Wpis z mikrobloga

• 8
@greedy_critic mnie to mało obchodzi co za granicą piszą o prezydencie mojego kraju. On ma zadanie wetować żeby przynajmniej gorzej nie było i na razie się z tego wywiązuje.
  • Odpowiedz
  • 301
@Apdl Dlatego właśnie zawetował odroczenie ewidencji elektronicznej dla rolników, przez co zamiast mieć czas do 2027 żeby ją wprowadzić, muszą to zrobić do 2026. ( ͡º ͜ʖ͡º) No geniusz intelektu po prostu
  • Odpowiedz
no i to mi się podoba. Bronią swojego.

Gdy np. zagraniczne media niepochlebne rzeczy o Tusku to polska prawica dostaje orgazmu.

@Turin89: Jeśli chodzi o zagraniczne media i polityków to zauważalne jest ogólnie takie zjawisko tudzież taka tendencja bardzo specyficzna, że jeśli ktoś obraża zagranicznego polityka wypowiada się o nim w sposób niepochlebny nie ważny czy jest to USA, Rosja jakikolwiek inny kraj dosłownie to ludzie z tego kraju bronią
  • Odpowiedz
  • 0
@greedy_critic nie wiem, nie jestem rolnikiem i nie znam sprawy. Ale myślę, że prawdziwi rolnicy którzy są tak naprawdę małymi przedsiębiorcami dadzą sobie radę, a jak ktoś jest dzialkowcem z hektarem ziemi i to oddanej w dzierżawę to nawet jak nie da sobie rady to polska od tego nie padnie.
  • Odpowiedz
mnie to mało obchodzi co za granicą piszą o prezydencie mojego kraju. On ma zadanie wetować żeby przynajmniej gorzej nie było i na razie się z tego wywiązuje

@Apdl: Pomyśl co się stanie z tym wetowaniem jak jego opcja dojdzie do władzy. Dlatego trzeba być konsekwentnym i głosować za 2 lata na KO, żeby nie było premiera i prezydenta z jednego obozu. Tak jak mówił PiS i Konfederacja.
  • Odpowiedz
  • 0
@dr3vil dlatego mam nadzieję, że PiS nie bedzie w stanie rządzić samodzielnie. A najlepiej żeby nie był w stanie zrobić koalicji wiekszosciowej z jedna partia tylko dwoma.
  • Odpowiedz
Gdy np. zagraniczne media niepochlebne rzeczy o Tusku to polska prawica dostaje orgazmu.