Aktywne Wpisy

czerwony_kmer +81
No i jak tu przejść, wie ktoś? Zgłosiłem na straż miejską, na policję i nawet napisałem do inpost.
Ogólnie to polecam przez UD wysyłać zgłoszenia do dwóch służb jednocześnie. Nawet jak nie dostanie od nich mandatu, to musi tracić czas aby to z nimi wyjaśniać. Plus jeśli samochód jest w leasingu, to dwukrotnie bank naliczy opłatę za wskazanie rzeczywistego właściciela auta.
#samochodoza
Ogólnie to polecam przez UD wysyłać zgłoszenia do dwóch służb jednocześnie. Nawet jak nie dostanie od nich mandatu, to musi tracić czas aby to z nimi wyjaśniać. Plus jeśli samochód jest w leasingu, to dwukrotnie bank naliczy opłatę za wskazanie rzeczywistego właściciela auta.
#samochodoza
źródło: IMG_1255
Pobierz
Hatsuban +574
Czy można już zdelegalizować @NewsweekPolska ? #logikarozowychpaskow
źródło: 575504387_1590824168991269_8086323735960096552_n
Pobierz




Jak dobierać powietrze do opon? Obecnie mam 2.0 przód, 2.3 tył do upalania na zimno, ale zastanawiam się czy nie zejść nizej. Jakie są objawy przesadzenia ze zbyt małą ilością powietrza? Jak znaleźć optymalne ciśnienie pod swoją jazdę?
Producent podaje u mnie 2.7 tył, 2.5 przód więc pompuję 2.5 tył, 2.3 przód.
Tak na sucho to nikt Ci nie powie, bo będzie zależało od toru, stylu jazdy, temp powietrza...
1. Producenci opon sportowych podają ciśnienia "ciepłe" i to są ciśnienia torowe. Zalecenia z naklejki motocyklowej nie mają nic wspólnego z jazdą torową.
2. Żeby prawidłowo ustawić je, trzeba albo nagrzać w kocach albo chociaż sesję zrobić. Na ulicy nie dogrzejesz prawidłowo opony tak jak na torze.
3. Jak zejdziesz za nisko z przodem to będziesz czuł, że motocykl robi się niestabilny na przodzie, tył za nisko będzie rwać.