Wpis z mikrobloga

#gamedev #unity3d
Hej, razem z kolegą pracujemy nad "Zombie Voxel". Jest to Zombie Survival FPS.
Gameplay będzie przypominać Killing floor czy zombie mod z CoD.
Cechą charakterystyczną będą zombie zrobione z voxeli.
Mamy zamiar dodać dużo różnorodnej broni, żeby zombie mogły ginąć na różne ciekawe sposoby.
Na filmiku można zobaczyć jak wygląda fizyka strzałów.
Co sądzicie o takim pomyśle?

Wszelkie pytania mile widziane :)
Obamao - #gamedev #unity3d
Hej, razem z kolegą pracujemy nad "Zombie Voxel". Jest to...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Gwozdziuuu: Tak od Lutego poprzedniego roku, ale dość nieregularnie jak to w gamedevie bywa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Teraz zabraliśmy się za Networking bo chcieliśmy pierwotnie Coop na 4 osoby, ale postanowiliśmy, że się tym później zajmiemy. Błąd. Networking trzeba od samego początku, więc jesteśmy parę kroków w tył bo przerabiamy większość kody żeby hulało na multi.
  • Odpowiedz
@Szefie: Powiedziałbym, że bliżej do Unturned, my bardziej skupiamy się na widowiskowym rozwalaniu zombie (Wspólna w tym przypadku jest tylko uboga grafika), tym niemniej bardzo ciekawy asset!
  • Odpowiedz