Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko374
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Mortdecai
Mortdecai

Mortdecai

Dołączył 2 lata i 7 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 477
  • Znaleziska 261
  • Mikroblog 216
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 4
Baleburg
Baleburg
Baleburg
06.04.2021, 12:34:25
  • 138
bezprawnik znów się zesrał xD

https://bezprawnik.pl/podatek-katastralny-od-drugiej-nieruchomosci-to-juz-naprawde-szczyt-zawisci/

#antykapitalizm #mieszkanie #gospodarka
  • konto usunięte
  • mat888
  • kapitan_bomba
  • Szczykawa
  • watrobaciemnosci
  • +133 innych
  • 115
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 18:42:03
  • 2
@Gaku745: pracuję za granicą, mam mieszkanie po ojcu i po babci. Obecnie stoją puste. Płacę za nie normalny czynsz. Masz z tym jakiś problem?
  • Pyrek77
  • Devilus
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 18:47:12
  • 0
@Assailant: pracuje tam gdzie pracuje bo taki mam kontrakt xD I co teras? XDD
rzep
rzep
rzep
06.04.2021, 08:08:55
  • 547
Na główną z płomieniem i ponad 3000 wykopów trafia znalezisko: "Lekarz, który stwierdził śmierć G. Floyda "teoretyzował" co do przyczyny"

Intencje dodającego @siRcatcha są jasne - lekarz zmyślił, "teoretyzował" (koniecznie w cudzysłowiu), to nie było oparte na faktach i Floyd nie został zabity przez dzielnego policjanta!

Wystarczy jednak przeczytać treść znaleziska, by zobaczyć jak bardzo dodający manipuluje (co bardzo słusznie zauważyło wiele osób w komentarzach np. @stgnck , @Sinity , @red7000 ,
Pobierz rzep - Na główną z płomieniem i ponad 3000 wykopów trafia znalezisko: "Lekarz, który ...
źródło: comment_1617696397KBGYoJKzkDo4pkzepTzoRh.jpg
  • lrwmdsh_itt
  • ajuto00
  • eoneon
  • shiromaru
  • konto usunięte
  • +542 innych
  • 161
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:19:29
  • 1
@rzep: aha, no, to spoko, czyli Dżrordż to bohater, tak?
  • VrubeL
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:27:02
  • 4
@rzep: oczywiście, że policja nie jest od wykonywania wyroków, ale czy ktoś na nim takowy wykonał? Typ (bohater środowisk lewicowych) był zwykłym kryminalistą, ale przede wszystkim narkomanem, który zniszczył sobie zdrowie. Policjant w żaden sposób nie może odpowiadać za to, że narkoman naćpał się fentanylu, norfentanylu, amfetaminy, metamfetaminy i morfiny tudzież tym samym zniszczył sobie pikawę (lewa tętnica wieńcowa była zwężona w 75%, prawa tętnica wieńcowa w 90%). Gdyby główny zainteresowany
  • VrubeL
  • shitty_support
  • FailedArtist
  • Hubert_von_Mai
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:41:36
  • 3
@rzep: ty chyba nie wiesz jak funkcjonuje policja w USA. Stawiając czynny opór sam czynisz sobie problem - niby skąd policjant ma wiedzieć, że typ ma schorzenia (równie dobrze mógł udawać aby się oswobodzić)? Trzymał go tyle czasu bo najwidoczniej było to potrzebne - powtarzam, gdyby pan Floryda się nie rzucał jak małpa w klatce to nie byłoby problemu. Po co się zatem rzucał, czemu stawiał opór wiedząc, że ma słabe
  • VrubeL
  • shitty_support
  • Bing0Bang0Bong0
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:45:04
  • 3
@rzep: ale cóż to za porównanie! Losowa osoba vs kryminalista stawiający opór?

Poza tym Floyd wiedział co grozi człowiekowi, który nie spełnia poleceń policjanta. Gdyby zachowywał się jak kulturalny człowiek to problemu by nie było i to od tego trzeba zacząć. Policjant wykonywał swoją pracę, nic więcej.
  • VrubeL
  • shitty_support
  • Bing0Bang0Bong0
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:47:44
  • 1
@rzep: ale to Floyd jest winien swojej śmierci! Tylko i wyłącznie! Po co ćpał? Po co stawiał opór w trakcie zatrzymania?
  • VrubeL
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:52:50
  • 1
@rzep: może odpowiedz z łaski swojej dlaczego Floyd stawiał opór wiedząc, że policjanci w jego kraju w tańcu się nie pieszczą? Czy Floyd mógł nie zdawać sobie sprawy z tego jak funkcjonuje policja w USA? No, czekam!
  • VrubeL
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:56:43
  • 2
@rzep: ale policjant stosował ŚPB, które są dozwolone. Moje pytanie jest proste - po co Floyd stawiał opór? Jaki był cel takiego zachowania w świetle jego chorób i uzależnienia? Hm? Chętnie posłucham Twojej opinii na ten temat.
  • VrubeL
  • shitty_support
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:59:49
  • 1
@rzep: czemu Floyd stawiał opór? No?
  • VrubeL
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:11:24
  • 2
@AustinMeaulnes: czyli teraz stawianie oporu nazywa się per "napad paniki i strachu"? XDDD I jeszcze zaraz się dowiem, że policjant jak przystało na białego suprematystę, zatrzymał Floyda całkowicie bez powodu xDDDDD
@rzep: odpowiesz na pytanie?
  • VrubeL
  • shitty_support
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:14:46
  • 0
@rzep: ale ja się pytałem czemu Floyd stawiał opór i dlaczego nie wykonywał poleceń policjanta, a nie o to czy policjant ma prawo "mordować zatrzymanych" (swoją drogą - nie było jeszcze wyroku sądu, a ty już wydałeś osąd).
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:15:16
  • 1
@AustinMeaulnes: to ty jesteś dziecinny. Gdyby pan narkoman i kryminalista wykonywał polecenia policjanta to by mu włos z głowy nie spadł.
  • VrubeL
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:27:22
  • 2
@AustinMeaulnes: nie, nie mógł. A Floyd miał obowiązek wykonywać polecenia - ponieważ tego nie zrobił to policjant zastosował środek przymusu bezpośredniego. Narkoman i kryminalista Floyd postanowił stawiać opór pomimo słabego zdrowia, a więc sam się naraził na problemy, z własnej niczym nie przymuszonej winy (bo policjant nie zmuszał go do oporu).
  • shitty_support
  • Bing0Bang0Bong0
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:32:41
  • 2
@rzep: ja ci powiem - bo był osobą, o bardzo małym, mocno przećpanym rozumku. Floyd musiał być świadomy tego jak funkcjonuje policja w jego kraju i czym grozi stawianie oporu - jeśli nie brał tego pod uwagę to znaczy, że jego rozumek był doszczętnie zaćpany. Jedyną osobą, która odpowiada za śmierć Floyda jest on sam.
  • shitty_support
  • Bing0Bang0Bong0
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:35:10
  • 0
@rzep: czyli co, nieprawdą jest, że był narkomanem zażywającym syf w stylu fentanylu, norfentanylu, amfetaminy, metamfetaminy i morfiny? Czy ww. środki nie wpływają znacząco na zdrowie człowieka, jego narządy wewnętrzne? Hm?
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:37:29
  • 0
@rzep: ale nie od dziś wiadomo, że fentanyl niszczy mózg. Pozostałe narkotyki, którymi rozkoszował się osobnik, który napadł z bronią palną na czarnoskórą kobietę w ciąży również są groźne dla życia i zdrowia człowieka.

Odpowiedz na proste pytanie - czy nieprawdą jest, że był narkomanem zażywającym syf w stylu fentanylu, norfentanylu, amfetaminy, metamfetaminy i morfiny? Czy zażywanie tych środków mogło negatywnie wpłynąć na jego zdrowie oraz narządy wewnętrzne w tym
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:43:44
  • 0
@Marekexp: przecież jest wyraźnie napisane:

The emergency room doctor who pronounced George Floyd dead after trying to resuscitate him testified Monday that he theorized at the time that Floyd’s heart most likely stopped because he didn’t get enough oxygen.
czyli

Lekarz z oddziału ratunkowego, który stwierdził zgon George'a Floyda po próbie jego reanimacji, zeznał, że teoretyzował wówczas, że serce Floyda najprawdopodobniej zatrzymało się, ponieważ nie otrzymał wystarczającej ilości tlenu.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:00:02
  • 0
@Marekexp: raczej "zasugerować wyjaśnienie czegoś" niż "dojść do wniosku" - tu chodzi o American English, a nie British English.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:15:50
  • 0
@Marekexp: zwrot "theorized" pochodzi z AE, a nie BE i ma inne znaczenie. Może nie wiesz, ale język angielski używany w UK różni się od tego w USA. Tutaj jest to ładnie wyjaśnione.
Pobierz Mortdecai - @Marekexp: zwrot "theorized" pochodzi z AE, a nie BE i ma inne znaczenie....
źródło: comment_16177113422YlS8h0FgiFm6gNdhEuOEa.jpg
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:25:21
  • 0
@Marekexp: per idiota możesz się zwracać do swoich kolegów albo do rodziców, ale nie do mnie, prostaku. Twój komentarz zgłaszam jako atak na moją osobę. Jak widać semantyka to dla ciebie zbyt ciężki temat do rozpatrywania. Dalszą "dyskusję" z tobą sobie daruję gdyż nie zwykłem jej prowadzić z niewychowanymi chamami niepotrafiącymi trzymać nerwów na wodzy.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:30:37
  • 0
@Marekexp: daruj sobie, jesteś prostakiem, który nie potrafi spokojnie dyskutować. Współczuję twoim rodzicom, wychowując cię ponieśli skrajną porażkę. Jak rzekłem wcześniej - nie mam zamiaru prowadzić rozmowy z kimś kto wyzywa mnie od idiotów bo miałem czelność drążyć temat i kwestię semantyki. Żegnam.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:32:06
  • 0
@Tymajster: i cyk, kolejne zgłoszenie.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:45:32
  • 0
@rzep: czy ja gdzieś napisałem, że policja może łamać procedury i narażać życie tudzież zdrowie zatrzymanych? No, pytam się, czy ja coś takiego napisałem? Ja się zastanawiam dlaczego Floyd stawiał opór wiedząc do czego "zdolna" jest amerykańska policja oraz mając świadomość tego, że jest narkomanem, który zniszczył swoje zdrowie!

To nie policjant odpowiada za śmierć Floyda tylko on sam - gdyby nie stawiał oporu to nie doszłoby do eskalacji. Przede wszystkim
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:47:33
  • 0
@rzep: generalnie lewica w kwestii Floyda nie ma racji, a ja nie mam zamiaru wam tego dowodzić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Tymajster: widzę, że jesteś kolejnym dzieckiem, którego rodzice ponieśli porażkę przy wychowaniu. Naucz się kultury, a potem prowadź z ludźmi dyskusje.

A Chauvin jest niewinny do momentu udowodnienia mu win i skazania przez sąd.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:56:30
  • 0
@adibor: oczywiście, sekcja zwłok na pewno nie wykazała w jego organizmie obecności żadnych narkotyków ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:02:31
  • 0
@adibor: poczytaj sobie co wykazała sekcja zwłok Floyda. Otóż lewa tętnica wieńcowa pana murzyna była zwężona w 75%, a prawa tętnica wieńcowa w 90% - poczytaj sobie czym to było spowodowane i jakie ma następstwa (taka praca domowa, możesz w kolejnym komentarzu napisać do czego ww prowadzi). Ćpanie fentanylu, norfentanylu, amfetaminy, metamfetaminy i morfiny kończy się właśnie w taki, a nie inny, tragiczny dla zdrowia i życia sposób.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:09:59
  • 0
@adibor:

było to jedyna/bezpośrednią przyczyna śmierci?

Bezpośrednią przyczyną śmierci Floyda było jego zachowanie - gdyby nie posługiwał się fałszywymi pieniędzmi, a później nie stawiał oporu przy zatrzymaniu przez policję to z dużą dozą prawdopodobieństwa żyłby do dnia dzisiejszego jeno zapewne obserwowałby świat zza krat.

Zastosowanie ŚPB przez policjanta było całkowicie uzasadnione - w ten sposób postępuje się z osobami, które nie reagują i nie stosują się do poleceń wydawanych przez funkcjonariuszy
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:17:51
  • 0
@rzep: bo jest - zacznijmy od tego, że gdyby nie stawiał oporu to policjant nie zastosowałby wobec niego ŚPB.
@adibor: raczej "chwast blaiming".
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:19:27
  • 0
@rzep: oczywiście, że jest. Jak już napisałem wcześniej - gdyby Floyd nie posługiwał się fałszywymi pieniędzmi, a później nie stawiał oporu przy zatrzymaniu to z dużą dozą prawdopodobieństwa można założyć, że nadal cieszyłby się życiem choć za kratami więzienia gdzie trafiają tacy jak on kryminaliści.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:27:46
  • 0
@rzep: pozwól, że zapytam - czego spodziewał się Floyd gdy płacił fałszywym banknotem? Jakiej reakcji spodziewał się (albo mógł się spodziewać będąc mieszkańcem USA świadomym tego jak w jego kraju działa policja) po funkcjonariuszach, którym stawiał opór przy zatrzymaniu? Odpowiesz z łaski swojej?

Twoja logika wygląda tak. Ktoś przekracza dozwoloną prędkość. Policja zatrzymuje go a następnie strzela mu w głowę z pistoletu służbowego.

Coś mi się wydaje, że nie za bardzo
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:38:08
  • 0
@rzep: ostatecznie to sąd oceni czy Chauvin działał zgodnie z procedurami czy nie, a nie Ty, ja czy inni.

Na chwilę obecną, ja osobiście uważam, że jedynym winnym śmierci Floyda jest on sam. Powtarzam po raz n-ty - gdyby nie posługiwał się fałszywymi pieniędzmi, a później nie stawiał oporu to zapewne żyłby chociaż oglądałby świat zza krat więzienia. Duży, wręcz ogromny wpływ na taki a nie inny rozwój wydarzeń miał zapewne
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 13:48:03
  • 0
@rzep:

Ostatecznie oczywiście oceni to sąd.

I ława przysięgłych, która nie będzie składała się z osób, które np. brały udział w protestach "Burn Loot Murder".

prokuratura oceniła, że przekroczył, jego przełożeni ocenili, że przekroczył i kupa innych dowodów pokazuje, że przekroczył.

Myślę, że do takiego obrotu spraw przyczyniła się ogromna presja określonych środowisk.

W każdym razie, dla mnie Floyd sam jest sobie winien - mógł wieść uczciwie życie, a mimo to
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 14:03:00
  • 1
@nie_tak_szybko:

Wklej przepisy ktore mowią o tym, że jak ktoś placifalszywymi banknotami to mozna go udusićkolanem.

Oczywiście, że takich zapisów nie ma, są za to takie, które regulują jak postępować z osobą, która stawia aktywny opór przy zatrzymaniu.

Policja w każdym cywilizowanym kraju jest szkolona do tego aby umieć zatrzymać ludzi agresywnych, pod wpływem alkoholu czy narkotyków w ten sposób aby takie osoby nie skrzywdzimy siebie ani innych

Zgadzam się, nie
  • Bing0Bang0Bong0
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 14:17:45
  • 0
@adibor: to moja subiektywna ocena, zobaczymy jaki wyrok wyda sąd. Nie mniej używanie ŚPB to w USA norma, sprawdź sobie filmy z zatrzymań na Youtube (gdzie ktoś stawia opór policjantowi).
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 14:53:56
  • 1
@rzep:

Też nie będzie się składała z rasistowskich wykopków.

Czyli co, ja jestem rasistą, tak?

Wytłumaczyłem Ci już, że z logiką u Ciebie słabo.

Dobrze, że ty osiągnąłeś jej szczyty ;)
  • Hubert_von_Mai
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:02:20
  • 0
@iAmTS: na pewno to, że Floyd był ćpunem nie ma nic do rzeczy. Aha - możesz wskazać ten zapis, chętnie się zapoznam.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:11:19
  • 0
Wykopki na siłę próbujące udowodnić winę Floyda i ignorujące kompletnie dowody nimi są.

Czyli Floyd jest całkowicie niewinny i fakt, że stawiał opór i był narkomanem z lichym zdrowiem absolutnie nic nie wnosi do sprawy?

Przynajmniej nie staram się argumentować, że Floyd jest winny łamania procedur przez policję.

Starasz, to prawda ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:16:53
  • 0
Jest całkowicie niewinny swojej śmierci z rąk policjantów.

Nie zgadzam się. Jest winny stawiania oporu i bycia ćpunem co przyczyniło się do takiego, a nie innego rozwoju sytuacji. Wielokrotnie już pisałem, ale nie dociera - gdyby zachowywał się jak cywilizowany człowiek i od początku wykonywał polecenia policjanta to nic by mu się nie stało.

Nie, nie jestem debilem, więc tego nie robię.

Tego nie powiedziałem. Po prostu mamy inne zdanie na temat
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:25:45
  • 0
@rzep: jeśli chcesz żebym traktował cię poważnie to daruj sobie proszę określenia w stylu "pieprzysz bzdury" bo to niezbyt dobrze o tobie świadczy. Zamiast używania tego typu sformułowań postaraj się użyć innych.

Już raz Ci napisałem, że przykład ze strzelaniem do osoby przekraczającej prędkość jest niedorzeczny. Rozpatrujemy kwestię stawiania oporu podczas zatrzymania za złamanie prawa, a nie naruszenia przepisów ruchu drogowego.

W USA jeśli podczas zatrzymania przez policję stosujesz czynny opór
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:31:25
  • 0
@rzep: nie, uważam, że Floyd jest współwinny swojej śmierci - stawiał opór i był narkomanem.

Jedyną niepoważną osobą tutaj jesteś ty gdyż ślepo bronisz kryminalisty, który zdał klucze z tego świata głównie przez swoją własną intelektualną impotencję spowodowaną ćpaniem narkotyków oraz stawianie czynnego oporu policjantom, którzy "słyną" ze "stanowczego" traktowania osób zatrzymanych.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:40:28
  • 0
Nigdzie nie bronię kryminalisty.


@rzep: napisałeś, cytuję:

Jest całkowicie niewinny swojej śmierci z rąk policjantów wynikającej z przekroczenia uprawnień.
Jak zatem interpretować słowa "jest całkowicie niewinny swojej śmierci" skoro ćpał narkotyki (niszcząc tym samym swój organizm) i stawiał czynny opór podczas zatrzymania, jeśli nie jako obronę tego człowieka?
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:41:33
  • 0
Przecież on bierze pod uwagę dokument patologa, to Ty ślepo atakujesz


@ziumbalapl: ślepo? Bo mam czelność zwrócić uwagę na fakty? Grubo.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:45:55
  • 0
@rzep:

Floyd nie jest winny łamania procedur przez policję

Na chwilę obecną brak orzeczenia sądu w tej materii, a opinie prokuratora (którego rola nie sprowadza się do bronienia oskarżonego) oraz reszty są efektem nagonki określonych środowisk, które wywołały krwawe zamieszki.

Floyd jest winien bycia narkomanem i kryminalistą oraz stawiania oporu przy zatrzymaniu.

Powtórzę po raz setny - gdyby wykonywał polecenia funkcjonariuszy to z dużą dozą prawdopodobieństwa można założyć, że żyłby do
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:50:10
  • 0
Nie ma to znaczenia w dyskusji.


@rzep: oczywiście, że ma. Całej sprawy w ogóle by nie było gdyby Floyd nie był kryminalistą stale popełniającym czyny zabronione i narkomanem.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:52:02
  • 0
@rzep: ale ten "przykład" jest niedorzeczny co wytłumaczyłem wcześniej.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:56:28
  • 0
@rzep: jest skrajnie niemądry i niepoważny. Czym innym jest stawianie aktywnego oporu policjantowi podczas zatrzymania i zdanie kluczy z tego świata bo ćpa się na potęgę, a czym innym strzelanie do ludzi, którzy przekraczają dozwoloną prędkość.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:59:56
  • 0
@rzep: zgadzam się, są odpowiednie procedury, które w przypadku Floyda nie byłyby implementowane gdyby ten nie stawiał oporu i nie był narkomanem ze słabą pikawą.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 17:15:20
  • 0
@rzep: nie zostałby zastrzelony gdyby się nie rzucał.

@adibor:

ty, ale twoje urojenia to nie fakty.

Wskaż proszę te "urojenia".

victim blaiming

Pozwól, że nie skomentuję tego bełkotu.

ze zacytuje ciebie samego: możesz wskazać ten zapis, chętnie się zapoznam.

Cóż, proszę bardzo. Teraz liczę na rewanż.

@ziumbalapl:
Faktem jest chociażby to, że gdyby nie użył fałszywych pieniędzy to policja by się nie zjawiła, gdyby w ogóle nie popełniał
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 16:56:41
  • 1
Clarkson w formie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#heheszki
Pobierz Mortdecai - Clarkson w formie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#heheszki
źródło: comment_1617728145yk8namwD2q9qxqIdJwlYIF.jpg
  • handlarz_jaj

871

Rosjanin wkopał fałszywy słup graniczny i pobierał opłaty od imigrantów...

Rosjanin wkopał fałszywy słup graniczny i pobierał opłaty od imigrantów...

...za przeprowadzenie przez rzekomą granicę. Arabscy imigranci myśleli, że dostają się do Finlandii.

Shrug
z
twitter.com
dodany: 06.04.2021, 11:08:03
  • 50
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    rosja
  • #
    imigranci
  • #
    heheszki
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 15:13:15
  • 8
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz Mortdecai - ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_1617721993oQrD5qL2BoUNefnQJdRDDZ.gif

4440

"Znam piosenki Krawczyka lepiej niż ty konstytucję". Młodzi komentują słowa Dudy

"Znam piosenki Krawczyka lepiej niż ty konstytucję". Młodzi komentują słowa Dudy

Tuż po informacji o śmierci Krzysztofa Krawczyka w internecie pojawiły się wyrazy współczucia. Głos zabrał też Andrzej Duda, który w swoich kondolencjach musiał napisać coś... negatywnego o młodych. Zarzucił im, że lekceważą lub nawet nie znają muzyki artysty. Młodzi są OBURZENI niewiedzą prezydenta

vibezpl
z
vibez.pl
dodany: 06.04.2021, 10:34:42
  • 363
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    krawczyk
  • #
    muzyka
  • #
    bekazpisu
  • #
    feels
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 11:29:20
  • 7
@pablooooo: #!$%@?ąc od poziomu inteligencji obecnego (p)rezydenta to zestawianie go ze zbrodniarzami typu Stalin czy Hitler pokazuje, że twoje IQ jest niższe od samego zainteresowanego, a to już nie lada osiągnięcie.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:29:02
  • 1
@holan: bawią mnie takie porównania - w przeciwieństwie do bandytów pokroju Stalina czy Hitlera, Du*a nikogo nie zamordował, nie wywołał wojny światowej i nie odpowiada za terror. No, ale co ja tam wiem, pewnie jestem dla ciebie pisowcem bo "staję w obronie (p)rezydenta" XDD

332

Lotnictwo wojskowe Węgier zakończyło eksploatację śmigłowców Mi-8

Lotnictwo wojskowe Węgier zakończyło eksploatację śmigłowców Mi-8

Po 52 latach służby węgierskie wojska lotnicze wycofały z eksploatacji ostatnie śmigłowce typu Mil Mi-8. Dodatkowo w najbliższych latach wycofane zostaną Mi-17, które zostaną zastąpione od 2023 roku przez śmigłowce Airbus H225M Caracal.

Baron_Al_von_PuciPusia
z
zbiam.pl
dodany: 05.04.2021, 14:49:54
  • 110
  • #
    europa
  • #
    wegry
  • #
    wojsko
  • #
    lotnictwo
  • #
    geopolityka
  • #
    militaria
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:02:17
  • -3
@no_49: no tak, tylko krytpoprawica odpowiada za tragiczny stan wojsk, bo gdyby rządził ktoś inny to sytuacja byłaby diametralnie inna xD
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:07:54
  • -2
@no_49: ja nie neguję "partactwa" obecnego rządu, twierdzę, że żadne ugrupowanie, które rządziło po 1989 nie przykładało się wystarczająco do kwestii związanych z obronnością czy generalnie wojskiem. Pisowcy naturalnie dołożyli swoją cegiełkę kompletując równię pochyłą, ale żeby ich obwiniać za całe zło to trzeba być Dudełem :D

582

Waldemar B. z zarzutami. Sąsiedzi powiesili plakaty "Dewiant"

Waldemar B. z zarzutami. Sąsiedzi powiesili plakaty "Dewiant"

Kościerzynie pojawiły się plakaty nawiązujące do znęcania się nad psem przez Waldemara B. Sąsiedzi przyznali mu tytuł DEWIANTA 2021. Jest to nawiązanie do słów polityka, który w 2019 roku mówił: "mamy dość dyktatury dewiantów

darosoldier
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 05.04.2021, 06:20:39
  • 126
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    polityka
  • #
    psy
  • #
    zwierzeta
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:06:19
  • -2
@no_49: a ty co, poddany Gajewskiego czy Klatki? XDDD
kc-bm
kc-bm
kc-bm
06.04.2021, 04:57:28 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1122
jak można coś tak durnego napisać #!$%@? to już przechodzi ludzkie pojęcie XDDD babka w gimnazjum jakby dała zadanie napisz kilka zdań o krawczyku to nikt by tego tak nie #!$%@?ł a to prezydent państwa #!$%@? XDDD duszę się
Pobierz kc-bm - jak można coś tak durnego napisać #!$%@? to już przechodzi ludzkie pojęcie XD...
źródło: comment_1617685048Q0WK61eoCHD9dkJTnYRN5b.jpg
  • konto usunięte
  • CzynZlo
  • konto usunięte
  • spere
  • Norbercikk
  • +1117 innych
  • 50
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 12:04:40
  • 0
@no_49: ludzie wybierali między sraczką, a rozwolnieniem.

1977

KRRiT nie chce przedłużyć koncesji TVN24

KRRiT nie chce przedłużyć koncesji TVN24

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nadal analizuje wniosek TVN Grupy Discovery w sprawie przedłużenia koncesji na nadawanie TVN24. - Jeżeli do 26 września 2021 roku nie zostanie udzielona, może to oznaczać duże problemy dla nadawcy - ocenia Wojciech Szymczak z Kancelarii Prawnej Media.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 04.04.2021, 05:42:08
  • 326
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:55:28
  • -3
@100leja: a ty co, masz jakieś totalitarne ciągoty? A gdyby rządziła PO i nie chciano wydać koncesji dla np. Trwam albo Republiki to przecież ty i reszta kryptoprawaków byś się zesrał na miękko!
Kempes
Kempes
Kempes
06.04.2021, 04:56:38 via Android
  • 769
#bekazkatoli #bekazprawakow #bekazpisu #patologiazewsi #katolicyzm #lgbt #polska
Pobierz Kempes - #bekazkatoli #bekazprawakow #bekazpisu #patologiazewsi #katolicyzm #lgbt #po...
źródło: comment_1617684998Hp6FoZ1MGoIGVZx5EwRQtn.jpg
  • wiecznylowcaumyslow
  • 33793383379338
  • CipakKrulRzycia
  • caiuscosades
  • spere
  • +764 innych
  • 3
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 09:13:27
  • 1
@Kempes: bo pis to kryptoprawica ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tak naprawdę ugrupowanie Kaczyńskiego to zwykła lewica tylko kreują się na prawicę bo im wstyd się przyznać do uwielbienia dla totalitarnych systemów :D
  • Artix10
G.....5
G.....5
konto usunięte 06.04.2021, 01:32:34
  • 89
Same old story.

#antykapitalizm #bekazusa
Pobierz G.....5 - Same old story. 

#antykapitalizm #bekazusa
źródło: comment_1617672740Np7MUrthqH0tzQrn1DtjCc.jpg
  • konto usunięte
  • Avil
  • Baleburg
  • szzzzzz
  • szalony_kundel_lenina
  • +84 innych
  • 29
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 05:20:03
  • 125
@Gaku745: ach ci podli kapitaliści z USA! Jak oni mogli zniszczyć Związek Sowiecki?! Przecież to była kraina mlekiem i miodem płynąca! xDDDDDDD
  • bn1776
  • tahmyresetti
  • Kajzerek95
  • Laskolnikov
  • snkdctr
  • +120 innych

662

"Rosja niczego Polsce nie zapomni"

"Rosja niczego Polsce nie zapomni"

„Warszawa kontynuuje dziś rusofobiczną politykę Piłsudskiego sprzed stu lat. Polacy byli takimi samymi zbrodniarzami jak hitlerowcy” – pisze Armien Gasparian, rosyjski publicysta.

Oline
z
dorzeczy.pl
dodany: 05.04.2021, 16:52:45
  • 177
  • #
    rosja
  • #
    polska
  • #
    historia
  • #
    geopolityka
  • #
    europa
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 06.04.2021, 05:07:51
  • 13
Po pierwsze - Gasparian wygaduje te swoje głupoty od ponad trzech lat. Po drugie - nie ma się co przejmować jego toporną i kłamliwą propagandą, koleś po prostu wpisuje się w pewien nurt panujący w kraju będącym spadkobiercą sowieckich nazistów - wyparcie faktów i tworzenie historii od nowa. Po trzecie - jak ktoś chce to tutaj może zadzwonić do pana "publicysty" pod numer +79039740414 albo wysłać maila na adres pr@tabriz.ru z własnymi
  • 1

513

Banda żydowskich osadników zaatakowała Palestyńczyka kijami i kamieniami [film]

Banda żydowskich osadników zaatakowała Palestyńczyka kijami i kamieniami [film]

Izraelskie wojsko wystrzeliło granaty hukowe nie w kierunku żydowskich napastników, lecz na Palestyńczyków którzy chcieli udzielić pomocy atakowanemu.

Maciek8088
z
jpost.com
dodany: 04.04.2021, 16:34:07
  • 51
  • #
    swiat
  • #
    4konserwy
  • #
    izrael
  • #
    zydzi
  • #
    palestyna
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 03:49:24
  • 23
Mimo wszystko nadal są ludzie, którzy bronią żydów. Skundlenie części ludzkości to fakt. Oby ten trend nie poszedł dalej bo marnie widzę przyszłość - w końcu ktoś się "zirytuje" na tyle, że będziemy mieli powtórkę z rozrywki z lat ~ 39-45 tylko na kapkie inną skalę.
  • 9
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 10:19:16
  • 1
@rzeznianumer5: Wątpię żeby żymianie przetrwali.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 10:45:48
  • -1
@pijekubusplay: pewnie, że można bronić, ale wtedy naraża się na śmieszność i brutalną ocenę. Państwo żymian dopuszcza się zbrodni wojennych oraz zbrodni przeciwko ludzkości, a zatem każda ich obrona to popieranie tego typu metod. Żydzi popierający ww. nie reprezentują żadnych cywilizowanych wartości jeno nazistowski tok rozumowania.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 10:54:17
  • -1
@pijekubusplay: a ja nie rozumiem, dla mnie to co robią to zwykły czy wręcz nawet ordynarny bandytyzm. Oczywiście Palestyńczycy nie są święci i bez winy, ale to nie oni okupują czyjąś ziemię, to nie oni zaczęli od zamachów terrorystycznych (poczytaj sobie o tym jak powstawało państwo izraelskie i do jakich kroków były zdolne takie organizacje żydowskie jak: Hagana, Irgun Cwai Leumi, Lehi, Gusz Emunim, Kach czy Kahane Chai).
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 12:21:54
  • -1
@smutnymarek: wydaje mi się, że wiele kultur dzieli ludzi na lepszych i gorszych przez co żymianie nie są jedyni. Wiem, że niespełniony malarz nie był pierwszy (i nie ostatni).

37

Dlaczego Hitler był uwielbiany przez Niemców?

Dlaczego Hitler był uwielbiany przez Niemców?

Historia mitologizacji dyktatora i próba wyjaśnienia dlaczego uważano go za boga.

stanwiedzy
z
stanwiedzy.pl
dodany: 05.04.2021, 12:05:07
  • 39
  • #
    historia
  • #
    ciekawostkihistoryczne
  • #
    iiwojnaswiatowa
  • #
    2wojnaswiatowa
  • #
    hitler
  • #
    ciekawostki
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 12:17:04
  • 22
@allmilczar: a tak już naprawdę na poważnie to Hitler był na tamten czas liderem, który zrobił bardzo dużo dla zwykłych Niemców - przede wszystkim w latach 1933 do 1936 PNB Niemiec wzrastał w rocznym tempie 9,5%, a produkcja 17%, zaś bezrobocie spadło z 6 mln do 1 mln. Można śmiało mówić o niemieckim cudzie gospodarczym.

Dzięki skutecznej propagandzie, uniformizacji społeczeństwa, ograniczeniu sfery zachowań autonomicznych, wykorzystaniu ludzkich słabości i przed wszystkim charyzmie
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 12:20:32
  • 2
@junoreactor: warto dodać, że początkowych sukcesów wojennych nie udałoby się Niemcom osiągnąć gdyby nie pomoc czerwonych przyjaciół ze Związku Sowieckiego.

797

OECD: polski rząd z niemal najniższym zaufaniem na świecie

OECD: polski rząd z niemal najniższym zaufaniem na świecie

W ciągu roku zaufanie Polaków do rządu spadło z 49,8% do 27,3%.

konto usunięte
z
donald.pl
dodany: 05.04.2021, 09:17:57
  • 59
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    neuropa
  • #
    polityka
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 12:02:55
  • 7
@Kargaroth:

- pokazywać dane i statystki

Komu? Pisowcom? A to dobre!

- mówić że lockdowny nie działą i doprowadza tylko do bankructwa tysiące przedsiębiorstw,

Przecież to paskudni wyzyskiwacze! XD

- mówić że przez decyzje rządu umierają dziesiątki tysięcy Polaków z braku dostepu do służby zdrowia,

No i dobrze, niech somsiada szlag trefi XD

- mówić że kościoły są świętą krową i nie stosują się do obostrzeń,

W KOŹDZIUŁKU SIEM NIE ZAMRAZISZ

533

Holandia. Podpalenie powstającego meczetu.

Holandia. Podpalenie powstającego meczetu.

Powstający meczet w Gouda został podpalony w nocy z piątku na sobotę. Policja donosi, że aresztowano 40-letniego mężczyznę bez stałego miejsca zamieszkania. Jego rola w podpaleniu jest nadal niejasna.

Yakotak
z
fakty.nl
dodany: 03.04.2021, 16:27:28
  • 160
  • #
    holandia
  • #
    muzulmanie
  • #
    islam
  • #
    meczet
  • #
    wiara
  • #
    pozar
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 03:17:25
  • -2
@anonimek123456: przecież takie są fakty, ziemia "skażona" świńską krwią nie może być zabudowana świątyniami. Jeśli jest inaczej - udowodnij.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 03:18:15
  • -2
@anonimek123456: kościół, pomijając produkcję pedofilów, nie wytwarza terrorystów, którzy wysadzają się w powietrze w akcie terroru w imię swojej "religii".
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 03:20:11
  • -1
@anonimek123456: a ty popierasz palenie kościołów? Popierasz tak zwany strajk kobiet, a te użyły grafiki z płonącą świątynią - oj jakie pozytywne recenzje zbierały od oświeconej lewicy, ty też się w ten trend wpisujesz?
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 03:21:40
  • 0
@anonimek123456: no tak, bo przecież tacy muzułmanie na pewno nie dają nikomu żadnego asumptu do tego by nie traktować ich jako potencjalne zagrożenie. Te wszystkie akty terroru to oczywiście zdarzenia, które nie mają nic wspólnego z islamem, i #!$%@? z tym, że popełniają je w zdecydowanej większości piewcy religii którą stworzył pedofil Mahomet.
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 03:23:51
  • -1
@anonimek123456: mnie osobiście taki wizerunek odpowiada - to pokazuje, że rozumiemy pewne mechanizmy i nie dajemy się ogłupić tak jak reszta zachodniego społeczeństwa.
A "ucisk muzułmanów" to już w ogóle jakiś chory żart i absurd - te wszystkie akty terroru, gwałty, przestępstwa popełniane przez gangi to wszystko wymysł psycho prawicy bo przecież każdy lewaczek wie, że muzułmanie to lubujący pokój ludzie xDDDDDDDD
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 03:27:28
  • -2
@Smutnekrzeslo: widać nie rozumiesz, że ta skrajna awersja do muzułmanów i ich wartości bierze się stąd, że ci ludzie mają za nic wartości, którymi kierują się Europejczycy. Wyznawcy islamu nie jeden raz pokazali gdzie mają prawo stworzone przez państwa zachodnie, że akty terroru to podstawa ich działania tak samo jak agresywna ekspansja i żerowanie na ludziach, którzy chcą pomagać faktycznie potrzebującym.

Muzułmanie swoim nieludzkim zachowaniem sami sobie wyrobili taką, a nie
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 03:30:01
  • -1
@szwarceneger: rozumiem, że tak bardzo lubisz uogólnienia, że zwrot "nie każdy muzułmanin to terrorysta, ale każdy terrorysta to muzułmanin" cieszy się twoim poparciem?
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 08:05:07
  • -1
@Smutnekrzeslo:

O których muzułmanów ci chodzi? O szyitów, sunnitów?Może jakieś konkretne szkoły koraniczne? Bo nie wiem czy wiesz, ale to nie jest jedna masa.

Wszystkich tych, którzy popierają akty terroru. Jakoś nie widzę żeby ci ludzie masowo protestowali przeciwko zamachom terrorystycznym (np. w Belgii czy Francji, że o Niemczech nie wspomnę). Ja sobie zdaję sprawę z tego, że muzułmanie dzielą się na różne podgrupy, fakt jest taki, że takija i ketman
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 10:44:05
  • 0
@anonimek123456: sęk w tym, że ci "światopoglądowi" nie wysadzają się w powietrze w imię Jahwe czy tam Joszuy xD
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 11:39:25
  • 0
@anonimek123456: ale wysadzanie się w powietrze w tłumie niewinnych ludzi to taka mocno "sugestywna" forma "nękania" nie sądziesz?
Pucha12
Pucha12
Pucha12
05.04.2021, 06:44:55 via Wykop Mobilny (Android)
  • 953
#heheszki #humorobrazkowy #swieta
Pobierz Pucha12 - #heheszki #humorobrazkowy #swieta
źródło: comment_1617605095uQplHlN8pKLjwyNBp5Gcbw.jpg
  • saja88
  • Alkreni
  • shakin23
  • waginoentuzjasta
  • konto usunięte
  • +948 innych
  • 9
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 11:01:59
  • 0
@Pucha12:
T.....s
T.....s
konto usunięte 05.04.2021, 05:18:26
  • 440
Drodzy homofobii twierdzący, że "my wcale nie nienawidzimy osób LGBTQ, my nienawidzimy IDEOLOGIĘ LGBTQ". Zrozumcie jedno - naprawdę mało kogo poza wami samymi obchodzą wasze leksykalno-semantyczne fikołki, które stawiają w jeszcze gorszy świetle co najwyżej was samych, bo nie dość że
a) jesteście okrutnikami nienawidzącymi ludzi o innej od waszej orientacji, to jeszcze nie potraficie się do tego wprost przyznać;
b) te wasze fikołki mogą się kojarzyć z nie tylko nienawiścią
Pobierz T.....s - Drodzy homofobii twierdzący, że "my wcale nie nienawidzimy osób LGBTQ, my n...
źródło: comment_1617597449btg0eI3qiPfR9oNepqwdmS.jpg
  • venividi
  • Precypitat
  • Hakat
  • Kempes
  • Greensy
  • +435 innych
  • 213
Mortdecai
Mortdecai
Mortdecai 05.04.2021, 10:59:49
  • 0
@TheBedThatEats: jak to dobrze, że środowiska LGBT+ są takie tolerancyjne, grzeczne i pokojowe, potrafią dyskutować, przedstawiać rzetelne i obiektywne argumenty i wręcz brzydzą się nienawiścią. Te wszystkie seanse podczas których osoby o tęczowych poglądach prezentują swoje drugie, ciemne oblicze godne największych skrajności, to zapewne prawicowa prowokacja.

To w środowiskach LGBT+ powstały krzywdzące ludzi heteroseksualnych określenia (jak np. CIS-mężczyzna), to te konkretne osoby nawołują wręcz do eksterminacji osób o białej skórze!

Jakim
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Strona 7 z 8
  • >

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

  • ‎ ‎ ‎ ‎ ‎
  • ⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Osiągnięcia

  • Kałasznikow
    od 17.05.2021

    Kałasznikow
  • Rocznica
    od 04.04.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki