Sam używam 25 letniej Yamahy i jestem z tego sprzętu bardzo zadowolony! A kupiłem ją po tym jak upaliła mi się końcówka mocy w nowszym wzmacniaczu Sony, w którym nie szło już jej naprawić... a
W proteście porąbał BMW M6 warte (albo i nie) 170 000 $
![W proteście porąbał BMW M6 warte (albo i nie) 170 000 $](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_CHpWTX7PKgC1ibYA4IExtERsEOQliY6E,w220h142.jpg)
Po tym jak został olewany przez kolejne autoryzowane serwisy i siedzibę główną BMW facet się #!$%@?ł i porąbał bumiaka przed targami samochodowymi we Frankfurcie. Serwisy nie potrafiły przez lata usunąć usterki - szarpania przy zmianie biegów. Po rozwaleniu auta powiedział: "teraz mi lepiej" :)
z- 133
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Dążąc do meritum. SMG działa tak jak bardzo dobry kierowca a nawet szybciej bo zmiana biegów tradycyjną gałką w układzie H nie jest najszybsza. W SMG oczywiście można zdać się na automat albo zmieniać biegi łopatkami.
Skrzynie te słyną z tego, że wiele osób zarzuca im szarpanie jakiego nie ma przy skrzyniach ze sprzęgłem hydrokinetycznym. Zmiana biegu w SMG idzie według schematu zmiany w skrzyni manualnej: wysprzęglenie -> zmiana biegu -> zasprzęglenie. W czasie zmiany samochód nie przyśpiesza (tak samo jak w manualu) czyli występuje taka bezwładność (ani nie przyśpiesza ani zbytnio nie zwalnia). Te bezwładności z punktu widzenia kierowcy są dziwne bo nie zmieniając biegu samemu mamy taki efekt jakbyśmy zmieniali. Pasażer już nie zauważa różnicy pomiędzy zmianami w skrzyni manualnej oraz SMG, gdyby miał zasłonięte oczy to gwarantuję, że powiedział by, że kierowca zmienia biegi w sposób