Dzisiaj każdy będzie chciał przynajmniej raz kogoś wkręcić - w końcu prima aprilis Jeśli chcecie coś sprawdzonego to zacznijcie od tych trzech kroków: Krok pierwszy: 1 - Zacznij od… Wyświetl więcej
Kowalski był producentem gwoździ. Poszedł do agencji reklamowej, aby ta zrobiła mu reklamę. Po tygodniu miał się zgłosić co też uczynił. Przychodzi i puszczają
Jak 4 lata temu musiałem przerwać studia przez nowotwór to obiecałem sobie że jak wygram to wrócę na uczelnie i je skończę. No i skończyłem, tyle że inny kierunek.
Jak to jest @orlen_lite, że cena ropy idzie w górę, a wy 31 grudnia obniżacie ceny hurtowe paliwa? Czy jest za tym jakaś inna przesłanka niż to, że byliśmy do tej pory dymani na marzy? Ja chyba wiem, ale nie powiem. Tylko pytam.
Polska policja zatrzymuje na pustym parkingu 26 grudnia o godzinie 13:00 17-letniego chłopaka z dziadkiem, ktory go uczy jeździć i dzieciak stanie przed sądem.
Tymczasem tow. Komendent Główny Policji obywatel Jarosław Szymczyk rozpieprdziela pół komendy granatnikiem z Ukrainy i nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności. #policja
@niezdiagnozowany: co to w ogóle za idiotyczne przepisy że 17latek nie może z opiekunem który ma prawo jazdy się uczyć jeździć
trzeba bronić monopoli wordów bo co innego by robili instruktorzy jazdy gdyby to rodzic mógł uczyć dziecko jeździć, jak to jest w wielu krajach na świecie? xD
@niezdiagnozowany: jak kogoś pobiją albo okradną to policja umorzy sprawę, bo za prawdziwymi przestępcami nie chce im się biegać Do statystyk najlepszy jest dzieciak z dziadkiem
W tej nitce wrzucamy zdjęcie z gry którą zna jak najwięcej osób i jej tytuł. Jeżeli widzisz grę którą znasz-plusujesz. Wygrywa ten, kto będzie miał najwięcej plusów w swoim komentarzu.
Tradycyjnie z okazji zbioru robię #rozdajo zestawu degustacyjnego składającego się z około 40 papryczek - każda innej odmiany. W zestawie będzie pełna skala ostrości - od papryczek słodkich aż po takie topiących wnętrzności. Tym razem zestaw zawiera więcej ostrych (średnio i bardzo ostrych) chili niż zestawy w poprzedniej turze kilka tygodni temu, które miały charakter bardziej łagodny i lekko ostry.
Tutaj Aji Benito. Kompletnie szalona odmiana. Z 3 czy 4 krzaczków łącznie będzie coś koło 1000 papryczek przez cały sezon. Teraz zebrałem 356 sztuk, a już przy pierwszym zbiorze dużo ich podebrałem, a zielonych jest jeszcze więcej.
Ostatnia cyfra po wciśnięciu plusa to sposób w jaki umrzesz:
1. Trafia Cię piorun podczas wchodzenia na giewont 2. masz zeznawać w sprawie sądowej, siedzisz w więzieniu z wrogami, giniesz powieszony na prześcieradle 3. Utknąłeś w wąskiej szczelinie głęboko w tatrzańskiej jaskini 4. Wypadasz w nocy ze swojej motorówki na haju, jesteś bogatym=wpływowym człowiekiem sukcesu
Dzieciaki (III klasa szkoła podstawowa) dostały plan lekcji. Oczywiście religia, na którą nie chodzą wsadzona w środek coby ksiądz dobrodziej nie musiał wstawać za wcześnie na pierwsze zajęcia albo nie musiał siedzieć bóg wie do której czekając na ostatnie. FU kk, nie pozdrawiam.
Byłby ktokolwiek zainteresowany kosztami wycieczki po zachodzie usa? Los angeles, las vegas i 6 parkow narodowych?:) Właśnie wróciliśmy, całość zajęła 10 dni i 2724 mile samochodem :)
Popołudnie 2 sierpnia 1985 roku na lotnisku Dallas-Fort Worth w Teksasie było upalne i duszne. Słoneczny poranek wkrótce zaczął zmieniać się w pochmurne południe, zaś na wieczór zapowiadano silne opady deszczu i burze. Pogoda ta nie była jednak niczym szczególnym bądź też wyróżniającym się zarówno dla pilotów znających lotnisko jak i dla kontrolerów ruchu lotniczego w wieży lotniska, a zwłaszcza w okresie letnim. Wkrótce należało spodziewać się trudności przy startach i lądowaniach oraz możliwej konieczności odjeść na drugi krąg czy kierowania się maszyn na lotniska zapasowe ze względu na warunki pogodowe.
Jednym z samolotów zbliżających się do lotniska w Dallas były trzysilnikowy, szerokokadłubowy odrzutowiec Lockheed L-1011-385-1 Tristar o numerze rejestracyjnym N726DA. Należący do linii lotniczych Delta Air Lines samolot wykonywał lot numer 191 z Fort Lauderdale na Florydzie do Dallas. W kokpicie maszyny znajdowało się trzech doświadczonych lotników. Załogą dowodził 57-letni kapitan Edward Connors, mający wylatane ponad 29000 godzin na 9 różnych typach samolotów, w tym 3000 na L-1011. W prawym fotelu siedział 42-letni pierwszy oficer Rudolph „Rudy” Price, mający wylatane 6500 godzin, z czego 1200 na samolotach typu L-1011. Skłąd załogi kokpitowej uzupełniał 43-letni technik pokładowy Nicholas „Nick” Nassick, mający 6500 godzin doświadczenia w lataniu, z czego 4500 uzbierał jako technik podkładowy na L-1011. Poza trójką pilotów na pokładzie znalazło się 8 członków personelu pokładowego i 152 pasażerów – łącznie 163 osoby, co wypełniło samolot mniej więcej do połowy. Samolot wystartował z lotniska w Fort Lauderdale o godzinie 15:10, kierując się na zachód w stronę Dallas. Już w momencie dotarcia w okolice Nowego Orleanu stało się jasne, iż pogoda na trasie nie będzie idealna. Obserwując radar pogodowy w kokpicie piloci mogli obserwować wiele frontów burzowych rozciągających się ponad Luizjaną i wschodnim Teksasem. Dla pilotów nie było to jednak nic nadzwyczajnego – zbliżając się do Dallas i kontaktując się z kontrolą podejścia do lotniska DFW poprosili m.in. o zezwolenie na korektę kursu mająca na celu ominięcie komórki burzowej znajdującej się pomiędzy nimi a lotniskiem. Zgody tej udzielono – co prawda oznaczało to, że lądowanie opóźniłoby się o ok. 5 minut, ale kapitan Connors uznał to za akceptowalną niedogodność w porównaniu z przelotem przez niebezpieczną pogodę.
Około godziny 18:00 załoga otrzymała zgodę na zejście na wysokość 5000 stóp jak i zezwolenie na podejście do pasa 17L z użyciem systemu ILS. Warunki pogodowe na ścieżce podejścia do pasa nie były idealne – inni piloci podchodzący do lądowania na pasie 17L jak i służba meteorologiczna lotniska zgłaszały deszcz i nisko wiszące chmury, ale poza tymi raportami nic nie wskazywało, aby podejście należało by przerwać. Wkrótce, załodze udało się przechwycić sygnał lokalizatora, wejść na ścieżkę schodzenia i skonfigurować samolot do lądowania. Wkrótce załoga dowiedziała się, że lecący przed nimi w kolejce do lądowania mały odrzutowiec Learjet bezpiecznie wylądował.
też jesteście tacy zyebani że jak jecie dajmy na to parówki to każdy gryz parówki musi mieć swój gryz chlebka? Albo np każdy gryz kotlecika musi mieć gryz ziemniaków? Inaczej po prostu nie zjecie, a całe danie planujecie tak aby zawsze był gryz mięska i gryz ziemniaczków? XD #jedzenie #pytanie #autyzm #przegryw
Obecnie granica lądowa Rosji z członkami NATO wynosi 1215 km. Po przystąpieniu Finlandii i Szwecji do Sojuszu, długość tej granicy wzrośnie do 2600 km, a Bałtyk stanie się wewnętrznym morzem NATO.
Tylko Kalingrad trochę nam psuje, ale on na dobrą sprawę padnąłby prędzej czy później z głodu. Uzbroić porządnie ciśniny w torpedy, radary i nie potrzebna nam nawet marynarka wojenna xD
W dniu dzisiejszym, poczynione zostały pierwsze kroki z tego tagu, aby nowy właściciel Star Foods przychylił się do prośby społeczeństwa polskiego i przywrócił bekonowe snaki, których brakuje na polskim rynku przekąskowym.
Jest to poważny problem, więc proszę wsparcie, wiem, że razem wygramy! ( ͡°͜ʖ͡°)
Co mówią Rosjanie: "Nie chcemy, żebyście wstąpili do NATO". Co naprawdę mówią Rosjanie: "Nie chcemy, żebyście wstąpili do NATO, bo w przyszłości będziemy robić kolejną inwazję na Ukrainę i będzie dużo trudniej jeśli będziecie w NATO". #wojna #ukraina
Odważny czyn pracownicy rosyjskiej telewizji państwowej Channel One. Podczas transmisji wiadomości na żywo, na scenie pojawia się kobieta z plakatem „NO WAR.Nie wierz w propagandę! Kłamią!”.
@Iskaryota: może dlatego, że jest jednym z najbardziej doświadczonych polityków na świecie. Wykopki dalej ogłupione czarnym PRem z czasów kampanii wyborczej
Jeśli chcecie coś sprawdzonego to zacznijcie od tych trzech kroków:
Krok pierwszy:
1 - Zacznij od… Wyświetl więcej
#takaprawda #heheszki #primaaprilis #glupiewykopowezabawy #humor