Jak NATO z 40k do 300k zwiększa oddziały szybkiego reagowania, a w tv coraz częściej mówi się o otwartym konflikcie z rosją, o jej kursie kolizyjnym z NATO i możliwej III wojnie światowej, to mam już się bać czy jeszcze poczekać? #wojna #rosja #europa #swiat #trzeciawojnaswiatowa
Odnośnie gówno-wojenek fanboyów Sony i MS zastanawia mnie jedna rzecz dotycząca padów.
Jest to chyba niekończąca się dyskusja, które ułożenie analogów jest lepsze: te z Playstation czy z Xboxa?
Fani Sony mówią, że nie mają żadnego problemu z tym, że lewy analog jest niżej od reszty przycisków (a dla niektórych jest to nawet wygodniejsze niż rozwiązanie Microsoftu), z kolei fani MS twierdzą, że bardziej naturalne jest ułożenie lewego analoga w padach od Xboxa.
Jestem team Sony i jestem przyzwyczajony do analogów z PS. Rozumiem argumenty teamu Xbox ale nie potwierdzę ich bo na Xboxie grałem może 2 razy w życiu ¯_(ツ)_/¯
Typowe p0lki zagranico... później się okaże że Hiszpan jednak był cyganem, i yalla habibi czas szukac w polsce beciaka #przegryw #tfwnogf #polka #stulejacontent
Od czasów forsowania SUVów, zielonej rewolucji na bateriach litowo-jonowych, ekologizmu i obrzydzania podróżowania samochodem, w europejskiej motoryzacji nie dzieje się zbyt wiele ciekawego, a w zasadzie nic wartego uwagi. Pozostaje żyć przeszłością, jednak czasem jeszcze trafi się jakaś krzepiąca informacja. Na przykład ja tak miałem, przeczytawszy wiadomość o reaktywowaniu marki Alpine i wypuszczeniu benzynowego coupe (tak, benzynowego coupe), nawiązującego do A110 sprzed lat. Jest to pierwszy samochód Alpine od 1995 roku.
W pełni aluminiowy samochód waży zaledwie 1100 kg, napędzany jest umieszczonym centralnie silnikiem R4 1.8 TCe o mocy 252 KM, do setki przyspiesza w 4.5 s, ma napęd na tył i jest zabawką do jazdy na torze. Ma ponadto siedmiobiegową automatyczną skrzynię Getrag.
W 2019 powstała wzmocniona wersja A110S o mocy 292 KM. Przyspiesza szybciej o 0.1 s i waży 2kg mniej.
Najlepiej wyglądające auta które mają już na karku conajmniej 15 lat. Ja zacznę i w zasadzie skończę temat, bo A5/s5 b8 w 2007r. W salonach zniszczyło system. Nawet z tym nie handluj.
To A5 to tylko kolejny, nudny niemiecki samochód. Nie jest brzydki, ale tez nie jest ładny. Po 10 sekundach zapominam jak wyglada i to jest jego największa wada :P moja propozycja równie kontrowersyjna bo na tyle samo zwolenników jak i przeciwników. Mi najbardziej imponuje fakt, że sylwetka zaprojektowana 20 lat temu, wg mnie, wciąż wyglada bardzo nowocześnie. Ten samochód mógłby zadebiutować teraz a i tak byłby na czasie. Oto ona, Megane 2
@Bubsy3D: Kwestia gustu, mi się jednak podoba. Ale na tamte czasy ten design był szokujący, jak pierwszy raz zobaczyłem ten samochód to myślałem, że projektant się naćpał :)
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.