Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko240
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Kone1963

Kone1963

Dołączył 8 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 27445
  • Znaleziska 24552
  • Mikroblog 2893
  • Obserwujący 21
  • Obserwowane 4

1

Cena bitcoina wzrosła do ponad 200 tys. zł. Kryptowaluty doprowadziły do...

Cena bitcoina wzrosła do ponad 200 tys. zł. Kryptowaluty doprowadziły do...

W ostatnich miesiącach kursy kryptowalut ethereum i bitcoin systematycznie rosną. Obecnie cena bitcoina wynosi 209 tys. zł, a kolejne osoby..

suproNETpl
z
portalico.pl
dodany: 21.04.2021, 07:13:23
  • 2
  • #
    swiat
  • #
    kryptowaluty
  • #
    ciekawostki
  • #
    technologia
  • #
    gielda
  • #
    bitcoin
Kone1963
Kone1963 21.04.2021, 07:18:21 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
To się chyba nazywa wolny rynek ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

555

Bitcoin pożera więcej energii niż Argentyna

Bitcoin pożera więcej energii niż Argentyna

Kryptowaluty to bardzo ciekawy temat rzeka na różnych płaszczyznach – finansowej, technologicznej, społecznej, politycznej czy… energetycznej. Pierwsza, najbardziej znana i najwięcej warta, czyli Bitcoin, pożera bowiem ogromne jej ilości.

rmweb
z
energetyka24.com
dodany: 18.04.2021, 16:08:31
  • 238
  • #
    energetyka
  • #
    ekologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiat
  • #
    kryptowaluty
  • #
    gielda
Kone1963
Kone1963 18.04.2021, 21:59:20 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@PDCCH: Przy użyciu BTC LN co już bije VISĘ ilością TX koszt się nie zmienia.
Kone1963
Kone1963 18.04.2021, 22:01:28 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mastapepe: Nie wiem skąd masz takie dane xD
Wg. ostatnich 2.1%
https://www.forbes.com/sites/haileylennon/2021/01/19/the-false-narrative-of-bitcoins-role-in-illicit-activity/
Kone1963
Kone1963 18.04.2021, 22:26:04 via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@PDCCH: Pisałem o dostępnej przepustowości.
Kone1963 - @PDCCH: Pisałem o dostępnej przepustowości.

źródło: comment_16187847648i24ASZtjUHEN30ErE3ovJ.jpg

Pobierz
Kone1963
Kone1963 18.04.2021, 22:29:33 via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
@mastapepe: Blockchain jest publiczny, poczytaj o analizie onchain i przypisywaniu transakcji do właścicieli.
Krypto to narzędzia, od jednostki zależy jak go używa.
Piszesz tak jakby stytucje finansowe nie prały brudnych pieniędzy.
HSBC, JP Morgan, nawet ING.
To, że nożem można zabić, nie znaczy że powinmo się zabronić ich używania.
Kone1963
Kone1963 19.04.2021, 03:41:58
  • 1
@terazpolskanow: Jeżeli nie widzisz innych zastosowań niż działalność przestępcza, to jest Twój problem, nie mój ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kone1963
Kone1963 18.04.2021, 06:49:10
  • 5
Kto z dźwignią wojuje.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#bitcoin #krypotwaluty
Kone1963 - Kto z dźwignią wojuje.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#bitcoin #krypotwaluty

źródło: comment_1618728514GEKlqgKvsVcbvsbkSN4woG.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mr--A-Veed
Mr--A-Veed
18.04.2021, 06:55:22 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Kone1963: Nie tylko Bitcoin.

Wszystkie krytpowaluty mocno dostały po dupie.
  • Odpowiedz
Kone1963
Kone1963
Autor
18.04.2021, 06:58:23
  • 2
@Mr--A-Veed: Nie pisałem o cenie, chodzi o ilość zlikwidowanych longów.
  • Odpowiedz

306

Binance włączy dziś możliwość obrotu stokenizowanymi akcjami Coinbase

Binance włączy dziś możliwość obrotu stokenizowanymi akcjami Coinbase

Największy debiut ostatnich lat na amerykańskiej giełdzie dostępny również za kryptowaluty!

Kone1963
z
bithub.pl
dodany: 14.04.2021, 07:58:53
  • 82
  • #
    bitcoin
  • #
    kryptowaluty
  • #
    finanse
  • #
    gielda
  • #
    ekonomia
  • #
    inwestycje
Kone1963
Kone1963
Autor
14.04.2021, 09:13:02 via Wykop Mobilny (Android)
  • 15
@Mirrodin: Więcej -> Tokeny Akcyjne.
Trading w godzinach sesji, Coinbase dojdzie dziś.
Kone1963 - @Mirrodin: Więcej -> Tokeny Akcyjne.
Trading w godzinach sesji, Coinbase d...

źródło: comment_1618391582cjr5tnFaxA7B5Td6huZdft.jpg

Pobierz
Kone1963
Kone1963
Autor
14.04.2021, 09:28:03 via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@snx: Można w aplikacji, dokładnie tak jak napisałem wyżej.
Z ciekawostek 0% fee.
Kone1963
Kone1963
Autor
14.04.2021, 09:40:38 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@wojcir: Z IPO bywa różnie, Airbnb otworzyło się 19:30.
Kone1963
Kone1963
Autor
15.04.2021, 14:51:39
  • 1
@KingaM: Wprowadzasz w błąd! Tokeny giełdowe są jak ETF'y zabezpieczone akcjami, dostaje się dywidendy.
Niemiecki pośrednik Binance MUSI skupić je z rynku, co ma wpływ na cenę.
Nie ma żadnych fee.

FAQ:
Jak działają
Kone1963
Kone1963
Autor
15.04.2021, 14:59:10
  • 0
@OjciecPracz: Mylisz się, to największe IPO w US w historii.
Coinbase closes at $328.28 per share in Nasdaq debut, valuing crypto exchange at $85.8 billion.
Kone1963 - @OjciecPracz: Mylisz się, to największe IPO w US w historii.
Coinbase clo...

źródło: comment_161849873245i9Gqnmm51M2ssnwiRiae.jpg

Pobierz
Kone1963
Kone1963 04.04.2021, 17:40:14
  • 18
#bitcoin #kryptowaluty
Kone1963 - #bitcoin #kryptowaluty

źródło: comment_1617558000YxRaF0wtlinLYYVqQJ0CFZ.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kamil-wasniewski
kamil-wasniewski
04.04.2021, 18:07:45
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Obruni
Obruni
04.04.2021, 18:36:09
  • 0
@Kone1963: no i gotowiec do wklejania, gitara
  • Odpowiedz

7

Bitcoin wchodzi na szczyt Himalajów | Zaniesie go tam Paweł Kopeć

Bitcoin wchodzi na szczyt Himalajów | Zaniesie go tam Paweł Kopeć

Bitcoin zdobywa nowe szczyty. Podobne pragnienie ma młody, aczkolwiek bardzo doświadczony alpinista z Kielc, który wraz z przyjacielem postanowił zdobyć czwarty najwyższy szczyt Ziemi. Głównym wspierającym to wydarzenie jest FlyingAtom. Kto wie, być może Paweł zaniesie bitcoina na szczyt...

Bithub
z
bithub.pl
dodany: 03.04.2021, 16:08:24
  • 5
  • #
    bitcoin
  • #
    kryptowaluty
  • #
    technologia
  • #
    himalaizm
  • #
    wspinaczka
  • #
    ciekawostki
Kone1963
Kone1963 03.04.2021, 19:57:42
  • 0
@a-lexis: Tak. Do 15 tys. EUR, co przy obecnym kursie EUR/PLN daje ~69 tys. PLN.
Kone1963
Kone1963 03.04.2021, 20:01:57
  • 0
@a-lexis: Tak. Twarzą w twarz, lub bitomat (online, lub przy bitomacie).
Kone1963
Kone1963 30.03.2021, 14:43:01
  • 6
Assurance Opinion Confirms Tether’s Reserves Fully Backed

https://tether.to/assurance-opinion-mar-21/
https://www.coindesk.com/tether-first-attestation
#bitcoin #kryptowaluty
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ninio
ninio
30.03.2021, 14:54:11
  • 2
@Kone1963:

To be clear, an attestation is not the same thing as an audit.

Tuesday’s attestation does not describe this composition, only noting that Tether’s “consolidated total assets amount to” over $35 billion.


Czyli dalej nie wiemy czy mają takie środki na kontach, bo to "zabezpieczenie" może być np. w BTC i/lub ETH.
  • Odpowiedz
drhab
drhab
drhab
30.03.2021, 17:21:44
  • 1
@Kone1963: żeby się niedługo nie okazało, że zabezpieczenie w btc jest więcej wartej niż w usd ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Kone1963
Kone1963 29.03.2021, 00:52:58
  • 0
Zapisuje się ktoś może na Persistence One na AscendEX?
Zastanawiam się, czy to 400 USDT to jest per bid, czy chodzi o coś innego.
https://medium.com/persistence-blog/xprt-auctions-on-ascendex-explained-698d3e3dfc9b
https://bitmax.io/en/help-center/articles/1500004962562
#kryptowaluty
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kone1963
Kone1963
Autor
29.03.2021, 14:59:36 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@j0szi: Elegancko, a jak tam KYC, zaakceptowali już?
Ile BTMX bierzesz pod 6 bidów, 6 x 35?
  • Odpowiedz
j0szi
j0szi
30.03.2021, 13:23:24
  • 0
@Kone1963: No właśnie czekam, zobaczymy czy zdąże. 6 x 35, inaczej nie ma sensu raczej ; p
  • Odpowiedz

14

Cryptiony, polski projekt ułatwiający rozliczenie podatku od kryptowalut

Cryptiony, polski projekt ułatwiający rozliczenie podatku od kryptowalut

Aplikacja do rozliczania podatku od kryptowalut. Pozwala śledzić zobowiązania podatkowe na bieżąco. Cryptiony przygotuje raport podatkowy w pdf - wystarczy przepisać dane do PIT-38 sekcja E.

Cryptiony
z
comparic.pl
dodany: 27.03.2021, 18:53:17
  • 18
  • #
    kryptowaluty
  • #
    bitcoin
  • #
    pit
  • #
    podatki
  • #
    technologia
  • #
    startup
Kone1963
Kone1963 27.03.2021, 19:23:14 via Wykop Mobilny (Android)
  • -2
Zakop. Przecież to wirtualne, i nic nie warte monety, to dlaczego mam się rozliczać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

760

Tłumy w sklepach

Pokaż treści 18+

Tłumy w sklepach

Tłumy i brak odstępów w Ikei XDDDD

odyn88
z
m.trojmiasto.pl
dodany: 25.03.2021, 19:07:58
  • 173
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    trojmiasto
  • #
    bekazpisu
Kone1963
Kone1963 25.03.2021, 21:59:23
  • -7
@kasia-magdalena-sawicka: Maseczka, dystans, dezynfekcja. Od ponad roku trąbi się to samo, a do Ciebie dalej nie dotarło.
Dystans zmniejsza ryzyko zarażenia. Szczepionka nie zapewnia 100% ochrony.

18

Mutacja Manaus. W Brazylii umiera już ponad 3200 osób dziennie.

Mutacja Manaus. W Brazylii umiera już ponad 3200 osób dziennie.

Epidemiolog: „Świat jeszcze nie ogarnia potencjału P.1" Dla tej mutacji nie ma znaczenia, czy już przechodziłeś koronawirusa. Prezydent Bolsonaro choć zmienił zdanie co do zagrożenia, to nadal odrzuca lockdown z powodów ekonomicznych. Na Covid 19 w Brazylii zmarło już 298 676 osób. Art. w j. niem.

ericflat
z
bild.de
dodany: 24.03.2021, 17:52:38
  • 20
  • #
    koronawirus
  • #
    brazylia
  • #
    ekonomia
  • #
    ciekawostki
  • #
    podroze
  • #
    polityka
Kone1963
Kone1963 25.03.2021, 07:16:13 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Renard15: mix złoto ( ͡° ͜ʖ ͡°)

759

Elon Musk: od teraz kupisz Teslę za Bitcoina

Elon Musk: od teraz kupisz Teslę za Bitcoina

Elon Musk, poinformował na swoim Twitterze, że można już dokonywać zakupu pojazdów jego spółki za bitcoina. Bitcoin zapłacony Tesli zostanie zatrzymany jako Bitcoin, a nie zamieniony na walutę fiducjarną.

Kone1963
z
comparic.pl
dodany: 24.03.2021, 07:28:52
  • 295
  • #
    bitcoin
  • #
    kryptowaluty
  • #
    tesla
  • #
    elonmusk
  • #
    technologia
  • #
    motoryzacja
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 08:16:04
  • 43
@Daleki_Jones: W BTC możesz ustawić swoje fee. Przy wypłacie z giełdy to ona ustala prowizję.
Przykład? Świeża transakcja na $60k, za mniej niż $1 https://blockchair.com/bitcoin/transaction/3945c380b62705caf58611215f421a62b1b271d183be01828545cbf0a251a62f
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 08:21:03
  • 28
@Daleki_Jones: Nie, nawet przy niskich fee obecnie czekasz maksimum kilka bloków, czyli to kwestia minut.
Transakcja, którą Ci zalinkowałem była wykopana w kilka minut.
Aktualne fee możesz śledzić tutaj: http://mempool.space/
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 08:26:53
  • 95
@mag_zbc: Zgodnie z tweetem Muska, Tesla nie planuje wymieniać BTC na USD.
https://twitter.com/elonmusk/status/1374619379929772034
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 09:52:07
  • 61
@KEjAf:

No właśnie - bo są to waluty obce z punktu widzenia Tesli.

Tesla używa BTC jako store of value, i ma normalnie na swoim balance sheet.
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 10:12:59
  • 13
@KEjAf: Co chcesz wykazać?
BTC nie jest głównym środek płatniczmy do rozliczeń na świecie, w przeciwieństwie do USD.
To zakupione przez Teslę, to SOV, i nie miało służyć do rozliczeń.
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 10:16:53
  • 10
@WujkoDobraRada: Mirku, już można płacić za wszystko przy pomocy kart Binance, Wirex lub Crypto.com ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://cryps.pl/artykul/kryptowalutowe-karty-platniczne-listopad-2020/

Co do lokat, to prócz zdecentralizowanych, są też custodies:
https://celsius.network/ oferuje 13.3% APY na USDC, i 6.2% na BTC.
https://nexo.io/ 12% APY USDC, 8% BTC.
https://blockfi.com/rates/ 8.6% USDC, 6% BTC
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 10:20:28
  • 11
@KEjAf: Jakie wymagania wg. Ciebie musi spełniać "waluta rozliczeniowa"?
Możliwość dokonania nią płatności za praktycznie każdy produkt online / lokalnie?
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 10:43:58
  • 7
@KEjAf: Do tak poważnych zmian, jak rozliczanie się za produkty w BTC potrzeba wiele czasu.
Waluty fiducjarne są bardzo mocno zaszyte w świadomości ludzi, i rządzącym zależy, aby tak zostało.
Warto się zastanowić, czy to, że BTC jest przeliczne, nie jest czasem jego zaletą.
Banki centralne odpaliły potężny dodruk, jak pieniądz zacznie cyrkulować, to pojawi się większa inflacja.
Spójrz z perspektywy turka, którego waluta przedwczoraj straciła w kilka chwil 15%
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 21:43:22
  • 0
@polowczyk:

nabycie dobra za #btc jest wydarzeniem podatkowym

W BTC decyduje, to nie US czy prawo o tym decyduje, a użytkownik ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 22:15:42
  • 0
@mamut2000 @MehowM

Idea placenia bitcoinem przy pomocy karty platniczej mialaby sens wtedy, gdyby mozna bylo polaczyc karte ze swoim portfelem BTC, a nie kontem w banku.

Niektóre karty kryptowalutowe wydają Twoje BTC bezpośrednio, nie musisz robić żadnej konwersji do fiatów.
Nie ma tu żadnych banków, ewentualnie fintech / VISA, która i tak nie ma kontroli nad Twoim portfelem.
Od strony użytkownika więc jest to jak wydawanie kryptowaluty na zakup dobra, ale będąc
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 22:15:49
  • 0
@graf_zero

Nikt nie będzie transakcje w btc robił, jak Blockchain 4 operacje na sek puszcza

Piszesz o mainnecie BTC. BTC w LN pozwala na miliony TX / s [źródło]
Istnieje kilka kryptowalut pozwalających robić dziesiątki tysięcy TX/s. Dla porównania VISA robi do 2k.
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 22:28:52
  • -1
@rexdexpl:

A gdzie jest większość koparek?

Tam, gdzie są najtańsze źródła energii. Nie ma problemów z decentralizacją miningu.
Jest kilkanaście większych mining pooli, a w każdym tysiące minerów, a każdy decyduje co i gdzie
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 22:31:53
  • 3
@LisekRudy: Temat zakazu w Indiach jest już wałkowany piąty raz.
Sam zakaz nic nie zmienia, BTC nie da się zablokować.
Źródło pochodzenia musisz udowodnić jedynie, jeżeli korzystasz z systemów finansowych, które tego wymagają.
Poza tym, posiadanie BTC jest legalne, i opodatkowane, jeżeli ktoś chce uczestniczyć w systemie, w którym to nie on decyduje jak wydawane są jego pieniądze, więc nie wiem, w czym problem
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 22:35:10
  • -2
@getin: Słyszę tę narrację od początku istnienia BTC.
Faktem jest, że inwestując w dowolnym momencie od powstania BTC do 2021 r. mogłeś co najmniej podwoić swój wkład. Znajdź drugie aktywo z takim wykresem jak BTC.
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 22:41:34
  • 0
@LisekRudy: Mainnet - mniej niż 1 USD za transakcję
https://blockchair.com/bitcoin/transaction/e8dc220cfad38739c940bcb26f2ce109e22fc8f71d9a7866cdecd61e1ba1293e
To od Ciebie zależy ile fee chcesz zapłacić, bo sam ustalasz stawkę.
Od minerów zależy kiedy wykopią transakcję, ale w praktyce przy normalnym dniu, spokojnie w ciągu kilku bloków wpadnie Ci TX z niskim fee. W przypadku użycia LN, opłaty są bliskie zeru.
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 23:01:57
  • 0
@rexdexpl

Widzisz, system finansowy nie może się opierać o to gdzie jest "tani prąd", żeby była prawdziwa dywersyfikacja i niezależność

Tu nie chodzi o to gdzie jest tani prąd, bo to tylko kwestia ekonomii, a o to ile mocy obliczeniowej trzeba by cofnąć jakąś transakcje na blockckchainie. Ta energia zapewnia bezpieczeństwo transakcji, i za to m.in. chcą płacić użytkownicy sieci. BTC jest zdywersyfikowany. Świadczy o tym, chociażby kilkanaście tysięcy minerów, i środki
Kone1963 - @rexdexpl
 Widzisz, system finansowy nie może się opierać o to gdzie jest ...

źródło: comment_1616627113oKtbKExMUhWIgOpMFvaKqK.jpg

Pobierz
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 23:15:09
  • 0
@Amenotejiikara: Powinieneś, ale dzięki krypto to Ty decydujesz, a nie US.
Kone1963
Kone1963
Autor
24.03.2021, 23:27:16
  • 0
@rexdexpl:

BTC jest zdywersyfikowany w porównaniu do czego? Do światowego systemu finansowego? Weź nie żartuj

Światowy system finansowy to kilkaset banków centralnych działających w porozumieniu z BIS
https://pl.wikipedia.org/wiki/Bank_Rozrachunk%C3%B3w_Mi%C4%99dzynarodowych
Dlaczego bronisz instytucje finansowe, które w każdym momencie mogą zablokować Ci dostęp do Twoich środków, i widzą każdą transakcję,
Kone1963
Kone1963
Autor
25.03.2021, 06:28:53 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Amenotejiikara: Napisałem tylko, że to użytkownik decyduje jak i na co wydane są jego wypracowane pieniądze.
Jeżeli popierasz najgorszy podatek - od pracy, to się nie dogadamy.

"Zabieranie zapłaty za n godzin pracy przypomina zabieranie komuś n godzin pracy. To niczym zmuszanie kogoś do pracy przez n godzin nie dla swoich celów."

1

Eth pomocy

Cześć jestem w tym zupełnie zielony i mam małe pytanie  Wczoraj tj. 23.03.2021r około godziny 22 zleciłem przelew ETH z binance na coinbase wallet. I moje pytanie brzmi czy jest to normalne aby portfel coinbase tak długo odbierał przelew?  #kryptowaluty #binance #coinbase #eth #ethereum

Eloszka1946
z
wykop.pl
dodany: 24.03.2021, 23:00:16
  • 6
  • #
    kryptowaluty
  • #
    coinbase
  • #
    binance
  • #
    eth
  • #
    ethereum
Kone1963
Kone1963 24.03.2021, 23:30:48
  • 2
@Eloszka1946: Przy wysyłce użyłeś sieci BSC zamiast ETH (ERC-20).
Coinbase ma dostęp do kluczy prywatnych adresów, więc mogą użyć ich na sieci BSC do odzyskania środków.
Jeżeli będziesz miał szczęście to support je przywróci, ale wątpię, bo:
https://help.coinbase.com/en/coinbase/trading-and-funding/sending-or-receiving-cryptocurrency/does-coinbase-support-binance-chain--bep-2--
Podobny problem: https://www.reddit.com/r/CoinBase/comments/kkmsbs/20k_sent_from_binance_bep20_to_my_coinbase_usdc/
Na Twoim miejscu cieszyłbym się, że to taka kwota, a nie większe środki, jak u usera z reddita.
Na przyszłość nie rób znaleziska, tylko pisz na tagu.

74

Dlaczego jeden bitcoin będzie warty milion dolarów?

Dlaczego jeden bitcoin będzie warty milion dolarów?

"Dzisiejszy system finansowy albo podejmie walkę o swoje przetrwanie, tak jak rywalizowali na przykład hodowcy koni z sektorem motoryzacyjnym, albo dostosuje się do nowej rzeczywistości jak Poczta Polska, która dzisiaj zakłada ludziom skrzynki mailowe".

motorcycleboy
z
forsal.pl
dodany: 23.03.2021, 08:03:23
  • 70
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    bitcoin
  • #
    kryptowaluty
  • #
    gospodarka
Kone1963
Kone1963 23.03.2021, 17:27:59
  • 0
@Lisekchytrusek: @UFC_Jest_W_Dupie: A system fiducjarny i bankowy śladu węglowego nie mają?
Mają większy, i przy okazji pozwalają na śledzenie, i zabierają Ci kontrolę nad Twoimi pieniędzmi.
Kone1963
Kone1963 23.03.2021, 17:50:44
  • -5
@UFC_Jest_W_Dupie: Idiotycznego śladu? Przecież mining to w ponad 70% energia odnawialna.
https://alternatywa.net.pl/74-bitcoinow-jest-wykopywanych-z-uzyciem-energii-odnawialnej/
Kone1963 - @UFCJestW_Dupie: Idiotycznego śladu? Przecież mining to w ponad 70% energi...

źródło: comment_1616521843mADeoaTnAHqVgQyPzbRlQL.jpg

Pobierz
Kone1963
Kone1963 23.03.2021, 18:05:52
  • 0
@UFC_Jest_W_Dupie: Kapitalizacja BTC przekroczyła już kapitalizację Facebooka, Alibaby czy Tesli. https://assetdash.com/
Jeżeli to jest dla Ciebie nic, to nie wiem, w jakim systemie wartości operujesz.
Kone1963
Kone1963 23.03.2021, 18:07:21
  • 0
@Lisekchytrusek: Systemy finansowe, w których nie jesteś właścicielem swoich środków, i jesteś inwigilowany nie mają dla mnie sensu, bo zabierają wolność.

Nie dla każdego liczy się sam profit.
BTC to również:
- uwolnienie od pośrednictwa firm trzecich w obrocie walutą
- uwolnienie od braku prywatności, bo zapewnia wysoki
Kone1963
Kone1963 23.03.2021, 18:16:39
  • -2
@UFC_Jest_W_Dupie: Przecież już Ci odpisałem na ten argument.
74% miningu to zielona i odnawialna energia. Pozostała część w przyszłości też na taką się przełączy z prostego powodu - jest ona najtańsza, więc będzie to najbardziej opłacalne rozwiązanie.
Dodatkowo zupełnie pomijasz kryptowaluty w innym systemie, jak Proof of Stake, gdzie miningu nie ma wcale.
Kone1963
Kone1963 24.03.2021, 08:12:15
  • 1
więc dlatego musisz na początku kupić kryptowalutę od firm trzecich a później twoje transakcje będą działać tylko jeśli ktoś udostępni moc obliczeniową? xD przecież właśnie na firmach trzecich oparty jest cały obrót krypto

Możesz kupić w bitomacie, przez giełdę, bezpośrednio od innej osoby, lub wykopać.
Istnieją krypotowaluty w innych systemach niż proof of work, nie trzeba wówczas wielkiej mocy obliczeniowej.

no i do tego wystarczy tylko bitcoin a nie 10000 altcoinów których kopanie produkuje

747

Bitcoin wkrótce bedzie zużywał wiecej energi elektycznej niż Australia.

Bitcoin wkrótce bedzie zużywał wiecej energi elektycznej niż Australia.

Czyli dziesieciokrotnie wiecej niż Google, Microsoft oraz Apple razem wzieci. Oznacza to, że do jednej transakcji przesłania bitcoina bedzie potrzeba tyle energi elektrycznej ile zużywa średniej wielkości gospodarstwo domowe przez dwa miesiące. Technologia przyszłości.

konto usunięte
z
abc.net.au
dodany: 18.03.2021, 08:18:09
  • 349
  • #
    kryptowaluty
  • #
    bitcoin
  • #
    pieniadze
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
  • #
    ekologia
Kone1963
Kone1963 18.03.2021, 18:26:25
  • -17
Wydobywanie BTC wymaga mocy obliczeniowej, która wymaga energii w celu zapewnienia kryptograficznego bezpieczeństwa transakcji.
Pozwala to na wykonywanie i odbieranie płatności na dowolne kwoty bez udziału strony trzeciej.
Koszt produkcji bitcoina ma fundamentalne znaczenie dla jego wartości.
Dzięki temu, w przeciwieństwie do dolara, Bitcoin nie może być drukowany.
Mining przekształca produkcję z tanich źródeł energii w coś o wartości pieniężnej.
Zużycie energii jest niewielkie w porównaniu do starszych systemów finansowych. Biorąc pod uwagę same koszty energii elektrycznej,
  • 25
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Kone1963
Kone1963 19.03.2021, 00:10:04
  • 0
@ostatni_lantianin: @PiersiowkaPelnaZiol Jeżeli porównasz ile energii zużywają wszystkie banki i instytucje fihttps://cointelegraph.com/news/report-76-crypto-miners-use-renewables-as-part-of-their-energy-mix).
Coż, jeżeli uważacie, że lepiej wspierać scentralizowany system obrotu pieniądza, i dawać się w ten sposób kontrolowaćto xD

@package0x01: Można, na Proof-of-stake, nikt nie zabrania, tylko samo POS nie generuje kosztów, które wpływają też na utrzymanie ceny.

@rexdexpl:
Kone1963 - @ostatni_lantianin: @PiersiowkaPelnaZiol Jeżeli porównasz ile energii zuży...

źródło: comment_1616112638qeQDDzQttCTzje1QFiPjU7.jpg

Pobierz
Kone1963
Kone1963 19.03.2021, 17:08:42
  • 1
Co za to realnie kupi?

Dowolny produkt, za który można zapłacić kartą płatniczą.
Posiadając BTC, mogę podpiąć kartę, która przy płatności wydaje BTC.

powód trzymania pieniędzy w banku

Powodem jest raczej brak alternatyw, i ludzie muszą je poznać.

12

Szaleństwo na bitcoinie trwa. Dwie pizze sprzed 11 lat warte teraz 600 mln.

Szaleństwo na bitcoinie trwa. Dwie pizze sprzed 11 lat warte teraz 600 mln.

Bitcoin pobił kolejny rekord. No ale przecież dodrukowywane obecnie masowo waluty też wartość mają tylko umowną. Przed 11 laty amerykański programista umówił się, że dwie pizze kupi za 10 tys. bitcoinów.

Oline
z
businessinsider.com.pl
dodany: 15.03.2021, 14:05:52
  • 3
  • #
    bitcoin
  • #
    kryptowaluty
  • #
    inwestycje
  • #
    btc
  • #
    gielda
  • #
    ekonomia
Kone1963
Kone1963 15.03.2021, 23:59:20
  • 0
@giepees: OP zabrakło pewnie znaków.
BTC, które wydano na zakup tych dwóch pizz 11 lat temu miałyby teraz wartość 600 mln USD.
Kone1963
Kone1963 15.03.2021, 23:25:50
  • 0
https://etherscan.io/tx/0x5c17429a5e059ba0fcf9edfe2d0a0741b84ee3a2c937e05e20e3839033dc17f8
Może mi ktoś wyjaśnić, jakim cudem komuś przechodzą TX z 1 GWEI?
#kryptowaluty #rthereum
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

CarlGustavJung
CarlGustavJung
15.03.2021, 23:27:07
  • 4
@Kone1963: Vitalik dla kolegów ma specjalną taryfę
  • Odpowiedz
Kone1963
Kone1963
Autor
16.03.2021, 01:21:33
  • 0
@CarlGustavJung: Udało mi się znaleźć, o co chodzi. Swoją drogą świetny pomysł na biznes ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Popatrz sobie na TX tego adres, w 1 bloku zgarnia profity co chwilę na nowych IDO przez arbitraż.
https://www.coindesk.com/ethereum-trading-bot-strategy-miner-extracted-value-research
  • Odpowiedz

421

Chiny mają 70% mocy zasilającej Bitcoina. Mogą blokować wybranych użytkowników.

Chiny mają 70% mocy zasilającej Bitcoina. Mogą blokować wybranych użytkowników.

Chińscy kopacze Bitcoina zdominowali globalną moc obliczeniową, która zasila sieć kryptowaluty. Udało się to dzięki specjalistycznym sprzętom i taniej energii. Teraz grupainwestorów z USA chce odbić część udziałów z rąk Chińczyków, gdyż daje to kontrolę nad transakcjami i banowaniem użytkowników.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 14.03.2021, 19:24:37
  • 153
  • #
    technologia
  • #
    chiny
  • #
    bitcoin
  • #
    kryptowaluty
  • #
    ekonomia
  • #
    btc
Kone1963
Kone1963 14.03.2021, 23:51:16
  • -23
@incydent_kakaowy: Możesz kupić każdy produkt, który pozwala na płatność kartą, za pomocą Wirex lub Binance Card.
Prowizje w sieci BTC nie są wysokie, często poniżej 1 USD, a w Lighting Network są to centy.
Energia służy do zabezpieczenia sieci i transakcji, i nie liczy się ile a w jaki sposób.
Ze względu na rywalizację o jak najtańsze źródła, bardzo duża ilość farm korzysta z energii odnawialnej.
Kone1963
Kone1963 14.03.2021, 23:54:24
  • 2
Clickbajt. Sieć jest zdecentralizowana, i każdy miner lub kopalnia same decydują indywidualnie czy odłączyć się od sieci, lub kopać inny chain. To, że w Chinaj jest dużo kopalni w wielu różnych miejsach zarządzanych przez inne osoby nie znaczy, że Chiny posiadają kontrolę nad siecią.
Swoją drogą, bank centralny posiada kontrolę nad złotówką, a o to aż takiego kwiku nie widze.
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Kone1963
Kone1963 15.03.2021, 21:57:19
  • 0
@Bubo_bubo: @sindram: To nie ma znaczenia, mining pool może być w Chinach, ale koparki są na całym świecie.
Jeżeli mining pool zmieni swój kod, nie będzie on zgodny z kodem u minerów.
Kone1963
Kone1963 15.03.2021, 07:12:40
  • 16
( ͡° ͜ʖ ͡°)
#kryptowaluty #bitcoin #ethereum #gielda
Kone1963 - ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#kryptowaluty #bitcoin #ethereum #gielda

źródło: comment_1615792357Tr3rt9lqrkhdhu5fPkxE1H.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

g.....o
g.....o
konto usunięte 15.03.2021, 07:13:57
  • 1
@Kone1963: Korean FUD? ahh nie tym jednak razem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
KondominiumKatoSocjalistyczne
KondominiumKatoSocjalistyczne
15.03.2021, 15:40:26
  • 1
@Kone1963: nic dziwnego biorac pod uwage prowizje brokerów, a prowizję krypto ex, stock ex nie jest dobry do daily tradingow, ze wzgledu na prowizje brokerow
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 16
  • Strona 10 z 16
  • >
  • The Times 03/Jan/2009 Chancellor on brink of second bailout for banks.

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 28.12.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 05.02.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 19.12.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 19.03.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking