Wpis z mikrobloga

@FLAC: zgadza się, czyli środowisko, w którym łatwo o monotonne zachowanie, w którym też konsekwencje, z powodu prędkości, mogą być największe.

Poza tym, jeżeli na 10 godzinnej trasie, kierowca stosowałby zawsze FSD tylko na autostradzie, to bezpieczeństwo w mieście też wzrośnie, bowiem kierowca będzie na końcu trasy dużo mniej zmęczony.

Każdy kierowca, który jeździ na tempomacie wie, o ile wygodniejsza jest jazda, gdzie wystarczy pasywanie kontrolować prędkość, zamiast aktywnie trzymać
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
Poza tym, jeżeli na 10 godzinnej trasie, kierowca stosowałby zawsze FSD tylko na autostradzie, to bezpieczeństwo w mieście też wzrośnie, bowiem kierowca będzie na końcu trasy dużo mniej zmęczony.


@anonimowy_programista: no tak, to w zasadzie sama prawda. Tylko jeszcze musiałoby to wskoczyć na poziom "unsupervised", bo samo prawne wymaganie (czy faktycznie jest potrzebne to osobna sprawa) trzymanie uwagi na kontroli systemu też jest męczące.
  • Odpowiedz