Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim w ten spokojny, niedzielny wieczór.
Dziś mamy dla Was 12. odcinek dziennika z postępów prac nad Blocky Farm. W tym odcinku:

1) Ekran ładowania gry (nie martwcie się, logo gry jest w pełni tymczasowe). ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2) Drzewa owocowe będą dawały nam owoce. Zbierzemy je poprzez tapnięcie w drzewo. Towarzyszyć temu będzie miła dla oka animacja. :)
3) Podświetlanie slotów dekoracyjnych oraz przenoszenie budynków.
4) Rendery pól w trzech stadiach wzrostu (pic rel).

Pytanie do Was: czy modele na renderach wystarczająco przedstawiają rosnące elementy? Będzie ich co najmniej 10 i chcielibyśmy, aby każde z daleka dało się odróżnić i rozpoznać. Możecie odgadnąć, co rośnie na danych polach? Jedna roślina na rząd.

Odpowiedź:


#gamedev #grafika3d
-------------------------------------------------------------
#gamedevordie - rób gry albo umrzyj!
Zrezygnowałem po kilku latach z pracy na etacie na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca 2016 roku.
Start 03.08.2015, koniec 31.12.2016.
sortris - Cześć wszystkim w ten spokojny, niedzielny wieczór.
Dziś mamy dla Was 12. ...

źródło: comment_5rslCSGThdFQLMxaYKF8TTJKnX9nzphv.jpg

Pobierz
  • 28
@TadeuszSynZygmunta: 1) Przekonanie, że trzcina jest bardziej znana na świecie i kojarzona z produkcją cukru (ten rodzaj cukru jest wykorzystywany często przy produkcji alkoholu).
2) Inspirowanie się innymi grami tego typu.