Aktywne Wpisy

Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz
dominowiak +9

#lotnictwo #samoloty #praca
Chce zrobic #ppl i latac tyle, zeby sep nie utracic.
W razie kryzysu w mojej branzy - zapisanie sie na #cpl i #atpl, docelowo zeby byc pilotem liniowym.
Zły pomysł? Jak linie będą patrzeć na coś takiego (tj "przerwe" między ppl a dalszym rozwojem)?
Co w przypadku jak nagle utraci się zdrowie na tyle, że straci się kat 1 - bezrobocie to wiem, ale w ogole mozna cos robic zwiazanego z samolotami wtedy?
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: RamtamtamSi
👉 Z Twoją pomocą możemy działać dalej! Wspomóż projekt
@mirko_anonim: jak masz pieniądze, to pomysł taki sam jak każdy inny.
@mirko_anonim: Normalnie, a w zasadzie bez znaczenia w rekrutacji.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
- "dobrze się pan/pani czuje?"
- "dobrze"
- "to dobrze, zaliczone"
Robiąc pierwszy raz w życiu badania na 1 klasę, miałem ciśnienie 160-120 i nawet się nie zajakneli, także
Jestem programista, przed 30 :)