Ostatnio @TadeuszSynZygmunta zapytał mnie na którą platformę wydamy najpierw #dekompresja. Odpowiadam tutaj, bo może to kogoś jeszcze zainteresować.
Mimo wcześniejszych deklaracji, pierwszą platformą na którą wydamy grę będzie iOS. Spowodowane jest to względami technicznymi a konkretnie technologią IL2CPP.
Wydajność Androidowych buildów skompilowanych przy użyciu Mono jest mocno w tyle za iOS korzystającym z IL2CPP. Dlaczego więc, nie budować na Androidzie korzystając z IL2CPP? Powody są dwa. Pierwszy,
Mimo wcześniejszych deklaracji, pierwszą platformą na którą wydamy grę będzie iOS. Spowodowane jest to względami technicznymi a konkretnie technologią IL2CPP.
Wydajność Androidowych buildów skompilowanych przy użyciu Mono jest mocno w tyle za iOS korzystającym z IL2CPP. Dlaczego więc, nie budować na Androidzie korzystając z IL2CPP? Powody są dwa. Pierwszy,















http://www.twitch.tv/handmade_hero
The Witness: http://the-witness.net/news/
Handmade Hero: https://handmadehero.org/