Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko243
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Kampala

Kampala

Dołączył 11 lat i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 38113
  • Znaleziska 4620
  • Mikroblog 33493
  • Obserwujący 83
  • Obserwowane 258

761

UE chce nas rozbroić i zrobić z nas niewolników

UE chce nas rozbroić i zrobić z nas niewolników

Każdy, kto zajmował się problemem przemocy, wie że im bardziej ofiara jest spolegliwa, tym bardziej okrutnie jest traktowana przez oprawcę. W tym przypadku biurokraci uniemożliwiają obronę przed agresywną mniejszością całym społeczeństwom. Zasada nr 1: Niewolnik nie może mieć broni.

MK_2015
z
pch24.pl
dodany: 23.11.2015, 22:26:55
  • 104
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    bron
Kampala
Kampala 24.11.2015, 09:17:53 via Android
  • -1
@mandeo_weekend: jak ktoś się leczył na depresję, to też ma nie kupić sobie broni 20 lat po wyzdrowieniu? Do psychiatrów nie przychodzą tylko niepoczytalni psychole.

4

Świat jest brutalny. Twoja śmierć, moje życie. Twój wybór.

Świat jest brutalny. Twoja śmierć, moje życie. Twój wybór.

Życie nie jest jednostronne ani dwu czy kolorowe, życie jest takie na jakie się zdecydujesz. Jednak jedno jest pewne, konsekwencją życia jest śmierć.

Owner
z
owner.org.pl
dodany: 23.11.2015, 16:36:46
  • 2
  • #
    newage
  • #
    psychologia
  • #
    entrepreneur
  • #
    pieniadze
  • #
    sukces
  • #
    kobiety
Kampala
Kampala 23.11.2015, 22:17:44
  • -3
Karol Darwin mówił o doborze naturalnym i dostał nobla. Wobec tego co ty wybierzesz w swoim życiu, co sprawi, że to ty będziesz miał prawo przedłużyć własny gatunek? Co będziesz reprezentował?


Co? Jak Darwin mógł dostać Nobla (z dużej litery), jeśli nagrodę tę ustanowiono w roku 1901 i nie przyznaje się jej pośmiertnie? Nie mówiąc już o tym, że nie ma Nobla z biologii... Nie mówiąc także o tym, że autor nie
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

508

Kumple "Krystka" zastraszają świadków i dziennikarzy

Kumple "Krystka" zastraszają świadków i dziennikarzy

Świadkowie w głośnej sprawie sopockiego łowcy nastolatek - 38-letniego Krystiana W., są zastraszani. Wiadomości z pogróżkami miała otrzymywać jedna z zeznających nastolatek, jak również zaangażowani w sprawę dziennikarze.

Daleki_Jones
z
fakt.pl
dodany: 23.11.2015, 14:24:20
  • 53
  • #
    polska
  • #
    trojmiasto
  • #
    seks
  • #
    przestepczosc
  • #
    prawo
Kampala
Kampala 23.11.2015, 16:08:34
  • 5
@khaman: jaki p-----l? Używasz słów, których znaczenia nie znasz.
Kampala
Kampala 23.11.2015, 16:23:59
  • 25
@moczymorda85: nie wiem, czy dało się przekręcić więcej faktów w tak krótkim komentarzu. S--s z nieletnimi jest przestępstwem (art. 200 kk), ale nie nazywa się tego pedofilią. W prawie oczywiście odróżnia się także s--s z nieletnimi przez osoby dorosłe, które jest interpretowane jako wykorzystywanie seksualne (nawet jeśli małoletnia wyraża na to zgodę), od gwałtu i molestowania seksualnego.
P-------a to pociąg do dzieci, które są przed okresem dojrzewania płciowego. W wieku
Kampala
Kampala 23.11.2015, 16:36:43
  • -1
Masz pociąg i chęci uprawiać s--s z 14-latką?


@khaman: jesteś żałosny z takimi tekstami
Kampala
Kampala 23.11.2015, 16:41:25
  • 0
@khaman: i kto tu mówi o rzetelności? Insynuujesz mi ni z gruszki, ni z pietruszki parafilię seksualną i dziwisz się, że nie chcę z Tobą rozmawiać. Sorry, trzeba prezentować sobą jakiś poziom kultury, z atakującymi mnie personalnie prostakami nie zamierzam dyskutować.

@AbraCadaber: kolejny cham, któremu wydaje się, że ma coś błyskotliwego do przekazania.

679

"Trzeba zniwelować narodową jednolitość dla zrównoważonego rozwoju"

"Trzeba zniwelować narodową jednolitość dla zrównoważonego rozwoju"

Peter Sutherland, obecny szef ONZ ds. imigracji i były prezes banku Rotszyldów. Na antenie irlandzkiego radia RTE Peter Sutherland stwierdził, że jest przekonany iż nieograniczona imigracja z krajów Afryki będzie korzystna dla Europy.

konto usunięte
z
wolna-polska.pl
dodany: 22.11.2015, 12:19:32
  • 98
  • #
    swiat
  • #
    imigranci
Kampala
Kampala 22.11.2015, 18:14:08
  • -10
@zielonek1000: spokojnie, w realnym świecie nadal wszyscy nazywają takich spiskowymi teoretykami dziejów. Po prostu na wykopie zebrało się kółko wzajemnej adoracji, które z nienawiści do Żydów jest w stanie zaakceptować nawet najbardziej absurdalną tezę, byleby tylko uzasadnić swój antysemityzm.
Często Żydów zastępuje bliżej nieokreślona grupa osób nazywana lewactwem, ale jest to tylko wariacja na temat wyżej opisanego zjawiska, które jest obserwowane od setek lat. Ludzie mają silną potrzebę tego,
Kampala
Kampala 22.11.2015, 19:00:19
  • -7
antysemita to osoba której nie lubią żydzi


@zielonek1000: antysemita to osoba nienawidzą Żydów. Proszę zapoznać się z językiem polskim i nie powtarzać pseudo-ironicznych bredni rodem z demotywatorów.
Kampala
Kampala 22.11.2015, 19:15:38
  • -3
Swoją drogą, może tego nie wiesz, ale ta ironia jest znacznie starsza niż demotywatory, jest znacznie starsza niż Internet.


@zielonek1000: pierwszy raz to słyszałem chyba z ust pana Michalkiewicza. Także nie rodem z demotywatorów, masz rację.

369

Konin, Turek i okolice - co wy odwalacie?

Konin, Turek i okolice - co wy odwalacie?

Potrafi ktoś wytłumaczyć takie zjawisko? Dlaczego tam 12st, a w Łodzi, Poznaniu - 5st? W następnych kilku dniach podobna sytuacja.

xostry
z
weatheronline.pl
dodany: 21.11.2015, 12:29:19
  • 169
  • #
    polska
  • #
    pogoda
  • #
    konin
  • #
    turek
  • #
    nauka
Kampala
Kampala 21.11.2015, 17:56:34
  • -3
@telpan: @wypok_smieszne_obrazki: termodynamika jest lewacka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

1053

Rosja "zafundowała" Syrii deszcz z białego fosforu

Rosja "zafundowała" Syrii deszcz z białego fosforu

Rosjanie sie nie patyczkują

darosoldier
z
youtube.com
dodany: 19.11.2015, 19:51:58
  • 264
  • #
    terroryzm
  • #
    wojna
  • #
    youtube
  • #
    bron
  • #
    isis
  • #
    rosja
Kampala
Kampala 20.11.2015, 14:30:49
  • -1
Oni właśnie zostali TAM. A do europy ciągną Ci młodzi faceci


@EmTeKa: informacja nieprawdziwa, bzdura wręcz. To, że na granicach stoją młodzi mężczyźni wynika z tego, że zostawili oni kobiety i dzieci w relatywnie bezpiecznej Turcji czy Jordanii (które przyjęły tysiące Syryjczyków) i sami wyruszyli w niebezpieczną i niewygodną podróż do Europy, żeby zarejestrować tam swoje rodziny i później ściągnąć ich bezpiecznymi środkami do Europy.
Kampala
Kampala 20.11.2015, 14:33:22
  • -1
@menstuffpl: nie da się kogoś siłą zmusić do zmiany poglądów, co najwyżej można zmusić go do przestrzegania jakiegoś prawa. Prędzej rekrutów ISIS dostarczą takie ataki, bo to jest potwierdzenie ich jedynego argumentu (krzyżowcy chcą nas zniszczyć, walczmy razem o islam, bo islam to nasze dobro).
Kampala
Kampala 20.11.2015, 15:12:01
  • -3
@menstuffpl: Ty za to na pewno nic nie wiesz o merytorycznym argumentowaniu.

1879

Chciałem dziś kupić w Castoramie worek foliowy z węglem bunatnym.

Chciałem dziś kupić w Castoramie worek foliowy z węglem bunatnym.

Chcę płacić, a pani w kasie pyta czy mam kwit na węgiel. "Proszę pana, ustawa jest taka, że nie wolno nam panu sprzedać węgla, póki pana nie spiszemy. Proszę jechać z powrotem do działu z opałem"

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 17.11.2015, 21:30:04
  • 202
  • #
    polska
  • #
    krajabsurdu
Kampala
Kampala 17.11.2015, 22:33:42
  • -9
Bardzo słuszne prawo! Spalanie węgla jest niesamowicie nieekologiczne, dlatego obłożenie go akcyzą jest świetnym pomysłem. Wymóg, który @kaucz musiał spełnić przy zakupie jest spowodowany ulgą dla gospodarstw domowych, co jest dobrym, przyjaznym zachowaniem państwa wobec obywatela.
Pamiętajcie, że Ziemia to póki co nasz jedyny dom i bezcenny skarb, który trzeba chronić za wszelką cenę.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Kampala
Kampala 17.11.2015, 22:42:23
  • -58
@troodon: ja to „podziwiam” tych bojowników wolność w czasach, kiedy to Polska należy do państw w ścisłej czołówce wolności politycznej. Możesz praktycznie wszystko. Przy czym wolność słowa i zgromadzeń nie oznacza, że możesz w--------ć się na wykład i zagłuszyć go swoimi rykami (jak na pierwszym obrazku). A obrazki na dole to przykład afer i niedoskonałości, które zdarzają się wszędzie.
W ogóle wyśmiewanie hasła „25 lat wolności” przez jakichś internetowych bohaterów
Kampala
Kampala 17.11.2015, 22:53:27
  • 4
@fordern: mnie przerażają ludzie, którzy zamiast merytorycznie rozmawiać wolą wykpić i obrazić. Cóż, kwestia kultury osobistej.
Kampala
Kampala 17.11.2015, 22:58:25
  • 2
@Zoltan666: ale nie zaprzeczysz chyba, że po upadku PRL-u Polacy zyskali bardzo wiele wolności? Z Twoim zdaniem się nie zgadzam, ale nie będę teraz z nim polemizował, z powodu braku czasu i ochoty. Rzecz w tym, że Twój komentarz to normalna teza, z którą się można zgadzać lub nie. Jednak nie cierpię tego, kiedy ludzie próbują przekłamywać polską historię lub kpić z ludzi, którzy ją tworzyli. Miliony Polaków walczyło z
Kampala
Kampala 17.11.2015, 23:01:56
  • -1
@fordern: czy to prawo obejmuje jednego człowieka? Nie, obejmuje cały kraj. Właściwie jest skierowane tylko przeciwko firmom, bo osoby prywatne kupują bez akcyzy i jest to dla nich tylko drobna formalność (w tym sklepie ze znaleziska dość nieudolnie załatwiona, sam kupowałem w miejscu, gdzie starczył jeden głupi podpis).
Kampala
Kampala 17.11.2015, 23:08:09
  • 1
@czytowaznekto: krytykuj porozumienia okrągłostołowe, jeśli masz na to ochotę. Patrz tylko na pewne realne zmiany. To jest tak oczywiste, że aż nie będę wymieniał, bo chyba każdy zdaje sobie ile wolności osobistej przybyło Polakom po 1989 roku.

@wasz-prorok:

co żenujące? zabraniasz komuś mówić co sądzi o obecnym systemie?


Pała z czytania ze zrozumieniem. Wyrażam swoje zdanie na temat czyjegoś zdania, niczego nie zabraniam.
Kampala
Kampala 18.11.2015, 07:39:41 via Android
  • -2
@ultra: czytaj ze zrozumieniem. To o firmach było dygresją na temat stanu rzeczy, a o słusznych powodach podatku pisałem wcześniej. Przerasta Cię takie proste wnioskowanie, czy po prostu jesteś złośliwy i manipulujesz?

796

Wolność słowa w Niemczech: dziennikarz Welt zwolniony za wypowiedź o uchodźcach

Wolność słowa w Niemczech: dziennikarz Welt zwolniony za wypowiedź o uchodźcach

Matthias Matussek po zamach w Paryżu napisał o "niezarejestrowanych młodych muzułmańskich mężczyznach". Redaktor naczelny 'Die Welt' zakończył z nim współpracę i "zdystansował się od takich opinii". [artykuł po niemiecku]

lkg1
z
tagesspiegel.de
dodany: 17.11.2015, 16:30:59
  • 74
  • #
    polityka
  • #
    francja
  • #
    niemcy
  • #
    paryz
  • #
    islam
  • #
    imigranci
Kampala
Kampala 17.11.2015, 19:22:19
  • -5
@Xo-oX: @DarthkrsQ: @haxx: @mraauuu: jesteście ignorantami. Polecam zapoznać się z jakąś książką/wykładem/czymkolwiek na temat gender studies. Widzę tutaj głupią pseudo-szyderę z konstruktów kulturowych, których nie rozumiecie. Na naukę nigdy nie jest za późno, polecam.
Kampala
Kampala 17.11.2015, 19:30:04
  • -4
@mraauuu: napiszę, bo wszyscy ludzie są równi wobec prawa (w naszym kraju i bliskich nam kulturowo).
Kampala
Kampala 17.11.2015, 19:48:36
  • -2
@Xo-oX: nie, nie to tłumaczą. Jak możesz krytykować coś, o czym nie masz pojęcia? To świadczy tylko i wyłącznie o Twojej ignorancji. Pozdrawiam.

248

Muzulmanie w Norwegii w swoim gronie smieja sie z glupoty Europejczykow.

Muzulmanie w Norwegii w swoim gronie smieja sie z glupoty Europejczykow.

Krotki filmik w ktorym typowi normalni muzulmanie w swoim gronie w Norwegii smieja sie z Europejczykow ktorzy wierza ze np kamieniowanie kobiet za zdrade czy obcinanie rak za kradziez cechuje tylko i wylacznie radykalnych wyznawcow islamu. Na sali znajduja sie zwykli wzyznawcy sunnickiego nurtu...

amarillos
z
wykop.pl
dodany: 15.11.2015, 04:59:00
  • 33
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    polityka
  • #
    imigranci
  • #
    islam
  • #
    terroryzm
Kampala
Kampala 15.11.2015, 17:58:09
  • -3
@ozzmann: Francja wypowiedziała wojnę Niemcom. Została pokonana rok później. Spałeś na historii, czy co?
Kampala
Kampala 15.11.2015, 18:19:55
  • -1
@ozzmann: skończyło się na sześcioletniej wojnie totalnej z Niemcami. Nie wiem czy wiesz, ale prowadzenie wojen w rzeczywistości jest trochę bardziej skomplikowane niż w jakimś Counter Strike'u.
Kampala
Kampala 15.11.2015, 18:30:27
  • -1
@ozzmann: z pewnością jesteś wielkim wojownikiem, ale o historii nie masz większego pojęcia. Stalinowi nikt nic nie sprzedawał, Stalin był silny i brał co chciał. Jeśli już do kogoś mieć zarzuty, to do USA. Francja nawet nie brała udziału w rozmowach wielkiej trójki. Co oni mieli zrobić, najechać swoją armią wolnych Francuzów Związek Radziecki?

Palcem nie ruszyli.


Wypowiedzieli i toczyli wojnę z Niemcami. Co więcej można było zrobić?
Kampala
Kampala 15.11.2015, 19:46:21
  • -1
Toczyli w swojej obronie. Wypowiedzieć to może każdy, nawet ja Japonii.


@ozzmann: tak, jasne. Wypowiedzenie wojny sąsiadowi to zupełnie normalna i nic nie znacząca sprawa. Szczególnie, jeśli zaczynasz przygotowania pod ofensywę na szeroką skalę (ofensywa w Saarze, mobilizacja i relokacja armii francuskiej). Ofensywa aliancka miała zacząć się 17 września, ale do tej pory Polska była już praktycznie podbita, a rząd Polski podjął decyzję o ucieczce do Rumunii. Sytuacja była tak beznadziejna,
Kampala
Kampala 15.11.2015, 20:35:00
  • -1
@ozzmann: w dużej mierze zgodzę się z tobą w kwestii USA. Roosevelt był chyba najgorszym człowiekiem, z punktu widzenia Europy środkowej, który mógł się trafić na stanowisko głównego głosu aliantów.

Co do reszty. Połącz sobie proste fakty. Francuzi nie obiecywali, że mogą poprowadzić ofensywę przeciwko Niemcom w kilka dni. Polacy podpisujący traktaty sojusznicze wiedzieli, że muszą dać aliantom trochę czasu, jeśli tamci mają otworzyć zachodni front. To nie była żadna tajemnica.
Kampala
Kampala 15.11.2015, 21:10:30
  • -3
Dla ratowania własnej armii i nie narażania obywateli dla jakiejś tam Polski


@ozzmann: tylko że sednem sprawy jest to, że dla Polaków w 1939 roku oczywistym było to, że Francuzi nie zaryzykują samodzielnej ofensywy na teren Niemiec. Wtedy wierzyli, że linia Maginota ich uratuje. Okazało się, że jest dokładnie odwrotnie, ale to już wiadomo z historii. Polscy dowódcy polityczni i wojskowi zdawali sobie sprawę, że muszą bronić się jakiś czas,
Kampala
Kampala 15.11.2015, 22:34:01
  • -3
Dając jakieś gwarancje trzeba sobie pewne rzeczy przemyśleć. Czy gwarancje mają szansę powodzenia. Dali je zbyt pochopnie.


@ozzmann: no właśnie nie, bo gwarancje aliantów nie polegały na tym, że obiecywali nam rzucenie się na Niemców za wszelką cenę i pokonanie ich. Oni nam gwarantowali, że jeśli polska armia będzie walczyć i wiązać Wehrmacht walką przez jakiś czas (były mowy chyba o miesiącu), to oni wtedy dadzą radę zorganizować drugi front

638

Skąd terroryści z Paryża mieli karabiny Kałasznikowa? Europa ma poważny problem

Skąd terroryści z Paryża mieli karabiny Kałasznikowa? Europa ma poważny problem

W ataku na "Charlie Hebdo" i w paryskich atakach, napastnicy uzbrojeni byli w automaty Kałasznikowa. Skąd w sercu Europy, gdzie obowiązują restrykcyjne przepisy dostępu do broni, potencjalni terroryści z taką łatwością zdobywają wojskowe karabiny o radzieckim rodowodzie?

darosoldier
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 14.11.2015, 18:46:44
  • 171
  • #
    europa
  • #
    terroryzm
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    bron
  • #
    zamachwparyzu
  • #
    francja
Kampala
Kampala 14.11.2015, 22:02:40
  • -2
a także dobrze poinformowane społeczeństwo tak jak to jest w Izraelu


@Blaskun: co masz na myśli pisząc o dobrze poinformowanym społeczeństwie? Nie, żebym się z Tobą nie zgadzał, po prostu ten fragment brzmi dość enigmatycznie, ale mnie zaciekawił.

495

Studenci polonistyki PUJO o sukcesie "Dozwolone od lat 18" (2015-11-13)

Studenci polonistyki PUJO o sukcesie "Dozwolone od lat 18" (2015-11-13)

Studenci II roku polonistyki Pekińskiego Uniwersytetu Języków Obcych opowiadają o sukcesie swojego wykonania piosenki „Dozwolone od lat 18"

Wolnosciomierz
z
youtube.com
dodany: 13.11.2015, 13:57:17
  • 100
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    chiny
  • #
    ciekawostki
  • #
    podroze
  • #
    jezykiobce
Kampala
Kampala 13.11.2015, 22:27:39
  • 8
@Pie_Czar: i dodaj do tego zawiść, skrytość, obsesję na punkcie krzywo rozumianej „godności” czy „honoru”. W Chinach przez wieki zdanie jakieś osoby było związane z jej honorem, po przegranym merytorycznie sporze człowiek tracił twarz. Przerysowuję trochę celowo, ale kultury dalekowschodnie są inne od europejskich. Pozornie stawianie sobie wysoko poprzeczki może wydawać się chwalebne, ale z drugiej strony prowadzi do społeczeństwa, gdzie zbyt dużą rolę przywiązuje się do własnej pozycji społecznej
Kampala
Kampala 13.11.2015, 22:53:27
  • 1
@harqu: historia? Chińczycy nigdy nie wyszli poza swój ogródek. Ich próby „eksploracji” świata wyglądały tak, że zbudowali miljon megalomańskich okrętów i wyruszyli w morze, po kilku latach spełzło wszystko na niczym, bo któraś dynastia znowu pokłóciła się z którąś inną. Wiem, że w konwencji europejskiej też można by tak ironizować, ale koniec końców to europejska kultura dominuje nad światem. Głównie poprzez naukę (nauka to część kultury przecież), ale także pewne
Kampala
Kampala 13.11.2015, 23:10:46
  • 1
@Pie_Czar: nie mówię tylko o Chinach. Jakiś czas temu coś oglądałem na temat zwyczajów w korporacjach w Korei Południowej i Japonii. Oni Mao nie mieli, ale mimo wszystko panuje tam strasznie dziwna (dla mnie) hierarchia, przesadzone oddanie się firmie i podporządkowanie się systemowi. Do przesady. Jest też taka anegdotka, że w koreańskich liniach lotniczych dochodziło do wielu wypadków, ponieważ drugi pilot bał się zwrócić uwagę kapitanowi, bo ten stał wyżej

764

Marsz Niepodległości 2015 to tylko 5 tys. zł kosztów dla Warszawy.

Marsz Niepodległości 2015 to tylko 5 tys. zł kosztów dla Warszawy.

- Nie odnotowaliśmy żadnych strat, a mówię także w imieniu Zarząd Dróg Miejskich, więc jedynym kosztem są koszty sprzątania, jakie poniósł Zarząd Oczyszczania Miasta - powiedział money.pl Bartosz Milczarczyk rzecznik prasowy Urzędu m.st. Warszawy.

ElyeM
z
money.pl
dodany: 12.11.2015, 14:33:13
  • 92
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    marszniepodleglosci
Kampala
Kampala 12.11.2015, 18:11:44
  • 1
@Skellsen: może w ramach rozwijania swojego patriotyzmu naucz się pisać po polsku, co? Nie da się tego czytać, oczy wysiadają.

1277

Około 150 tys. osób przeszło ulicami Warszawy w Marszu Niepodległości!

Około 150 tys. osób przeszło ulicami Warszawy w Marszu Niepodległości!

Policja przyznaje: "To była największa manifestacja od lat". Media mainstreamowe w odwrocie. Lewacy i kosmopolici nie zdołali zohydzić Polakom ich Święta. Warszawskimi ulicami przeszło około 150 tys. osób. Z dumą i radością świętowali 97. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości.

Balzack
z
niewygodne.info.pl
dodany: 12.11.2015, 08:00:03
  • 200
  • #
    polska
  • #
    11listopada
  • #
    swietoniepodleglosci
  • #
    patriotyzm
  • #
    narodowcy
  • #
    ruchnarodowy
Kampala
Kampala 12.11.2015, 12:56:16
  • -1
@sebekk23: potrzebujesz informacji o tym kto dodaje daną treść, żeby ocenić jej zawartość? Kompletny brak logiki.

294

Uwaga na napoje energetyczne

Uwaga na napoje energetyczne

Wpływ napojów energetycznych na układ krążenia powinien być dokładnie zbadany - sugerują amerykańscy naukowcy. Ich najnowsze doniesienia wskazują, że te pobudzające środki mogą zwiększyć ryzyko chorób serca nawet u młodych, zdrowych konsumentów.

prze
z
rmf24.pl
dodany: 09.11.2015, 11:13:07
  • 194
  • #
    nauka
  • #
    zdrowie
  • #
    napojeenergetyczne
  • #
    medycyna
Kampala
Kampala 09.11.2015, 20:23:36
  • 3
@NETWolF: kofeina na każdego działa trochę inaczej. A na pewno nie działa od razu, tylko po jakimś czasie (pół godziny, godzina). W ogóle krótka drzemka tuż po zażyciu kofeiny jest najbardziej optymalnym sposobem jej stosowania, teoretycznie. Polecam poniższy materiał.
Kampala - @NETWolF: kofeina na każdego działa trochę inaczej. A na pewno nie działa o...

585

Indonezja płonie: „Chciwość koncernów nie zna granic”

Indonezja płonie: „Chciwość koncernów nie zna granic”

100 tys. pożarów w Indonezji wywołanych przez korporacje, ponieważ to tańsze niż wycinka. Wg. NASA jest to największa katastrofa ekologiczna spowodowana przez człowieka

konto usunięte
z
strajk.eu
dodany: 04.11.2015, 10:43:40
  • 106
  • #
    swiat
  • #
    indonezja
  • #
    ekologia
  • #
    gospodarka
  • #
    korpo
Kampala
Kampala 05.11.2015, 12:15:00 via Android
  • -1
@Anien: firmom opłaca się kupić las, a potem go wypalić lub wykarczować pod uprawy i dla surowców. Tylko, że coś takiego na masową skalę byłoby katastrofalne dla środowiska, stąd potrzeba regulacji rządowych. Poczytaj o tym co się dzieje z lasami amazońskimi, na przykład.
Kampala
Kampala 05.11.2015, 12:47:33 via Android
  • -1
@Balcerek: sprawdź komentarz powyżej, miał być do Ciebie.
Kampala
Kampala 05.11.2015, 12:58:40 via Android
  • -1
@Balcerek: cena lasu nigdy nie będzie ceną rynkową. Żywy las ma znikomą wartość ekonomiczną, więcej jest warty ścięty na drewno lub pod uprawy. Rozumiesz to, że nikomu, żadnej firmie, nie opłaca się go trzymać?
Kampala
Kampala 05.11.2015, 15:48:07
  • -1
@Balcerek: nie będzie ceną rynkową, bo oprócz kwestii ekonomicznych wchodzą absolutnie niepomijalne walory ekologiczne. Ja już nawet pomijam kwestię globalnego ocieplenia, ale to, że ludzie nie przeżyją bez lasów to jest absolutnie podstawowy fakt. A ja nie zamierzam ryzykować zagładą całego przyjaznego dla ludzie ekosystemu w nadziei, że analitykom korporacji może łaskawie wyjdzie na plus utrzymywanie lasów i łaskawie pozwolą nam się wszystkim nie podusić.

jakoś lasy państwowe na tym

5

Pomoc ludziom zaginionym. Rozwiązanie zbiorcze.

Strony, na których możemy naprawdę pomóc osobom zaginionym i ich rodzinom. Odwiedzanie takich witryn naprawdę ma jakiś szerszy sens — w przeciwieństwie do wyrywkowego dodawania pojedynczych osób. Chciałbym tym znaleziskiem uświadomić i przypomnieć wszystkim o tym, że mogą pomóc, jeśli tylko chcą.

Kampala
z
zaginieni.pl
dodany: 17.05.2015, 21:24:27
  • 6
  • #
    pomoc
  • #
    zaginieni
  • #
    internet

19

Kanał ATVN - obszerna baza materiałów popularnonaukowych.

YouTube'owy kanał ATVN - Akademickiej Telewizji Naukowej. Projekt był realizowany w latach 2002-2008. Dodaję obszerne archiwum programów tej telewizji. Być może wiele osób szukało tych materiałów, być może wiele o tym w ogóle nie słyszało. Polecam, bardzo rzetelne i ciekawe produkcje.

Kampala
z
youtube.com
dodany: 26.08.2014, 20:29:44
  • 0
  • #
    nauka
  • #
    wiedza
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania
  • <
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Strona 26 z 26
  • >
  • Hegel, ty draniu, oddaj rower!
  • https://fr.wikipedia.org/wiki/Chou-fleur

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 02.08.2015

    Komentator
  • VIP
    od 29.08.2018

    VIP
  • Rocznica
    od 10.12.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 09.08.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 12.12.2015

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl