Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko163
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

bradiaga
bradiaga

bradiaga

Dołączył 1 rok i 9 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 357
  • Znaleziska 114
  • Mikroblog 243
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 6
bradiaga
bradiaga
bradiaga 25.03.2023, 21:54:25
  • 0
Dlaczego nikt nie pomyśli o zakupie mieszkania na pięknej i slonecznej Sycylii zamiast ładować się w niepewne polskie nieruchomości? Tam można kupić dom w ładnej lokalizacji za 100k PLN. Po co jeszcze się męczycie w tej depresyjnej Polsce, jeśli macie możliwość pracy zdalnej? #nieruchomosci #kredyt2procent #przegryw #finanse
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
25.03.2023, 21:58:05 via Android
  • 1
@PrzegrywWegetacjaTakaSytuacja jakby Sosnowiec miał morze śródziemne, taki klimat i widoki to bym tam mieszkał. zakładamy możliwość pracy zdalnej, bo wiadomo że pracy tam nie ma dużo
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
25.03.2023, 22:04:05 via Android
  • 0
@Eugeniusz_Zua zakładając pracę zdalną, czego może tam brakować? jakie są argumenty za pracą w szarej, zimnej i smutnej Polsce i zakupie tu 4 razy droższej klity z betonu żeby w niej zgnić? Sycylia wydaje się świetnym miejscem do pracy zdalnej, bo dość tanio i malowniczo
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
25.03.2023, 22:09:29 via Android
  • 0
@Eugeniusz_Zua tam po prostu nie ma pracy, byłem tam i miejsce jest piękne
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
25.03.2023, 22:31:24 via Android
  • 0
@Eugeniusz_Zua prawda, coś za coś, jednak nie wyobrażam sobie pracować zdalnie ciągle z Polski w betonowej klitce, lifestyle jednak jest wiele razy lepszy
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
25.03.2023, 22:31:49 via Android
  • 0
@mienskoduszone czekam aż ogarnę sobie pracę 100% remote
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
25.03.2023, 23:13:47 via Android
  • 0
@RyouNarushima Filipiny wykluczam, bo nie można tam kupić na własność będąc obcokrajowcem. jak mam do wyboru kupić dom pod Wałbrzychem lub na Sycylii za tą samą cenę to wybieram to drugie i możesz to nazywać jak chcesz
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
25.03.2023, 23:27:01 via Android
  • 0
@Kiedysbedeczerwonka bo dużo Polaków wyjeżdża za granicę i warto się dzielić pomysłami i spostrzeżeniami? Ja nie wiem po co się udzielasz skoro ten temat cię nie dotyczy
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
25.03.2023, 23:39:12 via Android
  • 0
@Kiedysbedeczerwonka mam środki i nic mnie tu nie trzyma. Mogę pracować z dowolnego miejsca, więc szukam miejsca na ziemi, bo mam taką możliwość bez przejmowania się czy praca jest na miejscu czy nie. Polska to jedno z najgorszych miejsc w Europie do życia.
  • Odpowiedz
k.....y
k.....y
konto usunięte 25.03.2023, 13:18:17
  • 0
Hej Wykopowicze, chciałem się podzielić z Wami moją "przyjemną" przygodą z kontem Zen. Od jakiegoś czasu postanowili sobie ułatwić życie i znaleźć sposób na zdzieranie z nas kasy na potęgę.

To już nie to samo konto, co kiedyś. Teraz płacisz za wszystko, czego się dotkniesz: wpłaty 0,3%, wypłaty, słabsze ubezpieczenia, samo konto, przewalutowania, bankomaty - jak za zboże! Dodajmy do tego zepsute cashbacki które już właściwie nie działają, ale wpłacając pieniądze żeby
k.....y - Hej Wykopowicze, chciałem się podzielić z Wami moją "przyjemną" przygodą z ...

źródło: 1580D155-C319-4831-88CB-D23A844DA141

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 25.03.2023, 14:17:58 via Android
  • 2
@kmiclowsky kup ryż na wagę w hipermarkecie
  • Odpowiedz
ewolucja_myszowatych
ewolucja_myszowatych
ewolucja_myszowatych
23.03.2023, 21:30:42
  • 10
23 marca 2023 - Donald Tusk zaproponował Polakom 1000+ nie czekając na rząd PiS
#polska #fotohistoria #ekonomia #nieruchomosci
ewolucja_myszowatych - 23 marca 2023 - Donald Tusk zaproponował Polakom 1000+ nie cze...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 24.03.2023, 11:28:46 via Android
  • 0
@ewolucja_myszowatych oni będą gorsi niż PiS
  • Odpowiedz
perfumowyswir
perfumowyswir
perfumowyswir
21.03.2023, 21:01:31
  • 5
#nieruchomosci #kredythipotecznyt #grecja

Co sądzicie o zakupie nieruchomości w Grecji?

-ciepło
-tanio (w stosunku do warszawskich cen)
perfumowyswir - #nieruchomosci #kredythipotecznyt #grecja

Co sądzicie o zakupie nier...

źródło: 9EC03A3E-A8F7-42BF-A56F-56AFB76B3C82

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 21.03.2023, 22:47:39 via Android
  • 0
@perfumowyswir jeszcze Cypr jest fajny. Wiesz jak wygląda sprawa kredytów hipotecznych w Grecji dla cudzoziemców?
  • Odpowiedz
wladcakabanosow
wladcakabanosow
wladcakabanosow
21.03.2023, 18:15:29
  • 0
#kredythipoteczny #kredyt2procent Czyli hipotetyczne osoba, która kwalifikuje się do programu i bierze taki kredyt, potem pojedzie do Anglii na zmywak, to musi zwrócić dopłatę? Bez względu na to czy wynajmuje nierucnhomość czy nie?
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 21.03.2023, 20:05:36 via Android
  • 1
@wladcakabanosow jeśli wbije ci kontrola i udowodnią ci że nie prowadzisz tam gospodarstwa domowego. W teorii tracisz dopłaty, w praktyce zapewne nierealne jest sprawdzanie tego i spokojnie możesz jechać
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga 21.03.2023, 11:08:44
  • 0
Co według was jest najlepszym sposobem na 200k PLN dla programisty z perspektywą pracy zdalnej? Kupno teraz mieszkania z kredytem 2% w dużym polskim mieście? A może zabranie tych pieniędzy gdzieś za granicę i tam ułożenie sobie życia? A może inwestycja w coś innego niż nieruchomości? Dodam że nic w tym kraju mnie nie trzyma, chodzi tylko o to żeby te pieniądze za 10 lat były warte jak najwięcej.
#finanse
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 11:21:01 via Android
  • 1
@Henry555 Bardzo kuszące, też o tym myślałem, ale pozostaje sprawdzenie statusu prawnego nabywanej nieruchomości tam, tak żeby nie było jaj, że własności cudzoziemców nie jest do końca ich własnością. Myslalem bardziej o kupnie mieszkania tutaj na kredyt 2 procent i wynajem go tutaj, a jednocześnie wynajmować coś na Filipinach, poznać teren i wtedy ewentualnie sprzedać mieszkanie po paru latach w Polsce z zyskiem. Tylko może się okazać że mieszkanie w Polsce
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 11:22:29 via Android
  • 0
@BurzaGrzybStrusJaja dokładnie polska to nie jest dobre miejsce do życia. tylko co planujesz zrobić z oszczędnościami w PLN w czasie gdy będziesz szukał swojego miejsca?
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 11:44:27 via Android
  • 0
@PfefferWerfer prawda, ale w grę wchodzi też Australia oraz z tego co wiem Filipiny mają angielski jako język urzędowy. Angielskiego się nie boję
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 11:46:59 via Android
  • 1
@rockip nikt nie będzie tracił prawdopodobnie dopłat, bo nikt nie będzie tego miał jak sprawdzać, a bankom nie zależy na tym żebyś stracił te dopłaty + mogę liczyć na pomoc rodziny w pilnowaniu najmu
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 11:51:21 via Android
  • 0
@BurzaGrzybStrusJaja gotówka to lipa, bo nawet na koncie oszczędnościowym nie można trzymać na 8 procent. a zabranie tej gotówki do Australii sprawi że coś co ma tutaj wartość, jest gównem tam, dlatego ciągle myślę o kupnie tu mieszkania na kredyt 2 % i wynajmie + sprzedaży po spłacie
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 11:53:22 via Android
  • 0
@marta_am prawda, UE jest bezpieczniejsza dla Polaka jeśli chodzi o prawo własności dla cudzoziemców. tylko problem jest taki że nie widzę alternatywy dla it w tym kraju, ale jeśli masz pomysł to powodzenia
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 11:53:36 via Android
  • 0
@rockip tak
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 11:59:07 via Android
  • 1
@jurgenpl no właśnie jak pojeździsz trochę po świecie i wracasz tutaj to jest straszny dół psychiczny. to jest bardzo niezdrowe miejsce do życia. Najlepiej kupić tu tylko za tyle ile masz tu oszczędności i więcej inwestować za granicą już jeśli zarabia się w lepszej walucie. Pytanie tylko czy nieruchomości w Polsce w perspektywie 10 lat to inwestycja która chociaz przebije inflację
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 12:03:40 via Android
  • 0
@rockip jest to najgorszy możliwy scenariusz. owszem, zakładam że uda się to na jakiś czas, potem mogę tracić dopłaty, bo po 5 latach liczą nowe oprocentowanie na nowych niskich stopach. Przez 5 lat powinno się udać jeśli nie będziesz wynajmować byle komu
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 12:08:43 via Android
  • 1
@del855 problem w tym że polska mi się nie podoba, chodzi bardziej o nie stracenie czasu pracy tutaj zabierając to za granicę. Tam ta praca jest g---o warta. Więc kredyt na 2 % + wynajem wydaje się lepszy niż zabieranie tego za granicę. Obligi inflacyjne kupowane teraz to już nie jest taki dobry deal
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 12:29:21 via Android
  • 0
@rockip
1. nie jest to w jego interesie, jeśli nie będę mu robił problemów
2. wywalic i wyprzeć się go to jest normą w Polsce. po wymianie zamków nie ma żadnych praw, musi to udowodnić. zakładamy tu że biorę patusiarnie do wynajmu
3. kto i jak? listonosz jak abonament RTV? a może urzędnik będzie sprawdzał czy jestem w domu? a może banki, którym nie zależy na stracie dopłat?
4. jest to
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 12:38:51 via Android
  • 0
@jurgenpl poza tym jeśli wynajmiesz nie byle komu i dajesz mu dobre warunki to szansa problemów jest mała, a nie od razu mieć pewność donosu albo oszustwa
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 13:06:21 via Android
  • 0
@BurzaGrzybStrusJaja wydaje się że Ukraina będzie mocno pompować rynek najmu w dużych miastach jeszcze przez lata
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 13:30:49 via Android
  • 0
@BurzaGrzybStrusJaja może być różnie, raczej wielu ściągnie tutaj też rodziny niż wróci na Ukrainę. Ale i tak biorąc ten kredyt na 2% może to być okazja inwestycyjna, bez tego to nie ma co się pchać w nieruchy w Polsce
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 13:41:00 via Android
  • 0
@BurzaGrzybStrusJaja to ciekawe, sprawdzę to.
tylko wciąż biorę złotówki za granicę, a nie chciałem tego robić. niestety mocno prawdopodobne że polska to ślepa uliczka inwestycyjna jeśli nie chce się tutaj gnić do śmierci.
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 14:11:16 via Android
  • 0
@pp93 jeszcze jest opcja kupna mieszkania rodziców, oni wtedy ci oddają pieniądze, a ty kupujesz za to normalnie mieszkanie na wynajem. Może takie coś jest dobrym obejściem
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 14:36:30 via Android
  • 0
@pp93 z tym że to wtedy twoi rodzice muszą kupić tą nieruchomość, żebyś ty nie stracił dopłat do tego kredytu. Po spłaceniu zamieniacie się własnością. W obecnej formie tej ustawy to jest możliwe
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 15:12:26 via Android
  • 0
@herbatananoc nie, w pierwszej kolejności wolę wynajmować na czarno mieszkanie na pokoje, może Airbnb, to bardziej ciekawostka jest, bo faktycznie łatwo to wyłapać kiedy transakcje są w obrębie rodziny. Co innego jeśli masz bardzo zaufanego znajomego, wtedy to nie wyjdzie i może być nawet kara śmierci za to, wykrywalności wtedy nie ma
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 15:39:10 via Android
  • 2
@herbatananoc jak myślisz, w jaki sposób? jak oni mi udowodnią czy tam mieszkam? listonosz? urzędnik będzie mnie nachodzić? nie mogę wyjechać na długie wakacje? nie mogę mieć gości z noclegiem? jestem ciekaw co wymyślą, ale pewnie to tylko gadania pod wybory, a faktycznie mnóstwo pójdzie na wynajem bez żadnego problemu
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga
Autor
21.03.2023, 15:55:12 via Android
  • 1
@herbatananoc tak, jesli wszyscy uczestnicy programu będą pod ścisłą obserwacją albo najemca będzie latał po urzędach z donosami. jakby każdego tak prześwietlali i w Polsce byłoby coś takiego jak nieuchronność kary to by miejsca we więzieniu nie starczyło. ale zobaczymy, może masz rację i będą ostro prześwietlać kartoteki beneficjentów
  • Odpowiedz
del855
del855
del855
21.03.2023, 10:28:29
  • 68
Dlaczego demografia ma i bedzie miec duży wpływ na ksztalowanie sie popytu/podazy?

Dzis ktos wrzucil kilka wykresow z demografia i statystykami ilosci mieszkan no i oczywiscie hejt, ze moze i to ma znaczenie, ale za 20 lat, a my zyjemy dzis. No czy za 20 lat to ja bym nie przesadzal.

Na wykresie mamy dane do 2020, rok 2021 i 2022 z grubsza utrzymuja trend (za 2022 mamy 440k zgonow)
Srednia dlugo zycia to
del855 - Dlaczego demografia ma i bedzie miec duży wpływ na ksztalowanie sie popytu/p...

źródło: E49KKg2XoAI0YSS

Pobierz
  • 63
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 21.03.2023, 10:51:00 via Android
  • 0
@del855 to może być wręcz korzystne zjawisko dla ludzi którzy teraz kupują mieszkania we Wrocławiu, Krakowie, Warszawie. Starzejące się społeczeństwo będzie przenosić się do miast, bo na starość lepiej żyć w dużym mieście gdzie opieka medyczna i ułatwienia życia dla starych są dużo lepsze niż na wypizdowie. Mieszkania w największych miastach będą rosnąć, na prowincjach i mniejszych miastach lecieć
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga 21.03.2023, 11:13:15 via Android
  • 1
@del855 no nie wiem, ja znam parę takich przypadków, gdzie w razie choroby, albo z obawy przed kosztami ogrzewania na starość przenosi się do mieszkania w dużym mieście. Zależy od sytuacji, ciężko przewidzieć ogólny trend.
  • Odpowiedz
eazy-e
eazy-e
eazy-e
21.03.2023, 04:31:16
  • 0
#ppk bardziej opłaca się wypłacać co miesiąc czy np co pół roku? Czy bez różnicy w takim okresie? #finanse
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 21.03.2023, 07:45:25 via Android
  • 0
@Krupier inwestują w polską giełdę, lepiej wypłacać co miesiąc
  • Odpowiedz

312

Konfederacja stworzy koalicję z PiS? Stanowcza reakcja Bosaka.

Konfederacja stworzy koalicję z PiS? Stanowcza reakcja Bosaka.

Bardzo bym prosił, żeby nie włączać się w rozpuszczanie fałszywych informacji, że są jakieś spotkania, rozmowy. Dementuję to: nie ma żadnych. Nie jesteśmy kompletnie tym zainteresowani. Ostatnia rzecz, jakiej chcemy, to przedłużenie obecności w urzędach takich ludzi, jak Morawiecki, Niedzielski...

kleopatrixx
z
onet.pl
dodany: 20.03.2023, 13:52:37
  • 185
  • #
    stopspamneuropa
  • #
    polityka
  • #
    konfederacja
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    4konserwy
  • #
    bosak
bradiaga
bradiaga
bradiaga 20.03.2023, 16:30:04 via Android
  • 18
wejście w koalicję z PiS byłby końcem wizerunkowym konfederacji. Socjalistyczny program PiS jest nie do przyjęcia jeśli chcą się nazywać wolnościowcami.
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 20.03.2023, 16:31:27 via Android
  • 11
@aniersea może w końcu się coś zmieni jeśli końca nie odejdzie od korzeni
bradiaga
bradiaga
bradiaga 20.03.2023, 16:32:28 via Android
  • 13
@mareksa666 z ciekawości: nad czym wspólnie głosowali z PiS?
bradiaga
bradiaga
bradiaga 20.03.2023, 16:48:01 via Android
  • 18
@mareksa666 czy istnieje państwo gdzie nie ma przymusowego poboru w razie wojny? Chciałbyś zrobić system w którym w razie wojny tylko chętni idą do wojska? ty za to musisz na codzien zasuwać na socjal dla cudzych bachorów i jeszcze się z tego cieszysz
bradiaga
bradiaga
bradiaga 20.03.2023, 16:54:57 via Android
  • 6
@Cernold ale co to ma wspólnego z koalicją z PiS? poza tym w tym poście nie widać poparcia dla ekspansjonizmu Rosji
bradiaga
bradiaga
bradiaga 20.03.2023, 16:56:53 via Android
  • 6
@mareksa666 ty za to nie pójdziesz do wojska w razie wojny. wszystko dzięki nie głosowaniu na konfederację. Chociaż sądząc po twoich postach jakąś grupę inwalidzką musisz mieć, więc wojsko ci nie grozi
bradiaga
bradiaga
bradiaga 20.03.2023, 17:02:14 via Android
  • 5
@mcxero jeśli faktycznie taki jest program parti, to nie jest to opozycja wolnościowa. Pytanie na ile narodowcy decydują o programie gospodarczym całej partii
bradiaga
bradiaga
bradiaga 20.03.2023, 17:05:12 via Android
  • 2
@stannis ale gdzie tu kompromitacja? przecież wtedy każdy myślał że Ukraina zaraz padnie i nikt im nie pomoże
Wloczykij2
Wloczykij2
Wloczykij2
20.03.2023, 12:10:09
  • 0
Hej,

dawno nie korzystalem z revo. Jak doladuje przez apple Pay do ktorej podpieta jest kk visa pko to czy zostanie pobrana jakas prowizja?
dzieki

#revolut #kartakredytowa #pkobp #finanse #apple
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 20.03.2023, 15:36:41 via Android
  • 0
@Wloczykij2 BNP Paribas nie pobiera nic, Citi pobiera, trzeba sprawdzać w umowie
  • Odpowiedz
ChamskoCytuje
ChamskoCytuje
ChamskoCytuje
20.03.2023, 13:43:11
  • 0
Na kogo głosują spadkowicze? Przyznam się bez bicia, że jestem kułakiem i posiadam mieszkanie, ale już na końcu spłacania kredytu i chętnie bym nabył coś większego, ale ceny póki co z kosmosu. Dwie główne partie mają propozycje rozwiązania problemu kredytowego, na kogo wy spadkowicze oddacie głos? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#nieruchomosci

Kogo wybierasz spadkowiczu?

  • PiS - kredyt 2% 30.8% (28)
  • PO - kredyt 0% 69.2% (63)

Oddanych głosów: 91

  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 20.03.2023, 15:30:41 via Android
  • 0
@ChamskoCytuje z dwojga złego - PiS, im mniej hajsu rozdaje rząd tym lepiej
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga 20.03.2023, 15:32:29 via Android
  • 0
@perfumowyswir najciekawiej będzie jak PO wygra wybory, nie zrealizują obietnicy i zostanie się z niczym, z drugiej strony kredyt 0 jest dużo korzystniejszy. Czysta ruleta w łapaniu naszych pieniędzy lecących z nieba
  • Odpowiedz
Przegrywex
Przegrywex
Przegrywex
20.03.2023, 15:05:15
  • 15
Chłop chciał tylko kredyt na 500k na 2% czy to tak wiele?
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh
#przegryw #nieruchomosci #gielda #finanse
Przegrywex - Chłop chciał tylko kredyt na 500k na 2% czy to tak wiele?
Ehhhhhhhhhhhhh...

źródło: 572

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 20.03.2023, 15:25:18 via Android
  • 0
@Przegrywex możliwe że w 2023 nie będą dawać limitów, chwaląc się przed wyborami że dotrzymują obietnic i rozdają faktycznie hajs, a nie jak to PO obiecuje a nie realizuje. Jeśli wygrają wybory możliwe że wtedy dopiero mocno to ograniczą. I tak to wszystko przypuszczenia, lepiej już się szykować żeby dostać to jako jeden z pierwszych.
  • Odpowiedz
mickpl
mickpl
mickpl
19.03.2023, 11:33:25
  • 966
W sumie to w niezłym grajdole żyjemy, że ludziom jako kiełbasę wyborczą obiecuje się wprowadzenie kredytów o okresowo stałym i niskim oprocentowaniu. Nie że zbijemy inflację, nie że ustabilizujemy gospodarkę, nawet nie że zbijemy ceny mieszkań - tylko że damy się wam znowu zapożyczyć po bile, głosujcie na partię XD

#nieruchomosci #kredythipoteczny #ekonomia #gospodarka
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 19.03.2023, 20:00:18 via Android
  • 0
@mickpl bo polityka to sztuka stosowania odpowiednich socjotechnik do zachęcenia głupiego ogółu do oddania głosu na ciebie. W demokracji nie wygra partia złożona ze specjalistów, tylko partia populistyczna, takie jakie rządzą i będą rządzić. Trzeba się przestać przejmować i starać się skorzystać z jakiegoś socjalu, jedynie zmiana systemu mogłaby coś zmienić, a tak się nigdy nie stanie
  • Odpowiedz
rickrickrick
rickrickrick
rickrickrick
18.03.2023, 12:27:17
  • 608
Mój dziadek 80 lat. Jest nadzieja w starszych ludziach(ʘ‿ʘ)
#bekazpisu #polska #polityka
rickrickrick - Mój dziadek 80 lat. Jest nadzieja w starszych ludziach(ʘ‿ʘ) 
#bekazpis...

źródło: temp_file.png5155850336748092962

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 18.03.2023, 20:44:58 via Android
  • 0
mi potrafią powiedzieć że jestem głupi bo nie wspieram PiS i żałuję dzieciom 500 plus
  • Odpowiedz
eehhh
eehhh
eehhh
18.03.2023, 09:00:28
  • 5
Trochę nie rozumiem, dlaczego niektórzy wieszczą jakiś wielki ruch z tym kredytem 2%(a tak naprawdę ok. 3%) - w 2021, gdzie oprocentowanie 3% było normą, pierwsze mieszkanie kupowało ok. 1/3 ludzi. Do tego sam program ma masę ograniczeń: nie można mieć udziału w nieruchomości(tylko dziedziczenie <50%), wiek <45 lat, nieruchomość tylko do 700/800k oraz wymóg mieszkania/braku wynajmu przez 10 lat.
Z drugiej strony też niewiadomą jest ile będzie osób wnioskowało na budowę
eehhh - Trochę nie rozumiem, dlaczego niektórzy wieszczą jakiś wielki ruch z tym kred...

źródło: FrXjFvSWIAITPbf

Pobierz

Ile będzie wniosków o BK2 w 2023?

  • mniej niż 20 000 19.2% (14)
  • 20 000 - 40 000 32.9% (24)
  • więcej niż 40 000 47.9% (35)

Oddanych głosów: 73

  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 18.03.2023, 09:42:00 via Android
  • 2
@eehhh wciąż wzięcie kredytu z minimalnym oprocentowaniem przy utrzymującej się inflacji jest jednym z najlepszych obecnie sposobów na ulokowanie oszczędności. Myślę że dużo osób czeka na to również jako sposób na dobrą inwestycję. Nawet wynajem takiej nieruchomości nie powinien być problemem, bo nie będzie efektywnych narzędzi do sprawdzania tego
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga 18.03.2023, 10:30:12 via Android
  • 0
@jurgenpl mieszkanie w dobrej lokalizacji w Warszawie lub Wrocławiu zawsze znajdzie chętnego za gotówkę jeśli zaproponuje się mu dobre warunki, znalezienie go może zająć tylko więcej czasu, trzeba też go starannie wybrać żeby nie było żadnych problemów
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga 18.03.2023, 12:02:37 via Android
  • 0
@BurzaGrzybStrusJaja Warszawa może i tak, chyba że wielka płyta wchodzi w grę, to inna sprawa. I tak wątpię żeby ktokolwiek chciał inwestować w mieszkanie na wynajem więcej niż 15k na metr, a nie tak jak mówisz 25k za metr xD A patrzyłeś na popyt? xD jakoś z tego co widzę kiedy pojawia się ciekawe ogłoszenie na odpowiedź zainteresowanych nie trzeba czekać
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga 18.03.2023, 12:09:28 via Android
  • 1
@jurgenpl oficjalnie wynająć nie można, na szaro wszystko się da. w idealnej opcji jeśli ktoś się obawia, to pomieszkać w tym mieszkaniu przez pierwsze 5 lat, a potem kiedy na nowo wyliczą oprocentowanie, kiedy stopy będą niskie to już lecieć z wynajmem bez stresu, najwyżej straci się niewielkie dopłaty
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga 18.03.2023, 19:55:10 via Android
  • 1
@herbatananoc już nawet teraz w lokatach jest zastój i coraz ciężej jest dostać 8 procent. Dobrze kupione mieszkanie w wieloletniej perspektywie powinno uchronić przed inflacją, lokaty nie uchronią w takim stopniu.
  • Odpowiedz
Szemiques
Szemiques
Szemiques
17.03.2023, 23:44:57
  • 2
Tak sobie teraz myślę, swego czasu były teorie że Pis wie że nie wygra i że rzekomo celowo chce przegrać najbliższe wybory. Żeby ktoś inny naprawiał po nich ten syf. Czy program bk2% nie jest właśnie taką podpuchą żeby już na pewno przegrać te wybory. No bo co? Jeśli się mylę poprawcie mnie, ale program jest skierowany do jednego z najbardziej negatywnych względem Pis elektoratu, który i tak na nich nie będzie
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bradiaga
bradiaga
bradiaga 18.03.2023, 12:39:48 via Android
  • 1
@elperson też na to liczę, nawet jeśli się okaże że jakimś cudem oni to realnie sprawdzają, to po 5 latach i tak oblicza nowe dużo niższe oprocentowanie i wtedy już można lecieć z wynajmem i ryzykować tylko małe dopłaty. Przeczeka się najwyższą inflację inwestując oszczędności w mieszkanie na minimalnym kredycie
  • Odpowiedz
bradiaga
bradiaga
bradiaga 18.03.2023, 13:12:35 via Android
  • 1
@elperson dokładnie, szczególnie że akurat mając 200k ciężko znaleźć bezpieczniejszą inwestycje która pokona inflację. Wynajem we Wrocławiu ma się świetnie i wciąż brakuje wielu mieszkań
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 4 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Gadżeciarz
    od 24.03.2023

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl