Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko256
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dijkstra_p
dijkstra_p

dijkstra_p

Dołączył 11 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 333
  • Znaleziska 3
  • Mikroblog 330
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 15
  • Dodane (0)
  • Komentowane (1)
  • Plusowane (329)
rezoner
rezoner
15.02.2015, 12:29:16
  • 8
Ciemniejszy theme i funkcja .loadData do wczytywania JSONów w sposób zgodny z innymi assetami. http://canvasquery.com/

#javascript #gamedev #html5
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

o.....r
o.....r
konto usunięte 15.02.2015, 12:36:25
  • 2
@rezoner: monokai jest królem themów jak lew jest królem dżungli
  • Odpowiedz
Daredzik
Daredzik
Daredzik
16.02.2015, 11:56:09
  • 0
@skew: @bonus: @ogur: Tylko Mirko !
  • Odpowiedz
J.....G
J.....G
konto usunięte 14.02.2015, 11:32:29
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sliterin
Sliterin
14.02.2015, 11:54:58
  • 4
Uuuu panie bardzo spartaczyłeś jedną rzecz. W pixelarcie jedną z najważniejszych rzeczy jest stała wielkość pixela. Kiedy duży kamyk i reszta wygląda w miarę równo, to mały wygląda kompletnie gównianie. Ma kompletnie inną skalę przez co no , dobrze to on nie wygląda.
  • Odpowiedz
velotri
velotri
14.02.2015, 12:27:14
  • 1
@JayRG: anyway 8/10
  • Odpowiedz
s.....t
s.....t
konto usunięte 12.02.2015, 11:09:41
  • 12
Dosłownie wczoraj wieczorem na poważnie zacząłem pracę nad moim nowym dziełkiem – grą logiczną tworzoną w #unity3d.

Plan jest taki, że gra będzie przeznaczona na urządzenia mobilne (iOS, Android), zaś celem gracza będzie doprowadzenie piłeczki do celu odpowiednio układając klocki (decydujące o skręcaniu, skokach itd.). Są to moje pierwsze godziny z Unity i póki co zrobiłem coś takiego. Działa skręcanie i jak widać skoki. Docelowo to oczywiście gracz
s.....t - Dosłownie wczoraj wieczorem na poważnie zacząłem pracę nad moim nowym dzieł...

źródło: comment_mUmd6tMtLl52jHcIPZEDESPzjiP6ivYu.gif

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3
12.02.2015, 11:43:22
  • 2
@sproject: Fajnie że zaczynasz od najważniejszego - gameplayu. Ja zawsze w którymś momencie zbaczam w stronę programowania grafiki:)) To jest największy plus unity, poza wieloplatformowością ofc.
  • Odpowiedz
s.....t
s.....t
konto usunięte
Autor
12.02.2015, 14:02:36 via iOS
  • 0
@tomekswk: mogłem się spodziewać, ale nie znałem tej gry wcześniej
  • Odpowiedz
O.....9
O.....9
konto usunięte 11.02.2015, 21:18:17
  • 27
Jestem w trakcie tworzenia swojej pierwszej gry :D Może trochę za wysoko postawiłem sobie poprzeczkę ale dam radę
Gierka będzie w stylu Jetpack Joyride tylko piłkarska. Będzie gość biegł po trawce, na stadionie i będzie mógł kopać piłką w przeszkody lub przeskakiwać je. Będzie można w sklepie kupić sobie stroje Realu, Barcelony itd (oczywiście tylko podobne bo pewnie licencje) Gierkę będę miał gdzie zareklamować więc jak dobrze ją zrobię to może wypali
O.....9 - Jestem w trakcie tworzenia swojej pierwszej gry :D Może trochę za wysoko po...

źródło: comment_IENslY3YiKbCFEj3rhU1c1YNVqeSihpx.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

poglosieciepoznamlobuzie
poglosieciepoznamlobuzie
poglosieciepoznamlobuzie
11.02.2015, 21:20:26
  • 10

Komentarz usunięty przez moderatora

O.....9
O.....9
konto usunięte
Autor
11.02.2015, 21:20:44
  • 5
@poglosieciepoznamlobuzie: ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
11.02.2015, 17:37:12
  • 36
Głośno się dzisiaj zrobiło o Pixelart Shaderze do Blendera, nad którym autor ponoć spędził 3 lata.

Tutorial: http://initialsgames.com/main/?p=1360

Jeśli to tak piękne jak wygląda na załączonym obrazku to osoby nie potrafiące #pixelart , mają dostęp do ogromnej bazy postaci, animacji, przedmiotów czy nawet całych scenerii, które można by w ten sposób wyrenderować i wykorzystać w #gamedev.

#wykopowasekcjablendera #januszeblendera #blendertip
jasiek13 - Głośno się dzisiaj zrobiło o Pixelart Shaderze do Blendera, nad którym aut...

źródło: comment_oWbFqJghHhe1hU01jGXQF2vkE2SU2hbp.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

velotri
velotri
11.02.2015, 17:46:57
  • 3
@jasiek13: efekt "dithering"
  • Odpowiedz
czesu
czesu
11.02.2015, 20:32:09
  • 2
Jeśli to tak piękne jak wygląda na załączonym obrazku to osoby nie potrafiące # pixelart

@jasiek13: Część studiów deweloperskich już dawno temu przerzuciło się na taki system. Jasne, gdy ktoś robi grę która byłaby uznana za paskudną nawet w czasach nesa to nie ma sensu się tak bawić ale np. w przypadku zaawansowanych bijatyk 2D ręczne rysowanie każdej klatki animacji to mordęga.
czesu - > Jeśli to tak piękne jak wygląda na załączonym obrazku to osoby nie potrafią...

źródło: comment_boLYtcg2KtsjI3PWtFYGQGqiR6aGG3Gd.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
bolimienoga
bolimienoga
11.02.2015, 16:50:41
  • 41
Zaczynam robić małą grę, prawdopodobnie będzie to prosty point'n'click. Na razie uczę się jeszcze pixelartu. Głównym bohaterem będzie siłacz/ciężarowiec. Na razie nie mam pojęcia, jak dalej potoczą się pracę nad scenariuszem. Na pewno nie będzie to prosta historia : )

#gamedev #odzeradogamedevelopera #pixelart
bolimienoga - Zaczynam robić małą grę, prawdopodobnie będzie to prosty point'n'click....

źródło: comment_pkJ2vvy8vrWKvysZjjWuXCLBwQgXwEWh.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mglisty
Mglisty
11.02.2015, 16:51:34
  • 16
@bolimienoga: Za chudy bic, pewnie dlatego że @kamdz ma bana.
  • Odpowiedz
m.....l
m.....l
konto usunięte 11.02.2015, 17:01:53 via Android
  • 8
@bolimienoga: niech walczy z dinozaruami
  • Odpowiedz
krisuman
krisuman
11.02.2015, 16:23:27
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Grzmihui
Grzmihui
11.02.2015, 17:03:11 via Android
  • 3
@krisuman: pozycja uzyskanych punktow na koncu to istne #piekloperfekcjonistow
  • Odpowiedz
regis3
regis3
12.02.2015, 09:52:04
  • 1
@krisuman: Jeśli tylko będzie spójna jestem jak najbardziej za zmianą grafiki (mimo, żę ta ma swój urok to ciekaw jestem w końcu czegoś nie pixelartowego/flatowego)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
11.02.2015, 13:46:25
  • 40
Pierwsza #animacja do gry!

#gamedev

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue like like na mobile (może również PC)! Relacjonujemy postęp prac pod tagiem #lukzdev. Pierwszy wpis znajduje się tutaj.
jasiek13 - Pierwsza #animacja do gry!

#gamedev

--------
Robimy grę gatunku Top...

źródło: comment_AnyKE5b2G37dSPiSgGisCkX2sJhDpn1m.gif

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

J.....G
J.....G
konto usunięte 11.02.2015, 13:53:09
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
skull_pain
skull_pain
11.02.2015, 14:01:14
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
11.02.2015, 12:36:38
  • 9
Trochę informacji odnośnie rejestracji jako niemiecka spółka jako #apple #ios developer.
- Po wysłaniu formularza czekałem 2 i pół doby,
- telefon od miłej pani z supportu, czy faktycznie jestem tym za kogo się podaję (po niemiecku :D),
- dostaję maila z formularzem do zapłaty 99$. Jedno pole to pole na numer telefon i tutaj ogromny fuck up. Nie mieści się mój numer telefonu... musiałem uciąć
JavaDevMatt - Trochę informacji odnośnie rejestracji jako niemiecka spółka jako #appl...

źródło: comment_DvFPjAfJ0qxm7UMqiLGpO4kq5DCSJoer.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PsichiX
PsichiX
09.02.2015, 21:37:26
  • 60
Hej Mircy, a się pochwalę!

1. Do kogo napisał człowiek z firmy tworzącej znany silnik do gier? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


2. A co zaproponował ów człowiek drugiemu człowiekowi?
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

KurzeJajko
KurzeJajko
09.02.2015, 21:38:17
  • 6
@PsichiX: Gratuluję.
  • Odpowiedz
R.....a
R.....a
konto usunięte 09.02.2015, 21:38:47
  • 10
@PsichiX: szanuj papieża

dzięki niemu masz komputer
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
08.02.2015, 13:55:44
  • 33
Dawno nic nie było od mojej grze Note Fighter, która od ponad miesiąca leży gotowa. :D
Problem leży w integracji reklam w #ios, więc decyduję na to by pierwsza wersja gry była wyłącznie płatna. Natomiast #android wersja darmowa z reklamami + płatna bez reklam za 1 euro.
Po prostu nie chcę opóźniać premiery przez problemy z ios. Zresztą czytałem, że nie warto w przypadku gier na #
JavaDevMatt - Dawno nic nie było od mojej grze Note Fighter, która od ponad miesiąca ...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JavaDevMatt
JavaDevMatt
Autor
08.02.2015, 14:18:32
  • 2
@Jonarz: tak, jest taka opcja w "settings" :)
  • Odpowiedz
Daredzik
Daredzik
Daredzik
10.02.2015, 11:39:28
  • 1
@JavaDevMatt: fajny pomysł, fajne wykonanie ! props !( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
05.02.2015, 22:01:49
  • 41
Mam kryzys twórczy. Po kilku dniach odpoczynku od contraband( tytuł roboczy) spojrzałem na to 'na świeżo' i nie podoba mi się ta gra. Obudziłem się nagle i zobaczyłem że tworzę coś co mi jako graczowi się zwyczajnie nie podoba. Gdybym zobaczył taką grę w sklepie play to pewnie bym nawet jej nie zainstalował.

Głównym moim problemem jest brak spójnej wizji jak to ma wyglądać, dokładnego planu od A do Z. Zamiast obmyśleć sobie
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

6REY1MISTERIO9
6REY1MISTERIO9
05.02.2015, 22:03:41
  • 28
@TadeuszSynZygmunta:

_______________
Do końca roku pozostało 328 dni.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
05.02.2015, 22:11:55
  • 25
@TadeuszSynZygmunta: zaczynaj zawsze od prototypu corowej mechaniki. Jeśli surowa mechanika będzie fajna bez grafiki, dźwięków, cząsteczek itd to gra też będzie fajna.
jasiek13 - @TadeuszSynZygmunta: zaczynaj zawsze od prototypu corowej mechaniki. Jeśli...

źródło: comment_KDVDMPlB9dJgnC1usz5aV6lXx7OQQt0b.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
05.02.2015, 09:54:06
  • 157
I jak tu nie lubic swojej pracy Mirki. (。◕‿‿◕。)
Jakos na jesien skonczylismy wersje 1.0 aplikacji. Do dzisiaj wbudowywalismy jakies nowe funkcje, naprawialismy bugi i stwierdzilismy, ze troche stoimy w miejscu z wizja projektu.
By miec dobre warunki, by sobie na spokojnie usiasc i zebrac nowe pomysly, co dalej robimy z projektem w roku 2015 itp. mamy jutro wszyscy "wolne" - tzn. nie potrzebujemy latpotpw,
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JavaDevMatt
JavaDevMatt
Autor
05.02.2015, 09:58:09
  • 11
@ufik78: moj zespol ma jedna aplikacje. Firma ma pare.
  • Odpowiedz
bluehead
bluehead
05.02.2015, 10:49:40 via Android
  • 21
@arczer: account product managera :-)
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
04.02.2015, 10:36:34
  • 41
Cześć dżawaskryptujące Mirki. Sporo nowości w CanvasQuery - najważniejsza to funkcja stars załatwiająca obracanie, centrowanie i skalowanie obrazka za jednym zamachem.

http://canvasquery.com/stars

#rezogry #gamedev #javascript #html5
rezoner - Cześć dżawaskryptujące Mirki. Sporo nowości w CanvasQuery - najważniejsza t...

źródło: comment_aQYoBZ6j4hIFy7GN2aTuY2GOn4Rs6wEf.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dixtel
dixtel
04.02.2015, 12:20:31
  • 0
@rezoner: To jest twój silnik?
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
Autor
04.02.2015, 12:24:05
  • 0
@dixtel: Tak. Tzn - bardziej podwalina pod silnik - nie ma kolizji, sprajtów itd, bo wychodzę z założenia, że jak ktoś nie potrafi tak prostych rzeczy napisać to tym bardziej nie napisze ani rozsądnej architektury ani sztucznej inteligencji więc lepiej, żeby w ogóle przerzucił się na GameMakera.
  • Odpowiedz
B.....l
B.....l
konto usunięte 03.02.2015, 13:02:20
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

F.....s
F.....s
konto usunięte 03.02.2015, 13:15:06
  • 2
@Bakal: Na cholere używasz tagu o unity?
  • Odpowiedz
d.....y
d.....y
konto usunięte 03.02.2015, 13:20:10
  • 3
@Bakal: dawno temu robilem mapy do unreal tournament, wtedy kiedy jeszcze ten silnik nie byl tak skomplikowany, jak wyszla nowsza wersja (ta od 2003, ze static meshami) to ledwo bo ledwo majac jakies tam umiejetnosci mozna bylo zrobic calkiem fajna mapa. przeraza, a jednoczesnie fascynuje mnie ilosc narzedzi w ue4 :)
  • Odpowiedz
R.....x
R.....x
konto usunięte 02.02.2015, 23:11:28
  • 43
:DDDDDDDDD
:DDDDDDDDD
:DDDDDDDDD

Ale mi koleś zrobił dzień :DDDDDDD

Trochę
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Maixior
Maixior
02.02.2015, 23:20:22 via Android
  • 8
@Rezix: xDDDD
  • Odpowiedz
fuuYeah
fuuYeah
03.02.2015, 08:46:39
  • 6
@Rezix: jednemu na sto się uda, nie dowiesz się którym numerem jesteś dopóki nie spróbujesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
jigsaw96
jigsaw96
02.02.2015, 21:52:53
  • 15
Zgodnie z obietnicą wrzucam gifa. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie w dostosowywaniu ruchu postaci do nierówności terenu to niech się odezwie, bo nie wiem jak powinno się to robić. Trawa jest w 2 wersjach (ten sam model tylko inaczej obrócony) umieszczonych na terenie jako drzewa. Teren ma teksture i normal mapę wygenerowaną z tekstury w GIMPie magicznym pluginem.
Wołam @TadeuszSynZygmunta bo chciał gifa.
__________
obserwuj tag #jigsawtworzy jeśli chcesz
jigsaw96 - Zgodnie z obietnicą wrzucam gifa. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie w dos...

źródło: comment_Qh5jpdJKPBVqIUnBGUM2gh9oZXOPwm8U.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jigsaw96
jigsaw96
Autor
02.02.2015, 21:59:10
  • 4
@jigsaw96: 2
jigsaw96 - @jigsaw96: 2

źródło: comment_yF4mFaREciW8mEQ5m1Ijqt6q1XSPZpu7.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
jigsaw96
jigsaw96
Autor
11.02.2015, 14:22:08
  • 1
@EpicSilence: Propos kolizji: gdyby to było tak proste to dawno bym to zrobił, ruch jest bardziej skomplikowany, nie wykorzystuje fizyki ciał sztywnych, uniknięcie kolizji będzie naprawdę trudne.
Co do modeli to pewnie będe czegoś potrzebował, odezwę się.
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
02.02.2015, 20:35:28
  • 24
Nie umiem rysować więc nakładam efekty aż będzie dobrze. Złote asteroidy.

#rezogry #gamedev #grafika
rezoner - Nie umiem rysować więc nakładam efekty aż będzie dobrze. Złote asteroidy.
...

źródło: comment_XQ8lz7798xoZfmtQozQrkZhBLgsgTKp8.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

y.....s
y.....s
konto usunięte 02.02.2015, 20:59:10
  • 1
@rezoner: @TadeuszSynZygmunta: Można kupić za kilka USD całe sety, pobrać za darmo itd
  • Odpowiedz
xyz23
xyz23
02.02.2015, 21:18:35
  • 1
@rezoner: Jak na kogoś kto nie potrafi rysować, bardzo dobrze sobie radzisz:)
  • Odpowiedz
V.....n
V.....n
konto usunięte 31.01.2015, 11:55:07
  • 23
Wreszcie mam okazje pokazać jedną ze swoich ostatnich game artowych prac pod portfolio. Troche czasu mi to zajęło ... tak czy siak model ukonczony i jestem z niego zadowolony. Moze nie wygląda typowo gameartowo (posiada zbyt czyste mapki) ale uważam że wygląda to ok :)

Na wykopie miniaturka, a ponizej umieszczam linki do wiekszej rozdzielczosci:
https://copy.com/KCmJWxuvWsZKA98q/LP_scarh.jpg
https://copy.com/HFA7wFIp0EPcB6Vs/LP_scarh_w.jpg

Link
V.....n - Wreszcie mam okazje pokazać jedną ze swoich ostatnich game artowych prac po...

źródło: comment_xVE6Loy84HHCqplGYMefMFUyCXqQT5n8.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
31.01.2015, 11:57:37
  • 4
@Veezen: Ładniutkie, strzelałbym :) Ile czasu takie cudo się robi tak od A do Z?
  • Odpowiedz
Gorion103
Gorion103
31.01.2015, 12:44:17 via Android
  • 3
@Veezen: 16k tris?
Wiesz co na to powiedział by jakiś art director?


#pdk :d
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
31.01.2015, 09:46:37
  • 31
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Adenozynotrifosforan
Adenozynotrifosforan
31.01.2015, 10:29:02
  • 2
@TadeuszSynZygmunta: Jeżeli to ciebie pocieszy, wielu uważa że dobry i czytelny kod nie potrzebuje komentarzy.
  • Odpowiedz
Pruderyjny
Pruderyjny
31.01.2015, 13:27:10 via Android
  • 3
@TadeuszSynZygmunta: Dobry kod komentuje się sam xD
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Strona 16 z 18
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.05.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking