Wpis z mikrobloga

To jest przepaść.


@KiedysMialemBordo: 0.2-0.3 do setki na suchym co by fwd łapało jakąś trakcje

Osiągi najmocniejszej wersji N i najsłabszego benzynowego Stingera są zbliżone, komfort (wielkość auta, rwd. automat 8b) już niekoniecznie

O ile bazowy i30N jest wyceniony sensownie i jest fajnym autem za te pieniądze, to nie ma logicznego powodu by brać N Perfomance w cenie Stingera
źródło: comment_1592010052Vl7zLcxCNg6t4TgL8XGNqW.jpg
O ile bazowy i30N jest wyceniony sensownie i jest fajnym autem za te pieniądze, to nie ma logicznego powodu by brać N Perfomance w cenie Stingera


@Atreyu: jest taki jak wspomniałem wyżej - więcej funu z jazdy.

@KiedysMialemBordo: 0.2-0.3 do setki na suchym co by fwd łapało jakąś trakcje


@Atreyu: przyspieszenie do setki to nie wszystko a nawet tutaj jak widzisz jest spora róznica biorąc pod uwagę to, że
@KiedysMialemBordo: porównujesz zabawę mocnym rwd i fwd? ( ͡º ͜ʖ͡º)

Różnice 0-100 i 100-200 w takich widełkach na drodze są żadne. Jakbym szukał auta na jakiś kręty wąski polski tor to i30N by się nadał. Na ulicę wolę auto wygodniejsze, a na prostym równie szybkie, szybkim automatem i z napędem na tę lepszą oś.

Szczególnie jak popada
@KiedysMialemBordo: porównujesz zabawę mocnym rwd i fwd? ( ͡º ͜ʖ͡º)


@Atreyu: porównuje słabe rwd z przyzwoitym fwd. Pod kątem zabawy i30N performance deklasuje stingera 2.0

Na ulicę wolę auto wygodniejsze, a na prostym równie szybkie, szybkim automatem i z napędem na tę lepszą oś.


@Atreyu: w takim razie Stinger 2.0 to nie jest opcja dla Ciebie. Jest wygodniejsze ale na pewno nie równie szybkie
Pod kątem zabawy i30N performance deklasuje stingera 2.0


@KiedysMialemBordo: Szczególnie jak popada. Sam się przesiadłem z ośki 250 koni na rwd 300 koni. Zabawa to nie różnica w przyśpieszaniu, tylko nadsterowności w zakręcie

Można fwd pokonać zakręt szybko, ale bez banana na twarzy. W mocnym rwd zabawa jest zawsze i to nie chodzi o pokonywanie każdego zakrętu bokiem tylko sposób zachowania auta.

Nie widzę zabawy w ośkach mocniejszych niż
@KiedysMialemBordo: Szczególnie jak popada. Sam się przesiadłem z ośki 250 koni na rwd 300 koni. Zabawa to nie różnica w przyśpieszaniu, tylko nadsterowności w zakręcie

Można fwd pokonać zakręt szybko, ale bez banana na twarzy. W mocnym rwd zabawa jest zawsze i to nie chodzi o pokonywanie każdego zakrętu bokiem tylko sposób zachowania auta.


@Atreyu: napęd to nie wszystko. Istotne jest też zawieszenie, układ kierowniczy, sposób działania układów wspomagających kierowcę.
@KiedysMialemBordo: uważam że zwyczajnie trollujesz i żartujesz pisząc że jazda mocnym 270 konną ośka daje więcej funu niż 250 konnym rwd, a także nie podważyłeś żadnego z moich ww. argumentów, także z mojej strony eot. Może nie znam się zwyczajnie na żartach, ale ten średnio się udał ( ͡° ͜ʖ ͡°)