Wpis z mikrobloga

Trochę mi się uleje, bo zaczynam się czuć jak Zajechany Zygmunt.

Pracuję jako programista i zarabiam te magiczne 15k netto na fakturze, czyli po podatkach, zusach, księgowym 10400 zł. Ostatnią podwyżkę miałem dokładnie 2 lata temu i było to magiczne 3 zł na godzinę (zayebista kwota nie ?). Miałem obiecane, że na początku tego roku będę miał 15 zł netto więcej i we wrześniu kolejne 10 zł bo firma się zaczęła świetnie rozwijać.
Soft który napisałem zarabia konkretne pieniądze, mam akurat dostępy do cenników i płatności klientów, wiem więc że miesięcznie przychód kształtuje się w granicach 500 000 zł i bardzo się z tego cieszę. W okresie tego roku zostało zatrudnionych 5 programistów, 2 testerów, 2 analityków, ja zwiększyłem swoje kompetencje i stałem się team leaderem + głową zarządzającą kierunkiem zmian w systemie - wszystkie pomysły i propozycje zmian muszą przejść przeze mnie, a CEO liczy się z moim zdaniem i jak uwalę jakiś jego pomysł to akceptuje taką sytuację.

Boli mnie, że w kwestii finansowej jestem niedoceniany. Znowu zostało mi zapowiedziane że w tym roku nie będzie tej ustalonej podwyżki bo teraz kasa idzie w zwiększanie przychodu firmy i o podwyżce pogadamy w przyszłym roku, czuję że przez fakt że mam niepełnosprawne dziecko jestem wykorzystywany.

Plusem pracy w obecnym miejscu (i stanu produktu) jest możliwość pracy w dowolnych godzinach dzięki czemu mogę poświęcić się rehabilitacji dziecka (na co też idzie sporo kasy, bo po podwyżkach to już prawie 3000 miesięcznie). Gdybym miał zmienić pracę, z pewnością nie dostanę takich warunków jak dowolne godziny, więc jestem uwiązany tu gdzie jestem.