Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko183
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Mortdecai

Mortdecai

Dołączył 3 lata i 11 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 477
  • Znaleziska 261
  • Mikroblog 216
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 4
s.....s
s.....s
konto usunięte 16.05.2021, 15:56:33 via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
Kochana @moderacja oraz @a__s i @m__b
To zapewne przez roztargnienie wasz modek nKb nie zauważył w poście
@Mortdecai propagowania symboli totalitarnych takich jak swastyka.
Błąd ten można szybko naprawić, ponieważ napisałem do Was odwołanie, które jak wszyscy dobrze wiemy, będzie wnikliwie zbadane i rozpatrzone. Podobnie jak wszystkie inne odwołania są sumiennie traktowane przez moderację tego wspaniałego serwisu ze śmiesznymi papieżami... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Przypominam tylko, iż wypełnia to znamiona
s.....s - Kochana @moderacja oraz @a_s i @m_b 
To zapewne przez roztargnienie wasz mo...

źródło: comment_1621180593ZkUoOk0U9DpfttnbHuuLMi.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 16:01:25
  • 0
@szunis: donies jeszcze na tvn24 i wyborcza.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 16:05:23
  • 0
@sylwke3100: daj się mu wyzłościć wszak jak widzisz prawda działa na niego jak płachta na byka.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 15:20:04
  • 11
Pełnowymiarowy myśliwiec Messerschmitt Bf 109 podczas testów w gigantycznym tunelu aerodynamicznym należącym do Instytutu Badań Lotnictwa im. Hermana Göeringa, położonego w pobliżu Völkenrode, na zachodnich obrzeżach Brunszwiku w Niemczech (1940 rok).

#historia #fotografia #ciekawostki
Mortdecai - Pełnowymiarowy myśliwiec Messerschmitt Bf 109 podczas testów w gigantyczn...

źródło: comment_1621178361bltYdwsUfZAipaSjkwssf3.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

362

Uniwersytet w Krakowie - prawicowe władze obrażają profesorów i wyłączają emaile

Uniwersytet w Krakowie - prawicowe władze obrażają profesorów i wyłączają emaile

Po informacjach o planowanych zwolnieniach przez prawicowe władze Uniwersytetu Pedagogicznego niepokornych wobec władzy filozofów i socjologów – na uczelni rozgorzała internetowa awantura. Kanclerz UP, zarzucił wykładowcom „agnostycyzm” i „brak kompetencji umysłowych”. Potem wyłączono im pocztę.

konto usunięte
z
newsweek.pl
dodany: 16.05.2021, 06:24:16
  • 131
  • #
    szkolnictwowyzsze
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazprawakow
  • #
    technologia
  • #
    neuropa
  • #
    polityka
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 08:44:12
  • -29
@Gordon_LL: sęk w tym, że pis to lewica :D Tylko sobie uroili, jak na typowych komuchów przystało, że reprezentują prawą stronę bo chodzą do kościółka i bawią się w patriotyzm. Gospodarczo mogą podać rękę SLD czy Razem.
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 08:49:21
  • -24
@Gordon_LL: skoro tak to pis to komuchy - zamordyzm który implementują doskonale na to wskazuje. A kim są komuchy? Prawkami?XD

PS
Skąd ci się uroił k----n, żłobie? Bo napisałem, że pisowce to lewica? XDDD

442

Koniec z samowolką e-hulajnóg! Od 20 maja jazda po ścieżkach i z ograniczeniami

Koniec z samowolką e-hulajnóg! Od 20 maja jazda po ścieżkach i z ograniczeniami

Przepisy wprowadzają m.in. ograniczenia w poruszaniu się e-hulajnogą zależne od wieku i ograniczenia prędkości. E-hulajnogi pojadą drogą dla rowerów lub pasa ruchu dla rowerów – z prędkością max. 20 km/h. Osoby niepełnoletnie muszą mieć kartę rowerową lub prawo jazdy kategorii AM, A1, B1 lub T.

Lokator87
z
superbiz.se.pl
dodany: 15.05.2021, 07:33:34
  • 295
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    drogi
  • #
    hulajnogaelektryczna
  • #
    ruchdrogowy
  • #
    komunikacjamiejska
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 04:09:16
  • 20
@Pawel993: i podatek od takich idiotycznych pomysłów jak twój.
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 04:12:14
  • -10
muszę robić slalom między ludźmi po chodniku.


@Spejsonik: chodnik jest dla ludzi, nie hulajnóg.
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 08:36:41
  • -2
@Pawel993: kto się bierze? XDDDD Podtrzymuję swój pomysł i dodam kolejny podpunkt - za wypisywanie bredni jak ten twój komentarz powinna być kara więzienia, najlepiej 25 lat. Albo grzywna 50 zł (bo nawet tyle nie masz, dziecko drogie).
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 08:42:09
  • -3
@Pawel993: miejsca parkingowe też są płatne, a jakoś nie protestuję. Płatny wjazd też mi nie przeszkadza bo mnie stać na te śmieszne kwoty. A hulajonogowców j---ć jak stare baby.

828

Brutalne zatrzymania uczestników demonstracji solidarności z Palestyną...

Brutalne zatrzymania uczestników demonstracji solidarności z Palestyną...

Popychanie dziennikarzy, Babcia Kasia w kajdankach twarzą do ziemi. Skurczybyki pisowskie. #NowyŁad

FlasH
z
twitter.com
dodany: 15.05.2021, 19:53:30
  • 117
  • #
    pis
  • #
    dobrazmiana
  • #
    palestyna
  • #
    izrael
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 04:30:46
  • 20
Jeszcze go nie obalili?


@Ciemny7: kto ma go niby obalić, ta śmieszna opozycja co to głosuje razem z nimi (zwłaszcza gdy chodzi o podwyżkę uposażenia poselskiego)? XDDD Lewaczki z pisu (tak, pis to lewica) będą jeszcze dłuuuuugo rządziły - opozycja w tym kraju to po prostu ponury żart.
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 08:00:34
  • -2
@sp00_n: nie, nie chodzi o sranie na łeb tylko o to, że opozycja w Polsce to banda idiotów, ponury żart, chora abstrakcja. Tam nie ma lidera, są wydmuszki, którym kompletnie nie zależy na byciu alternatywą - wierzą tylko w to, że antypisowska polityka coś da i że ludzie będą rozczarowani rządami partii karakanoida i to na nich oddadzą głos. No, na pewno, zwłaszcza gdy pis wie jak rozgrywać tych przygłupów

457

Julka komediantka i feminikampanka zgaszona w tv śniadaniowej.[Eng]

Julka komediantka i feminikampanka zgaszona w tv śniadaniowej.[Eng]

Zgaszona po wielokroć. kiedy próbuje przekonać innych, że zwracanie się w sklepie przez sprzedawczynie do klientów " uroczo grzecznościowymi" zwrotami obraża kobiety. Poziom zaawansowania angielskiego potrzebny do zrozumienia filmu na poziomie Z2 - Zmywak w Anglii dwa lata. Zaczyna się od 0:37.

rifraw
z
youtube.com
dodany: 15.05.2021, 15:53:58
  • 62
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekaztwitterowychjulek
  • #
    bekazjulekkomediantek
  • #
    4konserwy
  • #
    lewackalogika
  • #
    oranie
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 04:24:14
  • 96
Kurde, żeby słowa wypowiadane z największą serdecznością i ciepłem jeszcze kogoś raziły i oburzały to serio trzeba mieć nierówno pod kopułą :D


@Kargaroth: wystarczy być lewaczkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

0

Rozmowa z Palestyńczykiem Nidalem Hamadem

Rozmowa z Palestyńczykiem Nidalem Hamadem

http://www.al-safsaf.com/category/polski/ https://electronicintifada.net/

Stepere1234
z
youtube.com
dodany: 15.05.2021, 21:40:00
  • 5
  • #
    swiat
  • #
    polityka
  • #
    wojna
  • #
    izrael
  • #
    palestyna
  • #
    bliskiwschod
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 04:01:38
  • -2
To synuś Nowickiej? xD Ładnie wychowała swojego bękarta.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

0

Facebook: K-pop śląskie - nowa strona

Facebook: K-pop śląskie - nowa strona

K-pop śląskie. K-pop w województwie śląskim.

patatajx007
z
facebook.com
dodany: 15.05.2021, 23:04:22
  • 1
  • #
    polska
  • #
    slask
  • #
    muzyka
  • #
    korea
  • #
    kultura
  • #
    bts
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 03:59:04
  • -3
@patatajx007 kpop to g---o.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1260

Kto by pomyślał, że Google Analytics jest tak ważny do działania VPN ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kto by pomyślał, że Google Analytics jest tak ważny do działania VPN ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wiecie, że ten "bezpieczny" i polecany przez JułTuberów VPN o nazwie NordVPN nie działa bez dostępu do serwerów... Google Analytics? ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

klocus
z
wykop.pl
dodany: 15.05.2021, 15:12:05
  • 207
  • #
    zainteresowania
  • #
    technologia
  • #
    komputery
  • #
    ciekawostki
  • #
    informatyka
  • #
    bezpieczenstwo
Mortdecai
Mortdecai 15.05.2021, 18:30:16
  • -3
Nie mogę tego w żaden sposób udowodnić, ani żaden z Was nie musi mi wierzyć, ale NordVPN faktycznie nie rejestruje ruchu swoich użytkowników, a służby przeklinają tego usługodawcę.
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Mortdecai
Mortdecai 15.05.2021, 19:26:15
  • -2
@flaamaster: osobiście uważam, że hasła najlepiej trzymać na zewnętrznym nośniku (szyfrowanym) albo w głowie skąd raczej nie wyciekną (-;
Mortdecai
Mortdecai 15.05.2021, 19:26:57
  • -1
@KrzysztofMickiewicz: a masz jakieś dowody na to, że NordVPN strzela z ucha.
Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 03:51:03
  • -1
@Aaandrzej: to zależy czy masz mocną psychikę. Zajebiście ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jasak
Jasak
15.05.2021, 16:52:52
  • 401
Ja tylko napomknę że #programista15k to nadal robak. To nadal posada która nie zapewni np. mieszkania za gotówkę bez odkładania przez wiele lat. Sprowadzanie ludzi "lepiej" zarabiających w dół to jest to zabicie klasy średniej.
Taki nasz programista, to nawet nie jest taki inżynier z Niemiec co ma dom, nowe kombi disla, żaglówkę w porcie.
Ubóstwo polaków zarabiających minimalną czy też średnią to jest coś co trzeba zmienić, a nie usuwać klasę
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mortdecai
Mortdecai 16.05.2021, 03:50:05
  • 0
@Jasak: dlaczego tylko pis chcesz stawiać przed TS, a co z poprzednimi rządami, tam byli sami święci? XD Wszystkich precz!
  • Odpowiedz
D.....s
D.....s
konto usunięte 14.05.2021, 17:36:06 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mirki jest tu ktoś kto pomoże mi napisać donos na policję? #policja #przegryw #kiciochpyta
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mortdecai
Mortdecai 15.05.2021, 22:12:34
  • 0
@Dudleuss: możesz zostać małym świadkiem koronnym i zeznawać przeciwko np. pewnemu panu ktory trzęsie wykopem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Z Masą o życiu gadał i grał ziomeczka to może coś by się przykleiło.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 15.05.2021, 22:34:26
  • 0
@Dudleuss: zawsze możesz iść na policję i złożyć zawiadomienie, nawet na siebie samego.
  • Odpowiedz
Baleburg
Baleburg
06.04.2021, 12:34:25
  • 138
bezprawnik znów się zesrał xD

https://bezprawnik.pl/podatek-katastralny-od-drugiej-nieruchomosci-to-juz-naprawde-szczyt-zawisci/

#antykapitalizm #mieszkanie #gospodarka
  • 115
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 18:42:03
  • 2
@Gaku745: pracuję za granicą, mam mieszkanie po ojcu i po babci. Obecnie stoją puste. Płacę za nie normalny czynsz. Masz z tym jakiś problem?
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 18:47:12
  • 0
@Assailant: pracuje tam gdzie pracuje bo taki mam kontrakt xD I co teras? XDD
  • Odpowiedz
rzep
rzep
06.04.2021, 08:08:55
  • 547
Na główną z płomieniem i ponad 3000 wykopów trafia znalezisko: "Lekarz, który stwierdził śmierć G. Floyda "teoretyzował" co do przyczyny"

Intencje dodającego @siRcatcha są jasne - lekarz zmyślił, "teoretyzował" (koniecznie w cudzysłowiu), to nie było oparte na faktach i Floyd nie został zabity przez dzielnego policjanta!

Wystarczy jednak przeczytać treść znaleziska, by zobaczyć jak bardzo dodający manipuluje (co bardzo słusznie zauważyło wiele osób w komentarzach np. @stgnck , @Sinity , @red7000
rzep - Na główną z płomieniem i ponad 3000 wykopów trafia znalezisko: "Lekarz, który ...

źródło: comment_1617696397KBGYoJKzkDo4pkzepTzoRh.jpg

Pobierz
  • 161
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:19:29
  • 1
@rzep: aha, no, to spoko, czyli Dżrordż to bohater, tak?
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:27:02
  • 4
@rzep: oczywiście, że policja nie jest od wykonywania wyroków, ale czy ktoś na nim takowy wykonał? Typ (bohater środowisk lewicowych) był zwykłym kryminalistą, ale przede wszystkim narkomanem, który zniszczył sobie zdrowie. Policjant w żaden sposób nie może odpowiadać za to, że n------n naćpał się fentanylu, norfentanylu, a--------y, metamfetaminy i morfiny tudzież tym samym zniszczył sobie pikawę (lewa tętnica wieńcowa była zwężona w 75%, prawa tętnica wieńcowa w 90%). Gdyby główny
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:41:36
  • 3
@rzep: ty chyba nie wiesz jak funkcjonuje policja w USA. Stawiając czynny opór sam czynisz sobie problem - niby skąd policjant ma wiedzieć, że typ ma schorzenia (równie dobrze mógł udawać aby się oswobodzić)? Trzymał go tyle czasu bo najwidoczniej było to potrzebne - powtarzam, gdyby pan Floryda się nie rzucał jak małpa w klatce to nie byłoby problemu. Po co się zatem rzucał, czemu stawiał opór wiedząc, że ma
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:45:04
  • 3
@rzep: ale cóż to za porównanie! Losowa osoba vs kryminalista stawiający opór?

Poza tym Floyd wiedział co grozi człowiekowi, który nie spełnia poleceń policjanta. Gdyby zachowywał się jak kulturalny człowiek to problemu by nie było i to od tego trzeba zacząć. Policjant wykonywał swoją pracę, nic więcej.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:47:44
  • 1
@rzep: ale to Floyd jest winien swojej śmierci! Tylko i wyłącznie! Po co ćpał? Po co stawiał opór w trakcie zatrzymania?
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:52:50
  • 1
@rzep: może odpowiedz z łaski swojej dlaczego Floyd stawiał opór wiedząc, że policjanci w jego kraju w tańcu się nie pieszczą? Czy Floyd mógł nie zdawać sobie sprawy z tego jak funkcjonuje policja w USA? No, czekam!
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:56:43
  • 2
@rzep: ale policjant stosował ŚPB, które są dozwolone. Moje pytanie jest proste - po co Floyd stawiał opór? Jaki był cel takiego zachowania w świetle jego chorób i uzależnienia? Hm? Chętnie posłucham Twojej opinii na ten temat.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:59:49
  • 1
@rzep: czemu Floyd stawiał opór? No?
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:11:24
  • 2
@AustinMeaulnes: czyli teraz stawianie oporu nazywa się per "napad paniki i strachu"? XDDD I jeszcze zaraz się dowiem, że policjant jak przystało na białego suprematystę, zatrzymał Floyda całkowicie bez powodu xDDDDD
@rzep: odpowiesz na pytanie?
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:14:46
  • 0
@rzep: ale ja się pytałem czemu Floyd stawiał opór i dlaczego nie wykonywał poleceń policjanta, a nie o to czy policjant ma prawo "mordować zatrzymanych" (swoją drogą - nie było jeszcze wyroku sądu, a ty już wydałeś osąd).
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:15:16
  • 1
@AustinMeaulnes: to ty jesteś dziecinny. Gdyby pan n------n i kryminalista wykonywał polecenia policjanta to by mu włos z głowy nie spadł.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:27:22
  • 2
@AustinMeaulnes: nie, nie mógł. A Floyd miał obowiązek wykonywać polecenia - ponieważ tego nie zrobił to policjant zastosował środek przymusu bezpośredniego. N------n i kryminalista Floyd postanowił stawiać opór pomimo słabego zdrowia, a więc sam się naraził na problemy, z własnej niczym nie przymuszonej winy (bo policjant nie zmuszał go do oporu).
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:32:41
  • 2
@rzep: ja ci powiem - bo był osobą, o bardzo małym, mocno przećpanym rozumku. Floyd musiał być świadomy tego jak funkcjonuje policja w jego kraju i czym grozi stawianie oporu - jeśli nie brał tego pod uwagę to znaczy, że jego rozumek był doszczętnie zaćpany. Jedyną osobą, która odpowiada za śmierć Floyda jest on sam.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:35:10
  • 0
@rzep: czyli co, nieprawdą jest, że był narkomanem zażywającym syf w stylu fentanylu, norfentanylu, a--------y, metamfetaminy i morfiny? Czy ww. środki nie wpływają znacząco na zdrowie człowieka, jego narządy wewnętrzne? Hm?
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:37:29
  • 0
@rzep: ale nie od dziś wiadomo, że fentanyl niszczy mózg. Pozostałe n-------i, którymi rozkoszował się osobnik, który napadł z bronią palną na czarnoskórą kobietę w ciąży również są groźne dla życia i zdrowia człowieka.

Odpowiedz na proste pytanie - czy nieprawdą jest, że był narkomanem zażywającym syf w stylu fentanylu, norfentanylu, a--------y, metamfetaminy i morfiny? Czy zażywanie tych środków mogło negatywnie wpłynąć na jego zdrowie oraz narządy wewnętrzne w
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:43:44
  • 0
@Marekexp: przecież jest wyraźnie napisane:

The emergency room doctor who pronounced George Floyd dead after trying to resuscitate him testified Monday that he theorized at the time that Floyd’s heart most likely stopped because he didn’t get enough oxygen.
czyli

Lekarz z oddziału ratunkowego, który stwierdził zgon George'a Floyda po próbie jego reanimacji, zeznał, że teoretyzował wówczas, że serce Floyda najprawdopodobniej zatrzymało się, ponieważ nie otrzymał wystarczającej ilości tlenu.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:00:02
  • 0
@Marekexp: raczej "zasugerować wyjaśnienie czegoś" niż "dojść do wniosku" - tu chodzi o American English, a nie British English.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:15:50
  • 0
@Marekexp: zwrot "theorized" pochodzi z AE, a nie BE i ma inne znaczenie. Może nie wiesz, ale język angielski używany w UK różni się od tego w USA. Tutaj jest to ładnie wyjaśnione.
Mortdecai - @Marekexp: zwrot "theorized" pochodzi z AE, a nie BE i ma inne znaczenie....

źródło: comment_16177113422YlS8h0FgiFm6gNdhEuOEa.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:25:21
  • 0
@Marekexp: per idiota możesz się zwracać do swoich kolegów albo do rodziców, ale nie do mnie, prostaku. Twój komentarz zgłaszam jako atak na moją osobę. Jak widać semantyka to dla ciebie zbyt ciężki temat do rozpatrywania. Dalszą "dyskusję" z tobą sobie daruję gdyż nie zwykłem jej prowadzić z niewychowanymi chamami niepotrafiącymi trzymać nerwów na wodzy.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:30:37
  • 0
@Marekexp: daruj sobie, jesteś prostakiem, który nie potrafi spokojnie dyskutować. Współczuję twoim rodzicom, wychowując cię ponieśli skrajną porażkę. Jak rzekłem wcześniej - nie mam zamiaru prowadzić rozmowy z kimś kto wyzywa mnie od idiotów bo miałem czelność drążyć temat i kwestię semantyki. Żegnam.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:32:06
  • 0
@Tymajster: i cyk, kolejne zgłoszenie.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:45:32
  • 0
@rzep: czy ja gdzieś napisałem, że policja może łamać procedury i narażać życie tudzież zdrowie zatrzymanych? No, pytam się, czy ja coś takiego napisałem? Ja się zastanawiam dlaczego Floyd stawiał opór wiedząc do czego "zdolna" jest amerykańska policja oraz mając świadomość tego, że jest narkomanem, który zniszczył swoje zdrowie!

To nie policjant odpowiada za śmierć Floyda tylko on sam - gdyby nie stawiał oporu to nie doszłoby do eskalacji. Przede
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:47:33
  • 0
@rzep: generalnie lewica w kwestii Floyda nie ma racji, a ja nie mam zamiaru wam tego dowodzić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Tymajster: widzę, że jesteś kolejnym dzieckiem, którego rodzice ponieśli porażkę przy wychowaniu. Naucz się kultury, a potem prowadź z ludźmi dyskusje.

A Chauvin jest niewinny do momentu udowodnienia mu win i skazania przez sąd.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:56:30
  • 0
@adibor: oczywiście, sekcja zwłok na pewno nie wykazała w jego organizmie obecności żadnych narkotyków ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:02:31
  • 0
@adibor: poczytaj sobie co wykazała sekcja zwłok Floyda. Otóż lewa tętnica wieńcowa pana murzyna była zwężona w 75%, a prawa tętnica wieńcowa w 90% - poczytaj sobie czym to było spowodowane i jakie ma następstwa (taka praca domowa, możesz w kolejnym komentarzu napisać do czego ww prowadzi). Ćpanie fentanylu, norfentanylu, a--------y, metamfetaminy i morfiny kończy się właśnie w taki, a nie inny, tragiczny dla zdrowia i życia sposób.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:09:59
  • 0
@adibor:

było to jedyna/bezpośrednią przyczyna śmierci?

Bezpośrednią przyczyną śmierci Floyda było jego zachowanie - gdyby nie posługiwał się fałszywymi pieniędzmi, a później nie stawiał oporu przy zatrzymaniu przez policję to z dużą dozą prawdopodobieństwa żyłby do dnia dzisiejszego jeno zapewne obserwowałby świat zza krat.

Zastosowanie ŚPB przez policjanta było całkowicie uzasadnione - w ten sposób postępuje się z osobami, które nie reagują i nie stosują się do poleceń wydawanych
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:17:51
  • 0
@rzep: bo jest - zacznijmy od tego, że gdyby nie stawiał oporu to policjant nie zastosowałby wobec niego ŚPB.
@adibor: raczej "chwast blaiming".
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:19:27
  • 0
@rzep: oczywiście, że jest. Jak już napisałem wcześniej - gdyby Floyd nie posługiwał się fałszywymi pieniędzmi, a później nie stawiał oporu przy zatrzymaniu to z dużą dozą prawdopodobieństwa można założyć, że nadal cieszyłby się życiem choć za kratami więzienia gdzie trafiają tacy jak on kryminaliści.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:27:46
  • 0
@rzep: pozwól, że zapytam - czego spodziewał się Floyd gdy płacił fałszywym banknotem? Jakiej reakcji spodziewał się (albo mógł się spodziewać będąc mieszkańcem USA świadomym tego jak w jego kraju działa policja) po funkcjonariuszach, którym stawiał opór przy zatrzymaniu? Odpowiesz z łaski swojej?

Twoja logika wygląda tak. Ktoś przekracza dozwoloną prędkość. Policja zatrzymuje go a następnie strzela mu w głowę z pistoletu służbowego.

Coś mi się wydaje, że nie za
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:38:08
  • 0
@rzep: ostatecznie to sąd oceni czy Chauvin działał zgodnie z procedurami czy nie, a nie Ty, ja czy inni.

Na chwilę obecną, ja osobiście uważam, że jedynym winnym śmierci Floyda jest on sam. Powtarzam po raz n-ty - gdyby nie posługiwał się fałszywymi pieniędzmi, a później nie stawiał oporu to zapewne żyłby chociaż oglądałby świat zza krat więzienia. Duży, wręcz ogromny wpływ na taki a nie inny rozwój wydarzeń miał
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:48:03
  • 0
@rzep:

Ostatecznie oczywiście oceni to sąd.

I ława przysięgłych, która nie będzie składała się z osób, które np. brały udział w protestach "Burn Loot Murder".

prokuratura oceniła, że przekroczył, jego przełożeni ocenili, że przekroczył i kupa innych dowodów pokazuje,
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 14:03:00
  • 1
@nie_tak_szybko:

Wklej przepisy ktore mowią o tym, że jak ktoś placifalszywymi banknotami to mozna go udusićkolanem.

Oczywiście, że takich zapisów nie ma, są za to takie, które regulują jak postępować z osobą, która stawia aktywny opór przy zatrzymaniu.

Policja w każdym cywilizowanym kraju jest szkolona do tego aby umieć zatrzymać ludzi agresywnych, pod wpływem alkoholu czy narkotyków w ten sposób aby takie osoby nie skrzywdzimy siebie
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 14:17:45
  • 0
@adibor: to moja subiektywna ocena, zobaczymy jaki wyrok wyda sąd. Nie mniej używanie ŚPB to w USA norma, sprawdź sobie filmy z zatrzymań na Youtube (gdzie ktoś stawia opór policjantowi).
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 14:53:56
  • 1
@rzep:

Też nie będzie się składała z rasistowskich wykopków.

Czyli co, ja jestem rasistą, tak?

Wytłumaczyłem Ci już, że z logiką u Ciebie słabo.

Dobrze, że ty osiągnąłeś jej szczyty ;)
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:02:20
  • 0
@iAmTS: na pewno to, że Floyd był ćpunem nie ma nic do rzeczy. Aha - możesz wskazać ten zapis, chętnie się zapoznam.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:11:19
  • 0
Wykopki na siłę próbujące udowodnić winę Floyda i ignorujące kompletnie dowody nimi są.

Czyli Floyd jest całkowicie niewinny i fakt, że stawiał opór i był narkomanem z lichym zdrowiem absolutnie nic nie wnosi do sprawy?

Przynajmniej nie staram się argumentować, że Floyd jest winny łamania procedur przez policję.

Starasz, to prawda ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:16:53
  • 0
Jest całkowicie niewinny swojej śmierci z rąk policjantów.

Nie zgadzam się. Jest winny stawiania oporu i bycia ćpunem co przyczyniło się do takiego, a nie innego rozwoju sytuacji. Wielokrotnie już pisałem, ale nie dociera - gdyby zachowywał się jak cywilizowany człowiek i od początku wykonywał polecenia policjanta to nic by mu się nie stało.

Nie, nie jestem debilem, więc tego nie robię.

Tego nie powiedziałem. Po prostu mamy inne zdanie na temat
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:25:45
  • 0
@rzep: jeśli chcesz żebym traktował cię poważnie to daruj sobie proszę określenia w stylu "pieprzysz bzdury" bo to niezbyt dobrze o tobie świadczy. Zamiast używania tego typu sformułowań postaraj się użyć innych.

Już raz Ci napisałem, że przykład ze strzelaniem do osoby przekraczającej prędkość jest niedorzeczny. Rozpatrujemy kwestię stawiania oporu podczas zatrzymania za złamanie prawa, a nie naruszenia przepisów ruchu drogowego.

W USA jeśli podczas zatrzymania przez policję stosujesz czynny
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:31:25
  • 0
@rzep: nie, uważam, że Floyd jest współwinny swojej śmierci - stawiał opór i był narkomanem.

Jedyną niepoważną osobą tutaj jesteś ty gdyż ślepo bronisz kryminalisty, który zdał klucze z tego świata głównie przez swoją własną intelektualną impotencję spowodowaną ćpaniem narkotyków oraz stawianie czynnego oporu policjantom, którzy "słyną" ze "stanowczego" traktowania osób zatrzymanych.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:40:28
  • 0
Nigdzie nie bronię kryminalisty.


@rzep: napisałeś, cytuję:

Jest całkowicie niewinny swojej śmierci z rąk policjantów wynikającej z przekroczenia uprawnień.
Jak zatem interpretować słowa "jest całkowicie niewinny swojej śmierci" skoro ćpał n-------i (niszcząc tym samym swój organizm) i stawiał czynny opór podczas zatrzymania, jeśli nie jako obronę tego człowieka?
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:41:33
  • 0
Przecież on bierze pod uwagę dokument patologa, to Ty ślepo atakujesz


@ziumbalapl: ślepo? Bo mam czelność zwrócić uwagę na fakty? Grubo.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:45:55
  • 0
@rzep:

Floyd nie jest winny łamania procedur przez policję

Na chwilę obecną brak orzeczenia sądu w tej materii, a opinie prokuratora (którego rola nie sprowadza się do bronienia oskarżonego) oraz reszty są efektem nagonki określonych środowisk, które wywołały krwawe zamieszki.

Floyd jest winien bycia narkomanem i kryminalistą oraz stawiania oporu
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:50:10
  • 0
Nie ma to znaczenia w dyskusji.


@rzep: oczywiście, że ma. Całej sprawy w ogóle by nie było gdyby Floyd nie był kryminalistą stale popełniającym czyny zabronione i narkomanem.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:52:02
  • 0
@rzep: ale ten "przykład" jest niedorzeczny co wytłumaczyłem wcześniej.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:56:28
  • 0
@rzep: jest skrajnie niemądry i niepoważny. Czym innym jest stawianie aktywnego oporu policjantowi podczas zatrzymania i zdanie kluczy z tego świata bo ćpa się na potęgę, a czym innym strzelanie do ludzi, którzy przekraczają dozwoloną prędkość.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:59:56
  • 0
@rzep: zgadzam się, są odpowiednie procedury, które w przypadku Floyda nie byłyby implementowane gdyby ten nie stawiał oporu i nie był narkomanem ze słabą pikawą.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 17:15:20
  • 0
@rzep: nie zostałby zastrzelony gdyby się nie rzucał.

@adibor:

ty, ale twoje urojenia to nie fakty.
  • Odpowiedz
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 16:56:41
  • 1
Clarkson w formie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#heheszki
Mortdecai - Clarkson w formie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#heheszki

źródło: comment_1617728145yk8namwD2q9qxqIdJwlYIF.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

871

Rosjanin wkopał fałszywy słup graniczny i pobierał opłaty od imigrantów...

Rosjanin wkopał fałszywy słup graniczny i pobierał opłaty od imigrantów...

...za przeprowadzenie przez rzekomą granicę. Arabscy imigranci myśleli, że dostają się do Finlandii.

Shrug
z
twitter.com
dodany: 06.04.2021, 11:08:03
  • 50
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    rosja
  • #
    imigranci
  • #
    heheszki
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:13:15
  • 8
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mortdecai - ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_1617721993oQrD5qL2BoUNefnQJdRDDZ.gif

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

4440

"Znam piosenki Krawczyka lepiej niż ty konstytucję". Młodzi komentują słowa Dudy

"Znam piosenki Krawczyka lepiej niż ty konstytucję". Młodzi komentują słowa Dudy

Tuż po informacji o śmierci Krzysztofa Krawczyka w internecie pojawiły się wyrazy współczucia. Głos zabrał też Andrzej Duda, który w swoich kondolencjach musiał napisać coś... negatywnego o młodych. Zarzucił im, że lekceważą lub nawet nie znają muzyki artysty. Młodzi są OBURZENI niewiedzą prezydenta

vibezpl
z
vibez.pl
dodany: 06.04.2021, 10:34:42
  • 363
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    krawczyk
  • #
    muzyka
  • #
    bekazpisu
  • #
    feels
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:29:20
  • 7
@pablooooo: abstrahując od poziomu inteligencji obecnego (p)rezydenta to zestawianie go ze zbrodniarzami typu Stalin czy Hitler pokazuje, że twoje IQ jest niższe od samego zainteresowanego, a to już nie lada osiągnięcie.
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:29:02
  • 1
@holan: bawią mnie takie porównania - w przeciwieństwie do bandytów pokroju Stalina czy Hitlera, Du*a nikogo nie zamordował, nie wywołał wojny światowej i nie odpowiada za terror. No, ale co ja tam wiem, pewnie jestem dla ciebie pisowcem bo "staję w obronie (p)rezydenta" XDD
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Strona 6 z 8
  • >

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

  • ‎ ‎ ‎ ‎ ‎
  • ⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Osiągnięcia

  • Kałasznikow
    od 17.05.2021

    Kałasznikow
  • Rocznica
    od 04.04.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl