Wpis z mikrobloga

@model_trzy_zmianowy: Po pierwsze nie jestem programistą, po drugie to czy widziałeś ten kurs? Co Tobie się w nim nie podobało? Mi może z 2 lekcje, gdzie w jednej było widać, że autor nie do końca ma pojęcie o czym pisze, a druga była po łebkach i tak naprawdę zrobiona na 30%. Reszta całkiem spoko.

Jeżeli uważasz, że kibel to chętnie się dowiem, możemy podyskutować jeżeli poza pluciem jadem potrafisz napisać
  • Odpowiedz
chłopaki dawajcie na medycyne a nie AI.

@boguslaw_licencyjny: Już tutaj kiedyś pisałem, medycyna nie jest dla mnie. IT jest całkiem spoko, kasa podobna, niczego mi nie brakuje, mało stresu. Kolega z podwórka jest lekarzem i wiem jak to wygląda od środka.
  • Odpowiedz
@model_trzy_zmianowy:

Ja p------e, chcecie mi powiedzieć że tagowy wyśmiewacz CRUDiarzy @BreathDeath jest na tyle naiwnym *&%*&**, że dał się naciągnąć na KURS za 3000zł który g---o daje??? KURS na poziomie bootcampu Java za 20 000 z gwarancją pracy? Kurs typu sprzedaż kompletu pościeli dla naiwnych babć za 10 000 przez naganiaczy?

Ten tag to dno i kilka metrów mułu. Śmiejecie się z bootcampów a sami macie X lat doświadczenia
  • Odpowiedz
@elo_kebab: Rozumiem, że oceniasz, bo kupiłeś, nie podobał Ci się i zwróciłeś? No bo skoro porównujesz z bootcampami to pewnie wiesz co jest w środku. :)

Ja tam jestem zadowolony, nie czuje, że dałem się nabrać. Czuje, że moja wiedza odnośnie AI wzrosła bardzo po zrobieniu tego kursu. Jednakże każdy może sam ocenić, wolny rynek. :)

PS. Miło mi, że jestem znany na tagu. Ciężki shitposting popłaca. ;)
  • Odpowiedz