Aktywne Wpisy

mirko_anonim +61
✨️ Jak radzić sobie z finansowymi dylematami w związku? Ⓘ
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że
Tldr: moja narzeczona nie jest zadowolona z faktu, że pomagam finansowo moim rodzicom. Nie wiem co robić.
z narzeczoną planujemy ślub w następnym roku. Rzecz w tym, że coraz częściej widzę mniejsze i naprawdę zastanawiam się czy ten ślub to dobry pomysł, a po wczorajszej kłótni w ogóle zastanawiam się czy nie zerwać oświadczyn.
Jestem programistą i zarabiam bardzo dobrze. Narzeczona dowiedziała się, że

A330 +351
źródło: 1000028454
Pobierz

#bmw #toyota #samochody #motoryzacja #wypadek #warszawa #logikaniebieskichpaskow
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz@Essapierds2007: Komentarze jeszcze na fejsie miejskiego poczytaj, to nie kwestia wykopu. Okazuje się że to zwykły chłop co był w pracy tych ludzi przejechał bo miał normy takie że musiał się spieszyć więc też jest ofiarą i każdemu mogło się zdarzyć a piesi są sobie winni bo c--j że mieli zielone ale powinni się bardziej rozglądać.
Jesteś bogaty i kogoś
Ale z drugiej strony dla takich jak oni sami chcą bezkarności. Bo nigdy nie rozpedzą się samochodem do 250km więc im zaostrzenie za to kar im nie grozi ale zagapienie się w komorkę "każdemu może się zdarzyć", jest to przestępstwo w ich zasięgu bo sami sobie smsują
@Essapierds2007: ziomeczku, ale ty wiesz ze zakopanie jakiegos artykulu, wrzutki, relacji z wypadku itd. nie oznacza ze ktos z automatu broni sprawcy? To nie oznacza ze sie solidaryzuje, ze uwaza to za normalna rzecz itd.
Splakales sie o zakopy i tu Pan @xyz_xyz mial jak najwiecej racji.