Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko161
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
mego
mego

mego

Dołączył 3 lata i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 219
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 219
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 5
ligt4er
ligt4er
ligt4er
przedwczoraj, 07:53:08
  • 6
Zastanawiałem się co by zrobiła blachara - lambadziara jak Iwona. Chce iść na dobitkę, ale wszystkie znajomki na jej poziomie społecznym odpadły lub zawiodły, są beznadziejni i do wyrzucenia.

Widzi bacówkę. Bacówka jest powiązana z biznesmenem. Zna biznesmena (wg Latkowskiego). Wie, że biznesmen pomaga takim jak ona. Być może usłyszała od niego "jak będziesz czegoś potrzebować to dzwoń". A jest w sytuacji desperacji. Więc wchodzi i podchodzi do barmana, mówi mu jaka
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 1 godz. i 2 min temu via Wykop
  • 0
@empeem: W książce B&P napisali, ze nie pojawił się jeden z braci Borek ( w domyśle Lukasz?), co natychmiast zwróciło uwagę śledczych. Więc był sprawdzany, ale nie mamy wglądu do akt, nie znamy jego bilingów i co ciekawe Szostak, który niby jako jedyny miał wglądu do części akt tego wątku nie poruszył, bo się się zafiksował na innym wątku itd...
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 40 min temu via Wykop
  • 0
@tether69:

teoria ze ktos ze znajomych to zrobi ma jednak maly minus co rzadko sie w sumie porusza a mianowicie pora. byla 4;30 widno, nie twierdze, ze niemozliwe jest aby ktos w parku ze znajomych byl, jednak prawdopodobienstwo ze byl jest wg mnie sporo nizsze niz gdyby to byla dajmy na to 0;30 cyz nawet 1;30

Słusznie. O tej porze w parku ludzi już nie ma, albo jeszcze nie ma.
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 28 min temu via Wykop
  • 0
@ligt4er:

Poza tym wersja na Łukasza to toczka w toczkę kopia z wersji na Patryka,

Niekoniecznie. Łukasz miał przeszłość kryminalną, to był bad boy.
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 11 min temu via Wykop
  • 0
@leniwiec2209:

dla mnie wątek z lutego, tu na wykopie, jest wciąż najlepszym tropem i dziwię się, czemu nikt go nie kontynuuje:

Bo nie mamy danych. Brak bilingów. Jedynie w książce B&P była wzmianka, co potwierdza istnienie braci Borek, ale Szostak nic, dziennikarze nic, śledczy w mediach nic...
  • Odpowiedz
mego
mego
mego przed chwilą via Wykop
  • 0
@ligt4er: Statystycznie w sezonie wakacyjnym w turystycznych miejscowościach zbrodni popełnia się więcej w okolicach 1 i 2 w nocy. Godzina 5 nad ranem to dobra godzina na "znikniecie" kogoś, i jest to czas właśnie okazyjnych zbrodni, a nie w wyniku konfliktu, wypadku, planowania. Pojawił się okazja i został wykorzystana. Nie chodzi o krzepę potencjalnych sprawców, czy byli sportowcami...Profilerzy z pewnością maja te dane statystyczne, dlatego m.in. profilerka mówiła o przypadkowym
  • Odpowiedz
ligt4er
ligt4er
ligt4er
07.04.2026, 06:02:06
  • 4
Prokurator przekazał, że pojawił się dowód, który uprawdopodabnia, że kierowca białego fiata był w krytycznym dla sprawy miejscu i czasie.


No dobra, czyli teoretycznie Iwona była w tym białym fiacie.

Co to oznacza imho:

-
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 07.04.2026, 13:54:00 via Wykop
  • 2
@leniwiec2209:

Ale przecież słowa prokuratora nie oznaczają odrazu, że ona była w tym aucie? Tylko równie dobrze mógł przejeżdżać i liczą na to, że coś widział i dlatego poszukują jako świadka? Czy coś mnie ominęło?

No raczej sporo cię ominęło
"Czynności, które prokurator właśnie wykonywał, częściowo dotyczyły również tej wersji związanej z białym fiatem. A czy jest to wiodąca wersja? Nie odpowiem na to pytanie. Nie mogę zaprzeczyć ani potwierdzić.",
"Prokurator Stasielak
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 07.04.2026, 14:40:03 via Wykop
  • 0
@ligt4er:

I druga sprawa, ten samochód jedzie w stronę morza, konkretnie w stronę bacówki. I znowu ta bacówka.

Prawdopodobnie wjechał w Kapliczną a potem w Pomorską. Ul. Pomorska pojawiła się w pierwszym komunikacie policji sprzed dwóch lat. Kiedy dziennikarze zwrócili uwagę, że wstawiono zdjęcie z monitoringu z ul Piastowskiej, prokuratura odpowiedziała, że to nie jest błąd. Można domniemywać, że ul Pomorska też jest z jakiegoś powodu istotna. Na ten dziwny
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 07.04.2026, 16:20:39 via Wykop
  • 3
@ligt4er:

Czemu domniemujesz że ona już tam nie żyła? Ja nie sądzę. Maksimum to była ućpana GHB. Albo po prostu pojechali gdzieś na after za zgodą wszystkich (pytanie ile osób było w tym fiacie)

Dla mnie zbyt skomplikowane i zbyt wielu uczestników, więcej potencjalnych świadków, dlatego wydaje mi się, że akcja była szybka. Tam przy pasie nadmorskim był wciąż spory ruch, zmniejszał się wraz z wchodzeniem w głąb parku. Nikt nie
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 07.04.2026, 17:37:28 via Wykop
  • 2
@tether69: Dlatego kiedyś obstawiałam, ze ten ktoś musiał być namierzony w pierwszym roku śledztwa, bo zdążyli pobrać jego logi, więc jakoś powiązany z Iwoną. Mogli też mieć te dane z innego śledztwa toczącego się w tym samym czasie, ale w innej sprawie, to wtedy już ktoś zupełnie obcy. Logi i BTS są zaledwie wskazówką. Wiele zmiennych naprowadziło ich na ten samochód, - może nietypowe zachowanie samochodu, krążenie bez celu -
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 07.04.2026, 17:46:50 via Wykop
  • 3
@ligt4er:

To bardzo proste, stali w parku Reagana i gadali.

I nikt, nic...? Wszystko jest możliwe. To, że niepozornie sobie gdzieś tam siedzieli i nie zwrócili niczyjej uwagi. Dla mnie te 20 minut z niczym się nie klei.
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 26.03.2026, 21:57:13
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego
Autor
26.03.2026, 22:56:08 via Wykop
  • 2
@tether69: Nie znam tego parku, ale z przekazów typuję jedno miejsce, gdzie mógł wjechać samochód - od strony parkingu przy Dąbrowszczaków w kierunku grilla. To jest faktycznie frapujące, jak ten samochód się tam znalazł. Jednak zdarzało się, że do parku wjeżdżały nieuprawnione samochody, jak wg, zeznań świadka dzień, czy dwa przed zaginięciem Iwony krążyło tam szare BMW. Profilerka twierdzi, że około 5 park się zupełnie wyludniał, nie sprecyzowała, który fragment
  • Odpowiedz
mego
mego
mego
Autor
26.03.2026, 23:13:44 via Wykop
  • 0
@Beta02: Nie, nie jest powiedziane. Była tylko nieprecyzyjna wypowiedź prokuratora, którą można interpretować, że to park, ale nigdy jednoznacznie tego nie stwierdził.
  • Odpowiedz
intro-wersja
intro-wersja
intro-wersja
31.01.2026, 23:23:12
  • 42
#iwonawieczorek

A co myślicie o tym?

Iwona nie miała faceta, z którym na czas poprzedzający zaginięcie tworzyła oficjalny związek.
Po prostu widywała się z różnymi mężczyznami ale nie na zasadzie „randek”. Myślę, że były to koleżeńskie relacje na zasadzie „co mi szkodzi!” - „przecież nie jestem w związku”.
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 02.02.2026, 20:56:12 via Wykop
  • 0
Przypadkowy sprawca nie pasuje tylko pod tym względem, ze (wnioskuje z temperamentu Iwony) dziewczyna stawiałby opór i raczej krzyczała, a gdyby nawet zdążył ją uciszyć lub wczesniej doszło do wypadku np. uderzenie i utrata przytomności to musiałby ja przenieść do samochodu, a to już zwróciło by prawdopodobnie czyjąś uwagę.


@intro-wersja: Dlatego samochód jest niezbędnym elementem w tej układance

Jeżeli ktoś, zrobił coś Iwonie w PR i ja tam porzucił, to mógł wrócić
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 05.02.2026, 03:18:58 via Wykop
  • 3
Z Łukaszem B. na tym spotkaniu obecny był również jego kolega(imię i nazwisko-nie podano). Ale podano pewną wskazówkę dotyczącą tych Panów.


@intro-wersja: Możesz powiedzieć, kto i gdzie podał tę wskazówkę? Nigdzie tego nie znalazłam.
Na jakie podstawie twierdzisz, że Łukasz M. może być Starszym Kuszą?

Wcześniej byli Pawłowie, teraz nam się namnożyło
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 02.03.2026, 23:15:26 via Wykop
  • 0
@leniwiec2209: O tym, że jeden z braci nie pojawił się na porannym meczu piszą B&P w książce, co miało od razu zwrócić uwagę śledczych. To znaczy, że był przesłuchiwany na tę okoliczność Nie przypominam sobie, żeby pisali o zadrapaniu. Nic nie wspomnieli, jaki był efekt śledztwa i owego zainteresowania. Cicho sza…
  • Odpowiedz
ketjowwwwwwww
ketjowwwwwwww
ketjowwwwwwww
26.02.2026, 17:31:55
  • 1
#iwonawieczorek
No ciekawie, ciekawie

https://wiadomosci.onet.pl/trojmiasto/nowe-przesluchania-w-sprawie-iwony-wieczorek-sa-tez-funkcjonariusze-sluzb/9m3shx0
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 26.02.2026, 20:31:26 via Wykop
  • 1
@salanderek: Mówił o "obiektywnych przesłankach"
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 26.02.2026, 21:31:47 via Wykop
  • 0
@ketjowwwwwwww: przypomniało m się, ciekawe, czy to ci funkcjonariusze. Dziadowski wspomniany w książce P&B widział radiowóz przy wejściu 60, policjanci mieli kogoś legitymować, więc radiowóz raczej pojechał w kierunku Brzeźna. Nie nagrał się na kamerze w Brzeźnie, która też była obrotowa. Mógł skręcić do parku.
mego - @ketjowwwwwwww: przypomniało m się, ciekawe, czy to ci funkcjonariusze. Dziado...
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 26.02.2026, 22:50:35 via Wykop
  • 0
@ketjowwwwwwww: Aczkolwiek radiowóz zawsze wydawał mi się mało prawdopodobny ze względu na konieczność zmowy wielu ludzi, podobnie jak w przypadku ES.
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 27.02.2026, 17:19:01 via Wykop
  • 5
@tether69: Myślę, że maksymalnie dwie osoby i raczej nie jedna. Trzy to już się robi tłum. Czym więcej osób, tym statystycznie wzrasta szansa, że trafi się słabsze ogniwo. W przypadku policjantów oni mieli większe możliwości zacierania śladów, więc jeśli już, ich udział wydaje mi się bardziej prawdopodobny niż śmieciarzy.
  • Odpowiedz
osiedlowekrokiboki
osiedlowekrokiboki
24.02.2026, 19:24:04
  • 0
#iwonawieczorek
https://www.youtube.com/watch?v=bTt5IxcoRK8
Oglądając ten materiał zauważyłem ciekawy komentarz
Puck również pojawia się w komunikacie policji który był dodany w styczniu -
https://ksp.policja.gov.pl/pl/dzialania/aktualnosci/68031,Skontaktuj-sie-z-nami-jesli-wiesz-cos-na-temat-zaginionej-Iwony-Wieczorek.html
Co sądzicie?
osiedlowekrokiboki - #iwonawieczorek
https://www.youtube.com/watch?v=bTt5IxcoRK8
Oglą...

źródło: image

Pobierz
osiedlowekrokiboki - #iwonawieczorek
https://www.youtube.com/watch?v=bTt5IxcoRK8
Oglą...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 24.02.2026, 21:13:30 via Wykop
  • 1
@osiedlowekrokiboki: Narracja w tym wywiadzie była skrojona pod Mariusa nie pod Krystka, tak jakby dogadali się przed programem. Ta dwójka nie ma bladego pojęcia o sprawie.
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 13.02.2026, 22:28:55
  • 1
#iwonawieczorek https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/trojmiasto/krystek-sypie-w-sprawie-iwony-wieczorek-szef-archiwum-x-az-zabral-glos/fre94fy
"Natomiast "Fakt" ustalił w kilku bardzo istotnych źródłach, że to nie jest prawda i nie są teraz prowadzone żadne intensywne czynności z "Krystkiem", a aktualne działania śledczych w sprawie Iwony Wieczorek są skierowane w inną stronę. Jednym z badanych przez śledczych wątków jest ten dotyczący na przykład firmy sprzątającej, która w dniu zaginięcia 19-latki działała w rejonie, w którym Iwonę widziano po raz ostatni"
Jak myślicie, czy ten
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego
Autor
14.02.2026, 10:55:18 via Wykop
  • 0
@tether69: Od 2017 roku bylina radarze łowców głów z Poznania, to ich materiały podobno wykorzystała agencja Lampart. Rafał Diller sugerował, że to był ich wiodący wątek.
  • Odpowiedz
mego
mego
mego
Autor
14.02.2026, 11:05:07 via Wykop
  • 0
@SlaperoSecundo:

nie ma żadnego przełomu. Zaczynają od początku

Może jednak są na finiszu, jeśli przyjąć że ES to watek operacyjny, który ma domknąć główny wątek? Przejazd śmieciarki w którymś punkcie może się krzyżować z nowymi danymi ( postojem przejazdem białego CC) więc musza go skutecznie wyeliminować, żeby ich wersja była niepodważalna. I śmieciarka jest bezpieczna, ES jest mało medialna - brak nazwisk. Wyobraźmy sobie, że mówią, sprawdzamy na przykład wątek
  • Odpowiedz
dziennikarz_sledczy
dziennikarz_sledczy
12.02.2026, 21:37:30
  • 0
#iwonawieczorek

Dzień dobry szanowni internetowi detektywi!

Obejrzałem właśnie program 'Pętla Zbrodni' i tam pani redaktorka mówi, że Adria zeznała, że po rozmowie telefonicznej z Iwoną, Iwona poszła do swojego 'sponsora'.
Wiecie może coś o tym 'sponsorze'? Kto to był? Gdzie można o tym przeczytać coś więcej?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 12.02.2026, 22:44:26 via Wykop
  • 2
@dziennikarz_sledczy: Wydaje mi się, że jakiś tajemniczy sponsor już by się w grafiku Iwony nie zmieścił.
Wiadomo o kogo im chodzi - kwas, wypadek, wpływowy, polityka...;), bla bla
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
04.02.2026, 13:53:34
  • 2
✨️ Zagadki wokół Iwony Wieczorek: Nagrane w klubie dwa miesiące przed zniknięciem Ⓘ
Jak wytłumaczycie to że Iwona Wieczorek jest na nagraniu z klubu 2 miesiące przed wydarzeniem, do klubu do którego rzekomo poszła pierwszy raz w życiu w dniu wydarzenia, co sama potwierdziła oraz jej matka. Dodatkowo ochroniarzem był Bolo z którym Iwona nie utrzymywała relacji, sam też zaprzeczył żeby mieli prywatne kontakty a jednak rzekomo miała jego nr tel?

#iwonawieczorek
mirko_anonim - ✨️ Zagadki wokół Iwony Wieczorek: Nagrane w klubie dwa miesiące przed ...
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 04.02.2026, 22:34:53 via Wykop
  • 3
@mirko_anonim: Iwona była wyraźnie niższa od przeciętnej w jej grupie wiekowej, co widać na zdjęciach ze studniówki. Ta dziewczyna wydaje się nawet wyższa od osób obok, chyba że tam same maluchy wywijały. Ten watek można odpuści. Wątek Zatoki Sztuki i towarzystwo wokół został przez prokuraturę odłożony ad acta. Paweł też już nie jest na radarze. Ktoś wstawił dla clicbajtoów albo z nudów.
  • Odpowiedz
blevelbelvek
blevelbelvek
blevelbelvek
02.02.2026, 10:34:19
  • 3
#iwonawieczorek Prawda jest taka, że zabił ją ktoś przypadkowy. Nie była ani na grillu, ani na ognisku. Wracała tą samą trasą, którą przeszła setki razy i niestety znalazła nieodpowiedniego człowieka w nieodpowiednim miejscu i w nieodpowiednim czasie.

Park Reagana to nie jest jakaś puszcza, ale wystarczyło, że ten jeden raz miała pecha. Facet z ręcznikiem gdzieś skręcił, nikt na nią nie patrzył, ktoś mógł do niej podbić, ona go spławić,
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 02.02.2026, 15:26:44 via Wykop
  • 2
@blevelbelvek Hipotezie absolutnego randoma przeczy fakt prawdopodobnego wykorzystania bilingu do określenia trasy białego CC. Sprawca musiał się znaleźć w aktach w pierwszym roku śledztwa. Tylko nie wiemy, z jakiego powodu go spisali. To mogła być osoba przypadkowa, ale w jakiś sposób będąca w sieci powiązań. Z tego, co czytałam osoba przypadkowa w terminologii kryminalistycznej, to niekoniecznie zupełnie obca
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 02.02.2026, 15:52:22 via Wykop
  • 0
@blevelbelvek:

Czyli billingi wykorzystano prawdopodobnie i tak naprawdę nie wiadomo…

Jeśli znajdziesz inne logiczne wytłumaczenie, jak określone trasę, to zmienię zdanie. Dla przypomnienia - "przesłanki obiektywne".
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 02.02.2026, 16:29:21 via Wykop
  • 0
@blevelbelvek: no nie przekonałeś mnie ;)

Gdyby użyto billingów, to raczej łatwo byłoby ustalić, czyj numer był aktywny w samochodzie

I tak i nie.. kartę prepaid już trudniej. Może ten numer im się zgubił w chaosie, przykryły go stosy innych numerów, a teraz użyli nowocześniejszej technologii i im wyskoczył. Przegapili, byli skoncentrowani na czym innym itp, możliwości multum. Teraz już mogą wiedzieć, lub typować czyj to numer. To zależy, z jakiego powodu
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 02.02.2026, 16:36:09 via Wykop
  • 0
@blevelbelvek:

Przesłanka obiektywna podobno dotyczy tylko i wyłącznie tego, że ten samochód był niedaleko Iwony w najważniejszym czasie

Tak z pewnością było. Jeśli masz na myśli park albo obrzeża , to na jakiej podstawie to określono. Nowe dowody - przesłanki obiektywne.
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 02.02.2026, 19:26:04 via Wykop
  • 0
@blevelbelvek:

to dalej to mogła być losowa osoba kompletnie nieznana Iwonie

może być, jeśli została spisana, bo na przykład została zarejestrowana na monitoringu. Tylko, czy aby na pewno sprawdzano bilingi tak dużej liczby osób, załóżmy randoma z monitoringu, jeśli nawet nie zabezpieczono monitoringów? Z tego, co wiadomo, bilingi i BTS są trzymane przez rok, więc w sumie jest możliwe, że coś dołożyli. Mogła to być osoba spisana z innego powodu -
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 02.02.2026, 19:43:10 via Wykop
  • 0
@blevelbelvek jeszcze trzeba pamiętać, że bilingi są niedokładne, tam musiało być szereg różnych zmiennych, które jako całość - połączone kropki - można uznać za obiektywny dowód. Załóżmy, że jest to facet z innego śledztwa z innych akt, ale z danego okresu, to biling to wciąż za mało. Dlatego wracamy do punktu wyjścia , do sieci powiązań, poczekajmy na działania policji, bo mogą być widoczne dla postronnych osób (na przykład eksperyment procesowy),
  • Odpowiedz
Nashmee
Nashmee
02.02.2026, 11:19:45
  • 3
#iwonawieczorek Kochani, ostatnio w komentarzach tu czy pod artykułami o IW ludzie grzeją temat Łukasza B. i jego kryminalnej przeszłości oraz obecności pamiętnej nocy na grillu (nie ognisku Ruska) w PR. Skąd w ogóle pojawił się publicznie temat Łukasza B.? Kto go wypuścił jako pierwszy? W książce Podolskiego, Szostaka czy innych oficjalnych artykułach oraz dokumentach na YT nie ma nic o tym typie. Skąd nagle wyciek tej informacji?
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 02.02.2026, 15:39:30 via Wykop
  • 0
@Nashmee: Właśnie dlatego ostrożnie podchodziłam do postaci Łukasza B., bo info pochodzi od Anki T., która jest podobno detektywem, brała też udział w programach tv. na temat IW i zna matkę, ale nie wiem, na ile można ufać jej informacjom. Gdyby to był jednak on, albo on plus kumple, to wiele rzeczy zaczyna pasować. W książce przewijał się starszy i młodszy Kusza, ale nią pamiętam Łukasza B. , chyba że
  • Odpowiedz
Nashmee
Nashmee
30.01.2026, 11:54:59
  • 3
#iwonawieczorek Obejrzałem ten wywiad i dziennikarz Superwizjera TVN wyraźnie powiedział, że tego wątku umyślnie nie przedstawiali w dokumencie, który wyemitowali jakieś 2-3 lata temu, aby nie "spalić" śledztwa i umożliwić policji działanie. Czyli to był całkiem sensowny i mocny trop. Ów dokument zawiera jednak wątek Patryka G., więc osoba, którą ma na myśli na pewno nie jest Patrykiem.

Czy wiecie o kogo może chodzić? Szukamy osoby, która jest w pierwszym
Nashmee - #iwonawieczorek Obejrzałem ten wywiad i dziennikarz Superwizjera TVN wyraźn...

źródło: 11111

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 30.01.2026, 17:35:17 via Wykop
  • 0
@Nashmee: Mój typ roboczy. Facet w bermudach spod bacówki. Wiem, brzmi jak SF, ale dzisiaj mi się przypomniał i jakoś zaczął pasować;) (chyba nie występuje w książce, a może jest, ale nie skojarzyliśmy go z imieniem, ksywą)
Gość zachowuje się wyraźnie inaczej niż reszta wyluzowanego towarzystwa tj, ma nastawienie "zadaniowe", idzie zdecydowanym krokiem w dół Piastowskiej i sięga po coś do kieszeni (po kluczyki do samochodu ?). Jest w idealnym
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 30.01.2026, 20:27:36 via Wykop
  • 0
@mego: fantazja mnie poniosła, cofam to
  • Odpowiedz
Grand_Duke
Grand_Duke
30.01.2026, 13:52:53
  • 7
#iwonawieczorek

Powracając do wątku Patryka to nie rozumiem jednego:
chłopak kłamał w zeznaniach co mu udowodniono, wielokrotnie zmieniał wersję, zasłaniał się niepamięcią. OK. Może był naćpany, pijany, nie wiadomo. Podczas przesłuchań zachowywał się niepewnie i sprawiał wrażenie, jakby "siedział na rozżarzonych węglach".

(…) „Nikt go nie zapytał, gdzie tak naprawdę był rano 17 lipca 2010 roku. Nie poszedł wtedy do domu. Są zabezpieczone dokumenty z przekaźników i billingi”.
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 30.01.2026, 14:05:54 via Wykop
  • 6
@Grand_Duke:

On sam twierdził że wyjechał do Chałup

No właśnie, jakby tam miał ukryć zwłoki, czy pod tym Puckiem, to chyba by nie mówił, gdzie pojechał

czego nie udało się
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 30.01.2026, 14:39:40 via Wykop
  • 3
@Grand_Duke:

Dlaczego nie sprawdzono co robił w tych Chałupach? A może sprawdzono, jest to w aktach, tylko nie przedostało się do opinii publicznej?

Ukrywał zwłoki;) A na serio, to Szostak udostępnił sporo, choć wybiórczo (miał bilingi a znamy tylko te z nocy 16/17), Na pewno nie miał dostępu do pełnych akt.

czego nie udało się jednoznacznie potwierdzić

. - czyli cos tam sprawdzali. I tak, nie przedostało się do opinii.
  • Odpowiedz
KotJarka
KotJarka
29.01.2026, 15:52:03
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 29.01.2026, 18:18:09 via Wykop
  • 2
@KotJarka:

1) statystycznie to najczęściej partner/były partner zabija kobietę

2) był tamtej nocy w PR i jeździł autem po Trójmieście

3) kłamał w zeznaniach, dostał całkowitej amnezji

4) po zaginięciu wyjechał z Gdańska na
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 30.01.2026, 00:16:52 via Wykop
  • 1
W wersję z ekipą sprzątającą nie wierzyłem nigdy nawet przez sekundę. To by był ewenement na skalę światową, jakby 3 typów postanowiło podczas zbierania śmieci zabić przypadkową laskę w miejscu turystycznym i jeszcze jeden z nich się potem rozpruł na policji, że taaak faktycznie widzieliśmy taką dziewczynę i ją mijaliśmy ( ͡° ͜ʖ ͡°). Też nie wierzę, że to była osoba, którą znała tylko z widzenia albo bardzo słabo. Nie wsiadłaby
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 30.01.2026, 11:44:54 via Wykop
  • 1
@aniabania555:

gdyby przypisali mu od razu białego cc to śledztwo zamknięte ale przecież oni po 14 latach zaczęli szukać tego auta

Nie jestem prawnikiem, ale to powszechna wiedza, ze nie wystarczy mieć podejrzanego i znać przebieg zdarzeń, trzeba to jeszcze udowodnić procesowo. Sekwencja zdarzeń, więc pierwszy apel w 2024 i teraz ponowiony tej samej treści, ale rozszerzony podpowiada, że prokuratura nie porzuciła obranego kierunku, ale teraz go domyka. Nie wygląda
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 30.01.2026, 11:55:33 via Wykop
  • 1
@Ewa1325:

tak, też tak myślę. Jedna osoba która trzyma buzię na kłódkę

To by wiele wyjaśniało, prawda? Burzy piętrowe teorie ;)
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 30.01.2026, 12:09:01 via Wykop
  • 0
@KotJarka: Jeśli to Patryk, to tylko wtedy, gdyby posiadał drugi telefon prepaid. Chyba, że nie poszedł do parku sam i jego towarzysz miał taki telefon. Tylko biling mógł wskazać, że dana osoba, była w danym miejscu i w określonym czasie. Może ktoś ma inny pomysł. Wewnątrz parku nie ma monitoringu, a zeznania świadków to nie są obiektywne przesłanki. Ale to nie Patryk :)
  • Odpowiedz
KotJarka
KotJarka
29.01.2026, 23:48:12
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 30.01.2026, 00:49:52 via Wykop
  • 1
@KotJarka:

Teraz Archiwum X zostało przejęte przez nową ekipę, ale czy to napawa mnie nadzieją? Chyba niezbyt.

Ja dostrzegam światełko w tunelu ;)
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 29.01.2026, 19:45:49
  • 0
#iwonawieczorek . Biały fiat CC był w parku Reagana w czasie dla sprawy krytycznym. To jest reset. Jedyne dwa możliwe warianty zdarzeń, które pozostają to przypadkowy sprawca ( niezupełnie obcy Iwonie) i ekipa sprzątająca (zbieżność czasowa). Nikt ze znanych dotąd podejrzanych osób, grup przewijających się w śledztwie nie dysponował białym fiatem CC w miejscu i w czasie krytycznym. Było wiele aut branych pod uwagę, ale nie ten. Pierwszy wariant -
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego
Autor
29.01.2026, 19:57:13 via Wykop
  • 0
@grecia-wencka:

a Patryk G? Podobno miał cieniasa

Nie wiem czy to prawda

Ale nie miał go w miejscu i w czasie krytycznym, nie mogli być w dwóch samochodach jednocześnie. Chyba że zakładasz, że tam jeszcze ktoś inny się pojawił, ale to już musileiby być geniuszami zbrodni. Nie wiem, jak to pogodzić.
  • Odpowiedz
mego
mego
mego
Autor
29.01.2026, 20:03:35 via Wykop
  • 0
@ghostrider2137:

Ale nie wiemy nawet czy prokuratura poszukiwać kierowcy białego CC szuka sprawcy a kluczowego świadka zdarzenia

Prawdopodobnie szukają świadków i nie kluczowych, by domknąć sprawę procesowo. Gdyby szukali sprawcy, apel byłby inaczej sformułowany, a on jest bezosobowy i dotyczy samochodu, nie kierowcy. Chcą prawdodpobnie domknąć sprawę procesowo, ale i bez tego świadka rusza do przodu, tylko zwiększy się ryzyko przegranej w sądzie.
  • Odpowiedz
mego
mego
mego
Autor
29.01.2026, 20:52:45 via Wykop
  • 1
@grecia-wencka:

rozumiem że są dowody na to że auto było gdzie indziej tak?

Białe CC było w miejscu i czasie krytycznym w obszarze parku Regana. To jest przedział czasowy - w interwale czasowym 4.22 - 4.32 Iwona mogła spotkać śmieciarzy, gdyby szła wejściem 58. Ale mogła wejść wejściem przy osiedlu 59/60, żeby iść w kierunku ogniska. Nie wiemy, co miała w głowie, może chciała sprawdzić, czy jeszcze ktoś tam jest?
  • Odpowiedz
mego
mego
mego
Autor
29.01.2026, 22:40:39 via Wykop
  • 0
słuchaj Patryk nie wie z kim był to może był z jakimś obcym właścicielem białego fiata, jak nie wie to mógł to być każdy

Jego bilingi go oczyszczają. O ile dobrze pamietam ostatnie logowanie o 3.37 blisko miejsca zamieszkania.
  • Odpowiedz
paxtax
paxtax
paxtax
29.01.2026, 19:59:56
  • 0
#iwonawieczorek pobawmy się w "co mamy przeciwko osobie x" i wtedy w punktach wypisujemy np.

Co mamy przeciwko Piotrowi G?

1. 1000 telefonów w noc zaginięcia
2. ....
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 29.01.2026, 21:17:43 via Wykop
  • 1
@MajkiMajki88:

jeśli dane z ostatniej książki są prawidłowe to chłopaki grubo po bandzie polecieli. W książce jakiś spec od anten stwierdził, że pojawił się azymut 170 przed godziną 3 na telefonie Patryka. Azymut ten wskazywał na ulicę Uczniowska. Z dalszych badań bilingow wymieniał wiadomości SMS z Pawłem S. w godzinach 1.35, a 2.52, co przeczyło wersji, w której zapewniali sobie wspólne alibi. Mogło też się zdarzyć tak, że ekipa z
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 29.01.2026, 22:24:49 via Wykop
  • 2
@MajkiMajki88:

w tym rzecz, że według bilingow w przedziale czasowym do 3 w nocy nie byli razem, bo wymieniali ze sobą wiadomości. Jeśli siedzi obok Ciebie ktoś, to nie wysyłasz do niego smsow. Tym samym ich zeznania należy ocenić jako nie mające waloru prawdy. Idąc dalej w wyniku rozbieżności we wcześniejszym czasookresie, nie można przyjąć, że to co mówią odnośnie czasu od godziny 3.00 do późniejszych godzin, w tym tych
  • Odpowiedz
1989marta-p
1989marta-p
1989marta-p
29.01.2026, 17:38:38
  • 8
#iwonawieczorek

Ktoś poniżej wspominał o Patrick Texas, który podobno był naganiaczem dziewczyn do dream club? Absolutnie nic nie insynuuje, że to Pan Ręcznik - ale jest bardzo podobny do portretu pamięciowego
https://youtu.be/_FWCiIHHzq4?si=Ev_5HuIbo_6mKjmE
1989marta-p - #iwonawieczorek 

Ktoś poniżej wspominał o Patrick Texas, który podobno...

źródło: IMG_4098

Pobierz
1989marta-p - #iwonawieczorek 

Ktoś poniżej wspominał o Patrick Texas, który podobno...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 29.01.2026, 18:35:06 via Wykop
  • 0
@1989marta-p: Czy Ręcznik mógł przemieszczać się ulicą Piastowską w kierunku deptaka o godzinie 5.07? Jeśli nie, to go wyklucza.
  • Odpowiedz
mego
mego
mego 29.01.2026, 18:52:03 via Wykop
  • 2
@1989marta-p: Możliwe. Od czasu przejęcia śledztwa prze AX dziennikarze nie maja dostępu do akt i więc opieramy się na starych danych. Ktoś musiał zeznać, że w parku był widziany biały fiat CC. Chociaż zakładam, że to zeznanie wisiało w aktach od początku.
  • Odpowiedz
paxtax
paxtax
paxtax
28.01.2026, 19:54:15
  • 3
#iwonawieczorek https://www.youtube.com/watch?v=6jMYqZ-DkG4
paxtax - #iwonawieczorek https://www.youtube.com/watch?v=6jMYqZ-DkG4
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 28.01.2026, 22:56:59 via Wykop
  • 0
@paxtax: Bardzo ciekawy wątek tego świadka. Teraz pozostaje czekać na kolejne działania prokuratury.
  • Odpowiedz
sliweczka
sliweczka
sliweczka
28.01.2026, 07:08:55
  • 8
#iwonawieczorek

A pamiętacie rozmowę z sąsiadami Iwony w telewizji? Nie mogę teraz znaleźć tego filmu, znalazłem tylko stary post na wykopie z zacytowaną rozmową i niedziałającym już linkiem. Ciekawe na ile to prawda że to było tego ranka i to była Iwona z grupą. Sąsiedzi wyglądali na przekonanych

-Jeśli ktoś stanie przy klatce, nawet jeśli nie dojdzie do samej klatki, to te kamery tak były i tak są ustawione, że widzi się
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mego
mego
mego 28.01.2026, 08:14:58 via Wykop
  • 0
Pierwsza część się zgadza, o ile Podolski i Bilska mają dobrych informatorów. Nie zabezpieczono monitoringów, a były nawet w klatce schodowej. Całe osiedle było nowoczesne i gęsto monitorowane. Natomiast uważają, że Iwona nie dotarła do domu, więc z duża dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że ich informatorzy z osiedla nie słyszeli ani nie widzieli podobnej akcji..
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 21.01.2026

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking