Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko185
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dijkstra_p
dijkstra_p

dijkstra_p

Dołączył 11 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 333
  • Znaleziska 3
  • Mikroblog 330
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 15
  • Dodane (0)
  • Komentowane (1)
  • Plusowane (329)
sathra
sathra
11.03.2015, 16:26:19
  • 134
Ręce opadają.

#gamedev #dekompresja #sathra #gimbaza
sathra - Ręce opadają.

#gamedev #dekompresja #sathra #gimbaza

źródło: comment_qWtj4PMnx7OlGMXVLz3bY5wGrrtTN7V7.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PsichiX
PsichiX
11.03.2015, 16:38:59
  • 69
@sathra: ludzie myślą, że developerzy jedzą bajty, albo srają pieniędzmi ;O
  • Odpowiedz
N.....m
N.....m
konto usunięte 11.03.2015, 16:56:15
  • 17
Uroki g̶a̶m̶e̶d̶e̶v̶u̶ kontaktów z ludźmi ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
mr03
mr03
11.03.2015, 13:41:06
  • 13
Mireczki, dzisiaj udostępniłem swoją grę na Androida o nazwie "Math it!". Gra polega na rozwiązywaniu działań matematycznych na czas. Jest też moduł na Android Wear i możliwość odblokowania osiągnięć z Google Play Games.
Link do Play Store:
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.emersoft.mathit

Mam też napisaną wersję na Samsung Gear ale jeszcze nie wrzucona. Po zyskaniu jakiejś bazy użytkowników zostaną dodane leaderboardy.
Jakieś uwagi/sugestie? Miło by było jakby się pojawiło kilka dobrych ocen ( ͡° ͜
mr03 - Mireczki, dzisiaj udostępniłem swoją grę na Androida o nazwie "Math it!". Gra ...

źródło: comment_MNkFemer1xUHdc4YPXh0YGNaDlaWWEqW.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

1.....p
1.....p
konto usunięte 11.03.2015, 13:42:22
  • 3
@mr03: polecam emersoft, prawdopodobnie najlepsze appki na androida w północno-wschodniej Polsce ; >
  • Odpowiedz
mr03
mr03
Autor
11.03.2015, 22:12:19
  • 1
Pojawiła się recenzja gry jeżeli ktoś nie jest przekonany ;)
http://antyapps.pl/math-it-matematyczna-gimnastyka-dla-mozgu/
  • Odpowiedz
p.....b
konto usunięte 11.03.2015, 09:24:42
  • 21
#gamedev #themeatly
p.....b - #gamedev #themeatly

źródło: comment_dkJKc418ihXLXmDDNoV29hCmEDXxHpsW.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JavaDevMatt
JavaDevMatt
11.03.2015, 07:29:18
  • 24
Nameczylem sie wczoraj z tym wszystkim, ale moja gra zostala wyslana do apple review ^^ teraz pytanie za co odrzuca ;) przygotowalem sie mentalnie, ze pewnie z 2 razy sie do czegos przyczepia, zanim mnie wpuszcza do apple stora. :D

Wersja na androida smiga ladnie, ale chce czekac na Apple, by premiere jednoczesnie zrobic. :) Gierka zrobiona w #libgdx
#gamedev
JavaDevMatt - Nameczylem sie wczoraj z tym wszystkim, ale moja gra zostala wyslana do...

źródło: comment_4RZ8bu1KNMSnIj62ZkcQ9XUDI1wzlhsX.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

D3v0
D3v0
11.03.2015, 07:31:14
  • 2
@JavaDevMatt: ma czym polega ta gra ?
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
Autor
11.03.2015, 07:40:13
  • 4
@bramborak: zaczalem wychodzic z domu i zniknelo ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
Netheos
Netheos
Netheos
10.03.2015, 19:30:39
  • 11
Swiatynia (wciaz WIP), brakuje jeszcze scian i detali, taka wstepna wersja. UV mapping to zlo.

#gamedev #unreal
Netheos - Swiatynia (wciaz WIP), brakuje jeszcze scian i detali, taka wstepna wersja....

źródło: comment_o4lqpiM8qGcyK6jiJutQm8B5vDHbxFxE.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Netheos
Netheos
Netheos
Autor
10.03.2015, 19:42:41
  • 2
@przemyslany_nick: tak sam, jeszcze nie mam dokladnego zarysu, ale cos w stylu Gothic/Dark Souls. Z grami na pc zadne, do tej pory robilem gry na komorki (android) i web. Glownie zajmuje sie programowaniem, no ale musze sobie jakos radzic i powoli ogarniam modelowanie, ale nie mam do tego cierpliwosci... szczegolnie ustawianie UV...
  • Odpowiedz
kalectwo
kalectwo
10.03.2015, 22:22:40
  • 0
pillary się sufitu nie trzymają?
  • Odpowiedz
pr0t3r
pr0t3r
pr0t3r
10.03.2015, 11:05:48
  • 8
#animacja #gamedev
po wydaniu 1hearta zabieramy sie powoli na robienie drugiej gry, oto fragment trailera nad ktorym pracujemy, wszystko jest rysowane poklatkowo.
co sądzicie? co poprawić ?
pr0t3r - #animacja #gamedev
po wydaniu 1hearta zabieramy sie powoli na robienie drug...

