Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko165
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Beta02

Beta02

Dołączył 3 lata i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 141
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 141
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 2
tether69
tether69
24.04.2026, 17:09:25
  • 1
Śledczy informują, że sama opinia "nie jest bardzo długa, ale w zakresie, który dotyczy, jest dosyć jednoznaczna".
Prok. Stasielak mówi, że uzyskana opinia w pewnej części dotyczy też "samochodu z komunikatu policji".

czyzby trop z czikłeczento był dobry?

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/sledczy-maja-nowa-opinie-w-sprawie-iwony-wieczorek-wyglada-obiecujaco/pdbejws,79cfc278
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 26.04.2026, 14:48:25 via Wykop
  • 1
@tether69: ciekawe kiedy przekażą szczegóły i czy w ogóle
  • Odpowiedz
tojapaweu
tojapaweu
18.04.2026, 17:32:05
  • 4
Tak sobie myślę, że dawno nie było nowej rozgrywki w chowanego. Chyba znudził się Polakom ten sport i jednak oddają zwycięstwo Iwonie.

#iwonawieczorek #grzegorzborys #borys #wieczorek #fredikamionka #jacekjaworek #jaworek #kryminalne
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 23.04.2026, 21:22:54 via Wykop
  • 2
@malgorzata-piechura: XD
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02 14.04.2026, 11:53:53
  • 1
#iwonawieczorek myślicie, że MB i MP w książce z premedytacją ominęli temat grilla? Bo były to ustalenia wrażliwe dla śledztwa?
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02
Autor
14.04.2026, 12:50:26 via Wykop
  • 0
@general_row_grotecki: no tak Fiat oczywiście również
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02
Autor
14.04.2026, 13:26:21 via Wykop
  • 0
no nietrudno połączyć kropki w kwestii aktualnej wersji śledczych
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02
Autor
14.04.2026, 19:44:20 via Wykop
  • 0
ciekawe czy jeśli sprawa się wyjaśni kiedyś albo chociaż ten wątek to wydadzą książkę bez cenzury
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02
Autor
14.04.2026, 20:17:50 via Wykop
  • 0
@tether69: nie wiem czy o to chodzi, ale mała grupa znajomych z ogniska, wracała niedługo po Iwonie z BB tą drogą gdzie jest stacja i chyba się tam zatrzymywali, ale może chodzić o nagranie czegoś / kogoś innego
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02
Autor
15.04.2026, 19:45:21 via Wykop
  • 0
@leniwiec2209: z książki Podolskiego i Bilskiej
  • Odpowiedz
angelika-dl
angelika-dl
angelika-dl
13.04.2026, 14:46:48
  • 0
#iwonawieczorek
A jeśli Iwona wstąpiła do baru przy wejściu 63? Może chciała skorzystać z toalety, albo napić się kranówki, cokolwiek... A co jeśli to właśnie tam spotkała kogoś ze znajomych i wyszli razem, później, ruszyli w innym kierunku? Monitoring nie uchwycił oddalającej się Iwony i nie można było ustalić kierunku, w którym ewentualnie poszła. A jeśli ona tam właśnie przerwała swoją wędrówkę?
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 14.04.2026, 13:05:45 via Wykop
  • 0
@angelika-dl: pewnie nie 😅
  • Odpowiedz
mego
mego
mego
26.03.2026, 21:57:13
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 26.03.2026, 23:07:44 via Wykop
  • 4
@mego: skąd pewność, że cienkim nie poruszał się ktoś z kręgu bliższego lub bardziej dalszego Iwony? W parku tej nocy było wiele takich osób, nie mamy informacji o wszystkich - gdzie skończyli wieczór, gdzie logowały się ich telefony, kto miał wyłączony telefon. Wiemy co się stało z ekipą, która była z Iwoną w DC, Kasią, Patrykiem, ale to przecież nie wszyscy - w książce jest na ten temat sporo informacji.
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02 26.03.2026, 23:09:37 via Wykop
  • 0
@mego: czy auto musiało wjechać do parku? Przecież ktoś mógł ją zgarnąć z okolic domu, z ulicy - czy gdzieś jest powiedziane, że to był park?
  • Odpowiedz
ZbieraczKosci
ZbieraczKosci
ZbieraczKosci
19.03.2026, 14:59:55
  • 2
Czyżby kolejne podgrzewanie atmosfery...?

Mogę powiedzieć, że zbliżamy się do finału — mówią Onetowi śledczy, którzy prowadzą sprawę Iwony Wieczorek. W ostatnich tygodniach badający zaginięcie Gdańszczanki prokuratorzy przesłuchali "częściowo nowych świadków" i wykonali "parę czynności w Trójmieście w terenie"...

Jak myślicie? Pojawiło się tez nowe nazwisko...

#
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 19.03.2026, 21:32:02 via Wykop
  • 3
@ZbieraczKosci: Wiem, że clickbait ale i tak dreszczyk emocji jest na te całe badania nowych dowodów,
które rzekomo się toczą 😅
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02 08.02.2026, 23:44:55
  • 1
#iwonawieczorek Uniwersum tej sprawy mocno się rozrosło. Głosujcie na którą opcję postawilibyście najwięcej

Kto wg miał największy udział / był świadkiem śmierci Iwony?

  • Patryk z kolegami 31.1% (82)
  • Ekipa z ogniska 3.0% (8)
  • Ekipa z grilla / Łukasz B. 20.1% (53)
  • Śmieciarze 9.1% (24)
  • Ochroniarze SAKO 4.2% (11)
  • Krystek / Turek / łowcy 9.1% (24)
  • Random 10.2% (27)
  • Paweł / Bolo / DC 7.2% (19)
  • Marius O. 2.3% (6)
  • Ręcznik 3.8% (10)

Oddanych głosów: 264

  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02
Autor
08.02.2026, 23:45:48 via Wykop
  • 0
@Beta02: pewnie jakieś opcje możnaby jeszcze dodać ale zabrakło miejsca w ankiecie
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02
Autor
09.02.2026, 22:11:06 via Wykop
  • 0
@asos: byłam ciekawa jakie będą wyniki jeśli będziecie musieli zdecydować się tylko na jedną opcję, ale zgadzam się, że może być mix.
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02
Autor
11.02.2026, 16:59:38 via Wykop
  • 2
@cyberyna: nie zmieścił się (max 10 odp), tak samo matka i jeszcze kilka opcji które można by jeszcze dopisać.
  • Odpowiedz
TomaszM77
TomaszM77
TomaszM77
20.01.2026, 13:25:01
  • 3
Czy Wy też macie takie wrażenie, że od początku w sprawie Iwony Wieczorek byliście celowo, lub nie wprowadzani w błąd?
- już sam kryptonim sprawy "zaginięcie" jest wprowadzający w błąd? (może zaginęła, a może nie - do dziś nie wiadomo).
- zwykła dziewczyna ze zwykłego domu - to stereotyp, który do niej w ogóle nie pasuje. Ta dziewczyna w ogóle nie zachowywała się jak 99% nastolatek w tym kraju. Która normalna dziewczyna będzie wracać
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 20.01.2026, 14:13:36 via Wykop
  • 0
XXD
  • Odpowiedz
tether69
tether69
18.01.2026, 14:39:23
  • 9
W sumie dość dziwny ten komunikat policji, bo wiedza gdzie ten fiat jechał "dotyczy on pojazdu, który przemieszczał się 17 lipca 2010 roku o godzinie 5:07 w Gdańsku w rejonie Parku Reagana, który jak następnie ustalono przemieszczał się na trasie Rumia, Reda, okolice Pucka. ". Skoro znaja tak dokładne informacje, bo przecież nie maja monitoringu z tych miast, to dlaczego nie znaja kierowcy?
#iwonawieczorek
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 18.01.2026, 19:04:26 via Wykop
  • 0
@Mr_jedrzej: mogła wsiąść dobrowolnie, jechać dalej imprezować.
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02 18.01.2026, 19:10:22 via Wykop
  • 0
@Kadej: samo szukanie kierowcy przez policję brzmi jak prowokacja. Znają dokładną trasę aż do Pucka, a nie mogą ustalić właściciela / kierowcy? Trudno mi to sobie wyobrazić.
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02 18.01.2026, 19:33:25 via Wykop
  • 8
@tether69:
Beta02 - @tether69:

źródło: IMG_7287

Pobierz
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02 18.01.2026, 20:35:49 via Wykop
  • 1
@ketjowwwwwwww: z komentarzy na Pudelku, wiadomo, że to może być zwykła bajka, ale wrzucam jako ciekawostkę.
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02 18.01.2026, 21:17:32 via Wykop
  • 0
@general_row_grotecki: osoba, która to napisała, zaznaczyła, że to jest strzał / plotka, tzn to info, że właściciel garażu jest też właścicielem cinka.

Podobno wiadomo, że osoba, która ma / miała tam garaż miała w znajomych wiele osób związanych ze sprawą.
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02 18.01.2026, 21:40:42 via Wykop
  • 0
@Kadej: zgadzam się.

„wiadomo, że tam ma działalnosc gość powiązany ze wszystkimi”

„Natomiast działalność znajdziemy CEiDG wraz z nazwiskiem, pod tym adresem. Nikt nazwiska nie wkleja z uwagi na ew. pozwy.”

to info od @Iskx nt adresu gdzie były prowadzone czynności jest bardzo ciekawe.
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02 19.01.2026, 22:27:22 via Wykop
  • 1
@dawid-ruchaj: wrzucam z innego wątku
Beta02 - @dawid-ruchaj: wrzucam z innego wątku

źródło: IMG_7321

Pobierz
  • Odpowiedz
lskx
lskx
19.01.2026, 20:13:53
  • 2
#iwonawieczorek
lskx - #iwonawieczorek

źródło: obraz

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 19.01.2026, 21:40:48 via Wykop
  • 5
@lskx: wiele osób krytykowało tutaj (ja również) książkę Bilskiej i Podolskiego za pominięcie wielu interesujących wątków, w tym cinka. Autorzy zaznaczali, że nie wszystkie wątki mogli opisać ze względu na dobro śledztwa, stąd dziury w narracji. Teraz się to wszystko jakoś klei.
  • Odpowiedz
150bpm
150bpm
15.01.2026, 18:40:26
  • 1
#iwonawieczorek #sopot
Jedziemy!
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 17.01.2026, 22:38:22 via Wykop
  • 0
@lskx: skąd info o tym że właściciel cienkiego miał tam garaż?
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02 18.01.2026, 17:02:42 via Wykop
  • 0
@lskx: dzięki za info - w sumie ciekawa informacja
  • Odpowiedz
takjakbyy
takjakbyy
24.09.2025, 12:04:05
  • 7
#iwonawieczorek

https://m.youtube.com/watch?v=UcVmU3uVCmE

Za 6h kolejny wywiad z kominiarką, oby tym razem lepszy niż z babką z superexpressu.
takjakbyy - #iwonawieczorek

https://m.youtube.com/watch?v=UcVmU3uVCmE

Za 6h kolejny...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 24.09.2025, 20:27:32 via Wykop
  • 2
mnie zastanawia jedno, przecież w tej kominiarce widać oczy i trochę nosa tego policjanta. Każdy kto miał z nim styczność wie dokładnie, że to on. Inni policjanci, przełożeni, świadkowie w sprawie. Dlatego skłaniam się, że to pewnie zaplanowana akcja, bo inaczej całkowicie by się zakrył.

Niemniej jestem ciekawa bardzo co wrzuci tym razem 😅
  • Odpowiedz
trebeter
trebeter
07.09.2025, 16:22:05
  • 2
#iwonawieczorek

wytłumaczcie mi coś bo nie ogarniam. chodzi o pawła
wynika z tego że miałby 65min na wyjście z domu, zrobienie 2x6.5km autem, zabicie
i co on niby miałby z całem zrobić?
założenie jest takie, że wsiada iwona do auta, jadą gdzieś blisko, tam ją zabija, porzuca te ciało w ukrytm miejscu po czym wraca do chaty. ciałem może zająć się później
trebeter - #iwonawieczorek

wytłumaczcie mi coś bo nie ogarniam. chodzi o pawła
wynik...

źródło: 137025612_840264359863704_459829228658924260_n

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 07.09.2025, 23:37:31 via Wykop
  • 4
@thorgoth: zgadzam się 100% - na pewno coś wie i moim zdaniem nie zabił - zbyt mocne dowody w postaci BTS. Ale te wszystkie jego ruchy i powiązania
  • Odpowiedz
empathic3643
empathic3643
05.09.2025, 17:53:02
  • 3
Pojawiło się w sieci oświadczenie Pawła P. Zostało ono udostępnione przez fanpage najowszej książki o IW prowadzony przez jej autorów.

Moja własna opinia jest taka: oświadczenie jest bardzo emocjonalne i nie wnosi nic nowego do sprawy. Na pierwszy rzut oka widać złość Pawła, a wydaje mi się, że można było się lepiej odnieść do wywiadu (a tym bardziej trochę wczesniej). Jeżeli zarzuca kłamstwa, mógł wskazać dokładne fragmenty i uzasadnić dlaczego wg. niego to
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 06.09.2025, 20:32:09 via Wykop
  • 2
@falden: Jeden z policjantów w wywiadzie zasugerował ostatnio, że naloty i zabieranie sprzętu miało związek z innym śledztwem (o wyłudzenie VAT). Jestem bardzo ciekawa ile jest w tym prawdy Podolski chyba nigdy nie odniósł się do tego.

Nie twierdzę, że nie było żadnej nagonki na Pawła, ale to jednostronne podejście do sprawy ze strony autorów książki jest zastanawiające.
  • Odpowiedz
antekstr
antekstr
28.08.2025, 08:47:47
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 28.08.2025, 14:19:42 via Wykop
  • 1
@embeembe: nie zgadzam się, że z ostatniej książki nie dowiesz się nic nowego. Niektóre wątki są bardzo dobrze opisane, niektóre niepotrzebne, a niektóre pominięte, choć pojawiały się w mediach. Ta książka opisuje dobrze towarzystwo Iwony i ją samą pokazuje w innym świetle. Choć nie jest idealna, to warto przeczytać. Jest kilka ciekawych rzeczy.
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02 24.08.2025, 13:32:10
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02
Autor
24.08.2025, 13:37:45 via Wykop
  • 0
@Beta02: jeszcze ciąża(?), biznesmen i wiele innych 😅

oczywiście wiele informacji się pokrywa, ale wciąż mnie zadziwia ten nagły wysyp tak wielu nowych informacji w ciągu miesiąca
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02
Autor
24.08.2025, 13:42:59 via Wykop
  • 1
@rolnik_wykopowy: 😅 nie poszło mi chyba
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02
Autor
24.08.2025, 13:52:47 via Wykop
  • 0
@Beta02: dodam jeszcze tylko moje ostatnie przemyślenie na temat sprawy - ani Patryk ani Paweł nie zabili Iwony
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02
Autor
25.08.2025, 16:08:59 via Wykop
  • 0
@general_row_grotecki: informacja o pieniądzach była, ale 1000zł a 20k to zupełnie inna informacja
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02
Autor
25.08.2025, 16:53:48 via Wykop
  • 6
@karolczacza @KotJarka - wydaje mi się, że conajmniej jeden z nich (Paweł, Patryk) ma wiedzę lub może bardziej przypuszczenia na temat tego co mogło się stać. Na przykład wie na kogo mogła się natknąć Iwona na tym odcinku przed domem i dlaczego to mogło się źle skończyć. Oboje mataczyli i wykonywali dziwne ruchy (Partyk nie spał, bo wykonywał setki połączeń, a Paweł od razu szukał od rana, wszedł do domu
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02 31.07.2025, 20:55:57
  • 0
#iwonawieczorek

Policjant z wywiadu dla SE

  • real 21.2% (28)
  • fake 26.5% (35)
  • zaplanowana prowokacja 52.3% (69)

Oddanych głosów: 132

  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kjubikul
kjubikul
31.07.2025, 21:19:15 via Wykop
  • 3
@Beta02: #winatuska
  • Odpowiedz
Kadej
Kadej
Kadej
01.08.2025, 17:21:44 via Wykop
  • 0
@Beta02: nawet Podolski z Bilską mówili, że ustalili że to podobno mimo wszystko policjant. Co nie zmienia faktu, że mógł prowokować np. tym że Iwona kontaktowała się tej nocy z Patrykiem. No chyba że pomylił Pawła z Patrykiem, co byłoby sporą wpadką dla policjanta, który zajmował się tą sprawą.
  • Odpowiedz
KotJarka
KotJarka
17.07.2025, 22:36:31
  • 5
Jakie macie przemyślenia po lekturze nowej książki Bilskiej i Podolskiego?
#iwonawieczorek
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 19.07.2025, 19:24:01 via Wykop
  • 1
@KotJarka: książka kieruje na moim zdaniem prawdopodobną hipotezę, że Iwona od momentu odłączenia się od znajomych w Sopocie, szukała kontaktu ze znajomymi z ogniska. Moim zdaniem, mogła nawet już po wyładowaniu telefonu liczyć na spotkanie znajomych, którzy byli na ognisku a potem w Banana Beach i do tego spotkania doszło w okolicy klubu (dlatego kamera nie uchwyciła jej w środku). Mogli wspólnie ruszyć na after (autem lub do bloku w
  • Odpowiedz
twoja-stara-tralala
twoja-stara-tralala
twoja-stara-tralala
07.07.2025, 12:06:14
  • 7
#iwonawieczorek Jak dla mnie to:
- Zaginęła po po tym jak rozładował się telefon. To wiemy. Nikt normalny nie umawiałby się w tamtych czasach z kimś o 4 nad ranem nie informując przez telefon/SMS. Jak z połączeń czy SMSów nie wynika, że gdzieś miałą iść, to pewnie szła prosto do domu lub do kogoś kto był blisko i jej się spodziewał. To byl 2010 rok. Wszystko powinno być w jej
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Beta02
Beta02 08.07.2025, 18:59:42 via Wykop
  • 3
@thorgoth: Zgadzam się, szczególnie, że z książki wynika, że około 4, część znajomych z ogniska nadal była w tamtej okolicy. Mogło tak być, że po drodze, już po tym jak złapała ją ostatnia kamera i jak padł jej telefon, spotkała kogos po drodze (po wyładowaniu tel mogła nawet na to liczyć, wiedziała że byłi właśnie tam). Powiedziała że jest zła, że nie chce wracać do domu (buty, matka) i poszła
  • Odpowiedz
Beta02
Beta02 13.07.2025, 11:26:05 via Wykop
  • 1
@twoja-stara-tralala: są nagrania z środka Banana Beach, bo przecież jest to nagranie z ręcznikiem, ale Iwony nie było w środku (na pewno zostałoby to podane do inf publicznej). Chodź mogła spotkać znajomych przed / w okolicy, którzy już wyszli i na przykład zmierzali na after i mogła się z nimi zabrać. To tylko jedna z wielu hipotez, ale ciekawa imo, a książka zawiera informacje, które mogłyby ją uprawdopodobnić.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 14.12.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking