Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko238
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
draculeq

draculeq

Dołączył 12 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2555
  • Znaleziska 708
  • Mikroblog 1847
  • Obserwujący 69
  • Obserwowane 77
  • Dodane (80)
  • Komentowane (854)
  • Plusowane (913)
Turysta10
Turysta10
10.02.2016, 16:25:47
  • 2159
1. Umów się do lekarz
2. Odczekaj parę tygodniu czasu na wizytę
3. Lekarz przyjmuje do 17:00
4. Zwolnij się wcześniej z pracy i jazda do lekarza
5. Bądź w recepcji o 15:50
6. Lekarza już nie ma bo nie było pacjentów!
  • 181
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Hank_Stinson
Hank_Stinson
10.02.2016, 16:35:15 via Android
  • 364
@Turysta10: Jezeli byles umowiony na ten dzien to maja obowiazek Cie przyjac. Jesli lekarza nie ma z roznych przyczyn musza Ci umozliwic wizyte u innego ewenentualnie w innej placowce. Takie sa przepisy
  • Odpowiedz
Hank_Stinson
Hank_Stinson
10.02.2016, 16:45:13 via Android
  • 187
@Turysta10: Nic dziwnego. Latwiej jest im Cie pogonic i przeniesc na pozniej bo lekarz wyszedl. Dziwie sie tylko ze sie dales, zamiast zrobic awanture. W ekstremalnej sytuacji kazali by wracac lekarzowi.
  • Odpowiedz
jcdmaj
jcdmaj
10.02.2016, 03:39:40 via Android
  • 30
Zawsze pomaga ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#humorinformatykow #heheszki #humorobrazkowy
jcdmaj - Zawsze pomaga ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#humorinformatykow #heheszki #humorobrazkowy

źródło: comment_JIW2h9V18lgDIiQzWYymrnoI5djOeBJB.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Taco_Polaco
Taco_Polaco
Taco_Polaco
10.02.2016, 07:07:50
  • 1756
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 122
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Taco_Polaco
Taco_Polaco
Taco_Polaco
Autor
10.02.2016, 07:25:10
  • 350
@airdong: Podsumowujac. Amerykanska edukacja nie stawia na wiedze ksiazkowa z kazdej dziedziny (typu gdzie lezy jakis kraj na mapie albo jak zbudowany jest pantofelek) tylko bardziej na rozwijanie mocnych stron danego ucznia, zdobywanie informacji, przetwarzanie jej i rozwiazywanie problemow (najlepiej pracujac w zespole).

Efekt jest taki ze uchodza za idiotow... ale jakos sobie radza ;)
  • Odpowiedz
Taco_Polaco
Taco_Polaco
Taco_Polaco
Autor
10.02.2016, 07:39:09
  • 429
@Gacrux: Bo w Polsce wykujesz na pamiec (a przewaznie poprostu sciagniesz) rzeczy ktore bez problemu mozna znalezc w 5 minut w necie a nie naucza cie co zrobic z informacja, jak dzialac w grupie i jak sprzedac innym swoj pomysl.

A zamiast skupic sie np. na matmie ktora cie interesuje bedziesz wkuwal uklad rozrodczy tasiemca.
  • Odpowiedz
plemo
plemo
09.02.2016, 22:39:44
  • 7
Hej. Ruszyła stronka Ignatiusa : opis odnośnika, a na niej sporo nowych materiałów z gry
#sonsofwelder #gamedev
plemo - Hej. Ruszyła stronka Ignatiusa : opis odnośnika, a na niej sporo nowych mater...

źródło: comment_5QM522ju3Vrf6mp2BDOG2HIjA0IuWsKT.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mageronik
Mageronik
09.02.2016, 22:44:54
  • 2
@plemo: Czemu to wygląda jak dont starve ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
plemo
plemo
Autor
10.02.2016, 15:07:18
  • 0
@KaszaGryczana: Wole nie wiedzieć :) A tak serio to nikt nie liczył, ale myśle, że its over 2000
  • Odpowiedz
zly_dzien
zly_dzien
09.02.2016, 05:57:19
  • 541
Gdy ktoś ze znajomych pyta mnie o #wykop - zawsze mówię, że to portal który agreguje treści z internetu, gdzie użytkownicy oceniają każdą z nich. Jeżeli dany artykuł czy filmik nie spodoba się znacznej większości użytkowników to nie ukazuje się na stronie głównej. Wszyscy wtedy pieją z zachwytu - cóż za wspaniała idea, jakie cudowne miejsce. Niestety.. coś sprawia, że poziom dodawanych znalezisk się zaniża z roku na rok. W
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

r.....7
r.....7
konto usunięte 09.02.2016, 06:05:58
  • 155
@zly_dzien: a ja byłbym za banowaniem płatnych spamerów wrzucających dzień w dzień znaleziska z oszołomskich portali. Ale moderacja ma to w dupie bo wypokowi się to opłaca.
  • Odpowiedz
G.....o
G.....o
konto usunięte 09.02.2016, 07:50:34
  • 71
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
v.....i
v.....i
konto usunięte 09.02.2016, 08:39:50
  • 22
Jakiś czas temu popełniłem artykuł o proceduralnym generowaniu lochów i rozkładaniu przedmiotów w pomieszczeniach (jak np.: w Daggerfallu). Może komuś się przyda (angielski-programisty wymagany):

http://gamedevelopment.tutsplus.com/tutorials/bake-your-own-3d-dungeons-with-procedural-recipes--gamedev-14360

Przykładowy projekt w Unity jest do ściągnięcia koło artykułu.

#gamedev #unity3d
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
09.02.2016, 08:48:33
  • 1
@vigridzki: fajny art! Znasz może jakieś artykuły o architekturze generatorów?
chciałbym coś zrobić bazującego na heurystyce (nie jestem pewien czy dobrego słowa używam). Chodzi o to, że rozstawiane encje mają mieć swoje preferencje jak i warunki koniecznie, generator rozstawia wg preferencji, jeśli nie jest w stanie spełnić jakiegoś warunku to śmiga od nowa.
  • Odpowiedz
v.....i
v.....i
konto usunięte
Autor
09.02.2016, 09:13:36
  • 1
@jasiek13: konkretnie o architekturze nie znam, ale podrzucę Ci dwie ciekawe prezentacje. Po prostu trzeba kombinować aż wyjdzie :)

http://www.gdcvault.com/play/1021877/Constructing-the-Catacombs-Procedural-Architecture
https://www.youtube.com/watch?v=zPQOHX9hiL0

Jeśli chodzi o dobór encji - w zasadzie cała idea generacji w moim podejściu polega na budowaniu drzewa sceny łącząc rekursywnie elementy ze sobą przez "sockety". Każdy "socket" ma jakąś właściwość (typu: "jestem drzwiami, połącz ze mną korytarz", "jestem lokacją w pomieszczeniu, wrzuć we mnie skrzynkę"). Można by się
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
09.02.2016, 09:36:47
  • 62
A więc podobają wam się moje ludki? To teraz zobaczcie jak daleko mi do komercyjnego grafika. Po lewej moja wersja - po prawej kolejne kroki nałożone w 5 minut przez @Perski

#pixelart #gamedev #rezogry #grafika
rezoner - A więc podobają wam się moje ludki? To teraz zobaczcie jak daleko mi do kom...

źródło: comment_h2ySEVxhNQcmVxjhmobWdOI1sTkCZpQO.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

makary89
makary89
makary89
09.02.2016, 09:53:44
  • 22
@rezoner: czy na ostatnim obrazku wyciąga rakietę z rozporka?
  • Odpowiedz
Darknov
Darknov
09.02.2016, 15:19:28
  • 0
@rezoner: Szczerze mówiąc to trzeba by zobaczyć całą animację ruchu ludka po lewej i po prawej żeby stwierdzić który się lepiej prezentuje. Czasem niektóre szczegóły mogą zepsuć odbieranie całego obrazu imo.
  • Odpowiedz
rolnik_z_klimontowa
rolnik_z_klimontowa
08.02.2016, 18:34:09 via Android
  • 2939
Od lewej zmielone, suszone: habanero, nasionka chili, peperoni. Wysylka na mój koszt. Losowanie przez mirkorandom jutro(wtorek) około 22.
Spożywanie(szczególnie habanero) na własną odpowiedzialność ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#rozdajo #goomowesosy #chili #chilli #ostrezarcie #chilihead
rolnikzklimontowa - Od lewej zmielone, suszone: habanero, nasionka chili, peperoni. W...

źródło: comment_MUxkA3zCpD7DqTiCut2UmWaIShxdqUg9.jpg

Pobierz
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pernik
pernik
08.02.2016, 18:40:33
  • 137
@eRdzeJ96: Z ostrożnością.
  • Odpowiedz
rolnik_z_klimontowa
rolnik_z_klimontowa
Autor
08.02.2016, 18:42:55 via Android
  • 59
@Srala-Bartek: niestety kupne. Ale z nasionek tych ostrych skurczyków kiełkują diabły
rolnikzklimontowa - @Srala-Bartek: niestety kupne. Ale z nasionek tych ostrych skurcz...

źródło: comment_Yy3jQZoQqQ9RJFzd4TEkYuTvlgPVf68B.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
r.....y
r.....y
konto usunięte 08.02.2016, 15:58:22
  • 1151
Osiedle "Sieciowiec"

#humor #humorobrazkowy #humorinformatykow
r.....y - Osiedle "Sieciowiec"



#humor #humorobrazkowy #humorinformatykow

źródło: comment_1IJOdRP0P3UbgB8DoNJNQ8XY0FH6vpRV.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mam_kaloryfer
mam_kaloryfer
08.02.2016, 16:00:28
  • 405
@rrdzony: mieszkanie RJ/45 xD
  • Odpowiedz
Golden_T
Golden_T
08.02.2016, 16:03:41 via iOS
  • 291
@rrdzony: te po lewej to RJ-11
  • Odpowiedz
Prophet1111
Prophet1111
08.02.2016, 13:58:27
  • 9
Dzisiaj na blogu trochę #narzekam na #windows ( #windows10 ).

Dlaczego przestałem rozwijać POP4 na Windows 10?

Zapraszam do obserwowania mojego tagu ----> #indiegamedev

#gryios #gamedev #gryandroid #gra #gry #pop4game #programowanie
Prophet1111 - Dzisiaj na blogu trochę #narzekam na #windows ( #windows10 ).



Dl...

źródło: comment_LrqtgnXggUPWS8L3dRhp6zcjsqTfQUVn.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

AntiPlay
AntiPlay
AntiPlay
10.02.2016, 21:05:59
  • 0
@Prophet1111: jak jest z wydajnością appek pisanych w środowisku xamarina? Chodzi o android i iOS.
  • Odpowiedz
Prophet1111
Prophet1111
Autor
11.02.2016, 16:23:13
  • 1
@AntiPlay: Bez problemu z mojego doświadczenia. Co prawda wiele aplikacji w tym nie napisałem, ale gra jest dość wymagająca (maks 144 latające plusy) i nie ma żadnego problemu z płynnością. A np ta sama aplikacja na Lumii 920 (napisana natywnie, czyli w C#) ma mniejszy fps... Niestety obiektywnego porównania nie zrobię, ale na leciwym iPadzie 2 działa lepiej.
  • Odpowiedz
Maixior
Maixior
08.02.2016, 14:25:53
  • 15
Jakie to ładne! (。◕‿‿◕。)

Maixior - Jakie to ładne! (。◕‿‿◕。)
SPOILER
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dr_o_ne
Dr_o_ne
08.02.2016, 16:53:10
  • 0
@Maixior: no panie, ale gdziee pod gamedev z tym (╯︵╰,)
  • Odpowiedz
Maixior
Maixior
Autor
08.02.2016, 18:34:57
  • 0
@Dr_o_ne: jak to nie? inspiruje
  • Odpowiedz
Marmite
Marmite
08.02.2016, 11:25:33
  • 10
https://github.com/jayphelps/git-blame-someone-else
#humorinformatykow #git
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
06.02.2016, 15:54:47
  • 36
Hej!

Od dłuższego czasu nie wrzucałem info na temat prac ponieważ zagrzebałem się w implementacji interfejsu. Na szczęście już końcówka.

Mam za to świeżutkie koncepty hub'a, do którego będzie się wracać pomiędzy poziomami. W każdym momencie gracz będzie miał do wyboru maks dwie planety, na które może skoczyć trochę w stylu skoków pomiędzy sektorami w FTL.

Fituje?
jasiek13 - Hej!

Od dłuższego czasu nie wrzucałem info na temat prac ponieważ zagrz...

źródło: comment_WYkO2b7DAWMQUUTwpFfqn6r4afx3Lggm.gif

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

nilfheimsan
nilfheimsan
06.02.2016, 16:03:03
  • 5
@jasiek13: wow, wyglada ekstra
@applicattura pieko haluksy?
  • Odpowiedz
nilfheimsan
nilfheimsan
06.02.2016, 16:12:29
  • 3
@jasiek13: o w sumie jeszcze jak patrzę to muszę powiedzieć że to jedno z najlepszych połączeń grafiki wektrorowej typu "flat" z rozpikselowaną grafiką
  • Odpowiedz
taju
taju
05.02.2016, 15:51:39
  • 4
zly i niedobry taju zamiast pracowac - siedzi w biurze, oglada tutoriale i ogarnia #unrealengine. nawet juz prosta gre zrobil na blueprintach, bo na c sie na razie nie porywa.


kurde, ale to jest kombajn... jakies sensowne ogarniecie calosci, to ze 2 lata chyba... plus jakis soft jeszcze do modelowania meshy 3d...

#pracbaza
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

draculeq
draculeq 05.02.2016, 15:53:25
  • 1
@taju: Czym ci pracodawca zawinił? W Unity każe ci robić? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
taju
taju
Autor
05.02.2016, 15:58:56
  • 0
@draculeq: nieee. ucze sie dla siebie.
chce, zebym robil rzeczy, ktore powinien robic ktos inny. mam stanowisko okreslone, okreslone obowiazki a ten mi mowi siedz w biurze i rob to i to, bo nam brakuje zasobow. no ale co mnie jego zasoby? jak bede siedzial i robil za kogos, to swoje zaniedbam. wtedy znow przyjdzie do mnie z ryjem. no to niech sie goni. i tak mialem zlozyc wypowiedzenie za
  • Odpowiedz
sortris
sortris
02.02.2016, 16:01:21
  • 159
Kończąc wpisy o naszej jamowej grze, chcemy pokazać Wam jedną z technik, którą zastosowaliśmy przy jej tworzeniu. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

#gamedev #gry
-------------------------------------------------------------
#gamedevordie - rób gry albo umrzyj! (Facebook | Twitter)
Zrezygnowałem z pracy na etacie po kilku latach na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca
sortris - Kończąc wpisy o naszej jamowej grze, chcemy pokazać Wam jedną z technik, kt...

źródło: comment_Mw4C9N4RlzQVc1pv8j0cbxk5s0JrWFhw.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

le1t00
le1t00
02.02.2016, 16:07:12
  • 46
@sortris: simpli klewa
  • Odpowiedz
E.....t
E.....t
konto usunięte 02.02.2016, 17:28:44
  • 15
@sortris: chmury nie powinny być wolniejsze od tych dalszych drzew?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 47
  • Strona 35 z 47
  • >

Grzegorz

  • Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal Twórca: Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150 Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
  • Warszawa
  • http://www.projektpodrozy.pl
  • X (dawny Twitter)
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 13.05.2016

    Komentator
  • VIP
    od 10.05.2016

    VIP
  • Człowiek miesiąca
    od 31.05.2016

    Człowiek miesiąca
  • Ekshibicjonista
    od 24.05.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 20.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.05.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.05.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking