#gamedev #unity3d Hej, razem z kolegą pracujemy nad "Zombie Voxel". Jest to Zombie Survival FPS. Gameplay będzie przypominać Killing floor czy zombie mod z CoD. Cechą charakterystyczną będą zombie zrobione z voxeli. Mamy zamiar dodać dużo różnorodnej broni, żeby zombie mogły ginąć na różne ciekawe sposoby. Na filmiku można zobaczyć jak wygląda fizyka strzałów. Co sądzicie o takim pomyśle?
@wzr1one: Niestety oboje jesteśmy programistami, więc musieliśmy iść w stronę jak najprostszej grafiki. Może jeśli znajdziemy animatora to ręce i nogi będą dwuczłonowe. @limp: @mocnydrwal: Dzięki wielkie!
@Gwozdziuuu: Tak od Lutego poprzedniego roku, ale dość nieregularnie jak to w gamedevie bywa ( ͡°͜ʖ͡°) Teraz zabraliśmy się za Networking bo chcieliśmy pierwotnie Coop na 4 osoby, ale postanowiliśmy, że się tym później zajmiemy. Błąd. Networking trzeba od samego początku, więc jesteśmy parę kroków w tył bo przerabiamy większość kody żeby hulało na multi.
@Szefie: Powiedziałbym, że bliżej do Unturned, my bardziej skupiamy się na widowiskowym rozwalaniu zombie (Wspólna w tym przypadku jest tylko uboga grafika), tym niemniej bardzo ciekawy asset!
przygotowywanie i spożywanie pożywienia jest zdecydowanie zbyt męczące i żmudne a tu jeszcze trzeba składniki pozyskać no za jakie grzechy ludzie muszą jeść
Hej, razem z kolegą pracujemy nad "Zombie Voxel". Jest to Zombie Survival FPS.
Gameplay będzie przypominać Killing floor czy zombie mod z CoD.
Cechą charakterystyczną będą zombie zrobione z voxeli.
Mamy zamiar dodać dużo różnorodnej broni, żeby zombie mogły ginąć na różne ciekawe sposoby.
Na filmiku można zobaczyć jak wygląda fizyka strzałów.
Co sądzicie o takim pomyśle?
Wszelkie pytania mile widziane :)
Niestety oboje jesteśmy programistami, więc musieliśmy iść w stronę jak najprostszej grafiki.
Może jeśli znajdziemy animatora to ręce i nogi będą dwuczłonowe.
@limp:
@mocnydrwal:
Dzięki wielkie!
@Orjion: To wszystko to są placeholdery, nie ma animacji strzału. tym zajmiemy się trochę później
źródło: comment_Kz178L3AOngx6zvVyKVmOw1agDaIHN1I.jpg
PobierzTeraz zabraliśmy się za Networking bo chcieliśmy pierwotnie Coop na 4 osoby, ale postanowiliśmy, że się tym później zajmiemy. Błąd. Networking trzeba od samego początku, więc jesteśmy parę kroków w tył bo przerabiamy większość kody żeby hulało na multi.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora