Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +269
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
tangens_kutangens +110
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

1) Bezdzietni psiarze z 5tym pokoleniem swoich kundli.
2) Rozpłodnicy, którzy podjęli trud wychowania dzieci.
Jedną ustawą zakonczyny daniny na samolubnych psiarzy przeglosowujac emeryturę zależna od potomstwa.
Nauczcie lepiej kundle wylizywać wam dupke, ludzie przyszlosci za jedno podtarcie waszej dupki wezmą polowe waszego majatku, więc styknie to tylko na dwa podtarcia.
#psiarze #podatki #polska #polityka #demografia
źródło: image
PobierzW Polsce ludzie mający zwierzęta mają najwięcej dzieci.
źródło: 1000099913
Pobierz@theOstry: czyli mówisz że jak jeden będzie odkladał 40 lat to dostanie mniej niż ten co pracował 20 lat tylko dlatego że ma mniej dzieci?
Coś ci się p------o komuchu xD
@Logan00: na emeryture sie nie odklada tylko placi na obecnych emerytow.
A jak myslisz, ze zalozysz prywatne fundusze emerytalne to mam zla niespodzainke dla ciebie.