Wpis z mikrobloga

Czołem mirasy,
Dziś mamy dla Was 11. odcinek naszego devloga. Przez te kilka dni tygodnia zaimplementowaliśmy:

1) Ładowanie przez Unity Asset Bundle parametrów gry z naszego zewnętrznego arkusza Google Sheet. (Szczegóły w devlogu.)
2) Minimalny poziom farmy wymagany do postawienia każdego z budynków oraz przebudowany pod to sklep.
3) Animację interfejsu przy zbieraniu każdego, dowolnego przedmiotu.

Tak jak wczoraj zapowiedzieliśmy, dzielimy się kolejnym renderem. Przedstawia 3 poziomy rozwoju młyna. W tym budynku będzie możliwa produkcja jedzenia dla zwierząt. Oczywiście budynek będzie animowany.

Kolorystyka jeszcze nie jest ostateczna, ale model budynku i tekstury tak. Co sądzicie? Nam się bardzo podoba :)

#gamedev #grafika3d
-------------------------------------------------------------
#gamedevordie - rób gry albo umrzyj!
Zrezygnowałem po kilku latach z pracy na etacie na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca 2016 roku.
Start 03.08.2015, koniec 31.12.2016.
sortris - Czołem mirasy,
Dziś mamy dla Was 11. odcinek naszego devloga. Przez te kil...

źródło: comment_VatjsXGyO0oZSOZhnvPw1gArDUw9X4PK.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
@adios: Dzięki, nam też się podoba. Niestety to dopiero render i jeszcze nie wiemy, czy taki efekt uda się uzyskać w grze, ale będziemy walczyć.
  • Odpowiedz
@TadeuszSynZygmunta: Filipek to nasz najważniejszy element, więc zamówiliśmy go jako model o miliardzie wierzchołków i renderuje się już od bodajże 2 tygodni. Jakoś w styczniu powinien być ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@sortris: Oj będzie ciężko. To co na renderach daje ładny wygląd to oświetlenie globalne, bez tego będzie trochę płasko. Na mocnych maszynach (PC, konsole) można by dać ambient occlusion, ale raczej byłby z tym problem na platformach mobilnych...
  • Odpowiedz
@sortris: Jeszcze tagu nie ma. Jak będzie stronka to tworzę tag.
RPGa w Unity (że w Unity to może pamietąsz ze Slacka jak rozmawialiśmy). Magia i #!$%@? poziom trudności, trochę połączenie Hotline Miami z Magicka. W założeniu :)
  • Odpowiedz
@Sarseth: Już kojarzę :) Czemu nie siedzisz z nami na slacku? Btw. napisałeś o devlogu na stronce, na czym dokładnie stawiacie i jak macie zamiar promować devloga?
  • Odpowiedz
@sortris: Wrócę, wrócę. Trochę mało czasu ostatnio na cokolwiek. A na pewno dam info na temat tego w tym Twoim google docsie.
Stronka, w sumie zrobiona przez kumpla, bo chciał się nauczyć robić je ;) w jakimś CMSie narazie na zenboxie, jak się sprawdzi to przedłużmy, jak nie, to moze OVH?
Promować przez wykop, reddit i wszędzie gdzie to możliwe, gdzie będzie to jakos tematycznie wiązało się. Plus chcę uruchomić swój
  • Odpowiedz