Samochodoza: "jestem w pracy"

Kolejna porcja kierujących, którzy świadomie jeżdżą sobie wzdłuż po chodniku lub drodze rowerowej, czy cokolwiek tam się znajdowało, ale nigdy nie było jezdnią. Nagrania pochodzą z lipca i października 2023 roku. Chcesz pomóc w rozwoju kanału? PATRONITE https://patronite.pl/samochodoza SUPPI https:/

- #
- #
- #
- 88
- Odpowiedz







Komentarze (88)
najlepsze
A jak mogą komuś dać faktyczny mandat, nie ma żadnych podstaw do jego podważania, kwota jest wysoka, sytuacja klarowna to co? To nieee, wystarczy puczenie, nic nie szkodzi w sumie i nie ma o czym mówić ¯_(ツ)_/¯
@eeree8 Polaków
W ostatnich miesiącach, po filmach konfitury i samochodozy zradykalizowałem się i rozpocząłem w walkę z patoparkującymi w moim mieście i współpraca ze służbami to jest absolutny, absolutny dramat. To po prostu nie działa.
O Krajowej Mapie
"Bo ja tu mam coś do załatwienia."
"Bo ja tylko na chwilkę."
"Bo nie ma parkingów."
"Bo inni tak stoją."
No
Komentarz usunięty przez moderatora
@Kapitan_Pudenda: dokładnie tak, jak nie ma słupków to polaczek każde pół metra wolnej, często zielonej przestrzeni wykorzysta na zaparkowanie.
Za to jak w innym miejscu z dwupasmowej jeden pas zmieniono na rowerowy, czyli dla rower bez zmian, a dla aut został jeden kierunek, to z firm notorycznie wracają autami po rowerowym, wybija pełna godzina i po kilku jadą, bo bliżej. Tam nigdy
Mieszkam w Berlinie, mam koło siebie przebudowę na ulicy i jest tak:
- 1/4 samochodów wjeżdża na skrzyżowanie mimo, że nie może z niego zjechać, bo jest korek
- 1/4 samochodów jedzie buspasem blokując na końcu pasa tych, którzy jadą prawidłowo
- mniej więcej 2 samochody na minutę jadą pod prąd sąsiednią jednokierunkowo uliczką
- wszystkie(!) skutery i motocykle omijają
@ja_to_ktos: Oczywiście że to nie tylko polska choroba. Kiedyś na GSV w 15 minut znalazłem w Berlinie poparkowane auta na chodnikach bez zostawionego miejsca dla pieszych, auta zaparkowane na skrzyżowaniu, kurierów DHL na "światłach niewidkach". Ba, nawet zaparkowane przed szkołą auto na tzw. śluzie.
Skupiając się jedynie na dostawcach czy kurierach, którzy parkują na chodniku, żeby dostarczyć towar - za tego typu sytuacje najpierw należałoby winić deweloperów, następnie zarządców dróg i budynków, a później wynajmujących lokale - dopiero na końcu zawodowych kierowców, którzy bez