Pytanie do Was: czy modele na renderach wystarczająco przedstawiają rosnące elementy? Będzie ich co najmniej 10 i chcielibyśmy, aby każde z daleka dało się odróżnić i rozpoznać. Możecie odgadnąć, co rośnie na danych polach? Jedna roślina na rząd.
Odpowiedź:
#gamedev #grafika3d ------------------------------------------------------------- #gamedevordie - rób gry albo umrzyj! Zrezygnowałem po kilku latach z pracy na etacie na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca 2016 roku. Start 03.08.2015, koniec 31.12.2016.
@firebladewwa: w dniu premiery mamy zamiar wołać tak, że na całym świecie o nas usłszą ;) A tak na serio, za kilka tygodni odpalimy newsletter i każdy będzie mógł się zapisać, wtedy nikt nie przegapi premiery. Na Wykopie też na pewno odpowiednio damy znać. :)
@TadeuszSynZygmunta: 1) Przekonanie, że trzcina jest bardziej znana na świecie i kojarzona z produkcją cukru (ten rodzaj cukru jest wykorzystywany często przy produkcji alkoholu). 2) Inspirowanie się innymi grami tego typu.
@firebladewwa: @rbielawski: @applicattura: @TadeuszSynZygmunta: Ale tak serio Panowie, zależy nam na Waszej opinii. Czy modele odpowiednio dobrze przedstawiają to, co mają przedstawiać? Przyznać się, kto odgadł wszystkie bez ściągawki? ( ͡º͜ʖ͡º)
@wysuszony: prawdopodobnie na Androidzie pojawi się troszkę później. Apple wymaga wyłączności na premierę, aby dać feature w sklepie dla gry. Na tym zależy nam najbardziej.
@sortris: Wszystko cacy, ta trzcina też myślę jest okej. Chyba że faktycznie zmienicie zdanie to można stan przejściowy nieco obniżyć albo końcowy podnieść ;)
Przypomnij mi, bo nie pamiętam - gra będzie płatna, nie?
Dziś mamy dla Was 12. odcinek dziennika z postępów prac nad Blocky Farm. W tym odcinku:
1) Ekran ładowania gry (nie martwcie się, logo gry jest w pełni tymczasowe). ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2) Drzewa owocowe będą dawały nam owoce. Zbierzemy je poprzez tapnięcie w drzewo. Towarzyszyć temu będzie miła dla oka animacja. :)
3) Podświetlanie slotów dekoracyjnych oraz przenoszenie budynków.
4) Rendery pól w trzech stadiach wzrostu (pic rel).
Pytanie do Was: czy modele na renderach wystarczająco przedstawiają rosnące elementy? Będzie ich co najmniej 10 i chcielibyśmy, aby każde z daleka dało się odróżnić i rozpoznać. Możecie odgadnąć, co rośnie na danych polach? Jedna roślina na rząd.
Odpowiedź:
#gamedev #grafika3d
-------------------------------------------------------------
#gamedevordie - rób gry albo umrzyj!
Zrezygnowałem po kilku latach z pracy na etacie na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca 2016 roku.
Start 03.08.2015, koniec 31.12.2016.
Komentarz usunięty przez moderatora
2) Inspirowanie się innymi grami tego typu.
Komentarz usunięty przez moderatora
Przypomnij mi, bo nie pamiętam - gra będzie płatna, nie?