źródło: comment_LoiEr0IW4KOo9REBqyKCTMQWV30FroX2.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RRybak
RRybak
10.03.2015, 11:08:02
  • 6
@pr0t3r: symulator tłuczenia kotletów? Będzie na androida? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
d.....u
d.....u
konto usunięte 10.03.2015, 11:19:03
  • 2
@pr0t3r: daj jakiś hejwimetalowy podkład bo wali tym łbem jakby przed nią grał sam szatan.
  • Odpowiedz
Spisssek
Spisssek
09.03.2015, 21:07:51
  • 20
Na kiblu wpadłem na pomysł na grę, która będzie totalnym pogromcą greenlighta, sprzeda się w milionach sztuk.


Kilka pytań technicznych:
grę będę robił na #unity3d, chcę mieć klasę Event i listę tych eventów. Czy wszystkie klasy muszą dziedziczyć po MonoBehaviour? I czy unity w ogóle się nada do małej gierki strategicznej na mapie europy (mapka prosta, coś jak z ryzyka) i jak najlepiej ją zrobić?
Jak zrobić coś takiego jak jakiś
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

s.....t
s.....t
konto usunięte 09.03.2015, 21:28:34
  • 0
@Spisssek:

Czy wszystkie klasy muszą dziedziczyć po MonoBehaviour?

Nie

czy unity w ogóle się nada do małej gierki strategicznej na
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
09.03.2015, 12:48:49
  • 11
Mirki od #gamedev i mojego tagu #mattzagranico
Wziąłem dzisiaj i jutro urlop, by skonfigurować ostatnie szczegóły przed wysłaniem mojej gry do Apple Review... i w sumie już prawie skończyłem. :D Zostało mi wrzucenie napisów na ekran "how to play" i już wszystko z wszystkimi certyfikatami skonfigurowane i mogę z #libgdx uploadować na Apple Store. O ile apple nie będzie wybrzydzać z jakimiś pierdołami, to premiera bardzo
JavaDevMatt - Mirki od #gamedev i mojego tagu #mattzagranico
Wziąłem dzisiaj i jutro...

źródło: comment_iR5S74heiwWQv9EGr2B1tJPJe9hbhTo2.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jigsaw96
jigsaw96
09.03.2015, 13:37:36
  • 0
@JavaDevMatt: Jeśli zależy ci na popularności to zadbaj o marketing
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
Autor
09.03.2015, 14:37:20
  • 1
@jigsaw96: no shit sherlock :D mam ładny plan marketingowy. Pożyjemy, zobaczymy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
09.03.2015, 11:47:32
  • 19
Jest już AI w oparciu o FSM. Teraz czas wymyślić jak się mają zachowywać przeciwnicy. Jako pierwszy: "Eye". Jakieś koncepcje? Obecnie poruszają się co jakiś czas w losowym kierunku, nie dodałem jeszcze atakowania (strzelania).

Dodałem screenshake, dźwięki, trafienie (wie ktoś czy mogę tintować teksturę na biało bez osobnego shadera?) i HP przeciwników, aby móc się zemścić na tych poczwarach w ramach relaksu ( ͡º ͜ʖ͡º)

#lukzdev #gamedev
jasiek13 - Jest już AI w oparciu o FSM. Teraz czas wymyślić jak się mają zachowywać p...

źródło: comment_32pBGJfwTove1isIETlszHCJPuhk6km9.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

L.....F
L.....F
konto usunięte 09.03.2015, 11:50:26
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
sathra
sathra
09.03.2015, 12:13:13
  • 2
Wygląda fajnie. Przeciwnicy wyglądają jak kosmici z Corridor 7 #pdk Do ruchu idealnie będą się nadawać zachowania sterujące. Do AI od FSM wolę Behavioral Trees. Jak masz ochotę, możesz zobaczyć moją implementację.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
08.03.2015, 09:20:08
  • 9
Mirki pamiętacie prelekcję, którą prowadził Bret Victor o tym jak programowanie (w szczególności tworzenie gier) mogłoby wyglądać w przyszłości (załączam wideo do wpisu)?

Powstał debugger do języka ELM bazujący na tych polysłach. Można testować w przeglądarce: http://debug.elm-lang.org/

#gamedev #programowanie
jasiek13 - Mirki pamiętacie prelekcję, którą prowadził Bret Victor o tym jak programo...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

R.....x
R.....x
konto usunięte 08.03.2015, 12:28:49
  • 1
@jasiek13: Dzięki za wrzucenie :)
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
06.03.2015, 07:54:06
  • 6
Update odnosnie #mattzagranico i moim biznesem #zagranico ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Pierwsza gierka z serii gier muzycznych smiga ladnie juz na ios i android, wzialem dwa dni urlopu (poniedzialek, wtorek), by na spokojnie domknac szczegoly i wyslac do apple review. :) Wiem, ze to sie w nieskonszonosc przeciaga, ale jakos nie mam ciesnienia na to. Powoli udaje mi sie miec jakies zycie
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hallomaja
hallomaja
06.03.2015, 08:21:07 via Android
  • 1
@JavaDevMatt: no i straciłeś bordo. Gratulacje
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
Autor
06.03.2015, 08:22:35
  • 1
Powoli udaje mi sie miec jakies zycie prywatne

+

no i straciłeś bordo.


@hallomaja: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
L.....Z
L.....Z
konto usunięte 05.03.2015, 23:15:06
  • 9
Tak wygląda robienie gier ;)

Excel przyjacielem każdego gamedeva ;)

#gamedev
L.....Z - Tak wygląda robienie gier ;)

Excel przyjacielem każdego gamedeva ;)

#...

źródło: comment_KYlrxjQ5utviHLNhvsyYNnBh7ultScJr.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

C.....X
C.....X
konto usunięte 05.03.2015, 23:16:41 via Android
  • 2
@LooZ: Brakuje TU-154 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#pdk
  • Odpowiedz
albertizzley
albertizzley
06.03.2015, 22:34:13
  • 0
@LooZ: a tak to wygląda u mnie;) 2 dni z windows forms i mam swoj level editor, tera 10 minut z tmx i mam config do mapy. Plus, można dać kolegom żeby porobili mapki z nudów w robocie. Polecam opcje;) #gamedev
albertizzley - @LooZ: a tak to wygląda u mnie;) 2 dni z windows forms i mam swoj leve...

źródło: comment_zLc1vUXC4oAvbA1we9yijHDLjYIelLAS.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
jigsaw96
jigsaw96
05.03.2015, 18:32:36
  • 4
Zacząłem testować to całe Unity 5 i jest fajnie, ale nie bezproblemowo. Sporo przypadkowych błędów związanych z Global Illumination, baking się często zawiesza. Wydajność trudno mi ocenić, chyba jest ok.
Efekty post-processing są spoko, lubie rozmywać wszystko do granic widoczności (。◕‿‿◕。) [pic related xD]
#unity3d #unity
jigsaw96 - Zacząłem testować to całe Unity 5 i jest fajnie, ale nie bezproblemowo. Sp...

źródło: comment_kxWbfCktdOowJZ2lkJlPqPTuKEFZeFxn.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
05.03.2015, 18:42:38
  • 0
@jigsaw96: Też muszę poogarniać te bajery i potestować na mobilkach, na konfie chwalili się jakimiś wzrostami wydajności.
  • Odpowiedz
jigsaw96
jigsaw96
Autor
05.03.2015, 18:43:50
  • 0
@TadeuszSynZygmunta: podobno na mobilkach ~5 razy szybciej działa (w co nie wierzę) i fizyka jest dużo szybciej kalkulowana.
  • Odpowiedz
Obamao
Obamao
05.03.2015, 11:03:26
  • 23
#gamedev #unity3d
Hej, razem z kolegą pracujemy nad "Zombie Voxel". Jest to Zombie Survival FPS.
Gameplay będzie przypominać Killing floor czy zombie mod z CoD.
Cechą charakterystyczną będą zombie zrobione z voxeli.
Mamy zamiar dodać dużo różnorodnej broni, żeby zombie mogły ginąć na różne ciekawe sposoby.
Na filmiku można zobaczyć jak wygląda fizyka strzałów.
Obamao - #gamedev #unity3d
Hej, razem z kolegą pracujemy nad "Zombie Voxel". Jest to...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

w.....y
w.....y
konto usunięte 05.03.2015, 11:04:47
  • 9
@Obamao: Wygląda jak Unturned.
  • Odpowiedz
m.....l
m.....l
konto usunięte 05.03.2015, 11:05:12 via Android
  • 21
@Obamao: oryginalny pomysł
  • Odpowiedz
Netheos
Netheos
Netheos
04.03.2015, 22:43:50
  • 19
Wejscie do grobowca (WIP)
Link
#gamedev #unreal #ue4
Netheos - Wejscie do grobowca (WIP)
Link
#gamedev #unreal #ue4

źródło: comment_pKh5JtSkjh3gGDvP51dG6Q7QzUiemmKo.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kalectwo
kalectwo
05.03.2015, 00:32:06
  • 0
@Netheos: widzę że prace w niezłym tempie postępują ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Goryptic
Goryptic
04.03.2015, 22:35:05
  • 6
Pokażcie mi jakieś #gry 2D, w których styl graficzny jest wyjątkowo ładny/oryginalny/urzekający/niespotykany/itp. Mogą być niekoniecznie 2D, chodzi ogólnie o nierealistyczny styl, ciekawy koncept, jak Limbo, Journey.
#gamedev
Goryptic - Pokażcie mi jakieś #gry 2D, w których styl graficzny jest wyjątkowo ładny/...

źródło: comment_PRyfuWGpe5xszIxAAStHwvlk8P3bCt7Y.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mrboo
Mrboo
04.03.2015, 22:38:02
  • 5
@Goryptic: Braid ;-)
  • Odpowiedz
zaxcer
zaxcer
05.03.2015, 09:38:58
  • 3
@Goryptic:
zaxcer - @Goryptic:

źródło: comment_sNPdPD8bPPzj31hvrgOkkMwvnvQI4BBf.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
04.03.2015, 17:46:07
  • 13
Oto w oślepiającym blasku słońca dryfuje statek górniczy.

#rezogry #gamedev #programowanie #grafika #html5 #javascript #gry
rezoner - Oto w oślepiającym blasku słońca dryfuje statek górniczy.

#rezogry #game...

źródło: comment_uk4hTx1cJU68iW86NSeXqzAH911aF2vm.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sortris
sortris
04.03.2015, 18:30:40
  • 1
@rezoner: kurde, bo właśnie fajny efekt wyszedł, jak na filmach o kosmosie, gdy wchodzi się w atmosferę itp. ;)
  • Odpowiedz
sortris
sortris
04.03.2015, 20:41:45 via Android
  • 0
@rezoner:
@regis3: its not a bug, its a feature :)
  • Odpowiedz
N.....m
N.....m
konto usunięte 04.03.2015, 11:52:02
  • 10
Cześć mirki/mirabelki

Ostatnio postanowiłem lekko zmienić sposób wybierania ubranek i dodać tło pod elementy do wyboru.
Teraz tylko jakieś ładne przejścia między kolejnymi warstawmi (ʘ‿ʘ)


#gamedev
N.....m - Cześć mirki/mirabelki

Ostatnio postanowiłem lekko zmienić sposób wybiera...

źródło: comment_SJhI9Xi58nO9gd5pgpxUTXV9c5bpsGx4.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3
04.03.2015, 12:50:48
  • 1
@Nazywam Nie idź tą drogą. Pewnie myślisz że fajnie wygląda ale przy tym jest zbyt widoczne. Tzn skupiam się na animacji a nie na tym jak wygląda postać. Myślę, że animacja powinna sprawiać miłe wrażenie ale nie być takie dominująca.
  • Odpowiedz
N.....m
N.....m
konto usunięte
Autor
04.03.2015, 12:57:54
  • 2
@regis3: Słuszna uwaga, ogólnie celuję właśnie w: "widoczne ale nie przytłaczające".
Myślę że zrezygnuję z obrotów i pomyślę trochę jeszcze nad tym.
Dzięki!
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
01.03.2015, 17:25:30
  • 29
Komu przed chwila Mario Zechner (autor #libgdx) skomentowal i retweetowal post?


#gamedev #chwalesie
JavaDevMatt - Komu przed chwila Mario Zechner (autor #libgdx) skomentowal i retweetow...

źródło: comment_cFnAsW8tqa9eI2BWjGRwI42rDNDaUo0e.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
01.03.2015, 17:27:17
  • 4
@JavaDevMatt: Weź mnie subnij an twiterze pls.
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
01.03.2015, 17:41:10
  • 4
@JavaDevMatt: Dzięki, będę Ci lajkował wszystkie wpisy :*

PS. Thanks @Kozak_Lkr ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Grzmihui
Grzmihui
01.03.2015, 13:48:33
  • 8
Nie ma to jak zapach świeżo rozwiązanych bugów w niedzielne popołudnie. Polecam ten styl bycia Mircy. Można ruszać dalej z mechaniką, chyba wszystko wyczyszczone! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gamedevpogodzinach #gamedev #androiddev
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zirael88
zirael88
zirael88
01.03.2015, 13:58:41
  • 2
@Grzmihui: Same here druchu, same here. Dobrze, że chociaż stawka wyższa niż normalnie ;)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Strona 14 z 18
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.05.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking