Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko210
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Opposition_Fuhrer

Opposition_Fuhrer

Dołączył 4 lata i 3 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 5959
  • Znaleziska 817
  • Mikroblog 5142
  • Obserwujący 82
  • Obserwowane 19
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 18.05.2023, 04:49:24
  • 93
Ktoś wrzucił fotkę Semi i naśmiewają się że wygląda paskudnie ¯\(ツ)/¯

Co do wyglądu, to jej kształt wynika tylko i wyłacznie z próby osiągnięcia jak największej aerodynamiki. Ta wielka ciężarówka uzyskała lepszy współczynnik aerodynamiczny niż Bugatti Chiron. W ten sposób uzyskano kilkdziesiat km zasięgu więcej z tej samej baterii.

W zasadzie nieistotne czy ciężarówka jest na benzynę, czy na energię elektryczną. Idiotyczne kształty klasycznych kabin stawiają wręcz maxymalny opór. Popatrz np. na jakiegoś MANa,
Opposition_Fuhrer - Ktoś wrzucił fotkę Semi i naśmiewają się że wygląda paskudnie ¯\(...

źródło: d4e348bbaaddb16fce7304081772f8fcf3c90fe9c21b63af9fc2c3dcb8d27a87-merged-merged

Pobierz
  • 164
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 04:52:31 via Wykop
  • 9
Identycznie z wyglądem cybertruckow. Ten stożkowaty sufit wynika z konstrukcji ramy. Dzięki temu kształtowi będą w stanie wyprodukować go dużo taniej niż klasyczne nadwozie. Tak samo. Prostymi krawędziami i użyciem 3mln stali nierdzewnej. Brak zagięć karoserii bardzo optymalizuje i upraszcza proces produkcyjny. Dzięki temu będą mogli sprzedawać go dużo taniej niż gdyby zrobiło go klasycznie.

Tak samo ccybertruck nie będzie w ogóle malowany. Stal nierdzewna, brak żadnych podkładów, fard i lakierów.

Wygląd
Opposition_Fuhrer - Identycznie z wyglądem cybertruckow. Ten stożkowaty sufit wynika ...

źródło: de08c7127d0bc39c2e6479d7a076cda25e1dce81bde1958b6b711a66bc53ae64

Pobierz
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 04:58:26 via Wykop
  • 3
@w0jmar: Nie, to jest mowa o ogromnych oszczędnościach dla nabywców Ciężarówek geniuszu...

Przypominam że CEO Mercedesa stwierdził że Tesla Semi nie uzyska deklarowanego zasięgu, bo lamalaby prawa fizyki. Przecież oni się jedynie kompromitują... Musk nie musi się nawet wysilać. Ogrywa ich niczym dzieci

“If Tesla really delivers on this promise, we’ll obviously buy two trucks — one to take apart and one to test because if that happens, something has
Opposition_Fuhrer - @w0jmar: Nie, to jest mowa o ogromnych oszczędnościach dla nabywc...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 05:25:52 via Wykop
  • 1
@artiom143:jaka to różnica czy ciężarówka jeździ po eu czy USA? Identycznie generuje niepotrzebne straty. Prawo wymaga taki wygląd ciężarówek w eu, tak to rozumiesz?
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 05:54:09 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 06:09:04 via Wykop
  • 0
@munioman: tak bzdura. Dowiedz się najpierw co to unicast który stosuje Tesla i jak mocno dziki temu obniża koszta produkcji. Coraz bliżej do tańszego elektryka Tesli w cenie poniżej 30k USD. Dla modelu 2 dzięki temu koszt produkcji jest niższy o 40% niż dla Tesli 3. Ale będzie ból dupska kiedy będzie miał premiere... Już dziś konkurencja sprzedaje elektryki że stratą przy Tesli która sprzedaje je taniej a pomimo tego
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 06:13:17 via Wykop
  • 1
https://elektrowoz.pl/auta/prezes-renault-ciecia-cen-w-tesli-to-ostrzezenie-sprawdzimy-co-musimy-zrobic-zeby-zostac-w-grze/

Jeszcze dwa lata temu 99% wypopków w każdym temacie o Tesli piszczała że zaraz zbankrutują a kiedy VW i inni wejdą na poważnie w elektryki to w chwilę pokonają ztesle....jesteście zabawni janusze. Nie będę odpowiadał na wasze idiotyczne ujadanie.

myślę że najważniejszy jest fakt iż taka ciężarówka po prostu nie zmieści się na europejskich drogach,


Tak,
Opposition_Fuhrer - https://elektrowoz.pl/auta/prezes-renault-ciecia-cen-w-tesli-to-o...

źródło: Strip-Commentaires-sur-Mars-650-finalenglish

Pobierz
Opposition_Fuhrer - https://elektrowoz.pl/auta/prezes-renault-ciecia-cen-w-tesli-to-o...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 06:24:59 via Wykop
  • 0
Wy na poważnie twierdzicie że semi jest są długą i nie będzie dopuszczona do ruchu w eu. Ja p------e..

To nie wiem, zadzwońcie do Tesli i powiedzcie im że są idiotami i nie wzięli tego pod uwagę.

Rozumiem że dhortujecie teslę, bo jak odkryją że zrobili za duża ciężarówkę to straty będą potężne. Powodzenia janusze.
Opposition_Fuhrer - Wy na poważnie twierdzicie że semi jest są długą i nie będzie dop...

źródło: 6ljx43

Pobierz
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 06:44:48 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 07:05:37 via Wykop
  • 0
@H_266: ich to nie interesuje. Mają silną potrzebę krzyczenia że to głupota. Nawet doszli do wniosku że Tesla nie będzie dopuszczona do ruchu w EU.

Wypopki powinni się zebrać i założyć konkurenta Tesli i zająć jej miejsce.
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 07:25:12 via Wykop
  • 0
@F1A2Z3A4: gdyś ty troszkę zbadał temat to byś wiedział że stara Tesla S jest samochodem dopuszczonym do ruchu z najniższym współczynnikiem aerodynamicznym jaki kiedykolwiek powstał. Żadne lambo, koenigseggi czy inne zondy nie mają niższego niż 0,208.

Choć nie wiem co to ma wspólnego z aerodynamiką ciezarowek. Bugatti po prostu użyli żeby pokazać że Ciężarówka ma niższy opór niż nawet ono... Nie wybrano najbardziej aerodynamicznego samochodu geniuszu.

(-‸ლ
Opposition_Fuhrer - @F1A2Z3A4: gdyś ty troszkę zbadał temat to byś wiedział że stara ...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 07:29:41 via Wykop
  • 0
@F1A2Z3A4: widzę że takie rzeczy wywołują u was mocny ścisk zwieraczy, więc pognebie was jeszcze.

Tesla Y to najbezpieczniejszy samochód testowany kiedykolwiek przez NCAP :P
Opposition_Fuhrer - @F1A2Z3A4: widzę że takie rzeczy wywołują u was mocny ścisk zwier...

źródło: Tesla-Model-Y-safety-rating-Europe-NCAP-safest-car-on-market

Pobierz
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 07:36:56 via Wykop
  • 0
@eastbors: Tesla S Plaid to samochód z najwyższym przyspieszeniem na świecie ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
Opposition_Fuhrer - @eastbors: Tesla S Plaid to samochód z najwyższym przyspieszeniem...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 08:15:23 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 08:40:05 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 08:52:09 via Wykop
  • 0
@WyuArtykyu: : Łap fragment, ale polecam całość

„Samochód palił się przez 21 godzin”, „Gaszenie trwało 21 godzin”, „Samochód gaszono blisko dobę” – to tylko wybrane tytuły artykułów w największych portalach informacyjnych w Polsce. Żaden z nich nie jest prawdziwy.

− Gaszenie przez nas tego samochodu elektrycznego trwało około 20 minut, może mniej. W każdym razie tyle samo co gaszenie zwykłego samochodu spalinowego – wyjaśnia w rozmowie z WysokieNapiecie.pl Marek Szwaba, oficer prasowy
Opposition_Fuhrer - @WyuArtykyu: :  Łap fragment, ale polecam całość
„Samochód palił ...

źródło: sila_pozaru_elektrycznego_ev_bak_bateria-1024x587

Pobierz
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 09:06:00 via Wykop
  • 0
ale miejsce kierowcy jest z-----e


@Thexil: Siedzenie na środku również jest wynikiem dążenia do zmniejszenia kosztów produkcji. Dzięki temu na rynek UK i resztę świata będą produkowali jedna wersję ciężarówki... Takie rzeczy Tesla robi na każdym kroku. Dzięki temu produkuje wszystko dużo taniej niż konkurencja klasycznymi metodami.

W ciągu 4 lat od debiutu modelu 3, zmniejszyli koszt jej produkcji o 30%. Gdzie nikt nie widzi żadnej różnicy, wnętrze jest identyczne. Te
Opposition_Fuhrer - >ale miejsce kierowcy jest z-----e

@Thexil: Siedzenie na środku ...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 09:25:14 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 09:43:49 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 10:02:10 via Wykop
  • 0
@Tasde: nie wiem co się tak ludzie czepili tego Bugatti. To tylko przykład, choć jeżeli faktycznie ma słaby to pewnie wybrali ja żeby spotęgować wrażenie.

Ostatnia jest o tak różnica w oporze Semi w porównaniu z innymi ciężarówkami. Ta jest aż 2x niższa. To jest istotne i pokazuje jak wiele można było zaoszczędzić na transporcie, gdy u spalinowe ciężarówki miały taki kształt jak Semi... Żaden producent tego nie zrobił.... A
Opposition_Fuhrer - @Tasde: nie wiem co się tak ludzie czepili tego Bugatti. To tylko...

źródło: Tesla-Semi-Aerodynamic-.36

Pobierz
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 10:11:00 via Wykop
  • 0
tradycyjna kabina jest kanciasta, ale zajmuje mniej miejsca i dzięki temu naczepa może być dłuższa i pojemniejsza.


@Bdzigost: ja p------e, czepiliscie się tego a to przecież jakieś pół metra długości. Dlaczego ciężarówki w USA nie robią ciężarówek na wzór europejskich? Przez identycznie jak z semi mogłyby mieć dłuższą naczepę! Nic nie stoi na przeszkodzie żeby je spłaszczyć a jednak mają w------e na to...

Wy to przedstawiacie jako gigantyczna wadę semi,
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 10:31:23 via Wykop
  • 0
@Matell: Degradacja baterii w samochodach jest bardzo niska. Dla modeli S i X, Tesla ma średnie wyniki od wszystkich użytkowników które wykazują spadek ich sprawności ok 12% po dystansie 320 000km. Zwróć też uwagę że na początku występuje szybki spadek a później spowalnia.

Większość ludzi wierzy w jakieś mity że baterie w elektrykach trzeba wymieniać i połacic masę pieniędzy za nowe. Wymieniać baterie użytkownicy Tesli muszą jedynie kiedy te ulegną
Opposition_Fuhrer - @Matell: Degradacja baterii w samochodach jest bardzo niska. Dla ...

źródło: Tesla-Semi-Aerodynamic-.36

Pobierz
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 10:40:48 via Wykop
  • 0
widać porządne nieprzygotowanie i brak researchu przed napisaniem tekstu.


@invit: 2x niższy opór Semi w porównaniu z ciężarówkami z USA nie ma znaczenia? Dlaczego koncerny które je produkują od dekad nie zoptymalizowali kabin uzyskując 2x niższy opór co przekłada się na dużo niższe spalanie, czyli największego kosztu w dystrybucji? Nie mieli czasu na to czy co?

Dlaczego dopiero jakiś Musk, który założył teslę niecałe 20 lat temu nie mając pojęcia
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 12:02:52 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 12:20:47 via Wykop
  • 0
@SzlachcicPolny: jesteś typowym przykładem efektu DK:
Opposition_Fuhrer - @SzlachcicPolny: jesteś typowym przykładem efektu DK:

źródło: krzywa_dk

Pobierz
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 12:24:46 via Wykop
  • 0
@SzlachcicPolny: jeżeli chodzi o mit na temat kabiny przed chwilą go wyjaśniałem:

Siedzenie na środku również jest wynikiem dążenia do zmniejszenia kosztów produkcji. Dzięki temu na rynek UK i resztę świata będą produkowali jedna wersję ciężarówki... Takie rzeczy Tesla robi na każdym kroku. Dzięki temu produkuje wszystko dużo taniej niż konkurencja klasycznymi metodami.

W ciągu 4 lat od debiutu modelu 3, zmniejszyli koszt jej produkcji o 30%. Gdzie nikt nie
Opposition_Fuhrer - @SzlachcicPolny: jeżeli chodzi o mit na temat kabiny przed chwilą...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 12:43:22 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 12:51:52 via Wykop
  • 0
@SzlachcicPolny: czego można się spodziewać po sebixoe z wypoku poza "a Ty trollujesz XD".

Janusz, jesteś po lewej stronie rozkładu Gaussa. Zanizasz średnia...

Co więcej przeciętna ameba wypokowa potrafi odpisać kiedy jest Łopato logicznie zaorana? Zazwyczaj nic
Opposition_Fuhrer - @SzlachcicPolny: czego można się spodziewać po sebixoe z wypoku p...

źródło: 9f0

Pobierz
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 13:05:33 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 13:38:39 via Wykop
  • 1
Podzielę to na kilka postów.

w jaki sposób proste krawędzie przekładają sie na uproszczenie budowy samochodu? skoro kolejne modele jak X, Y albo nowe zapowiadane mają nadal skomplikowane kształty to sugeruje ze tesla nie rezygnuje z tłoczonych karoserii


@bn1776: oczywiście że takie rozwiązanie zdecydowali się zastosować jedynie dla cybertruckow. Reszta samochodów nadal pozostanie przy klasycznym wyglądzie i sposobie
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 13:56:43 via Wykop
  • 1
@bn1776: Jeżeli chodzi o niższy koszt produkcji dzięki takiej konstrukcji to nie wiadomo zbyt wiele w jaki sposób ona jest tańsza. Jedynie wiadomo że dzięki takiej bryłe będą w stanie wyprodukować ja taniej niż normalnie. Coś mi się gdzieś obiło że szkielet ma być dzięki temu lżejszy prostszy w budowie i chyba jakoś strefy zgniotu są z tym związane. To są jakieś pogłoski, po prostu nie ujawnili publicznie w jaki
Opposition_Fuhrer - @bn1776: Jeżeli chodzi o niższy koszt produkcji dzięki takiej kon...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 14:16:03 via Wykop
  • 0
karoserię nadal będa stosować z blach tłoczonych. Blachy tłoczone mają dodatkowo ta zaletę że każde przetłoczenie i zagicię wzmacnia konstrukcję zwiększając sztywność, przy braku tłoczeń nalezy wzmacniać resztę konstrukcji nośnej, stad pewni drugie pytanie:

2. dlaczego Cybertruck potrzebuje jak rozumiem 3 mm a nie 3mln grubości blachy karoserii, zwykłe samochody mają karoserię z blach 2mm albo nawet ponizej 1mm, czy to ze względu na powyższe czy coś innego?


@bn1776: po pierwsze to
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 14:54:11 via Wykop
  • 0
@bn1776: Jeżeli zastanowisz się jak wykonane są np. drzwi klasycznie w samochodach to one są dość mocno skomplikowane, podawanych pełno elementów, że sobą wytłoczenia, na zewnątrz cienka stał.

Można się domyślić patrząc na drzwi cybertruckow i mając na uwadze wytrzymałość tej sztali, że ona jest na tyle silna że nie jest tylko zewnętrzna osłona, sama działa jako szkielet, rama dzwi. Pewnie będą one niesamowicie prosto zbudowane. Jedna blacha stalo, dodatkowych
Opposition_Fuhrer - @bn1776: Jeżeli zastanowisz się jak wykonane są np. drzwi klasycz...

źródło: Tesla-Cybertruck-body-hero

Pobierz
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 15:34:50 via Wykop
  • 0
@bn1776: ok. Gigapress w chwilę wytwarza całą konstrukcję z jednego elementu. Może tworzyć jeden za drugim.

Kiedy porównasz to z podwoziami konstruowanymi klasycznie to można dostrzec te przepaść w koszcie produkcji.

Tesla w chwilę wybija jedna bryłę.
Jak to robia inni? Zamiast jednego elementu podwozie składa się z kilkuset małych elementów. Po ich osobnym wytworzeniu zaczyna sie na linii montażowej spawanie ich wszystkich że sobą. Tesla pominą to wszystko. Nie dość że
Opposition_Fuhrer - @bn1776: ok. Gigapress w chwilę wytwarza całą konstrukcję z jedne...

źródło: tesla-casting-manufacturing-model-3-model-y-scaled

Pobierz
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 15:48:50 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 20:01:04 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 20:09:45 via Wykop
  • 0
@xDgg: sebix nieeee! Właśnie podwazyles sens wszystkiego co napisałem, bo użyłem określenia Patol.

¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
19.05.2023, 00:12:31 via Wykop
  • 0
@Bdzigost: i co z tego? Ja wspomniałem o naczepie eu, ale Tesla pozownyeala się do naczep z USA i osiągnęła połowę niższy współczynnik aerodynamiczny.

To niesamowite że wykop to zbiorowisko tak głupich ludzi że żaden z was nie jest w stanie zrozumieć że wspominanie przeze mnie o eu nie ma wpływu na to czy napisałem prawdę.

( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

355

Aż 40% Niemców siada przy sikaniu

40% Niemców siada przy sikaniu. Polska z 10%, tyle ile USA.

arahooo
z
twitter.com
dodany: 18.05.2023, 13:04:06
  • 343
  • #
    oddawaniemoczu
  • #
    sikanie
  • #
    toaleta
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiat
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 18.05.2023, 23:24:46 via Wykop
  • 10
@marek_antoniusz: możemy to wykorzystać jako nasz hack na nich ( ͡º ͜ʖ͡º)
OppositionFuhrer - @marekantoniusz:  możemy to wykorzystać jako nasz hack na nich ( ͡...
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 18.05.2023, 21:00:12
  • 0
#ciekawostki #technologia #internet #statystyka
Opposition_Fuhrer - #ciekawostki #technologia #internet #statystyka

źródło: 16844428212611985012082606603136-01

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 18.05.2023, 19:53:58
  • 4
#bitcoin #kryptowaluty #ekonomia #gielda
Opposition_Fuhrer - #bitcoin #kryptowaluty #ekonomia #gielda
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

d.....o
konto usunięte 18.05.2023, 21:13:55 via Android
  • 1
@Opposition_Fuhrer pogrzeb bitcoinowca na bogato cały przykryty fiatem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 21:45:10 via Wykop
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

gosciu82
gosciu82
18.05.2023, 10:16:03
  • 0
#bitcoin
mam na portfelu w telefonie troche BTC. jak sobie z ciekawosci wklepałem adres publiczny w blockexplorer to wyskoczylo ze ten adres jest calkowiscie pusty. Co jest powodem?
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 18.05.2023, 16:30:53 via Wykop
  • 1
@gosciu82: po dokonaniu wpłaty portfel wygenerował ci nowy adres na następną.
W portfelu (jakimkolwiek normalnym) masz możliwość sprawdzeniaa na jaki. Masz swoje BTC.

Jaki portfel?
  • Odpowiedz
tomas-minner
tomas-minner
17.05.2023, 14:17:35
  • 0
????Tether zainwestuje swoje zyski bitcoina
https://bitcoinpl.org/tether-zainwestuje-swoje-zyski-bitcoina…
#tehter #bitcoin #usdt #btc #kryptowaluty #krypto
tomas-minner - ????Tether zainwestuje swoje zyski bitcoina  
https://bitcoinpl.org/te...

źródło: tether-usdt-kryptowaluta

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 22:59:11 via Wykop
  • 0
tether ma zyski z czego, przecież mieli tylko trzymać bezpiecznie dolary ( ͡º ͜ʖ͡º)


@dean_corso: Nie. Tether kilka lat temu ogłosił że za niewielką część depozytów kupił BTC. Oficjalnie poinformował o tym. Ale to jakieś śladowe ilości... Po prostu żeby wszyscy mieli się pozbyć wszystkich tetherow i odsprzedać je emitentowi jest nie tylko praktycznie nierealne co już niemożliwe. Ludzie zgubili klucze do Setek mln tetherow
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 18.05.2023, 07:14:09 via Wykop
  • 0
@WschodZachodPolnocPoludnie: tak, bo drukuje sobie tethery i za pomocą magii powoduje że na tether nie działa inflacja... Może wskaż gdzie zaksięgowania te miliardy zysku, bo IRc najwyraźniej o nim nic nie wie i ściga ich za podatki od zysku....
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 19:25:57
  • 5
Cathie o FSD Tesli. Mówi to samo co ja mówię od dawna. FSD już dziś jest 5x bardziej bezpieczny niż średnia ludzkich kierowców. Mimo wszystko najmniejsza niedoskonałość FSD jest nagłaśniana w mediach a ludzie to krytykują.

Z resztą praktycznie wszystkie głośne afery z wypadków Tesli to spekulacje że pewnie FSD to spowodował, ale później okazuje się że FSD nie był włączony i to wina kierowcy. Oczywiście te informacje już nir trafiają do ludzi.

Nie
Opposition_Fuhrer - Cathie o FSD Tesli. Mówi to samo co ja mówię od dawna. FSD już dz...
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 19:27:41 via Wykop
  • 0
Opposition_Fuhrer
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 19:28:53 via Wykop
  • 0
Polecam obejrzeć jak sobie radzi w bardzo zatłoczonym i ciasnym centrum NY. Kierowca oczywiście się stresuje i trzyma ręce przy kierownicy. Tesla też wydaje tu kilkukrotnie dźwiękowe ostrzeżenia zalecające przejęcie kontroli nad samochodem, właściciel dotyka kierownicy, ale ani razu nie interweniował tutaj. Jeżeli by to zrobił FSD wyłącza się natychmiast a żeby ponownie je włączyć należy dwukrotnie kliknąć manetką. Czy FSD działa można poznać po niebieskiej linii na ekranie, która wskazuje gdzie
Opposition_Fuhrer - Polecam obejrzeć jak sobie radzi w bardzo zatłoczonym i ciasnym c...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 19:30:25 via Wykop
  • 0
Tutaj jazda w nocy i deczu. Droga jest prosta i pusta, ale to są dużo trudniejsze warunki niż może się wydawać na pierwszą myśl. Nie chodzi nawet o desz, który pogarsza widoczność. Kiedy wszystko jest mokre w nocy każde światło odbija się we wszystkich powierzchniach. Tutaj na dodatek widzimy masę neonów, ozdób świątecznych.

Ludzki mózg automatycznie rozpoznaje te obiekty i w zasadzie nie zwracamy uwagi na odbicia w drodze, lub witrynach sklepow,
Opposition_Fuhrer - Tutaj jazda w nocy i deczu. Droga jest prosta i pusta, ale to są ...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 20:22:57 via Wykop
  • 1
@splitt: o czym ty gościu bredzisz?

Za każdym razem, gdy FSD zaczyna robić coś głupiego to kierowca przejmuje kontrolę i wykonuje korektę. To tak jak byś pisał, że kursant na prawko statystycznie jeździ 5 razy bezpieczniej, ale zapomniał, że obok jest instruktor jazdy, który co kilka/kilkanaście minut przejmuje sterowanie.


@splitt: to idiotyczne i nie wiem jak z czymś takim się spierać, jeżeli na YT masz tysiące wielogodzinnych filmów od różnych
Opposition_Fuhrer - @splitt: o czym ty gościu bredzisz?
Za każdym razem, gdy FSD zacz...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 20:40:00 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 20:59:57 via Wykop
  • 0
Koleś jeździ po prostych trasach to ma mało interwencji, inni jeżdżą po trudniejszych to mają więcej.


@splitt: ale jest pełno filmów z dużo trudniejszymi trasami bez żadnych interwencji. Sam masz dwa przykłady powyżej.

Co do tych 39k to nie ja wyliczyłem, ale wiadomo jak można to zrobić. Wystarczą dane o ilości pokonanych km.w danym państwie przy użyciu
Opposition_Fuhrer - >Koleś jeździ po prostych trasach to ma mało interwencji, inni je...

źródło: ce36b8c29730f8eca0659abe19d13cb5d0fab9f8bc74e371dcff74d54747783e

Pobierz
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 21:04:57 via Wykop
  • 0
Sam używam autopilota i ciągle uczę się jak działa i mój mózg uczy się sytuacji w których wiem że na 100% działa i takich w których może sobie nie poradzić.


@zibizz1: ale ja piszę o FSD. To kosztuje prawie 20k$ i można je włączyć jedynie w USA i Kanadzie.

Autopilot to co innego. To bardziej zaawansowany asystent pasa i tyle. Przy ostrzejszym zakręcie się wyłącza ( ͡°
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 21:19:20 via Wykop
  • 0
@splitt: i gdzie tam widzisz jakieś konieczne interwencje? Tesla stoi na krzyżówce, gościu uznał że mogła już pojechać ale stoi, więc sam skręcił.

Dalej w 3:30 Tesla wjeżdża na skrzyżowanie i kieruje się na prawy pas ruchu a typek łapie kierownicę i kieruje ja na lewy pas, który jest zajęty i idiota nie może na niego wjechać stając na środku skrzyżowania, więc skręca na wolny prawy as na który Tesla
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 22:22:50 via Wykop
  • 0
@zibizz1: aczyli sugerujesz że Tesla publikuje zakłamane dane i ryzykuje (w zasadzie niewiele zyskując, bo przecież mało ludzi zna te statystyki) potężny skandal, masowe pozwy setek tys. kierowców na miliardy? Poważnie? Naprawdę mnie zadziwia że ludzie rzucają takimi głupimi opiniami, kompletnie nie widząc braku sensu, głupoty i absurdalnych konsekwencji ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡
Opposition_Fuhrer - @zibizz1: aczyli sugerujesz że Tesla publikuje zakłamane dane i r...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 23:09:24 via Wykop
  • 0
Sam pokazałeś że autopilot ma takie same statystyki. więcej kilometrów na jeden wypadek czy to znaczy że jest bezpieczniejszy? Nie


@zibizz1: jak to nie znaczy że jest bezpieczniejsza? No proste. Autopilot powoduje mniej wypadków (i unika innych) niż ludzie. No i czytaj wykres poprawnie. Porównaj ilość mln km bez incydentu autopilota do zwykłych samochodów (szary słupek). Ponad 10x w niej wypadków.

Czy to znaczy że jest bezpieczniejszy tam gdzie działa poprawnie?
Opposition_Fuhrer - >Sam pokazałeś że autopilot ma takie same statystyki. więcej kilo...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 23:14:47 via Wykop
  • 0
Nie potrafisz sobie uświadomić tego, że FSD jest moderowane i to, że wygrzebałeś jakiś filmik bez interwencji nic nie zmienia.


@splitt: naprawdę ciężko tak dyskutować. Przecież napisałem wyraźnie że to nie są jakieś rzadkie wybrane fragmenty gdzie udało jej się nie popełniać błędu. Widać że nie sprawdzałeś tego kanału. Zazwyczaj każdego dnia wrzuca kilka filmów z jazdy i tak codziennie. Przejrzyj sobie kanał z jaką częstotliwością jebwrzuca i jak długo.
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 23:27:21 via Wykop
  • 0
@splitt: oczywiście tu się pomyliłem bo miałem na myśli autopilota...

ale co to zmienia? Też mogę wrzucać filmiki z trudniejszych tras jak się gubi niczym licealista na pierwszej jeździe.


Czy ja twierdzę że się nie gubi? Sam podrzuciłem powyżej przykład jak się "zawiesiła" bezsensownie.

Chodzi o to że nagrań jak sobie nie potrafi poradzić jest śmiesznie mało w porównaniu do nagrań jak jeździ samodzielnie bez żadnych problemów. Gdyby tak było
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 23:33:38 via Wykop
  • 0
@splitt: na całym świecie. Autopilot mają wszystkie tesle. Kilka mln samochodów. No i weź pod uwagę że w innych państwach jest dużo gorsza infrastruktura i wyższy współczynnik wypadków na mln km niż w USA.

Podstawka autopilota działa zawsze, bez włączania go. Wystarczy mieć dane o ilości pokonanych km. na autopilocie i bez niego. To wszystko. Dziś Musk ogłosił że FSD przejechało 200mln km a weź pod uwagę jak mało ludzi
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 23:39:35 via Wykop
  • 0
@splitt: zauważ że nawet podstawka autopilota która zawsze działa (Np. hamuje ostro, kiedy jakiś samochód leci na kolizję) już powoduje 2,5 - 3 mniej wypadków niż zwykle samochody.

Tesle przecież pokonują miliardy km. Nie wiem co w tym dziwnego przy takich statystykach i kilku mln Tesli na drogach które jeżdżą zawsze z nim...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
17.05.2023, 00:03:39 via Wykop
  • 0
@splitt: jak profil kierowcy? Gościu, ty nie rozumiesz podstaw statystyk. Jeżeli weźmiesz sobie do nich jednego kierowcę to wyjdą ci idiotyczne wyniki, bo jeden potrafi jeździć całe życie bez najmniejszej kolizji a inny co chwilę się rozbija.

Przy kilku mln kierowców Tesli są oni dokładna grupa reprezentatywna dla wszystkich. Nie będziesz tu miał jakichś anomalii że przy kilku mln nabywców Tesli a tylko tacy którzy akurat jeżdżą bezpieczniej niż reszta. Przy
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
17.05.2023, 19:18:27 via Wykop
  • 0
@zibizz1: ja p------e. Bo FSD przecież jest tylko nadzorowany. Przecież prawnie musi być! Kierowca cały czas musi zachowywać czujność i gotowość do reagowania w razie czego.

Jaki ty głupi jesteś. Użył określenia "nadzorowany" bo tylko takie fsd może być. Przecież w eu prawo wymusza trzymanie rąk na kierownicy cały czas. Ludzie zasypiają, albo używają telefonu, więc Tesla musiała wprowadzić monitorowanie ich twarzy czy patrzą na drogę, kiedy wzrok się odwraca
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
17.05.2023, 19:29:57 via Wykop
  • 0
@zibizz1: To już kompletny absurdogiczny z twojej strony:

- FSD ma współczynnik incydentow x1

- Człowiek który prowadzi samochód ma wspolczunnik x5
Opposition_Fuhrer - @zibizz1: To już kompletny absurdogiczny z twojej strony:

- FSD ...

źródło: CS_xJyUWIAA8nJv

Pobierz
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
18.05.2023, 00:25:24 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 18.05.2023, 00:19:48
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

texas-holdem
texas-holdem
18.05.2023, 17:34:23 via Wykop
  • 0
@Opposition_Fuhrer: Śmieszne bo prawdziwe.
  • Odpowiedz
bronxxx
bronxxx
17.05.2023, 09:59:47
  • 1
Śmieszna fest ta ciężarówka od tesli. #motoryzacja #tesla #ciezarowki
bronxxx - Śmieszna fest ta ciężarówka od tesli. #motoryzacja #tesla #ciezarowki

źródło: temp_file.png5995533441204269672

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 18.05.2023, 00:08:41 via Wykop
  • 0
@Rogi_ @rewizjonista @Leel00 @Salomonthekrol @bronxxx: co do wyglądu, to jej kształt wynika tylko i jedynie z próby osiągnięcia jak największej aerodynamiki. Taka kabina na luzie dodaje kilkdziesiat km zasięgu więcej z tej baterii.

W zasadzie nieistotne czy ciężarówka jest na benzynę, czy na energię elektryczną. Idiotyczne kształty klasycznych kabin stawiają wręcz maxymalny opór. Popatrz np. na jakiegoś MANa, Sześciokąt. Przód całkowicie prosta powierzchnia prostopadła do kieru
OppositionFuhrer - @Rogi @rewizjonista @Leel00 @Salomonthekrol @bronxxx: co do wygląd...

źródło: 1673607614664

Pobierz
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 18.05.2023, 00:09:51 via Wykop
  • 0
Identycznie z wyglądem cybertruckow. Ten stożkowaty sufit wynika z konstrukcji ramy. Dzięki temu kształtowi będą w stanie wyprodukować go dużo taniej niż klasyczne nadwozie. Tak samo. Prostymi krawędziami i użyciem 3mln stali nierdzewnej. Brak zagięć karoserii bardzo optymalizuje i upraszcza proces produkcyjny. Dzięki temu będą mogli sprzedawać go dużo taniej niż gdyby zrobiło go klasycznie.

Tak samo ccybertruck nie będzie w ogóle malowany. Stal nierdzewna, brak żadnych podkładów, fard i lakierów.

Wygląd
Opposition_Fuhrer - Identycznie z wyglądem cybertruckow. Ten stożkowaty sufit wynika ...

źródło: Cybertruck-4-e1612178090276

Pobierz
  • Odpowiedz
d.....o
konto usunięte 17.05.2023, 11:10:25
  • 2
Jakiś n00b chciał mnie tu dzisiaj uczyć czym jest portfel krypto (-‸ლ) Zero szacunku dla starszych.

#kryptowaluty
#bitcoin
#kryptoheheszki
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 23:48:48 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
fifny_szczun
fifny_szczun
fifny_szczun
16.05.2023, 21:33:10
  • 0
Chyba będzie trzeba się za nowym portfelem rozejrzeć #ledger #bitcoin
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 22:07:32 via Wykop
  • 4
@fifny_szczun: ledger od zawsze był lewy. Shiciarstwo go promowało, bo on wspierał shity. Z tego co zrozumiałem, to robią aktualizacje, która jedynie to umożliwia a nie wymusza, więc nie wiem po co ta panika...

Prawda jest taka że oni dają januszom to czego janusze chcą. Janusz nie chce tych kluczy, seedow itp. Albo traci przez to krypto, albo zostaje okradziony itd.

JANUSZ JEST PRZYZWYCZAJONY FO WYGODNYCH SCENTRALIZOWANYCH
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 22:46:39 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 23:16:21 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

218

Soros wściekł się na Muska. Właściciel Tesli słono za to zapłaci

Soros wściekł się na Muska. Właściciel Tesli słono za to zapłaci

Soros sprzedał akcje Tesli Musk sfinalizował zakup Twittera za 44 miliardy dolarów po sześciu miesiącach sporów z akcjonariuszami spółki....

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 16.05.2023, 18:42:50
  • 123
  • #
    tesla
  • #
    musk
  • #
    soros
  • #
    biznes
  • #
    technologia
  • #
    samochody
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 19:07:21 via Wykop
  • 235
Kisnę z niego. Na inwestycji w EV soros stracił miliardy, bo stosował najbardziej pospolite myślenie Janusza "na chłopski rozum".

Standardowo Tesli nie tylko przestało grozić bankructwo kilka lat temu, wręcz zaczęła niedawno przynosić ogromne zyski (obecnie zarabia więcej niż jakakikolwiek producent samochodów). Wzrost wartości był gigantyczny a rynek ev dynamicznie się rozwija.

Co myśli typowy Janusz w takiej sytuacji? EV to przyszłość, niestety spóźniłem się na największą pompę Tesli. Co zrobić? Wiem, powstaje pełno
  • 75
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 19:53:06 via Wykop
  • 14
@Kazdyziomzbierazlom: o już kolejny z bólem d--y i idiotycznym przytykiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

- Nie było żadnych zamówień cybertruckow, jedynie rezerwacje w kolejce.

- Nie było
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 20:05:02 via Wykop
  • 10
@Kazdyziomzbierazlom: jaki crowdfounding? Przecież nic nie zbierali. O czym ty człowieku farmazoniwz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Testowe cybertucki już jeżdżą po drogach, cały czas ludzie wrzucają filmiki do netu jak spotykają je na drodze. Masowa produkcja ma się rozpocząć w Texasie jeszcze w tym roku
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 20:09:55 via Wykop
  • 2
@Kazdyziomzbierazlom: dzięki że mi podrzucasz prezentacje cybertruckow. Wiesz, nie znałem jej ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Że ma wejść do produkcji w 2021 nie było żadnym oficjalnym terminem. Musk tylko powiedział że planują rozpocząć produkcję w 2021.
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 20:27:55 via Wykop
  • 11
rezerwacja na cybertrucków kosztowała 100$, zebrali ich milion


@Kazdyziomzbierazlom: ty sobie jaja robisz?

Przecież oni tych 100mln nie potrzebowali. Ty ogarniasz człowieku w jakiej sytuacji jest Tesla? Nie tylko nie ma żadnych zobowiązań, co miliardowe inwestycje i 20mld wolnego kapitału na koncie... Oni nie potrzebowali tych śmiesznych 100mln.

Gdyby chcieli zbierać tak pieniądze to by brali normalne zaliczki, np. 20% ceny samochodu a nie śmieszne 100$.
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 20:41:18 via Wykop
  • 12
@Kazdyziomzbierazlom: piękny ból d--y macie
Opposition_Fuhrer - @Kazdyziomzbierazlom: piękny ból d--y macie

źródło: ce36b8c29730f8eca0659abe19d13cb5d0fab9f8bc74e371dcff74d54747783e

Pobierz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 21:12:11 via Wykop
  • 6
@kwanty: jak ktoś potrzebuje finansować produkcję z przedsprzedaży to zbiera zaliczki a nie symboliczne kilka $. Nie potrzebowali tych pieniędzy, ale cokolwiek musiało być, bo za darmo to każdy na świecie by sobie rezerwował tysiącami. W sumie tak wyglądały zamówienia na scam Nicoli. Ludzie krzyczeli że miliony zamówień, a wystarczyło wejść na stronę. Wpisać byle jakie dane, adres i liczbę ciężarówek. Wszystko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 22:56:27 via Wykop
  • 19
@kwanty: Przede wszystkim Musk rozumiał jakie musi zastosować podejście aby firma w ogóle miała szanse cokowiek sprzedać. Od czego zaczął? Od sportowego dwumiejscowego cabrio -Roadstera. Zbudowanym na podwoziu Lotusa, aby zminimalizować koszta, testy zderzeniowe itd. To była nowość dla milionerów z doliny krzemowej. Drogi samochód, zabawka.

Co następnie? Podobnie. Droga limuzyna, model S. Następnie rodzinny VAN ale wciąż drogi nie na szeroki rynek zbytu. Dopiero później model 3 był sporym progresem
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 17:17:33 via Wykop
  • 2
Tesla była tak nieznaczącym producentem na swoim początku (jak robili Tesla S), że żaden OEM nie chciał dla nich produkować podzespołów i dlatego musieli dla przykładu siedzenia w samochodzie robić sobie sami.


@kwanty: dodam coś od siebie. W latach 90 wiele firm chciało optymalizować koszta produkcji i próbowały odchodzić od outsourcingu przy różnych półproduktach. Wydawało się proste to logiczne. Zamawiamy jakichś komponentow spore ilości od podwykonawców. Oczywiście dopłacamy
ich marzę do
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 17:58:46 via Wykop
  • 2
@kwanty: ale wytwarzanie większości elementów samodzielnie przez teslę nie wynikał samej konieczności jak w przykładzie z fotelami. Tu chodzi o obsesję Muska nad kontrola całego procesu. On po prostu nie znosi polegania na innych firmach. Albo robią coś źle, niedokładnie, trzeba ich pilnować, zlecisz im coś a kiedy przygotują prototyp to widzisz że nie jest dokładnie taki o jaki ci chodziło, zlecasz wielokrotnie poprawki. Często są jakieś opoznienia itp. Musk
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 18:57:42 via Wykop
  • 0
@kwanty: a po covidzie, kiedy były lockdowny i masa ludzi przeszła na pracę zdalną (z której dziś już i tak większość zrezygnowała, bo ludzie bez kontroli w c---a cieli) to Musk był jednym z pierwszych który kazał wszystkim pracownikom wrócić do siedziby firmy.

Ależ był ból d--y i atak ludzi na niego za to. Wszyscy go krytykowali bo przecież tak jest wygodniej i ludzie normalnie pracują z domu a ten faszysta
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 19:51:37 via Wykop
  • 2
Jeżeli weźmie się pod uwagę rynek osobowy i masowy to ostatnim "startupem" motoryzacyjnym który nie zbankrutował w USA to General Motors - rok założenia 1908.


@kwanty: błąd. GM bankrutował już wielokrotnie przecież. W sumie to najwięcej razy że wszystkich producentów samochodów w USA.
Przecież wszystkie adaly i zawsze były ratowane przez dotacje z budżetu, aby USA utrzymało jeszcze ten sektor gospodarki.

Sam Musk świętował to niedawno
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 19:55:09 via Wykop
  • 0
@Jan998: przecież to śmieszny powód mający uzasadnić kolejną stratę na jego inwestycjach...

Przecież Muska to od dawna wróg nr. 1 lewaków. Od przejęcia Twittera, to już kompletnie imnodbilo na jego punkcie
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 21:28:52 via Wykop
  • 0
@kwanty: Musk podejmuje różne "Dźwine" na pierwszy rzut oka decyzje. Dla przykładu Twitter Blue, ta słynna subskrypcja. W mediach znajdziesz dziesiątki newsów na ten temat, jednak nie znajdziesz nigdzie powodu jaki za tym stoi a jest to bardzo rozsądne działanie. Niedawno na szybko strescilem o co z tym chodzi. Polecam przeczytać, powinno cię zaskoczyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://wykop.pl/wpis/71102201/ja-mam-placic-za-to-zeby-elon-poznal-moj-numer-tel#251693121

Kiedy to uruchomił, powiedział że taka jest
Opposition_Fuhrer - @kwanty: Musk podejmuje różne "Dźwine" na pierwszy rzut oka decyz...

źródło: 6b2859fbac7b586d7858cee725dc4b82cd004bf23e27f67a1944b2aa26355d41

Pobierz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 21:36:34 via Wykop
  • 1
@kwanty: @marcineckixx: ( ͡º ͜ʖ͡º)
Opposition_Fuhrer - @kwanty: @marcineckixx: ( ͡º ͜ʖ͡º)

źródło: Tweet by DogeDesigner

Pobierz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 21:40:59 via Wykop
  • 1
@bronxxx:
Opposition_Fuhrer - @bronxxx:

źródło: final_size-Rivian-v2_20230303002100

Pobierz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 22:05:20 via Wykop
  • 1
"Pierwszy Falcon właśnie się rozbił, kasa się skończyła, następny musi polecieć bo inaczej żadnego kontraktu nie będzie, Musk: to jest moje ostatnie $100M, robimy następną rakietę YOLO". No żaden poważny inwestor/CEO się tak nie zachowuje... ale on skubany ma intuicję/wiedzę i jest pewny że wygra.... no i wygrywa


@kwanty: przecież SpaceX dopiero za czwartym razem udało się zdobyć orbitę. Trzy pierwsze falcony zawiodły. Ostatnia zrobili już na oparach pieniędzy. Na szczęście
Opposition_Fuhrer - > "Pierwszy Falcon właśnie się rozbił, kasa się skończyła, następ...

źródło: meme-1533-1626682921

Pobierz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 17.05.2023, 22:38:31 via Wykop
  • 2
ale w tej inbie to musk zachowuje sie jak idiota obrażając kogoś i wymyślając od najgorszych bo śmiał sprzedać akcje jego spółki.Duże dziecko


@Kolsky: gdzie on kogoś obraził za sprzedaż akcji Tesli? Ty jesteś śmieszny? Przecież sprzedaż ilość akcji Sorosa ledwo mogło poruszyć jej ceną.

ale w tej inbie to musk zachowuje sie jak idiota obrażając kogoś i wymyślając od najgorszych bo śmiał sprzedać akcje jego spółki.Duże
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 18:12:14
  • 15
#bitcoin #kryptowaluty #gielda
Opposition_Fuhrer - #bitcoin #kryptowaluty #gielda

źródło: z0goudpragwa1

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 21:23:45 via Wykop
  • 1
@maggotbrain15:
Opposition_Fuhrer - @maggotbrain15:
  • Odpowiedz
Manah
Manah
15.05.2023, 23:50:43
  • 0
#twitter już nie jest dostępny przez #tor
https://theverge.com/2023/3/7/23629504/twitter-tor-onion-site-security-certificate-expired
#elonmusk
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 18:32:02 via Wykop
  • 0
@Manah: wątpię żeby to było umyślne działanie. Samodzielnie usługi nie wyłączyli. Tak jak w artykule, nikt nie był w stanie skontaktować się z obsługą Twittera w tej sprawie, a pracownicy którzy kiedyś zajmowali się obsługą cebuli już nie pracują. Pewnie tam nikt tego nie zauważył nawet...

W zasadzie dużo to nie zmienia. Domena onion ma na celu ukrycie lokalizacji usługodawcy. Kiedy łączysz się z witryną onion, ruch jest kierowany przez
  • Odpowiedz
d.....o
konto usunięte 16.05.2023, 14:46:08
  • 0
Taką mam rozkminkę, że wszystko się kiedyś kończy. Nawet bitcoiny się kiedyś skończą.
Mam odczucie w trzewiach, że po kolejnym halvingu już ATH nie będzie.

#bitcoin
#kryptowaluty

Czy będzie kolejne ATH na cenie BTC?

  • Tak 59.6% (62)
  • Nie 22.1% (23)
  • Hui wie 18.3% (19)

Oddanych głosów: 104

  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 18:17:05 via Wykop
  • 0
@dean_corso: To po prostu żenujące. To bajt? Chwalisz się ile siedzisz w temacie a zachowujesz się jak najprymitywniejsze ulica. Brat market, ząwatpienie i idiotyczne zastanawianie się czy kiedyś będzie ATH ( ͡° ͜ʖ ͡°)

R--------s mnie...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 15.05.2023, 20:07:30
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
15.05.2023, 20:52:55 via Wykop
  • 0
@anonimowy_programista: to chyba było po jakimś meczu na mistrzostwach świata w Katarze. Rozczochrany, jakaś zwykła koszulka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
Autor
16.05.2023, 16:21:47 via Wykop
  • 0
@texas-holdem: tak, ale to Erdoganowi zależało na tych zdjęciach i trzymał jego rękę nie chcąc jej puścić. Widać że Musk co jakiś czas kula na niego. Chłopek ewidentnie przegiął.

Kiedy politycy oficjalnie się spotykają to jest normą że chwilę pozują do zdjęć ściskając sobie ręce, ale to nie jest oficjalne spotkanie. Natknęli się na siebie gdzieś na trybunach. Pewnie zamienili że trzy słowa.
  • Odpowiedz
Matt_888
Matt_888
16.05.2023, 16:01:17
  • 3
Zapraszam do konkursu!

https://www.spacexpolska.pl/inne/konkurs-historia-spacex

#spacex #konkurs
Matt_888 - Zapraszam do konkursu!

https://www.spacexpolska.pl/inne/konkurs-historia-...

źródło: konkurs

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 16:05:10 via Wykop
  • 1
Bardzo dobra książka dla interesujących się tematem.

oraz opowiada historię jej twórcy – Elona Muska


Kłamstwo. W polskim wydaniu na okładce i w tytule umieszczono Muska, ale w książce praktycznie nic o nim nie ma. Niewielkie wzmianki. Książka opisuje początkowy zespół spacex, skupiajac się na kilku pracownikach.

Polecam
  • Odpowiedz

132

800+ NA KAŻDE DZIECKO

800+ NA KAŻDE DZIECKO

Dobrze gada, jak powstrzymać to szaleństwo ?

maciek939
z
youtube.com
dodany: 15.05.2023, 19:56:47
  • 20
  • #
    800
  • #
    pis
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer 16.05.2023, 16:01:45 via Wykop
  • -4
Mnie r---------a że nikt nie widzi łopatologicznego mechanizmu stającego za tym kanałem.

Gościu po prostu wypowiada się na kontrowersyjne, głośne tematy i zawsze obiera całkowicie populistyczne podejście. Drze p---ę dokładnie tak jak oczekuje tego większość społeczeństwa. To wszystko a później każdy się podnieca że dobrze gada itd. chłop ewidentnie nie ma własnego zdania, a przynajmniej go nie przedstawia na kanale. Gada to co ludzie chcą usłyszeć i masa klików leci. Niezwykle proste.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 17
  • Strona 1 z 17
  • >
  • LNURL1DP68GURN8GHJ7MRWVF5HGUEWVDHK6TMVDE6HYMRS9ASHQ6F0WCCJ7MRWW4EXCTEHX5ESQZLTUG

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 27.11.2021

    Komentator
  • VIP
    od 03.12.2021

    VIP
  • Rocznica
    od 15.08.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 15.09.2021

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking