Wpis z mikrobloga

@apaczacz: ja masz auto <100KM to sie nie dziwie ze bardzo dobrze znasz slowo NUDA.

Chcesz to sobie zmieniaj te biegi co kilka sekund, tylko prosze Cie, nie mów że ludzie jeżdżący automatami nie umieją jeździć manualami,.. Ja tam cenię sobie wygodę jeżdżąc automatem z możliwością sterowania półautomatycznym.
  • Odpowiedz
@WladcaMurzynow: manual przy wyprzedzaniu jest spoko, kazdy silnik inaczej ciagnie w zaleznosci od obrotow, i przy dynamicznym wyprzedzaniu dobrze jest zrzucic bieg nizej i przygazowac.

Co nie zmienia faktu ze automat jest super wygodny przy spokojnej jezdzie.
  • Odpowiedz
@BaRi: dużolitrażowy diesel w automacie umie sobie tak wysterować momentem że wyprzedzanie jest czystą przyjemnością(bardzo szybkie,zrywne). Przekładnia automatyczna jak ma być agresywna to będzie.
  • Odpowiedz
@BaRi: taa bo automat nie zredukuje biegu przy wyprzedzaniu. Merce beczki w automacie miały już „kickdown”. Migacz i wyprzedzasz, jak chcesz dynamicznie to gaz do oporu i automat sam zredukuje.
  • Odpowiedz
  • 0
@juz_tu-bylem: czlowieku, wiem doskonale jak wyglada jazda automatem. Pytanie tylko z jakim opoznieniem taka beczka wrzuci nizszy bieg. Chyba najchujowszy mozliwy przyklad rzuciles.
  • Odpowiedz
@apaczacz: Po pierwsze nigdzie nie pisałem że nie wiesz jak wygląda jazda automatem. Dwa, nie mówiłem do Ciebie. Trzy, przykład taki że od starych beczek mieniło 30 lat z górką i dziś automat zmieni biegi szybciej niż Ty, z resztą jakaś w nowych automatach żadnych opóźnień nie zauważałem.
  • Odpowiedz
@Cripex:

Teraz mam VW w DSG i naprawdę sama przyjemność jazdy. Dłoń trzymasz na udzie partnerki, drugą na kierownicy i tak sobie jedziesz ;-)


Na łopatkach. Uda partnerki podczas jazdy samochodem z DSG są dla kryptopedałów :P
  • Odpowiedz