Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko179
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Dziewczyno

Dziewczyno

Dołączył 15 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1938
  • Znaleziska 1818
  • Mikroblog 120
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 29

509

Facebook usunął zdjęcie chłopca, który urodził się bez nosa.

Facebook usunął zdjęcie chłopca, który urodził się bez nosa.

Powodem był protest grupy osób, która twierdziła, że zdjęcie jest zbyt drastyczne

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 13.04.2015, 12:01:45
  • 138
  • #
    polska
  • #
    internet
  • #
    swiat
  • #
    facebook
  • #
    wydarzenia
  • #
    afera
Dziewczyno
Dziewczyno 13.04.2015, 16:00:32
  • 1
@noekid: A to nie jest tak, że administracja jest po prostu lokalna, tym samym ludzie rozpatrujący te zgłoszenia pochodzą z danego obszaru geograficznego/kulturowego ( co by oznaczało, że tu mamy do czynienia z arabską administracją)? Może warto robić screeny i wysłyłać maile do centrali w takich wypadkach? Ewentualnie narobić szumu w mediach?
A w ogóle spoko, że nagrania z egzekucji czy bezczeszczenia ciał są normą ale pokazanie kobiecych sutków/krwi menstruacyjnej,

805

Hindus udawał czarnego żeby się dostać do szkoły medycznej [ENG]

Hindus udawał czarnego żeby się dostać do szkoły medycznej [ENG]

Dostał się ( ͡° ͜ʖ ͡°)

dev0n
z
edition.cnn.com
dodany: 08.04.2015, 14:34:36
  • 74
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    poprawnoscpolityczna
  • #
    murzynconcent
Dziewczyno
Dziewczyno 08.04.2015, 22:37:25
  • 1
No ale to tylko potwierdza zakorzeniony w społeczeństwie amerykańskim rasizm maskowany jedynie poprawnością polityczną względem afroamerykanów. Tam zaś gdzie poprawnosc polityczna "nie widzi" (służby mundurowe, stanowiska rządowe etc.) odbija się na tej społeczności również pełną gębą.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

613

Tasiemiec u psiaka (nie oglądać przy jedzeniu - szczególnie spaghetti)

Pokaż treści 18+

Tasiemiec u psiaka (nie oglądać przy jedzeniu - szczególnie spaghetti)

Usuwanie martwych tasiemców po odrobaczeniu psa.

mieszalniapasz
z
youtube.com
dodany: 07.04.2015, 15:29:19
  • 153
  • #
    gotujzwykopem
  • #
    foodporn
  • #
    gzw
  • #
    pies
  • #
    tasiemiec
Dziewczyno
Dziewczyno 08.04.2015, 13:42:26
  • 1
@memmory47: Tasiemiec psi/koci to zupełnie inny podgatunek tasiemca i aby się zarazić musiałbyś zjeść... pchłę ( ͡° ͜ʖ ͡°). Poza tym nie wiem co złapał zwierzak na zdjęciu (wygląda na tasiemca ludzkiego), bo jak widziałam niegdyś tego pasożyta u kota to jest on malutki - w sensie wygląda podobnie jak glista z tym, ze jest spłaszczony i znacznie dłuższy (ale nie jest szerokości makaronu. no chyba

410

Dlaczego nie lubimy swoich zdjęć?

Dlaczego nie lubimy swoich zdjęć?

Na pewno pamiętasz sytuację, gdy zrobiłeś znajomemu zdjęcie, a on na nie spojrzał, skrzywił się i kazał je natychmiast skasować. Zanim to zrobiłeś, dobrze się przyjrzałeś i… nic. Normalne. Nie wyszedł ani trochę gorzej, niż wygląda w rzeczywistości. Próżność? Kokieteria? Nie, to po prostu...

konik_polanowy
z
crazynauka.pl
dodany: 01.04.2015, 20:00:45
  • 138
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    zdjecia
  • #
    fotografia
  • #
    zdjecie
Dziewczyno
Dziewczyno 02.04.2015, 21:17:22
  • 1
@Killjoy: Akurat u Rosjan to tez jest bardzo różnie z tym wygladem. Ot, choćby warto przypomnieć Bohuna z ekranizacji Ogniem i Mieczem, jaki to był swego czasu amant ( ͡° ͜ʖ ͡°) Sama też mam bardzo przystojnego kolege Rosjanina, który nie ma w swym wyglądzie nic zupełnie z buraczanej twarzy. To jest przecież bardzo wymieszany naród i właściwie na dobrą sprawę są tam chyba wszystkie typy
Dziewczyno
Dziewczyno 02.04.2015, 21:27:42
  • 1
@Killjoy: Ej no, starośc nie radośc. Travolta też kiedyś wyglądał rewelacyjnie a dziś jak figura woskowa ( ͡º ͜ʖ͡º)
Dlatego dzięki Bogu za internet i stare zdjęcia (ʘ‿ʘ)
Dziewczyno
Dziewczyno 02.04.2015, 21:33:01
  • 1
@Killjoy: Jezu, przepraszam, chciałam coś edytować i przypadkiem skasowałam fotkę, a wtym czasie odpowiedziałaś. Zwracam natychmiast tą przyjemnosć wzrokową (ʘ‿ʘ)

Johnny się trochę postarzał (nawet sporo) a Keanu jak wszyscy wiemy jest wampirem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dziewczyno - @Killjoy: Jezu, przepraszam, chciałam coś edytować i przypadkiem skasowa...

źródło: comment_oxVRglrle3aSyXQL34GYwm6Q3zLx7dgd.jpg

Pobierz
Dziewczyno
Dziewczyno 02.04.2015, 22:11:27
  • 1
@Killjoy: Ale on miał już kilka faz, że wyglądał raczej nieciekawie. Ale to też jest tak jak pisałam wcześniej - facet wkłada jednak sporo wysiłku w to jak wygląda (ok, prócz tych włosó, ale to taki "stajl" chyba). Generalnie jest zadbany, właśnie dobrze ubrany, na bank nie używa szarego mydła raz na dwa dni po to by "zadbać o higienę". Na 100% na dietach i ćwiczeniach ( w tym wieku
Dziewczyno - @Killjoy: Ale on miał już kilka faz, że wyglądał raczej nieciekawie. Ale...

źródło: comment_ZwLmQkAAb98J5jnrUadSKjwMnj3cbSRJ.jpg

Pobierz
Dziewczyno
Dziewczyno 02.04.2015, 22:13:13
  • 1
@Killjoy: Kontra Benedict wersja de lux

Btw. męska częśc Wykopu pewnie już dostaje zawału ( ͡º ͜ʖ͡º)
Dziewczyno - @Killjoy: Kontra Benedict wersja de lux

Btw. męska częśc Wykopu pewni...

źródło: comment_LaOcnFWkoI6li30kfNgKh1E9mGttaRdr.jpg

Pobierz
Dziewczyno
Dziewczyno 02.04.2015, 22:25:27
  • 2
@Killjoy: ( ͡° ͜ʖ ͡°) Już myślałam, ze jestem w swym spostrzeżeniu odosobniona z tymi jaszczurkami, uf...
Ale mimo wszystko uważam, ze róznica między pierwszym zdjęciem a drugim jest znacząca, właśnie podobna jak między burakiem, a gościem całkiem na poziomie, który zarówno moze się zupełnie niepodobać jak i może podobac się bardzo ( mam tu na mysli to, ze jednak ogromnej rzeszy kobiet się podoba, aczkolwiek osobiście nie należę do
Dziewczyno
Dziewczyno 02.04.2015, 23:14:48
  • 2
@Killjoy: Dłuższe włosy jak najbardziej spoko jeśli są zadbane - inaczej dostajemy takiego Snape'a 2.0 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sylwetke ma Benedict bardzo dobrą, oczywiście jak na egzoszkielet obleczony materiałem skóropodobnym ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) ( w sensie - lepiej aby nie zdejmował ubrań...)
Ale to też tak troche jak z Tomem Hiddlestonem - twarz w końcu facet ma
Dziewczyno - @Killjoy: Dłuższe włosy jak najbardziej spoko jeśli są zadbane - inaczej...

źródło: comment_6sHvp17GwiS6NgMINGtlVGDtxVFI4lsq.jpg

Pobierz
Dziewczyno
Dziewczyno 02.04.2015, 23:51:29
  • 1
@Killjoy: Nom, Tom zdecydowanie ma cos w sobie ( a dodatkowo to po prostu rewelacyjny aktor) i wydaje się być bardzo pozytywnym człowiekiem ( a moim zdaniem ma też ogromną świadomośc swojego ciała i wie jak się ustawić do kamery czy obiektywu), ale nie ma też wyglądu takiego typowego amerykańskiego love boya, do jakiego przyzwyczaiło nas kino czy świat mody.
W samych dresach - fakt. Ale ja raczej miałam na
Dziewczyno - @Killjoy: Nom, Tom zdecydowanie ma cos w sobie ( a dodatkowo to po prost...

źródło: comment_G90U74Zu6NazF2C9NojupqFzxcU7jqiT.jpg

Pobierz

3037

Mieszkańcy oblali smołą plac zabaw. Przeszkadzały im bawiące się dzieci

Pokaż treści 18+

Mieszkańcy oblali smołą plac zabaw. Przeszkadzały im bawiące się dzieci

Wszystkie huśtawki, zjeżdżalnie i bujaki oblano substancją smołopodobną, ale tylko w miejscach, gdzie mogłyby usiąść dzieci. Z bloku tuż za placem starsze osoby często krzyczały, że przeszkadza im hałas.

Hahazard
z
mmlodz.pl
dodany: 31.03.2015, 11:48:49
  • 463
  • #
    polska
  • #
    lodz
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    patologiazewsi
  • #
    mojkrajtakipiekny
  • #
    dzieci
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 14:37:20
  • 4
@bartekfux: Ale niby czemu? Wiesz, że w takiej Australii istnieją osobne osiedla dla osób bez dzieci np. samotnych czy starszych małżeństw ? Tzn. ja się w sumie nie dziwie, że komuś moga przeszkadzać dzieci podobnie jak szczekające psy czy sikające po wszystkim koty. Mimo, że oczywiście wylewanie smoły to gruba przesada, ale może czas zacząć myślec pod tym kątem, że nie wszyscy jesteśmy w stanie żyć obok siebie. To nie
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 14:42:49
  • -3
@wisdom_generator: Właśnie PRLowskim myśleniem jest przekonanie, ze musimy być zmuszeni do dzielenia przestrzeni z dziećmi sąsiadów, kiedy takowych sami nie posiadamy i niekoniecznie lubimy albo chcemy przebywac w ich towarzystwie. Nie bronię niekulturalnych zachowań w stylu niszczenia mienia publicznego, ale myslenie w stylu "musimy żyć wspólnie i godzić się na ustepstwa" to komunistyczny niestety komunistyczny mit.
Przydałyby nam się osiedla dzielone na strefy - zarówno z wyznaczeniem takowych dla osób
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 14:44:56
  • 1
@Reinspired: Dewastacja to jedna sprawa, ale ciekawe, gdzie chcesz kupić w Polsce mieszkanie wolne od placów zabaw dla dzieciarni?
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 14:49:10
  • 0
@jakub131: Zgadzam się z Tobą, nie każdemu muszą pasować rozkrzyczane dzieci, szczególnie jeśli ktoś sporo pracuje i w taką niedzielę chce zwyczajnie od hałasu odpocząć. NIe rozumiem tutaj tego przekonania, ze dzieci trzeba tolerowac BO TAK. A niby czemu? Jakby ktoś Ci wiertarą tłukł po ścianach od rana do nocy przez kilka lat to też masz tolerować? Niszczenie mienia publicznego to oczywiście inna bajka, ale nie stwarzajmy przymusu tolerowania placów
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 14:51:15
  • 8
@en8de: No i właśnie znów PRLowskie myślenie - musisz żyć w komunie i już. Nie nie musisz. Istnieje coś takiego jak osiedlowe strefy Child Free, tylko oczywiście nie u nas. U nas Ci powiedzą, ze wszystko musisz akceptować albo wynoś się w Bieszczady.
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 14:54:55
  • 0
@emma_box: Tak, oczywiscie, trzeba tolerowac wszystkie dzieci i wszelkie hałasy, a jak zwrócisz uwagę to jesteś starym prykiem i zgorzkniałym dziadem/babą. Zrozum, że ludziom moze przeszkadzać dzieciarnia na podwórku. Nie pochwalam nieszczenia mienia, ale kurde, nie róbmy z dzieci świętych krów. Tez wychowywałam się w bloku i dzieciaki na podwórku denerwowały mnie i znajomych już jak bylismy nastolatkami i chcieliśmy się wyspać w dni wolne od szkoły ( bo sie
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 15:28:49
  • 1
Decydując się na życie w blokowisku trzeba wziąć to na klatę.


@en8de: No tylko, że właśnie wcale niekoniecznie. A sposób myslenia nazwałam PRLowskim bo przypomina sytuację z Mrożkowego "Tanga".
To, że do tej pory tak wyglądały nasze osiedla nie oznacza że to nie moze się zmienić, bo wręcz powinno. Wiem jak wygląda u nas polityka mieszkaniowa, ale naprawdę, nawet na starych osiedlach można inaczej zarządzać wspólną przestrzenią. Jeśli już mówimy
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 15:43:44
  • 0
@wisdom_generator: No ale właśnie widzisz dla mnie to jest takie myślenie typu - "Tak było od dziada pradziada, musisz się na to godzić i koniec, nic się nie da z tym zrobić". A moze warto poszukać innych rozwiązań zanim zaczniemy kryzczeć o byciu zgorzkniałym? Można naprawdę tak zarządzać przestrzenią, aby hałas płynący z placów zabaw niekoniecznie przeszkadzał innym. Nie uważam np. że przy każdym bloku, pod każdym oknem musi powstawać
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 16:57:11
  • 11
@Zwi3rzu: No i właśnie jesteś przykładem rodzica, któremu strach zwrócić uwagę. Tyle mówienia, ze przecież "żyjemy tam razem, trzba się dostosować", szkoda tylko, że dostosowac się ma tylko jedna grupa, bo druga reaguje agresją na wszelkie próby dyskusji. Ja rozumiem, ze dzieci musza się wyszaleć, jestem w ogóle ostatnią osobą jesli chodzi o ich uciszanie ( ani to zdrowe ani normalne) ale jeśli przestrzeń byłaby odpowiednio podzielona do takiego uciszania
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 20:26:52
  • -3
@monalisssa: Żadnego dzieciaka obecnie nie puszcza się już samego na podwórko, a większośc 7 latków ma szkołę i zajęcia pozalekcyjne. Poza tym z artykułu wynika, że placyk miał powstac w parku 100 METRÓW DALEJ. Sto metrów! Tak cięzko ruszyć tyłek na taką odległość?
I owszem - w cywilizowanych krajach place zabaw sytuuje się poza sferą mieszkalną - własnie w parkach lub na innych wolnych przestrzeniach poza osiedlem, nie zas ludziom
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 20:34:33
  • -2
Jak ktoś nie chce placu zabaw pod oknami, to niestety ale musi się przeprowadzić do domku i wykupić hektar naokoło niego


@eaxene: Serio? Wiesz, ze place zabaw tak blisko bloku to tylko wymysł komunistycznej zabudowy? Normalnie nie lokuje się takich miejsc ludziom pod oknami. Wybacz, ale niektórzy nie chca żyć według PRLowskich standardów...
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 20:44:45
  • -2
@Singularity00: Spoko, mnie to wkurza, a jeszcze bardziej jak czytam te wszystkie komentarze mówiace o moim rzekomym zgorzknieniu. Bo przecież to Dzięciecia Boże krzyczą, trza szanować! Nie jest to zapewne zwykły krzyk a krzyk dziatka małego, Dżesiki lub Brajanka, który w przeciwieństwie do innego hałasu trzeba szanować i się na niego godzić, bo tak już jest i tyle, nic nie poradzisz. ( ͡° ʖ̯ ͡°)( ͡
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 20:59:07
  • 0
@eaxene: No ale to już jest zarówno kwestia przyzwyczajeń naszych architektów i sposobu w jaki planują oni przestrzeń publiczną jak samego społeczeństwa (nabywców). Widac to świetnie z komentarzy Wykopowych, że ludzie sobie nie wyobrażają sobie by nie posiadać pod oknem placu zabaw. Tymczasem naprawdę nie uważam, ze przy każdym bloku jest taki plac konieczny, zaś wybudowanie kompleksu na bardziej otwartym terenie wręcz sprawiłoby, że taki plac byłby znacznie bardziej atrakcyjny
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 21:08:37
  • -2
@Singularity00: Na dobra sprawę dzisiejsze dzieci nie tyle są wychowywane bezstresowo, co po prostu w ogóle nie są wychowywane. Jak można takiemu dziecku zwrócić uwagę, skoro nawet rodzice na jakiekolwiek prośby reagują agresywanie ( "Bo mojego aniołka atakujo dziady!").
Pozostaje mieć nadzieję, że będzie się odzywało coraz więcej głosów rozsądku, bo ludziom z dziećmi wbrew pozrom taki hałas pod blokiem też często przeszkadza (oczywiście mówię tu o myslących rodzicach -
Dziewczyno
Dziewczyno 31.03.2015, 22:12:09
  • -1
@monalisssa: OMG... tylko, ze ta rzeczywistośc nie musi tak wyglądać. Ja nie każę usuwać z przestrzeni publicznej dzieci i ich rodzin, tylko uważam, ze plac zabaw nie musi stac pod każdą jedną klatką i przy każdym jednym bloku. Naprawdę tak ciężko wyobrazić sobie tą jakże "alternatywną" rzeczywistość? Altrnatywną a tak zupełnie codzienną dla krajów zachodnich, gdzie place zabaw buduje sie na skwerach miejskich, osiedlowych lub w pobliskich parkach, nie zaś

382

Ściągała z sieci programy i bajki dla dzieci. Ponad 200 tys. zł kary

Ściągała z sieci programy i bajki dla dzieci. Ponad 200 tys. zł kary

Wśród programów, które wykryli policjanci, był między innymi popularny Total Commander, ale były też bajki i gry dla dzieci, w tym np. "Scooby Doo" i "Alicja w Krainie Czarów".

konto usunięte
z
opole.gazeta.pl
dodany: 27.03.2015, 01:45:19
  • 260
  • #
    polska
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    komputery
Dziewczyno
Dziewczyno 28.03.2015, 00:32:02
  • 3
@molevay: Teoretycznie Adobe też nie ściga osób prywatnych, ale w Polsce to akurat różnie bywa. W sensie - nasze firmy zarządzające licencjami i prawami autorskimi często działają trochę obok polityki samych koncernów/artystów w imieniu których występują.

1586

Amerykańscy żołnierze w Muzeum Powstania Warszawskiego

Amerykańscy żołnierze w Muzeum Powstania Warszawskiego

Ładny, niewymuszony gest.

sl500
z
rdc.pl
dodany: 26.03.2015, 19:47:57
  • 135
  • #
    polska
  • #
    usa
  • #
    armia
  • #
    ciekawostki
  • #
    warszawa
Dziewczyno
Dziewczyno 27.03.2015, 15:01:14
  • 0
@fourier: Jasne, że to nie oddolna inicjatywa, ale widać nawet na fotkach, ze sami żołnierze są zainteresowani a nie siedzą w kącie i przynudzają. Prawda jest taka, ze Amerykanie jeśli są w Europie to naprawdę sporo zwiedzają i mają bardzo duży szacunek do historii czy kultury danego kraju.

408

Nazywamy się Biała Siła - Poglądy młodzieży lat 90

Nazywamy się Biała Siła - Poglądy młodzieży lat 90

Skinheadzi Polska lata 90. Tych z filmu nikt nie musi ośmieszać wystarczy że jest. A Krystyna w blond włosach chyba nie wie ze w narodowym-socjalizmie dużo by nie mogła powiedzieć a jej zadaniem by było wypinanie się.

RebelSon
z
youtube.com
dodany: 22.03.2015, 11:49:52
  • 127
  • #
    polska
  • #
    whitepower
  • #
    kultura
  • #
    skini
Dziewczyno
Dziewczyno 23.03.2015, 14:23:05
  • 0
@Flypho: E, to tak źle brzmi z perspektywy naszych czasów, gdzie różne skrajne organizacje faktycznie mają siłę do wdrażania swoich poglądów (często skrajnych) na szeroką skalę.
Tak naprawdę wóczas skini to faktycznie była subkultura. Jakiś Żyd na dobrą sprawę nie był tym prawdziwym Żydem ( chyba ciężko było takowego spotkać w ogóle) a Niemiec Niemcem, tylko synonimem jakiegoś nienazwanego zła i utożsamieniem biedy i pustki lat 90 ( trzeba było

691

A co gdyby Grey nie był bogaty?

Pokaż treści 18+

A co gdyby Grey nie był bogaty?

Parodia kobiecego porno .

snoopix
z
youtube.com
dodany: 19.03.2015, 20:08:27
  • 137
  • #
    50twarzygreya
  • #
    porno
  • #
    film
  • #
    kino
Dziewczyno
Dziewczyno 20.03.2015, 13:49:28
  • -1
@maxdredi: Tak, bo Grey to historia oparta na faktach ( ͡° ͜ʖ ͡°)

535

Dzień, w którym umarła Tunezja.

Dzień, w którym umarła Tunezja.

To nie Polacy, a Tunezyjczycy obudzili się dzisiaj w innej rzeczywistości. Ich świat legł wczoraj w gruzach, a to o czym marzyli rozprysło się na tysiące kawałków.

konto usunięte
z
specjalistkaodwakacji.blogspot.co.uk
dodany: 19.03.2015, 14:06:06
  • 67
  • #
    ekonomia
  • #
    kradzione
  • #
    szata
  • #
    swiat
Dziewczyno
Dziewczyno 20.03.2015, 13:48:13
  • 18
@uzman: Dokładnie, to jest właśnie najgorsze w tym wszystkim. Bo teoretycznie ten zamach moze doprowadzić do biedy i odseparowania Tunezji od zachodu - a to najlepsze pole dla fanatyków do wykorzystania.
Pamietajmy też, że Tunezja to muzułmanski kraj, ale bardzo nowoczesny, więc separatyści karając ich za prozachodność jednoczesnie wysyłają sygnał do innych muzułmanów ( tych zasymilowanych, wykształconych i żyjąych według norm cylwilizowanego świata) że popełniają błąd i powinni się bać,

521

Robert Downey Jr. daje małemu pacjentowi prawdziwą bioniczną rękę

Robert Downey Jr. daje małemu pacjentowi prawdziwą bioniczną rękę

Robert Downey Jr. wraz z Albertem Manero, studentem #CollectiveProject i założycielem Limbitless, sprawili niespodziankę wyjątkowemu dziecku, dając mu w prezencie nową, funkcjonalną bioniczną rękę Iron Mana wydrukowaną w 3D

Mesk
z
youtube.com
dodany: 12.03.2015, 17:51:14
  • 51
  • #
    technologia
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiat
  • #
    marvel
  • #
    rozrywka
Dziewczyno
Dziewczyno 13.03.2015, 01:27:44
  • 4
@DarkBolo: Wydaje mi się, że wielu aktorów angażuje się w różne filantropijne przedsięwzięcia, wiadomo, że im bardziej ktoś na świeczniku tym lepiej to widać a i zasięg większy.
Aczkolwiek wiadomo, że Robert to mega człowiek i niesamowicie utalentowany aktor (wbrew powszechnej opinii nie zawsze gra Starka) :) Polecam w ogóle jego fp na facebooku, gdzie cudownie komentuje wszelkie memy o sobie jakie znajdzie w sieci. To świadczy tylko o tym
Amfidiusz
Amfidiusz
12.03.2015, 16:16:19
  • 1158
#fotohistoria

Zrobione w 1967 roku zdjęcie zatytułowane "Pocałunek życia" przedstawia pracownika firmy energetycznej J.D. Thompsona udzielającego pomocy metodą usta-usta swojemu koledze z pracy Randallowi G. Championowi po tym, jak ten drugi stracił przytomność po kontakcie z liniami niskiego napięcia. Przeprowadzali oni rutynowe prace wysokościowe, gdy Champion przypadkiem musnął linie niskiego napięcia na samym szczycie słupa energetycznego. Uprząż zapobiegła upadkowi, a Thompson, który pomagał mu od spodu, mógł szybko udzielić mu
Amfidiusz - #fotohistoria

Zrobione w 1967 roku zdjęcie zatytułowane "Pocałunek życ...

źródło: comment_WGaKTf962K5soEvRBzjpw4MEAkW2HA5v.jpg

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziewczyno
Dziewczyno 13.03.2015, 01:12:00
  • 0
@sysek: A co jeśli to ratowanie życia i miłość w jednym? <3
  • Odpowiedz

5928

AFERA: Bogaci Arabowie srają polskim modelkom do ryja za kasę

Pokaż treści 18+

AFERA: Bogaci Arabowie srają polskim modelkom do ryja za kasę

Prowokacja znanego profilu TagTheSponsor ujawnia kulisy prostytucji wśród znanych polskich modelek z Instagrama i nie tylko. Ceny to $25 000 za sranie do ryja i $10 000 za zwykły seks grupowy. Wymagana znajomość angielskiego, linki do profili Polek w pierwszym komentarzu.

niepokonany
z
tagthesponsor.com
dodany: 07.03.2015, 15:58:37
  • 1498
  • #
    polska
  • #
    instagram
  • #
    modelki
  • #
    koprofilia
  • #
    ladnapani
  • #
    bekazpodludzi
Dziewczyno
Dziewczyno 07.03.2015, 18:32:35
  • 26
@vechi: Tam jest nawet konkretnie określone, że chodzi o model party girls, czyli właśnie taki rodzaj eksluzywnych, atrakcyjnych prostytutek, które zajmują się zabawiniem gości na wielkich, drogich imprezach. To, że ktoś ma obleśny f----z a ktoś inny godzi się aby go spełniać to o ile nie następuje tu jakikolwiek przymus (nikt tych dziewczyn nie uprowadził i nie zmusił do niczego plus na wstępie są w stu procentach informowane co je
Dziewczyno
Dziewczyno 07.03.2015, 19:04:18
  • 7
@Donk_von_Fisher: Jakoś nie wydaje mi się aby aby takie rzeczy dotyczyły tylko Polek. Z drugiej strony nie wiemy jak taka sprawa wygląda od środka - w świecie prostytucji czesto bywa tak, że jakaś osoba ( bo kwestia dotyczy przecież nie tylko kobiet) godzi sie powiedzmy z powodów finansowych na zrobienie czegoś "standardowego" jednorazowo, natomiast następnie jest szantażowana w różny sposób więc zaczyna się godzić na coraz gorsze praktyki i spełnianie
Dziewczyno
Dziewczyno 07.03.2015, 19:29:25
  • 6
@Donk_von_Fisher: Tak, ale to pewnie tylko płotka, taka współczesna burdelmama czyli coś na zasadzie "koordynatorki działu personalnego" i "specjalisty ds. utrzymywania kontaktu z klientem" . Właśnie po to są takie osoby, aby w przypadku wycieku, jak w tym przypadku, dane autentycznego "hosta" były bezpieczne. W każdym razie sama na bank tego nie nakręca i wątpię bardzo aby arabowie chcieli robić jakiekolwiek interesy z kobietami nawet w kwestii wynajmu prostytutki.
Dziewczyno
Dziewczyno 08.03.2015, 01:56:59
  • 2
@Donk_von_Fisher: Nie, nie, mnie ze zwykłej ciekawości zainteresowało, czy te sprawy nie są jakos związane ;) Bo u Fibaka też "agencje" prowadziła przecież jakaś była Miss czy coś w tym stylu, również w Dubaju. I nie będę wskazywac palcem która stacja TV wypromowała gwiazdki podejrzane o pracę w tej "firmie".

524

Prawdziwy cel konwencji antyprzemocowej? Wyciąganie pieniędzy z kieszeni Polaków

Pokaż treści 18+

Prawdziwy cel konwencji antyprzemocowej? Wyciąganie pieniędzy z kieszeni Polaków

Tak zwana Konwencja Antyprzemocowa ma więcej wspólnego z przemocą, niż może się wydawać. Zakłada ona bowiem przemocą wyciąganie pieniędzy z kieszeni podatników na rzecz organizacji feministycznych.Potwierdza to Urszula Nowakowska, dyrektorka fundacji Centrum Praw Kobiet.

darosoldier
z
wgospodarce.pl
dodany: 06.03.2015, 13:32:16
  • 33
  • #
    polska
  • #
    mojkrajtakipiekny
  • #
    kobiety
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
Dziewczyno
Dziewczyno 06.03.2015, 18:15:00
  • -6
@komandor: No tak bo w Polsce nie istnieje w ogóle żadna p-----c, a już napewno nie wobec kobiet i nie ma ofiar tej przemocy, którym należałoby pomóc. Nikt tego jednak za darmo nie powinien robic. Chiałam też zaznaczyć, że taką pomocą dla kobiet zajmuja się rónież organizacje kościelne i katolickie i tak jak każda inna organizacja mogą sie starać o wszelkie dofinansowania z tego tytułu.
Poza tym chyba nawet sobie
Dziewczyno
Dziewczyno 07.03.2015, 16:50:43
  • 1
@komandor: Widzisz problem z biciem czy inną przemocą wobec kobiet polega na tym , że odbywa się za zamkniętymi drzwiami - właśnie dlatego jej nie widzisz bo też ofiary boją się o tych kwestiach rozmawiać. Tak samo kolega też ci nie powie, ze jego matkę naparzał lub upokarzał ojciec, bo się zwyczajnie będzie wstydził , że nie mógł z tym nic zrobić.
W szkole ( przy okazji zaznaczam, że nie

675

Szaleństwo feministycznego teatru

Pokaż treści 18+

Szaleństwo feministycznego teatru

Bez spoilerów bo to po prostu trzeba zobaczyć. Miliony kobiet na świecie nadal się identyfikują z feminizmem.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 02.03.2015, 13:57:44
  • 169
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
  • #
    feminizm
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    rozowepaski
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 17:38:19
  • -28
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 24
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 17:41:05
  • -1
@kukenkino: Kantor był geniuszem. To, że czegoś nieogarniasz nie oznacza, że jest złe.
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 17:44:43
  • 0
@krasecz: Człowieku każdy ma prawo do wystawiania sobie w teatrze co mu się podoba, zrównywanie takich występów z całym ruchem feministycznym tylko dlatego, ze sam performance ci się nie podoba jest tak samo inteligentne jak stwierdzenie, że faceci w Warsaw Shore to idealni przedstawicie tej płci i uznanie, ze tak bez wątpienia zachowują się wszyscy faceci.
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 17:46:30
  • -2
@krasecz: Czasem sztuka porusza do wymiotów i obrzydzenia. Nie Tobie osądzać jaka sztuka byc powinna. Może Ci się ie podobać, ale nie masz prawa mówić co nią powinno być, bo to nazywa się cenzura.
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 17:51:16
  • 27
@Vagrant: No tak bo kobiety tworzą histeryczne a mężczyźni tylko piękne i harmonijne dzieła. Moze jak już porównywać ruchy współczesne to z ruchami współczesnymi? Sztuki wizualne ze sztukami wizualnymi a muzyczne z muzycznymi ( jest ogrom świetnych kobiecych kompozytorek).
PS:To też jest sztuka stworzona przez mężczyznę, tylko przypominam, bo juz było kiedyś na wykopie:
Dziewczyno - @Vagrant: No tak bo kobiety tworzą histeryczne a mężczyźni tylko piękne ...

źródło: comment_AW9U4ZBhWUDu1HiXLtL1l5EsUeyoQigJ.jpg

Pobierz
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 18:08:45
  • 3
@kukenkino:

ten rodzaj sztuki do mnie zwyczajnie nie trafia


Spoko, jasne, masz do tego prawo nie spodobało mi się tylko takie odgórne osądzanie bez próby zastanowienia się o co w tym chodzi.
Może faktycznie zareagowałam trochę zbyt gwałtownie, ponieważ był swego czasu jednym z moich
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 19:02:38
  • -11
@krasecz: Przepraszam jaką organizację? Widzę, że masz jakieś nieznane nikomu informacje względem tego, ze feministki tworzą domniemaną jedną, wielką organizację, ciekawe, ale nie słyszałam o Wielkiej Feministycznej Ogólnoświatowej Partii Kobiet.
Jesli wydaje Ci się, że feminizm ma twarz wyłącznie Magdaleny Środy to niestety jesteś w wielkim błędzie. Podobnie utożsamianie feminizmu z ruchem tylko i wyłącznie lewicowym to jakaś pomyłka ( w USA prym wiedzie np. feminizm liberalny, albo w ogóle
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 19:30:35
  • -7
@Trek762:
Oczywiscie, że istnieją organizacje kobiece walczące o równouprawnienie w krajach czy społecznościach muzułmańskich czy afrykańskich w tym organziacje zachodnie, które te ruchy wspierają nie tylko finansowo.
Nie słyszysz o nich bo dla Ciebie pewnie ruch feministyczny jest tożsamy z Krytyką Polityczną i nigdy nie rpzyszło Ci do głowy aby zainteresować się tematem szerzej.

Zgodze się, że w Poslce relacje partnerskie w związkach czy na wsiach wręcz swoisty matriarchat są
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 19:35:14
  • -6
@JakisTakiNick: Mam nadzieję, że kiedyś ta nazwa w taką właśnie się przekształci. Niestety historycznie ten ruch musiał stanąć w opozycji do mocnego, amerykańskiego patriarchatu stąd jego retoryka była mocna bo przeciwstawiona równie mocnej reotoryce męskiej ( tak to juz jest z wszelkimi opozycjami - poziom rozmowy zawsze kształtuje rozmówca ). Proponowałabym jednak nie mylić współczesnego feminizmu z mizoandrią ( choć tak skrajne ruchy niestety też istnieją to na szczęście są
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 20:44:22
  • -5
@krasecz:

Wypowiedzi na temat pozycji kobiety czy też jak powinna wyglądać czy ubierać się są to jedynie osobiste przemyślenia

Oczywiście. I w sferze prywatnych przemyśleń powinny pozostać. Problemem jest jeśli staje się to jakąś dominująca normą a tak niestety często bywa ( komentarze w sieci w stylu "jak można się tak ubrać" praktycznie nie pojawiają się w przypadku mężczyzn)
Często ocena ubioru jest też powodem wiktymizacji ofiar gwałtu - "ubrała się
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 20:45:23
  • -5
@krasecz: > Jeżeli dojdzie do molestowania sprawa jest zgłaszana na policję i tyle.Tak samo dzieje się z gwałtami

Według polskiego prawa również opiekę nad dzieckiem powino przekazywac się osobie bardziej odpowiedzialnej, wciąż jednak przekazuje się ją głównie matce. Prawo sobie - stereotyp sobie.

Byłoby cudownie, gdyby tak się działo jak mówisz, ale jak pokazała sytuacja z TVN przez lata ludzie woleli zamiatać sprawę pod dywan. Dobrze więc, ze mówi się
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 21:02:52
  • -5
@JakisTakiNick: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja bym w ogóle chciała, aby ruchy feministyczne cześciej zwracały uwagę na te elementy, o które można zawalczyć wspólnie ( i w USA coraz częściej tak się dzieje) jednak u nas jeszcze wiele czasu musi upłynąć chyba zanim do tego dojdzie. To wynika z tego po części, że wiele tematów wciąż wymaga przepracowania w przestrzeni publicznej, część jest przerabiana na fali
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 21:59:33
  • -4
Ale to ludzie molestowani zamiatali sprawę pod dywan. Powinno to iść raczej w stronę informowania w taki sam sposób jak są informowani pacjenci o swoich prawach.


@krasecz: Oczywiście masz rację. Jednak cała "atmosfera" wzgędem takich sytuacji powinna zostać przedyskutowana i dobrze, ze tak może się stać. Ponieważ ogólny "klimat społeczny" nie sprzyja zgłaszaniu takich spraw. Większosc ofiar boi się stygmatyzacji, tego, że zostanie źle potraktowana choćby na posterunku. Tutaj zdecydowanie są
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 22:29:05
  • -2
@krasecz: Dzięki wielkie również za sympatyczną rozmowę.
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 22:33:08
  • 0
@marek-sisey-tymoszczuk: Właśnie wywaliłeś do kosza jakieś 70- 80% dorobku cywilizacji europejskiej pod względem kultury i sztuki. Przykro mi Cię uświadamiać ale ogromna część artystów - mężczyzn to byli geje ewentualnie biseksualiści. Da Vinci nawet został wydalony z Włoch za sodomię, że nie wspomnę o filozofach starożytnych, również tych, którzy rzucili podwaliny pod myśl matematyczną. Smuteczek.
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 22:37:29
  • 2
@Przemysluaw: W przypadku kobiecej sztuki zaangazowanej jest to to samo co sztuka feministyczna. W języku polskim funckcjonował nawet swego czasu taki zamiennik jak kobiet-art. A ja odniosłam się tu do sztuki.
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 22:41:54
  • 1
@krasecz: ? Przyznam, że chyba w tym momencie nie załapałam kontekstu, ale patrząc na rzeźby Michała Anioła zawsze sie zastanawiałam czy on widział kiedyś c---i. Serio, u niego wszystkie kobeity wyglądają jak napakowani faceci z przyklejonymi piersiami.
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 23:08:59
  • 2
@krasecz: Serio? Wow, przyznam, że akurat nie słyszałam tej historii, ale to wiele wyjaśnia. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W takim razie koleś niesamowicie strollował kościół.
Za wiki:
Fresk z kaplicy Sykstyńskiej, "Sąd ostateczny", fragment przedstawiający Świętych:

"Pozostałe postacie powyżej zostały przedstawione inaczej niż w dotychczasowej ikonografii: zamiast uradowanych, lecz powściągliwych mężczyzn witających się z sobą za pomocą gestów, Michał Anioł przedstawił nagie postacie rzucające się w
Dziewczyno - @krasecz: Serio? Wow, przyznam, że akurat nie słyszałam tej historii, al...

źródło: comment_ynFO2mlMchAbU0FtD9HVICILPDsakKr3.jpg

Pobierz
Dziewczyno
Dziewczyno 02.03.2015, 23:15:15
  • 1
@Przemysluaw: Mój pierwotny post odnosił się do innego komentarza nie do znaleziska.
Dziewczyno
Dziewczyno 03.03.2015, 00:13:42
  • 0
@Przemysluaw: Cieszę się ( ͡° ͜ʖ ͡°)

569

Policjanci szukają mężczyzny, który zgwałcił kobietę

Policjanci szukają mężczyzny, który zgwałcił kobietę

Łódzka policja poszukuje mężczyzny, który w sierpniu ubiegłego roku w centrum Łodzi okradł i zgwałcił kobietę. Szkoda że dopiero po pół roku udostępniono zdjecia z monitoringu

Mazoka
z
tvn24.pl
dodany: 13.02.2015, 15:17:33
  • 64
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
Dziewczyno
Dziewczyno 14.02.2015, 10:33:40
  • 0
Nie jest też napisane od kiedy mają zdjęcie.


@niematakiegobicia: Niby nie jest, ale raczej wątpię aby zdjęcia z monitoringu były archiwizowane przez pół roku przez jakiś tam sklep - jeśli policja jest w ich posiadaniu to raczej oznacza to, że uzyskała je w krótce po zdarzeniu, w przeciwnym wypadku dawno by przepadły.
Dziewczyno
Dziewczyno 14.02.2015, 10:37:30
  • 0
Jeżeli chrześcijanie będą jeździć do Afganistanu gwałcić kobiety, też będę protestował.


@fordern: Co? W sensie, że u siebie to mogą? Znaczy wszystko jest ok, jesli kobieta jest gwałcona "przez swoich"... niezłe priorytety

271

Co drugi Polak boi się komputera

Co drugi Polak boi się komputera

42 proc. Polaków w wieku 25-64 lata albo nigdy nie korzystało z komputera, albo nie potrafi wykonać na nim najprostszych operacji - wynika z danych Eurostatu za 2014 rok. Na tle Europy gorzej od nas wypadają tylko Bułgarzy i Rumuni. Średni odsetek osób bez żadnych kompetencji cyfrowych w...

sportingkielce
z
rmf24.pl
dodany: 12.02.2015, 04:44:29
  • 176
  • #
    polska
  • #
    komputery
  • #
    zainteresowania
  • #
    internet
  • #
    mojkrajtakipiekny
Dziewczyno
Dziewczyno 12.02.2015, 15:07:46
  • -10
@darosoldier: Kiedyś? Jeszcze jakies 10 -15 lat temu komp to był unikat :) Nie wspominając o tym, że internet to był w ogóle luksus przez długi, długi czas ze względu na powszechny brak dostępu do sieci po prostu na terenie naszego pięknego kraju - pozostawały kafejki internetowe a pierwsza opcja w abonamencie to była chyba płatnośc za pobrane kB raz w miesiącu więc trzeba było oszczędzać. No i też w
Dziewczyno
Dziewczyno 12.02.2015, 15:43:34
  • 9
@darosoldier: Ja też miałam swój pierwszy komputer jakoś na przełomie 2000/2001 roku, ale mówienie, ze to był standard to spora przesada. W większych miastach owszem zdarzało się częściej, ale w mniejszych miejscowościach, albo w biedniejszych dzielnicach to jeszcze przez długi czas szło się do kolegi "na komputer". Aczkolwiek jak mówię - w miarę szybko ta sytuacja się zmieniała

Ten pierwszy komp to też trochę inna bajka - jeden na całą
Dziewczyno
Dziewczyno 12.02.2015, 19:14:53
  • 3
@piotreek88: Jakie sentymenty! :D Przyznam szczerze, że nie mam pojęcia jakie parametry miał ten nasz komputer, natomiast 1998 to był chyba rok, w którym pierwszy raz zetknęłam się z internetem w prywatnym domu u mojej kolezanki - i właśnie sobie przypomniałam, że pierwsze co tam znalazłyśmy to jakiś obrazek z półnagą, rozkraczoną bohaterką Czarodziejki z Księżyca (( ͡º ͜ʖ͡º) Internety się nie zmieniajo!).
Aczkolwiek w 2003 już

481

Radni oskarżyli panie z kół gospodyń o marnotrawstwo kasy, te oddały wszystko

Radni oskarżyli panie z kół gospodyń o marnotrawstwo kasy, te oddały wszystko

Panie z kół gospodyń gminy Radziechowy-Wieprz w kaszę dmuchać sobie nie pozwolą. Gdy radni palnęli, że przejadły 5 tysięcy złotych, uniosły się honorem, uzbierały taką sumę, przyniosły radnym na sesję i...

luka-80
z
beskidzka24.pl
dodany: 12.02.2015, 09:45:33
  • 37
  • #
    polska
  • #
    zywiec
  • #
    slask
  • #
    radni
Dziewczyno
Dziewczyno 12.02.2015, 15:28:13
  • 33
@MajkiFajki: @MOLQ: Bez przesady, że tylko gotują, w dużej mierze chodzi o podtrzymanie regionalnych tradycji tak więc wchodzą w to różne ludowe śpiewy i tańce, podtrzymywanie miejscowej gwary, czasem rodzi się tam coś na kształt klubu teatralnego, ale też prócz tego często organizują miejscowe uroczystości , zabawy związane z różnymi festynami, prowadzą warsztaty z różnych specjalizacji, zapraszają ciekawych gości, robią wystawy, a w mniejszych miejscowościach czesto zastępują wszelkie
Dziewczyno
Dziewczyno 20.01.2015, 23:25:47
  • 8
Mireczki nie wytrzymałam dziś. Szukam sobie jakiegoś nowego joba i trafiam na takie oto ogłoszenie ( screen, bo ogłoszeniodawca już nieco zmienił treść.
Naprawdę mnie przyszpiliło i ciśnienie podniosło mi się do granic, więc odpisałam:

Oh, Szanowni Państwo! Jestem pewna, iż praca ta zmieni moje życie! Jako osoba bezdomna i przymierająca głodem ( praca ZA DARMO nie generuje zbyt wielu możliwości utrzymania się, ale to naprawdę nie szkodzi) zapewne wzbogacę swoje umiejętności
Dziewczyno - Mireczki nie wytrzymałam dziś. Szukam sobie jakiegoś nowego joba i trafi...

źródło: comment_ifmSkGUy6I6rzS90R9aCYEttWxyv3waO.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziewczyno
Dziewczyno
Autor
20.01.2015, 23:47:21
  • 2
@mateusz_wajche_przeloz: plus statusu ucznia/studenta ( ͡° ͜ʖ ͡°) A brak wymogu doświadczenia też mnie zdziwił, ale w koncu oni oferują "doświadczenie managera" na stanowisku montażysty, z tym nie można sie kłócić...

Btw. w sumie jestem ciekawa, czy mi odpiszą ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Dziewczyno
Dziewczyno
Autor
20.01.2015, 23:50:10
  • 1
@Foxxx: Jakbym nie miała czasu to zapewne bym nie odpowiedziała. O zarządzanie moimi zasobami naprawdę nie musisz się martwić jak i o umiejętności szybkiego pisania. Poza tym uważam, że chyba czas zacząć reagować na tego typu ogłoszenia, bo niestety są nagminne.
  • Odpowiedz

468

Wywiad z islamską "ateistką".

Wywiad z islamską "ateistką".

Riham Said, egipska prezenterka telewizyjna rozmawia z dziewczyną która nie wierzy że Mahomet spisał słowa Allaha tylko po prostu napisał je sam. Bardzo ciekawy wywiad, chociażby żeby zobaczyć w jaki sposób zachowuje się i co mówi ta prezenterka. A podobno Egipt jest taki postępowy. [AR/ ENG]

Pierdyliard
z
youtube.com
dodany: 16.01.2015, 20:42:13
  • 108
  • #
    zainteresowania
  • #
    religia
  • #
    islam
  • #
    ciekawostki
Dziewczyno
Dziewczyno 17.01.2015, 13:53:26
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 07.09.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 22.03.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking