@alexandra28: jeżeli będziesz protestować przeciwko np. wyższym podatkom, a radny z PiSu zaproponuje, żeby sprać ci ryja, to będzie to właściwe podejście?
@ghostface: gość powinien uszanować zasady obowiązujące u danego gospodarza. Jeśli przyjechali do innego kraju i im nie pasują obowiązujące tam zasady to niech wracają skąd przybyli. To się tyczy wszystkich. Jak Polak pojedzie do Afryki również powienien respektować panujace tam zasady.
#samochody #motoryzacja #oswiadczenie #takaprawda
@Cybher1: to proste kombi jest najpraktyczniejsze. Również nie przepadam za kombi podobnie jak za suvami i bardziej mnie dziwi moda na suvy.
@Atreyu: tylko w tym porównaniu to więcej funu będziesz miał z jazdy i30n performance niż Stingera. Co innego jakbyś porównywał opcję z v6 ale tu już duża różnica w cenie.
@Atreyu: owszem. stinger ma ok. 20koni mniej i jest cięższy. W stinger 2.0 na jedną tonę wychodzi niecałe 150koni, w i30N Performance ponad 190. To jest przepaść.
@Atreyu: jest taki jak wspomniałem wyżej - więcej funu z jazdy.
@Atreyu: przyspieszenie do setki to nie wszystko a nawet tutaj jak widzisz jest spora róznica biorąc pod uwagę to, że
@Atreyu: porównuje słabe rwd z przyzwoitym fwd. Pod kątem zabawy i30N performance deklasuje stingera 2.0
@Atreyu: w takim razie Stinger 2.0 to nie jest opcja dla Ciebie. Jest wygodniejsze ale na pewno nie równie szybkie
@Atreyu: napęd to nie wszystko. Istotne jest też zawieszenie, układ kierowniczy, sposób działania układów wspomagających kierowcę.
@Atreyu: i to mi zarzucasz trolling?