach treningu.

395

Szwajcarzy zdecydowali w referendum drastycznie zaostrzyć prawo dostępu do broni

Pokaż treści 18+

Szwajcarzy zdecydowali w referendum drastycznie zaostrzyć prawo dostępu do broni

64% głosów za.

adam2a
z
theguardian.com
dodany: 21.05.2019, 09:48:30
  • 103
  • #
    europa
  • #
    bron
  • #
    ciekawostki
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    szwajcaria
gunnut
gunnut 21.05.2019, 23:05:46
  • 27
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

gunnut
gunnut 21.05.2019, 23:09:32
  • 3
@RobertKowalski:

posiadacz broni będzie musiał zdać egzamin i przejść badania lekarskie ?


Nie. W Szwajcarii na szczęście nie ma takich głupot. Tytuł wprowadza w błąd. Przepisy nie zostały drastycznie zaostrzone. Zmiany są
gunnut
gunnut 21.05.2019, 23:14:46
  • 9
@janekplaskacz:

odpada zajechany argument zwolennikom swobodnego dostępu ;)


Kpisz czy o drogę

490

Gazeta wyborcza kłamie

Pokaż treści 18+

Gazeta wyborcza kłamie

"Gazeta Wyborcza" kłamie. Ich artykuł sprzed paru dni o broni palnej w Brazylii jest jednym wielkim merytorycznym koszmarem. Trudno mi sobie nawet wyobrazić, jak bardzo zlasowane mózgi muszą mieć...

aleksander-walicki
z
facebook.com
dodany: 13.05.2019, 08:36:33
  • 35
  • #
    swiat
  • #
    bron
  • #
    polityka
  • #
    nauka
  • #
    wykop
  • #
    propaganda
gunnut
gunnut 13.05.2019, 13:44:21
  • 3
+130 wykopów i nie ma na głównej? Kto dodał hasha #polityka?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

574

Ben Shapiro - prawicowy konserwatysta nie wytrzymuje krytyki i opuszcza studio

Ben Shapiro - prawicowy konserwatysta nie wytrzymuje krytyki i opuszcza studio

W czasie wywiadu na temat jego książki The Right Side of History Andrew Neil z BBC wyprowadza z równowagi Bena Shapiro który nagle przerywa wywiad i opuszcza studio.

m0rgi
z
youtube.com
dodany: 11.05.2019, 15:56:14
  • 259
  • #
    bbc
  • #
    wywiad
  • #
    swiat
  • #
    prawackalogika
  • #
    benshapiro
  • #
    zydzi
gunnut
gunnut 12.05.2019, 12:01:05
  • 22
@inzynierBek:

A tutaj oryginalne zdjęcie sprzed obróbki:
gunnut - @inzynierBek: 

A tutaj oryginalne zdjęcie sprzed obróbki:

źródło: comment_6i7SJw1AyC8RvDBhL7cK09290n4dIDq7.jpg

Pobierz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • Strona 2 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 03.12.2018

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 23.09.2017

    Komentator
  • Kałasznikow
    od 19.04.2017

    Kałasznikow
  • Rocznica
    od 08.08.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking