@1tn00pr: po 8 latach prania mozgu to mogl miec nawet baner na ksiezycu widoczny z ziemi i tak by przewalil. Ale fakt w 2020 wybory byly turbo nie uczciwe
Pocztex - jedyny kurier w Polsce, który w 48h może nie dać rady dostarczyć paczki do punktu oddalonego o 100 km. Eh, niby człowiek wiedział a jednak się łudził. Niech już zaorają tę #pocztapolska żeby chociaż nie kusiło ich wybierać.
@Tagliacozzo: patrząc w jaką stronę to zmierza, to pewnie kwestia czasu zanim mówienie o dwóch płciach okaże się niewystarczające i "dyskryminujące" i potrzebne będzie bardziej postępowe określenie
Jeśli czujesz się bezużyteczny, to pomyśl o oznaczeniu 18+ na wykopie...
Wykopek zrobił znalezisko z filmikiem z wypadku oznaczone dla pełnoletnich. Gość przebiegający przez drogę zostaje zmieciony przez pędzące auto. Ot, wypadek jakich pełno. Nic niezwykłego poza tym, że auto naprawdę mocno zapi3rdalało. Wszystko dzieje się w ułamku sekundy a sam filmik trwa zaledwie 3. Nie da się tam dostrzec absolutnie nic odrażającego, no bo jak? Po prostu był chłop i znikł.
#kurier #dhl #allegro #pytanie #pytaniedoeksperta #zakupy #dpd #ups #inpost #fedex Mirki, kto w poniższej sytuacji powinien złożyć reklamację na podstawie protokołu szkody, nadawca czy odbiorca? Jestem odbiorcą ale koniec końców zdecydowałem się nie odsyłać towaru do sprzedawcy (uszkodzenia tylko kosmetyczne a zakup w okazyjnej cenie). Firma mimo to prosi o wysłanie protokołu
@1tn00pr: no zgłosiłeś uszkodzenie, badają temat, jakieś rozwiązanie dostaniesz po zakończonym procesie. Zgłosiłeś to muszą się podjąć. Ja pracowałem 9 lat w ecommerce i cały czas podobne sytuacje mieliśmy. Na końcu klient miał opcję zwrotu towaru i wymianę na nowy czy zwrot kasy, wiem że się pojawiały częściowe zwroty kasy u nas też.
@1tn00pr W tym przypadku reklamację może zgłosić zarówno odbiorca jak i nadawca (w domyśle jest to odbiorca, bo odebrał już przesyłkę). To pod wpływem prawa pocztowego. Natomiast pod względem praw konsumenta, reklamację składasz do sprzedawcy. W przypadku reklamacji sprzedawca nie może uzależniać rozpatrzenia reklamacji od spisania przez kupującego protokołu szkody (jest to klauzula niedozwolona).
A i jak firma kurierska uzna reklamację, to jedna ze stron musi się zrzec roszczenia (tylko jedna
Ależ perełkę przypadkiem znalazłem a propos #moderacjacontent lurkując sobie znaleziska w temacie #ue Moderator "zakopuje" znalezisko (chyba mu chodziło o duplikat ale tego nie napisał, więc trzeba się domyślać) podając link do innego znaleziska, które kilka godzin później zostaje usunięte bez żadnego powodu. Bo tak.
Czy tylko mnie tak żenuje mówienie przez polityków za każdym razem "Polki i Polacy"? Skąd w ogóle pomysł, że określenie "Polacy" oznacza wyłącznie mężczyzn i trzeba koniecznie dodać do tego "Polki"?
Dla tych, którzy mają jeszcze nadzieje na zmiany w interfejsie albo przywrócenie tego starego - oto co w tej chwili myśli Biauek i jego ludzie ( ͡°͜ʖ͡°) #takaprawda #wykop
Mirki z #pgg mam pytanie. Kuzynka kupiła węgiel z odbiorem w kopalni. Termin odbioru który wybrała jest 32 dni od dnia potwierdzenia płatności (przewoźnik nie mógł jechać wcześniej). Czy mogą być później z tego powodu jakieś problemy jeśli wg regulaminu na odbiór jest 30 dni? W kalendarzu normalnie ten dzień był oznaczony na zielono a PGG bez niczego ten termin przyjął i zatwierdził. #kiciochpyta
#kanalzero #stanowski
źródło: 08ac990656cfee932c81b5aa4a1e0d465959ac52a7ecbc06316c86a6b3f5804b
Pobierz