Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko246
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Ksut_Melodi

Ksut_Melodi

Dołączył 4 lata temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4522
  • Znaleziska 29
  • Mikroblog 4493
  • Obserwujący 7
  • Obserwowane 9
mirko_anonim
mirko_anonim
06.05.2026, 07:55:11
  • 4
✨️ Kryzys męskości: Zmiany w postrzeganiu mężczyzn Ⓘ
Nie macie wrażenia że faktycznie jest kryzys męskości i nie jest to tylko wymysł nowych mediów? Nawet po tagach #przegryw #blackpill to widać jak zmienili się mężczyźni i mam na myśli to, że kiedyś, jeszcze jakieś 10-15 lat temu chłop był bardziej "stereotypowy" i miał wyrąbane na wygląd, jakie ma włosy, zęby, ubiór, swoje zachowanie, itp. W sensie nie było takiego
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 06.05.2026, 09:03:22 via Wykop
  • 12
@mirko_anonim: Tak jak wyżej użytkownicy pisali, to nie jest kryzys męskości, tylko zwiększenie progu wejścia na rynek matrymonialny.
Kobiety po prostu zwiększyły ogromnie swoje wymagania co do przyszłych partnerów.
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi przedwczoraj, 10:46:36 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: określenie ,,kryzys męskości" wymyśliły chyba feministki jako narzędzie zrzucania winy na facetów za współczesne realia randkowania, przyrost naturalny i ogólnie relacje damsko męskie.
Poza tym, ja nie pisałem, że uzależniam swoją wartość od posiadania partnerki, napisałem tylko tyle, że kryzys męskości nieistnieje, a to kobiety po prostu zwiększyły wymagania co do partnerów. Sam wcześniej pisałeś:

,,jakieś 10-15 lat temu chłop był bardziej "stereotypowy" i miał wyrąbane na wygląd, jakie ma włosy,
  • Odpowiedz
LostHoldenCaulfield
LostHoldenCaulfield
LostHoldenCaulfield
05.05.2026, 16:43:11
  • 4
Nawet jak sobie znajdziecie kobietę to czy ona naprawdę będzie partnerką życiową, czy zrozumie nasze problemy przegrywowe? Ja osobiście jestem sceptyczny. Baby mają mnóstwo atencji i one żyją w swoim świecie. Pewne rzeczy nigdy się nie zmienią, nie ważne jak bardzo byśmy chcieli.
#blackpill #przegryw
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 05.05.2026, 16:56:53 via Wykop
  • 4
@LostHoldenCaulfield: nie zrozumie i w momencie w którym się do jakichś przyznasz najpewniej będzie już myślała o odejściu, ponieważ ,,ick". O ile w ogóle jakąś sobą zainteresujesz na tyle, że będzie chciała wejść w związek z tobą. Tutaj już prawo briffaulta musi się zgadzać.
  • Odpowiedz
elofrytki
elofrytki
03.05.2026, 21:14:38
  • 97
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 03.05.2026, 21:54:14 via Wykop
  • 4
@elofrytki: nawet dałbym plusa ale pamiętam jak pisałeś:
,,JA NIE WIEM JAK MOŻNA NIE UMIEC GADAC Z DUPAMI
MOWISZ OBOJETNIE CO A POZNIEJ JAKOS TO BEDZIE"
A tutaj z kolei piszesz:
,,Jak musisz kombinować z dupami to już przegrałeś ...
... To one same spermia do cb jak ma coś z tego być
  • Odpowiedz
Plecakowicz
Plecakowicz
Plecakowicz
03.05.2026, 16:21:33
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 03.05.2026, 16:55:30 via Wykop
  • 1
@Plecakowicz: wykopki z tagu pewnie nie czytają bo za długie dla nich ale samą prawdę napisałeś.
  • Odpowiedz
typowyWykopekMizogin
typowyWykopekMizogin
03.05.2026, 10:38:15
  • 4
#przegryw #blackpill
Majówka i znowu mama blackpilla zapodaje i statystyki z apek randkowych. Kocham moją mamę
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 03.05.2026, 12:24:07 via Wykop
  • 2
@LostHoldenCaulfield: Rywalizacja o młode, nawet jeśli wyciągną wnioski ze starszych pokoleń, będzie taka sama jak obecnie.
To dlatego, że młodzi się wiążą z młodymi, a my, pokolenie starych zoomerów po 30stce będziemy dla młodych dziewczyn dziadersami i nawet ogromnym wstydem byłoby do nich ,,startować".
Także sytuacja kulturowo może się poprawić ale naszej sytuacji to nie poprawi bo będziemy za starzy, żeby ,,rywalizować" wciąż na rynku matrymonialnym.
  • Odpowiedz
BlackPill_Lew
BlackPill_Lew
02.05.2026, 15:12:43
  • 185
#przegryw #blackpill #bekazfeministek
Jak facet próbuje zarywać do 16-17 latki, to one zawsze się tłumaczą że "o czym niby można rozmawiać z 16 latką? o pracy domowej?"

A o czym można rozmawiać z 25 letnia starą prukwą? O traumach ze związków? O tym jak w pracy nie wyszło? Przeciętna dorosła kobieta i tak ma zero zainteresowań, więc taka 16 latka jest mimo co ciekawsza
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 02.05.2026, 15:54:42 via Wykop
  • 24
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 02.05.2026, 16:09:41 via Wykop
  • 3
@Average-CottonWorld-Enjoyer: a po co im incele? Hejt na inceli jest głównie dlatego, że są bezużyteczni dla kobiet (np. Neet-ują). Są obciążeniem dla państwa. Kobiety wolałyby żeby tej ,,niższej klasy" też nie było, aby incele pracowali i się nie burzyli tak samo jak typowy beciak. Tzn. incel i tak byłby w mimowolnym celibacie ale przynajmniej nie stanowiłby obciążenia dla systemu i możnaby korzystać z jego pracy za pomocą podatków.
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 02.05.2026, 16:24:22 via Wykop
  • 1
@Average-CottonWorld-Enjoyer: przepraszam ale w ogóle nie zrozumiałem co tutaj napisałeś. Najwidoczniej jestem niedoedukowany. Do mnie potrzeba łopatologicznie trochę, ja zwykły wieśniak. Bez ironii.
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 02.05.2026, 16:34:08 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 02.05.2026, 16:49:02 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 02.05.2026, 17:09:55 via Wykop
  • 4
@Average-CottonWorld-Enjoyer: mogą się brzydzić incelami ale jeszcze nie widziałem postów gdzieś na fb typu ,,powieś się", ,,,idź pod pociąg", czy coś w tym rodzaju. Raczej ,,ogarnij się", ,,twoje s----------e to twoja wina", ,,weź się za siebie", ,,nienawidzicie kobiet", ,,jesteście potencjalnymi terrorystami" i tym podobne.
One inceli nienawidzą bo się nimi brzydzą i ich boją (kojarzą ich z faszystami, patriarchatem). Nie chcą śmierci inceli, chcą ich ,,utemperowania" i ,,podporządkowania się". Obecnie
  • Odpowiedz
jan-kosss
jan-kosss
29.04.2026, 20:08:29
  • 1
#blackpill
Koleżanka mn zaraziła i leżę w łóżeczku więc powiem Wam moje przemyślenia odnośnie wagi wzrostu. Otóż nie ma nic gorszego niż narzekanie na wzrost. Wielu tagowiczów użala się tutaj że nie są w posiadaniu foida bo są niscy. O ile rozumiem gdy ktoś ma powiedzmy np 165cm o tyle p-----e o wzroście w przypadku 175-180cm jest w większości przypadków bezsensowne. Winny nie jest wzrost ale poprostu twarz. Jeżeli macie
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 30.04.2026, 05:29:45 via Wykop
  • 2
@jan-kosss: tutaj na tagu faceci zrzucają winę na wzrost bo są po prostu brzydcy z twarzy i nawet nie wiedzą jakie powodzenie może mieć niski ale przystojny facet, nawet taki 170 wzrostu. Gdyby byli niscy ale przystojni to pewnie nawet nie siedzieliby na tagu.
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 30.04.2026, 06:41:26 via Wykop
  • 1
@jan-kosss: żeby to zrozumieć to trzeba było być kiedyś przystojnym ale niskim. Ja taki byłem ale to było jak miałem 14-17 lat xD
Dziewczyny mnie ogólnie wtedy lubiły i miałem jakieś tam powodzenie ale byłem za głupi i zbyt nieśmiały aby to wykorzystywać. Tak czy inaczej ja mogę ze swojego doświadczenia potwierdzić, że niski (mam 173) ale przystojny chłopak ma powodzenie i twarz+nie bycie grubym>wzrost.
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 30.04.2026, 09:09:57 via Wykop
  • 1
@centerario: nie miałem babyface. Tak, wiem, że wzrost jest dla kobiet ważny.
  • Odpowiedz
omega33
omega33
28.04.2026, 18:46:32
  • 10
Na tym tagu za mało jak dla mnie mówi się o looksmaxxingu. Tylko płaczemy jakie polki są złe i siedzimy i się użalamy nad sobą. Ja wiem, że dużo jest poza naszą kontrolą, ale takie negatywne nastawienie też nam nic w życiu nie przyniesie. Czas na przekroczenie blackpillu i przyjęcie whitepille’u
#blackpill
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 19:31:51 via Wykop
  • 5
@omega33: i zabiegają tylko, że nie o nasze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Za taki wpis na tym tagu plusików naturalnie mało. Treści pozytywne nie są tu zbyt mile widziane, a szkoda.
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 19:59:41 via Wykop
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 20:01:18 via Wykop
  • 1
@omega33: masz rację co do wiary w lepszą przyszłość. Pozytywne myślenie jest ważne i czasem nie warto jest się zadręczać, a już na pewno nie przesadnie.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
28.04.2026, 03:33:09
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 69
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 04:29:48 via Wykop
  • 9
@mirko_anonim: chcesz żeby przyszła partnerka ci płaciła za mieszkanie wspólnie z nią w twoim mieszkaniu? Zdajesz sobie sprawę w ogóle z tego, po co one wchodzą w związki? A potem dziwisz się, że jesteś sam jeszcze będąc 5/10 jak napisałeś.
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 07:40:22 via Wykop
  • 4
@Yenn_z-Wyspy7Slonc: jeśli kobieta chce mieć dzieci to średnio musi wyrobić się jakoś tak do 35 lat. Tak więc facet jeśli chce mieć dzieci to musi znaleźć taką do 35 lat.

Odlicz zajęte kobiety, odlicz samotne matki które nie wiadomo czy chcą mieć kolejne, twoje dzieci, to jeszcze czy się w ogóle nadają do związku po swoich przejściach i podejściu ,,ty nie jesteś jej/jego ojcem to się nie odzywaj", odlicz alternatywki
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 08:17:55 via Wykop
  • 4
@Yenn_z-Wyspy7Slonc: haha xD
Mówimy o kompletnie innych sytuacjach i doświadczenisch życiowych
@czescmampytanie miał rację, żeby zrozumieć musiałabyś być facetem.
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 09:02:47 via Wykop
  • 1
@jakby_nie_patrzec: jest nadwyżka mężczyzn w wieku 18-35 lat. Nie pamiętam już o ile, 200 tys.

Tak mi AI google odpisał:
Skala zjawiska (18-35 lat): Nadwyżka ta wynosi łącznie kilkaset tysięcy osób. W samej grupie wiekowej 20-29 lat szacuje się, że mężczyzn jest o ponad 300 tysięcy więcej niż kobiet.

300 tys. chłopa, wiesz ile to jest singli i jak bardzo kobiety mogą sobie przebierać? A jeszcze nie każda dziewczyna w
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 09:20:48 via Wykop
  • 4
@Yenn_z-Wyspy7Slonc: można powiedzieć, że kobiety nie rodzą się przegrywami bo każda ma mnóstwo betaorbiterów na zawołanie, nawet te obiektywnie brzydkie. O mężczyznach tego samego nie można powiedzieć. To nie wykop, to moje doświadczenie życiowe kontra twoje. Wy mężczyzn przegrywów nawet nie traktujecie jako mężczyzn, nie zauważacie ich, są dla was przeźroczyści jak powietrze.
Wiesz, że na wykopie tylko nazwano to zjawisko? Tak normalnie nikt nie podejdzie do drugiego człowieka na
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 09:29:47 via Wykop
  • 1
@jakby_nie_patrzec: wiesz dlaczego nie wyliczamy mężczyzn podobnie do tego jak to zrobiłem z kobietami? Bo to jest oczywiste. Gdyby nie byli odliczani w ten sposób przez kobiety to by problemu w ogóle nie było, z jakiegoś powodu są przecież singlami?
Tak, niektórzy nie nadają się do związku i w nim nie są (mężczyźni). A niektórzy nie nadają się do związku i w nim mimo tego są (kobiety).
Która grupa jest
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 09:38:40 via Wykop
  • 3
@Yenn_z-Wyspy7Slonc: ja wiem, że nie rozumiesz o czym piszę, przecież już 3 raz będę przypominał, że abyś zrozumiała to musiałabyś być mężczyzną i to konkretnie w tej erze randkowania, a nie w swojej, 15 lat temu, gdzie ludzie poznawali się jeszcze bez tinderów, bado itp. Kobiety wtedy było łatwiej poznać nawet mniej atrakcyjnym mężczyznom bo to były zupełnie inne czasy. To aktualnie, w epoce internetowej, hipergamia kobiet wystrzeliła w kosmos.
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 09:49:51 via Wykop
  • 0
@jakby_nie_patrzec: tak, zgadzam się z powyższym.
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 10:09:43 via Wykop
  • 3
@Yenn_z-Wyspy7Slonc: to tak jakby był np. jakiś kryzys w gospodarce.
Ludzie dalej kupowaliby produkty. Biedni produkty tanie, tylko, że mniejszą ilość. Klasa średnia dalej byłaby klasą średnią i żyła na mniej więcej takim samym poziomie, co najwyżej ograniczając zbędne wydatki. Bogaci wciąż byliby bogaci i kupowaliby co chcą.
W kryzysie gospodarczym biednych ludzi jest więcej i podobnie w kryzysie na rynku matrymonialnym tych którzy uważani są za nieatrakcyjnych (jak to
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 10:34:42 via Wykop
  • 6
@Yenn_z-Wyspy7Slonc: tinder jest normalną formą poznawania się aktualnie. Moja siostra na przykład poznała rok starszego ode mnie chłopaka na tinderze. Nie powiedziałbym o mojej siostrze, że jest atencjuszką albo że była zdesperowana. Tam się ludzie normalnie poznają, a że to aplikacja której beneficjentami są kobiety i tzw. chady (atrakcyjni mężczyźni) to już inna sprawa.
Tinder i aplikacje randkowe w dużej mierze obnażyły mit o romantyczności związków i też o romantyczności
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 28.04.2026, 12:44:01 via Wykop
  • 0
@user100: to dlaczego jest najwięcej singli w historii? Jakieś pomysły, bo widzę, że masz lepszy research.
  • Odpowiedz
1-1-1-1
1-1-1-1
27.04.2026, 04:48:29
  • 24
xD

#blackpill #redpill
1-1-1-1 - xD

#blackpill #redpill

źródło: Przechwytywanie

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 27.04.2026, 09:40:56 via Wykop
  • 2
@1-1-1-1: manosfera jest naturalną odpowiedzią na szkodliwie sfeminizowane prawo i kulturę. Od początku jej powstawania nią była. Wystarczy przeczytać ,,mężczyzna racjonalny" Rollo Tomassiego aby to zrozumieć.
Gdyby sfeminizowany porządek kulturowy i prawny działał, to nie byłoby manosfery, a już na pewno nie tak popularnej jak obecnie.
  • Odpowiedz
Marian_Pe
Marian_Pe
26.04.2026, 12:50:00
  • 11
#przegryw #blackpill juz nawet naukowcy chcą nas zepchnąć na margines, over dla swiata
Tłumaczenie dla chuopów "W kierunku indywidualistycznej reprodukcji: Rozwiązanie kryzysu płodności może wymagać dalszej marginalizacji mężczyzn"
Marian_Pe - #przegryw #blackpill juz nawet naukowcy chcą nas zepchnąć na margines, ov...

źródło: HGsTJNyXIAEWb8y

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 26.04.2026, 14:06:03 via Wykop
  • 0
@Marian_Pe: nie over dla świata tylko dla nieatrakcyjnych mężczyzn.
Świat sobie poradzi.
  • Odpowiedz
nickjaknick
nickjaknick
25.04.2026, 20:29:55
  • 95
Isover dla chuopa.

#przegryw #przegrywpo30tce #logikaniebieskichpaskow #zwiazki #facebook #blackpill
nickjaknick - Isover dla chuopa. 

#przegryw #przegrywpo30tce #logikaniebieskichpasko...

źródło: image_picker_669B2E96-AEDD-4E36-93E5-859336779BDA-23599-0000093273DE352C

Pobierz
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 25.04.2026, 20:33:19 via Wykop
  • 40
@nickjaknick: pewnie w rodzinie powiedzieli mu żeby sobie w końcu jaką pannice znalazł.
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 26.04.2026, 10:45:04 via Wykop
  • 0
@elofrytki: uśmiechłem się i ze śmiechu wypuściłem powietrze z nosa. Udało ci się ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
24.04.2026, 07:06:55
  • 4
✨️ Dlaczego hejt na związki? Perspektywa młodego pokolenia Ⓘ
Właściwie to skąd taki hejt na #zwiazki na tagu? Ja wiem że pokolenie boomerów to były związki z przypadku a w mediach widzimy tylko te ciemną stronę ale tak patrząc po swoich rówieśnikach to raczej nikt nie narzeka a mam wrażenie że tu wielu widzi związki jako ciągłą walkę albo animator czasu wolnego dla kobiety. No nie wiem panowie, bo w praktyce
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 24.04.2026, 07:13:18 via Wykop
  • 2
@mirko_anonim: tag związki jest zaśmiecany przez shitposting tagu blackpill, stąd główny hejt na związki na wykopie. Sam op z anonima taguje związki i jednocześnie blackpill co się robi chyba żeby więcej likeów dostać, chociaż nikt kto przegląda zwiazki nie chce patrzeć na tag blackpill.
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 21.04.2026, 18:27:50
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi
Autor
21.04.2026, 18:36:39 via Wykop
  • 0
@przybysz_miedzygwiezdny: nie czytałeś nawet tl;dr-a
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi
Autor
21.04.2026, 18:38:36 via Wykop
  • 0
@Mechamaru: przecież piszę już w pierwszym zdaniu, że taki sposób myślenia jest problemem tagowiczów.
  • Odpowiedz
robert-kuzba
robert-kuzba
21.04.2026, 10:52:41
  • 26
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 21.04.2026, 10:55:54 via Wykop
  • 110
@robert-kuzba: to prawda, ma do tego prawo. Mężczyźni też mają prawo nie wchodzić w związek z samotnymi matkami.

To nie jest egoizm. To zdrowy rozsądek i troska o dobro swojej rodziny.
  • Odpowiedz
omega33
omega33
20.04.2026, 18:48:21
  • 2
Ile macie nałapanych literek?
K- kissles
H - hugless
H - handholdless
V - virgin
Ja jest KHHV
#blackpill
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 20.04.2026, 18:59:11 via Wykop
  • 5
@omega33: Pamiętajcie o jednym. To, że nie idzie wam z dziewczynami nie oznacza, że jesteście bezwartościowymi ludźmi.
  • Odpowiedz
Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 21.04.2026, 06:00:58 via Wykop
  • 1
@Quashtan: to nie cope tylko fakt. Znam wielu facetów którym nie poszło z kobietami (związki się rozpadły) i takich którzy nigdy nie byli w związku i wciąż uważam, że oni są w porządku. Normalnie pracują i są przydatni dla społeczeństwa, a zarówno ja jak i ich rodziny i otoczenie nigdy nie pomyślelibyśmy, że są ,,bezwartościowi" bo mają problem ze znalezieniem partnerki.
  • Odpowiedz
jan-kosss
jan-kosss
20.04.2026, 19:07:50
  • 0
#blackpill
Dlaczego posiadanie koleżanek jest tutaj niekiedy szkalowane?
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ksut_Melodi
Ksut_Melodi 20.04.2026, 19:29:24 via Wykop
  • 0
@jan-kosss: z zazdrości.
Szkalowane jest też zarywanie do kobiet jako stulejarstwo i błaznowanie. Chociaż prawdą jest, że prawdziwie atrakcyjny mężczyzna nie musi nic robić to większość facetów będzie musiało być tym, który wykonuje pierwszy krok, a u niektórych przegrywów nawet to jest spermiarstwem.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 12
  • Strona 1 z 12
  • >

Osiągnięcia

  • Gadżeciarz
    od 23.04.2022

    Gadżeciarz
  • Rocznica
    od 24.04.2026

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 22.04.2023

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking