Wpis z mikrobloga

Pękła mi szprycha w kole krossa evado. Przerdzewiała, pozostałe też mają rdzawe naloty więc pewnie wszystkie szprychy do wymiany. Alternatywnie mógłbym kupić nowe koła ale nie wiem co się bardziej opłaca. Może ktoś coś doradzi?

#rower
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@jendreq: nie wiem, co się musi wydarzyć, aby przerdzewiała szprycha. To rower wyłowiony w Holandii z kanału? Sugeruję sprawdzić obręcz (rdza) i piastę (wyrobienie gniazd na szprychy). Jeśli są w dobrym stanie to wymiana wszystkich szprych na nierdzewki powinna pomóc.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Cyfranek mam rower od nowości. Te szprychy ewidentnie nie są z nierdzewki. Ostatnio serwisowalem bębenek i tam bylo wszystko ok. Tak to jest jak sie kupuje tanie rowery :p
  • Odpowiedz
nie wiem, co się musi wydarzyć, aby przerdzewiała szprycha.


@Cyfranek: Vision 35 kupione w Bikediscount, jeżdżone w każdą pogodę rower trzymany w garażu. Po dwóch latach wszystkie szprychy zadrzewiały, trzeba było je drzeć papierem i ponownie malować.
  • Odpowiedz
nie wiem, co się musi wydarzyć, aby przerdzewiała szprycha


@Cyfranek: Miałem oryginalne szprychy w rowerze jeżdżonym wszędzie przez 18 lat w każdą pogodę, również zimą. Też nie pojmuję jak niby szprycha może przerdzewieć całkowicie.
  • Odpowiedz
przez 18 lat w każdą pogodę, również zimą. Też nie pojmuję jak niby szprycha może przerdzewieć całkowicie.


@swiadomy_anakolut: 18 lat temu robili dobre rowery teraz z gównolitu stąd rdza jest popularna w takim segmencie cenowym. Do tego kilka razy rower złapie sół z ulicy i się zaczyna.

@Cyfranek: Szlifowanie i malowanie to moment ale oklejanie jest dosyć upierdliwe, od roku nic się nie dzieje.
  • Odpowiedz
@DJArmani: Jeżdżę rowerem okrągły rok, były takie lata, że trzymałem rower na balkonie. Przez lata nigdy nie zbliżyłem się nawet do momentu, w którym szprycha mogła mi przerdzewieć. No ale już rozumiem, że jak wskazano wyżej teraz szprychy są robione z gównolitu w tańszych sprzętach.
  • Odpowiedz